Tunnustus
Suutelit huulipunani,
varastit hajuveteni tuoksun.
Kampasit ripseni,
vahvistit kynällä kulmani
heikot.
Värjäsit luomeni siniseksi,
pyyhkäisit huiskalla
poskiini punaa.
Halusit huuhtoa kaiken pois,
tunnustaa rakkautesi;
olet kaunein minulle
ilman ehostusta
olet rakkain aitona itsenäsi.
Rakkauteni sinuun
on äärettömän meren aava,
taivaani tulenlieskat
poutapilvieni lepäävät purjeet.
Tunnustus
8
351
Vastaukset
- Lio-na
ei tää ollut niin "makeaa", mutta miksi?, runossasi hän meikkasi sut ja sen jälkeen halusi huuhtoa pois????
Nuo kolme viimeistä säkeistöä "soi hienosti", en anna pointsia mutta hyvä oli, ihan oma mielipiteeni, tuo viimeinen lause tarttui korvaani erityisesti!- Rellu
siksi sanoin aiemmin, etten taida osata
sellaista tehdäkkään.
Ajatusleikkiä, toivetta ja haavetta, että
olisi kaunein ilman ehostuksia, aitona,
luonnon luomana, siitä vain oli kyse.
Eipä niillä pojoilla taida olla paljoa
merkitystä, enkä ole niitä vailla.
Parasta on se, jos runoni täällä joita
kuita miellyttää, se tuo minulle mieli-
hyvää, enkä tarvitse muuta.
Olen saanut kirjoittelusta niin paljon,
ja on ilo, jos se antaa muillekkin
jotain.
Yritän aina lopettaa runoni niin sanotusti
levolliseen päätökseen ja rauhaan, että
se olisi kuin piste iin päälle.
Taisin onnistua.
Kiitos Lio-na, uskollinen lukijani/kommentoijani.
Siis niin ihana rakkausruno - niin IHANA! Kiitos sinulle!
- Rellu
olen otettu siitä, jos runoni miellyttää
lukijoita täällä, se on enemmän, kuin
pelkkä kirjoittamisen ilo.
Rakkaudellista iltaa sinulle. - ilo kuin
Rellu kirjoitti:
olen otettu siitä, jos runoni miellyttää
lukijoita täällä, se on enemmän, kuin
pelkkä kirjoittamisen ilo.
Rakkaudellista iltaa sinulle.miellyttääkö vai ei. Elämä ei muutenkaan voi perustua miellyttämiselle. Ihmisestä kertoo aika paljon se, missä seurassa viihtyy. Siellä ehkä miellyttääkin ponnistelematta.
- Rellu
ilo kuin kirjoitti:
miellyttääkö vai ei. Elämä ei muutenkaan voi perustua miellyttämiselle. Ihmisestä kertoo aika paljon se, missä seurassa viihtyy. Siellä ehkä miellyttääkin ponnistelematta.
totta - kirjoittaminen on ilo, eikä elämä
voikaan perustua miellyttämiselle.
Viisaita sanoja sinulta, kiitoksia.
Aurinkoista aamua.
Luonnollinen kauneus.
Luojan luoma poskipuna.
Silmien säihke.
Niitä ei voita mikään.
Rakastetaa Yötä.- Rellu
kyllä se luonnollinen kauneus on
aidointa kauneutta, tokihan me silti
haluamme joskus koristautua, korostaa
niitä parhaita puoliamme.
Ja, onhan se mukavaa, jos sen huulipunan
joku suutelee pois :D
Virkeää päivää, aurinkoa ja hymyten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592