isla de margarita/hotel flamenco

mandy71

Morjens,

Nyt sitten matkalla Isla de Margaritaan ja hotelli Flamencoon. Onko kellään mitään kokemuksia millanen paikka?
Entäs onko joku matkaillut omatoimisesti Angelin putouksille? Paljonko maksoi jne? ;)

5

1843

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomantarpeessa

OLIN 11/2005 ISLA MARGARITALLA..

OTIN SIELTÄ LENNON ANGELS FALLS 260 EUROA

SISÄLTÄÄ LOUNAAN HEH...

• tammikuussa vasta

itse lähdössä tammikuussa matkaan ja hotellina flamenco. kerro jotain hotellista oman reissusi jälkeen..kiitos

• matkakuumetta ilmassa

Samaan hotelliin joulukuussa. Kovasti ei ole ihmisillä ollut ko. hotellista sanottavaa. Olen kyllä löytänyt muidenmaiden matkanjärjestjäjien esittelyjä hotellista, mutta kokemuksia kaivataan :)

• ilp
        matkakuumetta ilmassa kirjoitti:

Samaan hotelliin joulukuussa. Kovasti ei ole ihmisillä ollut ko. hotellista sanottavaa. Olen kyllä löytänyt muidenmaiden matkanjärjestjäjien esittelyjä hotellista, mutta kokemuksia kaivataan :)

Olin margaritalla juuri 2-viikkoa kyseisessä hotellissa ei ollu ketään suomalaista,itse oli tropikal refike hotellissa joka oli vieressä vähän kauempana rannalta,mutta samalla rannalla.
        Hotellinne on ihan rantakadun varelle,kadun toisella puolella on ranta ja varmaan rantakapakka niin kuin refike hotellillakin.
        Hotellinne tuntui katsella ihan hyvältä ja mukavalla paikalla vaan ei suomalaisten suosiossa kaiketi.Paikasta voin kertoa lisää jos tarvii.Ilmoita tällä palstalla.

• NRi

Täällä myös lähdössä matkaan 16. tammikuuta.
        Onko sama päivä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1403
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      86
      995
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      854
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      297
      768
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      83
      651
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      50
      644
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      631
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      617
    9. 41
      605
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      574
    Aihe