Tulin töistä, aloin siivota yhteistä kotiamme,
kesken kaiken istuin verannalle katselemaan
mitä Sinä rakkaani puuhaat.
Veit ensi talven takkapuita suojaan,
puita, jotka tulevat meitä molempia lämmittämään.
Tunsin, kun sydämeni teki ylimääräisen lyönnin,
lyönnin joka tuli suoraan sinulta minulle.
Ajattelin miten onnellinen taas olenkaan,
en rakasta siivoamista, mutta rakastan Sinua!
Rakastan tapaa jolla autamme toinen toistamme.
Annat minulle sen puuttuvan siivousgeeninkin
niin, että hoidan kotiamme - Rakas yhteistä kotiamme.
Lämmität minua taas kuin takka talvella,
tunnen ihanaa kutinaa koko kropassani.
Lämmität
2
192
Vastaukset
- Lio-na
sentyyppinen niin kadehtisin runoasi, rakastasi, mutta en ole (ehkä vähän) koska kirjoitit niin aidosti, pidin tästä, kiitos!
On hyvä ettet kadehdi. Kaikilla on jotain jota voisi kadehtia jos sille tielle lähtisi. Kiitos kun luit, kiitos kun kommentoit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483