mikä auttaa väsymykseen?

väsynyt

Onko kokemuksia mistä luontaistuotteesta sais virtaa, kun aina vaan väsyttää?

21

14291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisi

      auttaa, jos hemoglobiinisi on alhainen.

    • Olli Lind

      Olen seitsemän ja puoli vuotta käyttänyt nonia. Enkä ole enää väsynyttä päivää kokenut. Ja 25000 hengen selvityksen mukaan 90% niistä, jotka valittivat lääkäreilleen väsymystä, oli saanut apua nonista.

      Samalla kyllä menee parikymmentä muutakin vaivaa.

      Olli

      • ...enemmän...

        ...siitä NONISTA!!! Mistä saa, mitä maksaa?


      • Olli Lind
        ...enemmän... kirjoitti:

        ...siitä NONISTA!!! Mistä saa, mitä maksaa?

        Nonista enemmen tietoa sivuiltani www. nonitieto.fi

        Se on ikivanha kansanlääke, jota on käytetty tuhansia vuosia trooppisella vyöhykkeellä, mutta 10 vuotta sitten rantautui Länsimaihin.

        Sitä saa Tahitian nonin itsenäisiltä jälleenmyyjiltä esim. www.noni.fi tai Ecoway:n kanta-asiakkailta esim. www.luontaisporssi.fi, netistä esim. www.nonisap.info tai halpakaupoista ja luontaistuotekaupoista.

        Noni maksaa 1 litran pulloissa 30-41 euroon ja kapseleina 30-50 euroa. Kalliimpiakin löytyy.

        Olli Lind
        [email protected]


      • väsynyt
        Olli Lind kirjoitti:

        Nonista enemmen tietoa sivuiltani www. nonitieto.fi

        Se on ikivanha kansanlääke, jota on käytetty tuhansia vuosia trooppisella vyöhykkeellä, mutta 10 vuotta sitten rantautui Länsimaihin.

        Sitä saa Tahitian nonin itsenäisiltä jälleenmyyjiltä esim. www.noni.fi tai Ecoway:n kanta-asiakkailta esim. www.luontaisporssi.fi, netistä esim. www.nonisap.info tai halpakaupoista ja luontaistuotekaupoista.

        Noni maksaa 1 litran pulloissa 30-41 euroon ja kapseleina 30-50 euroa. Kalliimpiakin löytyy.

        Olli Lind
        [email protected]

        ...yksi pullo kestää? on aika hintavaa työttömälle, mut jos apua on niin juon vaikka sata pulloo!


      • Olli Lind
        väsynyt kirjoitti:

        ...yksi pullo kestää? on aika hintavaa työttömälle, mut jos apua on niin juon vaikka sata pulloo!

        Pullon kesto riippuu kovasti annoksesta. Suositeltava aloitusannos on noin desilitra, jolloin litra kestää 10 päivää. Kun on ruvennut vaikuttamaan noin kuukaudessa, voi vähentää annostuksen noin 30 mk:aan, jolloin pullo kestää kuukauden.

        Minulla on ystävä, joka saa omat pullonsa ilmaiseksi, koska hän on hankkinut asiakkaakseen 3-4 työtoveria ja ystävää. Näistä hän saa sen verran tuloja, että omat 2 pulloa ovat täysin ilmaisia.

        Nonin avulla voi myös tienata. Voit hankkia uusia jakelijoita, jotka taas hankkivat uusia ja kasvattaa ryhmä, jonka kaikista ostoista saat provision.

        Tahitian nonilla on mehun lisäksi loistava valikoima ihonhoitotuotteita, kasvojenhoitotuotteita ja shampoita, jotka ovat todella erinomaisia, jopa uskomattomia, ja ne korvaavat muuten ostamasi kaikki alan tuotteet.

        Ja samalla parantavat lähes kaikki mahdolliset ihon ongelmat ja päänahan ja tukan ongelmat.

        Olen itse käyttänyt tuotteita yli 7 vuoden ajan ja voin vakuuttaa, että ne ovat todella uskomattomia.

        Minulta voit kysellä lisää
        Olli Lind
        [email protected]
        www.nonitieto.fi


    • ex samuel väsy

      Olet työtön, sepä paha. Sinulla ei ole virtaa, sanot.
      Oletko kokeillut Herbalinea, sitä 1 kk tarkoitettua satsia?
      Kirjoitukseni haukutaan lyttyyn, mutta itse jaksan pitkälti Herban varassa.

      Kokeilin väliin Nonikapseleita, mut tämä ei sopinut mulle yhtään.

      Sinulle Herbalife alkupakkaus maksaa 117€. Se on kk pakkaus = n.4€/pv.
      Jos saat siitä apua ja tilaisit toisen satsin, hinta putoaa 3€:n pv.
      En ole myyjä, mut vakikäyttäjä.

      Joku mainosti netissä Nutrilettia, mut tavoitepainoisena en tarvi laihduttamiseen mitään.
      Herba toimii mulla niin hyvin, että ruokamenoissa säästän.
      Tämäkin katsotaan huuhaaksi mut ex alkon mannekiinina ei tee edes bissee mieli.
      Fun-ligt vähäkalorinen mehutiiviste veden kaa riittää mulle. Aamuisin mulla on aina jano.

