tänne keskustelemaan

basenjisti

4

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evildevilli

      kaikille tiedoks tiinamuori on siis huijari!

      • oikoja

        Miksei täälläkin voisi keskustella??????????????????????


      • Haloo, mistä ihmeestä sinä puhut? Huijari minkä suhteen?? Tähän keskusteluketjuun en osaa muuta asiaa yhdistää kuin sen, että olen joskus kehottanut liittymään rohkeasti mukaan basenjikerhon keskusteluihin. Ylläolevalla linkillä ei ole mitään tekemistä niiden sivustojen kanssa. Suomen Basenjit Ry ei käytä nimeä 'manta.7.forumer':-)).

        Jos et muuten osaa löytää oikeita sivuja, niin laitanpa tähän linkin sinne. Tai ainakin yritän laittaa näillä vajavaisilla atk-taidoillani:

        http://www.s8.createphpbb.com/basenjikerho/

        Jos linkki ei toimi, mikä tietysti on ihan mahdollista, niin googlettamalla löytyy Suomen Basenjit Ry ja sieltä keskusteluosio.

        Mikäli TÄMÄN keskustelun avauksessa olevasta linkistä löytyy jotakin minua koskevaa, niin johan olisin siitä ylpeä: joku on vaivautunut minusta kirjoittelemaan:-) Sitä taikka tätä kirjoittelemaan: vaikka kunnia menisikin, niin mainehan vain kasvaa, heh. Nooh, menenpä lueskelemaan ylläolevan foorumin annin.

        -Huijaria minusta ei kuitenkaan saa tekemälläkään enää tässä iässä, kun en ikinä ole sellaista taitoa ikinä harjoitellut. Ja sitäpaitsi, miksi ihmeessä minulla olisi tarve huijata, ja missä asiassa? Mitä siitä hyötyisin? Olisi kiva tietää, *raaps*...


      • tiinamuori kirjoitti:

        Haloo, mistä ihmeestä sinä puhut? Huijari minkä suhteen?? Tähän keskusteluketjuun en osaa muuta asiaa yhdistää kuin sen, että olen joskus kehottanut liittymään rohkeasti mukaan basenjikerhon keskusteluihin. Ylläolevalla linkillä ei ole mitään tekemistä niiden sivustojen kanssa. Suomen Basenjit Ry ei käytä nimeä 'manta.7.forumer':-)).

        Jos et muuten osaa löytää oikeita sivuja, niin laitanpa tähän linkin sinne. Tai ainakin yritän laittaa näillä vajavaisilla atk-taidoillani:

        http://www.s8.createphpbb.com/basenjikerho/

        Jos linkki ei toimi, mikä tietysti on ihan mahdollista, niin googlettamalla löytyy Suomen Basenjit Ry ja sieltä keskusteluosio.

        Mikäli TÄMÄN keskustelun avauksessa olevasta linkistä löytyy jotakin minua koskevaa, niin johan olisin siitä ylpeä: joku on vaivautunut minusta kirjoittelemaan:-) Sitä taikka tätä kirjoittelemaan: vaikka kunnia menisikin, niin mainehan vain kasvaa, heh. Nooh, menenpä lueskelemaan ylläolevan foorumin annin.

        -Huijaria minusta ei kuitenkaan saa tekemälläkään enää tässä iässä, kun en ikinä ole sellaista taitoa ikinä harjoitellut. Ja sitäpaitsi, miksi ihmeessä minulla olisi tarve huijata, ja missä asiassa? Mitä siitä hyötyisin? Olisi kiva tietää, *raaps*...

        Varokaa hyvät ihmiset viruksia ylläolevalla foorumilla! En tiedä, mitkä ihmeen sivut ovat nuo aloitukseen linkitetyt, yksi ainoa tuttu basenjisti siellä näkyy olevan keskustelujen aloittajana mukana. Vaan nuo kaikki viestit, joita on 'muka' luettu monia satoja kertoja, ovat minusta kyllä kaikki robotin tekemiä. Itse en taatusti avaa ensimmäistäkään noista 'keskusteluista'. Olkoon siellä mitä henkevää tahansa, ja piste.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe