Lukion

Mari...

Kouluviikko oli taas takana ja viikonloppu olisi taas edessä.
Kävelin pitkin koulun liikuntasaliin menevää käytävää ja tyttöjen pukukopin kohdalla haistoin selvän tupakansavun. Avasin oven ja näin lukion toisen luokan tummahiuksisen Marin istuvan penkillä ja polttavan tupakkaa. Hän hämmentyi minut nähdessään ja meni aivan hiljaiseksi.
Kysyin, että mitä täällä oikein tapahtuu? Ei täällä saa poltaa ja mitä sinä täällä yksin teet.
Minun täytyy sulkea ovet ja lähteä kotiin. Ei tänne saa jäädä koulun jälkeen polttamaan, eikä pahoja tekemään. Valitettavasti minun täytyy tehdä tästä asiasta ilmoitus lukion rehtorille. Tästä hyvästä voit saada käytöksen alennuksen ja joutua muuhunkin ongelmiin, tätäkö sinä tällä tavoittelet?

Mari katsoi minuun hiljaa ja alkoi melkein itkeä: Et saa tehdä tuollaista minulle. En minä täällä mitään pahoja ole tehnyt, enkä aikonut jäädä tänne pitkäksi aikaa, minun vain teki mieli vetää yksi rööki ja lähteä sitten menemään. Voinko mä hyvittää tämän jotenkin sinulle? En voi ottaa riskiä, että mulle kävisi huonosti mun opintojeni kanssa.

Katsoin Maria suoraan silmiin ja sanoin, että onhan tässä yksi keino, jolla asia saadaan korjattua.
Tule tänne ja laita se rööki pois. Mari tuli luokseni ja tumppasin hänen röökinsä lattialle.
Koska oli perjantai ja liikuntapäivä oli hänellä jalassaan tummansiniset kiiltäväpintaiset urheiluhousut. Kiedoin käteni Marin kaulalle ja suutelin häntä hellästi. Mari tuntui haluavan minua yhtä paljon, kuin minä häntä. Olinhan tuntenut Marin jo pari vuotta, enkä ollut voinut välttyä ihailemasta hänen ulkonäköään ja kaunista hymyään. Lukion vahtimestarina minun velvollisuuksiin vai kuuluu olla tiukkana, silloin kun asiat meinaavat karata käsistä ja nythän niin meinasi käydä.

Suutelin kiihkeästi Maria ja vaikka en itse pidäkään tupakasta, tuntui sen maku jotenkin kiihoittavalta suussani. Marin siniset tuulipuvun housut tuntuivat kiihoittavan liukkailta laittaessani
hellästi käden kohden hänen haaraväliään. Katsoin häntä suoraan silmiin ja hyväilin ensin sormellani hellästi hänen housujensa haaroista, kunnes tunsin hänen kostuvan ja kävin kontalleni hänen eteensä. Mari oli upeannäköinen nuori nainen ja tuntui kiihoittavalta olla hänen kanssaan pahoilla teillä. Painoin pääni hänen haaraväliinsä ja nuuhkin hänen vittunsa tuoksua hänen housujensa läpi. Tuoksuun sekoittui nailonkankaan tuoksu. Halusin häntä jo aivan helvetisti, mutta halusin silti edetä mahdollisimman hitaasti ja nauttia joka sekunnista. Mari sanoi, että haluatko, että imen sinua?

Sanoin, että sopiihan se. Kävin penkille istumaan ja Mari tuli istumaan syliini. Katsoimme toisiimme ja suutelimme kiihkeästi. Hänen pieni kielensä oli suussani ja tunsin, kuinka terskani alkoi nousta ja lämmin neste alkoi valua sen päästä.

Hyväilin Marin tiukkaa ja hyvinmuodostunutta pyllyä ja nautin sen muodoista. Käteni liukui välillä
hänen haaraväliinsä ja Mari päästi huokauksia ja inahduksia hyväillessäni häntä hänen tuulihousujensa päältä. Silmät suljettuina hän huokaili ja inisi, kun käteni hyväile hänen hyvinmuodostunutta pyllyään.

Annoin hänen hetkeksi irrottautua sylistäni ja katsoin, kuinka hän kävi polvilleen eteeni. Mari laski housuni alas ja aloitti hitaan sekä nautinnollisen kullini runkkaamisen.

Tuntui kiihoittavalta katsoa, kun hänen pieni kätensä liikkui kyrvänvarttani pitkin ylös ja alas.
Marin tummanvihreät silmät katsoivat minuun ja hän näytti jumalaiselta runkatessaan minua.
Touhutippani olivat kostuttaneet kyrpäni ja Marin käsi teki minulle hyvää hyväillessään hellästi kaluani.