      Satsaa se toista hunttia pirteemmän pimenevän kauden eteen. Voin vain sanoa; minuu auttoi.

    • Erkki_

      Kokeile ottaa päivittäin ruokalusikallinen kalanmaksaöljyä ja 1 g C-vitamiinia. D-vitamiinia voisi vielä tarvittaessa ottaa kalanmaksaöljyn lisänä 5-10 µg. Piristymistä pitäisi olla havaittavissa parin viikon sisällä.

      • kalanmaksaöljy

        Mä aloin ottamaan omega 3 kalanmaksaöljy kapseleita, jee väsymys tipotiessään, iho voi paremmin, ei jalkakramppeja, vitutus helpotti, ja todellakin se väsymys, näitä en aio jättää pois mistään hinnasta. Eikä ole pahan hintaisia, noin 12 euroa purkki mistä riittää noin pariksi kuukaudeksi, ja saa jopa ruokakaupasta jos on luontaistuotteita tarjolla, meidän lähikaupassa on. Suosittelen. siis Möllerin omega-3.


      • ei tietoa
        kalanmaksaöljy kirjoitti:

        Mä aloin ottamaan omega 3 kalanmaksaöljy kapseleita, jee väsymys tipotiessään, iho voi paremmin, ei jalkakramppeja, vitutus helpotti, ja todellakin se väsymys, näitä en aio jättää pois mistään hinnasta. Eikä ole pahan hintaisia, noin 12 euroa purkki mistä riittää noin pariksi kuukaudeksi, ja saa jopa ruokakaupasta jos on luontaistuotteita tarjolla, meidän lähikaupassa on. Suosittelen. siis Möllerin omega-3.

        Voiko noita ottaa, jos hyytymisainetta veressä on liian vähän?


      • väsynyt
        kalanmaksaöljy kirjoitti:

        Mä aloin ottamaan omega 3 kalanmaksaöljy kapseleita, jee väsymys tipotiessään, iho voi paremmin, ei jalkakramppeja, vitutus helpotti, ja todellakin se väsymys, näitä en aio jättää pois mistään hinnasta. Eikä ole pahan hintaisia, noin 12 euroa purkki mistä riittää noin pariksi kuukaudeksi, ja saa jopa ruokakaupasta jos on luontaistuotteita tarjolla, meidän lähikaupassa on. Suosittelen. siis Möllerin omega-3.

        ...vapaa kiertoo...mitenkähän eroo omengasta?


    • Inkku***

      luontaistuotekaupoissa ja apteekeissa myytävä aine. Tuli vain mieleeni, kun olen lukenut paljon juttua siitä väsymyksen torjuntaan. Olen itsekin joskus esim. pitkänaikaisen flunssan jättämään uupumukseen ottanut. Eikä takuulla maksa satoja euroja niinkuin nuo ihme-Nonit ym.

    • jos oot

      ylipainoinen. Karista ylimääräiset kilot pois niin hupsista, mitä tapahtuukaan:
      Väsymys on poissa ja huomaat saaneesi vireytesi takaisin.

    • väsymykseen

      nuku,liiku,syö ja taas nuku ,kyllä se siitä

      • Halpaa

        Noni -juoma 1.00€

        --------------------------------------------------------------------------------

        Lisäkuvaus: Tuotetunnus: H95
        Pakkauskoko: 330ml
        Noni hedelmäliha 15%, vesi, sokeri Hinta: 1.00€
        aivan samaa tuotetta ilman verkostomarkkina hörhöjä, hyvin menee menee halvalla.


      • Miukkumaukku
        Halpaa kirjoitti:

        Noni -juoma 1.00€

        --------------------------------------------------------------------------------

        Lisäkuvaus: Tuotetunnus: H95
        Pakkauskoko: 330ml
        Noni hedelmäliha 15%, vesi, sokeri Hinta: 1.00€
        aivan samaa tuotetta ilman verkostomarkkina hörhöjä, hyvin menee menee halvalla.

        sen nonihedelmän hinta on? Laitoit vain sokerin hinnan 1 euro. Vai onkos sulla tarjota sitä nonihedelmää ilmaiseksi?:D


    • muutamia

      -rautalisä, monivitamiinitabletti, kalaöljy
      -liikunta
      -riittävät yöunet
      -vältä valkojauhotuotteita ja sokeria
      -syö väh 500g kasviksia, hedelmiä ja marjoja/pv
      -syö paljon kuituja
      -juo paljon vettä
      -älä tupakoi
      -laihduta ylipaino pois
      -käy ottamassa verikoe, jotta mahdolliset sairaudet tulisi selvitettyä esim kilpirauhasen vajaatoiminta tms...

      ja sitten voi tietysti kokeilla aloe vera tuotteita, nonia, herbalifea yms muita vaihtoehtoja. Kaikki sen verran terveellistä tavaraa, että ei ainakaan haittaa voi olla!

    • sokerin

      syöminen. Eli makeat, sokeripitoiset herkut pois. Itse virkistyn huomattavasti aina kujn pidän makealakkoa. Makean syöminen aiheuttaa monelle väsymystä.

    • Kokemustaon

      Voxra 150g masennukseen ja elämä luistaa

    • vitamiinitasot

      Vitamiinitasot kannattaisi käydä tarkistuttamassa myös. D-vitamiinia tai B12-vitamiinia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe