Tyttäreni sai eilen 1600 painavan miehen alun. Kaikki on kuulemma hyvin. keskolassa on. sai tänään syliinsä n. tunniksi. Keuhkot toimii, hengitys vähän nopeaa. yöllä hapetettu. ruokaa annettu letkulla. reagoi hyvin kaikkeen...
Silti on vähän pelon sekaiset tunnelmat.
syntyi viikolla 33 5.
Kauankohan saa olla sairaalan tarkkailussa/hoidossa jne....
PELOTTAA!
kertokaa
4
1643
Vastaukset
- tirli
Minulla pienin lapsista on painanut 1100 ja tämän kaksoisveli 1500, poika oli hengityskoneessa synnyttyyään ja molemmat tehohoidossa pari viikkoa kunnes siirtyivät norm.lastenosastolle kasvamaan. Kotiin pääsivat n.1,5 kuukautta syntymän jälkeen.Kaikki alkoi sujumaan hyvin, ja nyt ovat 2-vuotiaita normaaleita vesseleitä molemmat.Lapsista on tullut meidän perheen ns. helpoimmat lapset(3 muutakin lasta meillä)vaikka alussa tarvisivatkin hiukka enempi hoitoa, esim erikoismaitoja, tippoja ja tarkat syöttöajat jne. Myös se että perhe ei ole kasassa kun lapset on sairaalassa ja toinen vanhemmista on siellä, voi käydä raskaaksi, mutta se olotila ei ole ikuinen...
- Rouva elokuu
Onnea isovanhemmille ja tuoreille vanhemmille :) Meidän poika syntyi 2 vuotta sitten viikoilla 34 1 ja oli 2160 g painoinen. Oli ensin Lastenklinikan teholla muutaman päivän ottamassa lisähappea ja sen jälkeen siirrettiin valvontaosastolle, jossa oli 1,5 viikko. Eli yhteensä 2 viikkoa oltiin sairaalassa, vaikka meille ensin sanottiin, että saattaa mennä laskettuun aikaan saakka, ennen kuin päästetään pois.
Uskon, että kaikki menee hienosti, joten nautihan lapsenlapsestasi! - mirtzu
no meidän poika syntyi viikoilla 35 2 ja painoi syntyessään 1890g ja paino tippui siitä 1700g oli se noin kaksi viikkoa sairaalassa.. no se pääsee luultavammin pois kun painoa on yli 2kg ja syö pullosta näin meillä oli ja muutenkin varmasti riippuu lapsesta..
- mitä jatkossa odotettavissa...
Kiitos teille kaikille !
Äiti pääsee ilmeisesti huomenna kotiin ja pikkuisella kaikki on niin hyvn kuin vain kuvitella voi"""
Voiko niin pemeää pokea olla, mitä tuolla pikkuisella oli ja on,,,,, tyhmää. mutta antakaa mummun vähän olla "hupsu" koskaan ei mitään vastaavaa ole sattunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654