Tyttäreni sai eilen 1600 painavan miehen alun. Kaikki on kuulemma hyvin. keskolassa on. sai tänään syliinsä n. tunniksi. Keuhkot toimii, hengitys vähän nopeaa. yöllä hapetettu. ruokaa annettu letkulla. reagoi hyvin kaikkeen...
Silti on vähän pelon sekaiset tunnelmat.
syntyi viikolla 33 5.
Kauankohan saa olla sairaalan tarkkailussa/hoidossa jne....
PELOTTAA!
kertokaa
4
1534
Vastaukset
- tirli
Minulla pienin lapsista on painanut 1100 ja tämän kaksoisveli 1500, poika oli hengityskoneessa synnyttyyään ja molemmat tehohoidossa pari viikkoa kunnes siirtyivät norm.lastenosastolle kasvamaan. Kotiin pääsivat n.1,5 kuukautta syntymän jälkeen.Kaikki alkoi sujumaan hyvin, ja nyt ovat 2-vuotiaita normaaleita vesseleitä molemmat.Lapsista on tullut meidän perheen ns. helpoimmat lapset(3 muutakin lasta meillä)vaikka alussa tarvisivatkin hiukka enempi hoitoa, esim erikoismaitoja, tippoja ja tarkat syöttöajat jne. Myös se että perhe ei ole kasassa kun lapset on sairaalassa ja toinen vanhemmista on siellä, voi käydä raskaaksi, mutta se olotila ei ole ikuinen...
- Rouva elokuu
Onnea isovanhemmille ja tuoreille vanhemmille :) Meidän poika syntyi 2 vuotta sitten viikoilla 34 1 ja oli 2160 g painoinen. Oli ensin Lastenklinikan teholla muutaman päivän ottamassa lisähappea ja sen jälkeen siirrettiin valvontaosastolle, jossa oli 1,5 viikko. Eli yhteensä 2 viikkoa oltiin sairaalassa, vaikka meille ensin sanottiin, että saattaa mennä laskettuun aikaan saakka, ennen kuin päästetään pois.
Uskon, että kaikki menee hienosti, joten nautihan lapsenlapsestasi! - mirtzu
no meidän poika syntyi viikoilla 35 2 ja painoi syntyessään 1890g ja paino tippui siitä 1700g oli se noin kaksi viikkoa sairaalassa.. no se pääsee luultavammin pois kun painoa on yli 2kg ja syö pullosta näin meillä oli ja muutenkin varmasti riippuu lapsesta..
- mitä jatkossa odotettavissa...
Kiitos teille kaikille !
Äiti pääsee ilmeisesti huomenna kotiin ja pikkuisella kaikki on niin hyvn kuin vain kuvitella voi"""
Voiko niin pemeää pokea olla, mitä tuolla pikkuisella oli ja on,,,,, tyhmää. mutta antakaa mummun vähän olla "hupsu" koskaan ei mitään vastaavaa ole sattunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk774088Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n262220Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj381995Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361334- 281243
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111063Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73891Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup30764- 40761