kertokaa

mitä jatkossa odotettavissa...

Tyttäreni sai eilen 1600 painavan miehen alun. Kaikki on kuulemma hyvin. keskolassa on. sai tänään syliinsä n. tunniksi. Keuhkot toimii, hengitys vähän nopeaa. yöllä hapetettu. ruokaa annettu letkulla. reagoi hyvin kaikkeen...
Silti on vähän pelon sekaiset tunnelmat.
syntyi viikolla 33 5.
Kauankohan saa olla sairaalan tarkkailussa/hoidossa jne....
PELOTTAA!

4

1643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tirli

      Minulla pienin lapsista on painanut 1100 ja tämän kaksoisveli 1500, poika oli hengityskoneessa synnyttyyään ja molemmat tehohoidossa pari viikkoa kunnes siirtyivät norm.lastenosastolle kasvamaan. Kotiin pääsivat n.1,5 kuukautta syntymän jälkeen.Kaikki alkoi sujumaan hyvin, ja nyt ovat 2-vuotiaita normaaleita vesseleitä molemmat.Lapsista on tullut meidän perheen ns. helpoimmat lapset(3 muutakin lasta meillä)vaikka alussa tarvisivatkin hiukka enempi hoitoa, esim erikoismaitoja, tippoja ja tarkat syöttöajat jne. Myös se että perhe ei ole kasassa kun lapset on sairaalassa ja toinen vanhemmista on siellä, voi käydä raskaaksi, mutta se olotila ei ole ikuinen...

    • Rouva elokuu

      Onnea isovanhemmille ja tuoreille vanhemmille :) Meidän poika syntyi 2 vuotta sitten viikoilla 34 1 ja oli 2160 g painoinen. Oli ensin Lastenklinikan teholla muutaman päivän ottamassa lisähappea ja sen jälkeen siirrettiin valvontaosastolle, jossa oli 1,5 viikko. Eli yhteensä 2 viikkoa oltiin sairaalassa, vaikka meille ensin sanottiin, että saattaa mennä laskettuun aikaan saakka, ennen kuin päästetään pois.

      Uskon, että kaikki menee hienosti, joten nautihan lapsenlapsestasi!

    • mirtzu

      no meidän poika syntyi viikoilla 35 2 ja painoi syntyessään 1890g ja paino tippui siitä 1700g oli se noin kaksi viikkoa sairaalassa.. no se pääsee luultavammin pois kun painoa on yli 2kg ja syö pullosta näin meillä oli ja muutenkin varmasti riippuu lapsesta..

    • mitä jatkossa odotettavissa...

      Kiitos teille kaikille !
      Äiti pääsee ilmeisesti huomenna kotiin ja pikkuisella kaikki on niin hyvn kuin vain kuvitella voi"""
      Voiko niin pemeää pokea olla, mitä tuolla pikkuisella oli ja on,,,,, tyhmää. mutta antakaa mummun vähän olla "hupsu" koskaan ei mitään vastaavaa ole sattunut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      185
      1467
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      884
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      875
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      558
    Aihe