Sanoin Marille, että ota se suuhusi. Mari totteli käskyäni ja pian tunsin, kuinka hänen kuumat ja kosteat huulensa kietoituivat terskani ympärille. Katsoin kiihoittuneena, kuinka hänen kielensä leikki terskallani ja huokailin jo kovaan ääneen nautintoni kanssa. Sanoin Marille, että haluan nussia häntä. Marillehan tämä sopi ja pian vaihdoimme paikkaa lattialle. Kävin selälleni makaamaan ja laitoin hänen reppunsa päänialuseksi. Kovana seisova kyrpäni odotti Maria ja hänen pilluaan.

Hitaasti kädestä pitäen Mari laskeutui päälleni ja aloitti hitaan sekä nautinnollisen ratsastuksen päälläni. Katsoin pukuhuoneen seinän peilista, kuinka Marin hyvinmuodostunut takapuoli nousi ylös ja alas hänen ratsastaessaan päälläni. Marilla ei ollut päällään muuta, kuin tiukka musta hihaton paita ja valkoiset sukat sekä tenniskengät. Hitaasti ja nautinnollisesti hän ratsasti päälläni ja nautintoni senkuin kasvoi. Mari hyväili rintaani käsillään ja minä laitoin käteni hänen tiukan paitansa alle ja kourin hänen pieniä ja kiinteitä rintojaan.

Mari ratsasti ylläni silmät suljettuina ja katsoin takanani olevasta peilistä hänen kiihoittavan hyvinmuodostunutta vaaleata pyllyänsä. Sanoin Marille, että vaihdetaan asentoa. Pyysin Maria menemään lattialle ja kävin hänen eteensä. Työnsin sormeni hänen märkään ja tiukkaan pilluunsa ja laitoin oman sitten sormeni suuhuni.

Mari näytti uskomattoman kiihoittavalta maatessaan lattialla valkoiset tenniskengät ja sukat jalassaan. Riisuin hänen tiukkaa mustaa paitaansa ja otin hänen kiihoittuneenä törröttävän nänninsä suuhuni maisteltavakseni. Siirryin hitaasti alemmas ja Mari tarrautui kiihkeästi hiuksiini, kunnes pääni oli jälleen hänen haarojensa välissä. Kiihoittuneena hän raastoi hiuksiani ja kuiskasi, että haluaa minut pian sisäänsä. Sanoin, että tulen kohta sisääsi.

Halusin vielä maistaa tuon hyvinmuodostuneen lukiolaistytön pillua ja kurottauduin lattialle nuolemaan hänen karvatonta pilluaan. Hienoinen hien tuoksu oli sekoittunut hänen märkään pilluunsa, kun nostin hitaasti päätäni hänen haaravälistään ja hitaasti Marin käden avustamana työnsin itseni hänen sisäänsä. Tiukka ja lämmin liha antoi periksi ja puristui terskani ympärille. Marin hekumallinen pillu avautui työntöjeni voimasta hitaasti ja nautintoa tehden. Lisäsin työntöjeni vauhtia ja Marille tämä tuntui sopivan. Lisää ja nopeammin, hän huokaili korvaani.
Työnsin hitaasti sormeni hänen pyllynreikäänsä ja otin sen sitten pois sieltä. Nuuhkin sormeani ja annoin Marin maistaa hänen pyllynreiässään käynyttä sormeani. Nenääni jäi hienoinen pyllynreiän ja kakan tuoksu, tämä kiihoitti minua entistä enemmän.

Tunsin, että nautintoni alkoi olla lähellä ja sanoin Marille saanko päästää lastini hänen sisäänsä?
Mari sanoi tai oikeastaan huusi hädissään, että: älä tee sitä, en käytä mitään, ei saa, älä, ota se pois.
Työnsin vielä pari työntöä ja juuri ennen laukeamistani otin paksun ja täynnä olevan kyrpäni ulos hänen pillustaan. Ehdin vain sulkea silmäni ja sitten tunsin, kuinka spermani alkoi ryöpytä Marin päälle. Harmaa siemenneste lensi pitkin hänen mustaa hihatonta paitaansa ja paljaana olevia rintoja pitkin hänen kasvoilleen. Avasin silmäni hetken kuluttua ja näin, kuinka Marin kasvoille oli lentänyt kunnon lasti. Mari sotki spermaani pitkin rintoja ja kumarruin suutelemaan hänen spermansotkemia nännejä sekä kasvoja. Hänen silmämeikkinsä oli osittain levinnyt ja sai minut nauramaan. Nousimme molemmat lattialta ja menimme yhdessä suihkuun. Näin Maria muutaman
kerran tämän tapauksen jälkeen, mutta se mitä sillon tapahtui jääköön salaisuudeksi.

Loppu

2

14639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehtori

      ...mitä paskaa !
      On tainnut vahtimestarilta jäädä tuo lukio käymättä, ainakin kirjoitustaidoista päätellen !!!

      • ihmettä...

        ihan hyvä juttuhan tuo on, ei pari kirjoitusvirhettä siitä huonoa tee ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1844
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1427
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1406
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1359
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1323
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1270
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      15
      1070
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    Aihe