..tulee 9.9 telkkarista suorana!
Leedsin konsertti
11
1045
Vastaukset
- hei
miltä kanavalta toi konsertti tulee?
- Juuli_81
kakkoselta klo 23.00.
- Williams The Great
Juuli_81 kirjoitti:
kakkoselta klo 23.00.
wauuuu!!!! upea Robbie tänään ja SUORANA.
MIKÄ ILTA ! jihuuuuuuu. varmaan tuo julkaistaan DCVD:Nä. ja pian. - rm00
Williams The Great kirjoitti:
wauuuu!!!! upea Robbie tänään ja SUORANA.
MIKÄ ILTA ! jihuuuuuuu. varmaan tuo julkaistaan DCVD:Nä. ja pian.Pikkasenko v*tuttaa, kun ämmät huito pesäpalloo vielä 23:06, eikä keikka tullut ihan alusta. Helvetin ärsyttävää.
- -apila-
rm00 kirjoitti:
Pikkasenko v*tuttaa, kun ämmät huito pesäpalloo vielä 23:06, eikä keikka tullut ihan alusta. Helvetin ärsyttävää.
Oisin halunnut nähä Robbien sisääntulon...Oisko se ollut niin vaikeeta alottaa ajoissa?!
- Ergkhi
... että oli huono!!!! Jätkä veti niiiin huonosti, oli varmasti kamapäissään tai jotain, epätarkka ja huono äänitys vielä kaupan päälle. On Williamsin poika kyllä heikko esitys nykyään, verrattuna parin kolmen vuoden taakse.
- aapo63
Katsoin konserttia viimeisen tunnin puolivahingossa ja totesin, että Mr Williams on kelpo viihdyttäjä.
Eli mikä siinä nyt niin huonoa oli?
- antsa
Voi vitja, minä en nähny koko konserttia ja kylläpä nyt harmittaa! Oiskohan uusintana tulossa joskus...?:)
- -apila-
En tiedä onko uusintaa tulossa, mutta joltain saksalaisen radiokanavan nettisivuilta luin jokunen viikko sitten että marraskuussa olisi tulossa live-dvd. En sitten tiedä kuinka varmaa tuo tieto on, kun en ole muualta kuullut mitään asiasta. Toivotaan että se dvd sieltä putkahtaisi!
- -apila-
Jos joku missasi ekan esityksen, niin huomenna su 1.10 TV2 näyttää Leedsin konserin uusintana, klo. 23 alkaen.
- kerran jos
-apila- kirjoitti:
Jos joku missasi ekan esityksen, niin huomenna su 1.10 TV2 näyttää Leedsin konserin uusintana, klo. 23 alkaen.
pikkaisen aikaisemmin.
Olen sellainen joka vain pakottavissa tilanteissa pysyy kymmenen jälkeen hereillä.
Toisinto ei oo sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569