Tyttäreni sai eilen 1600 painavan miehen alun. Kaikki on kuulemma hyvin. keskolassa on. sai tänään syliinsä n. tunniksi. Keuhkot toimii, hengitys vähän nopeaa. yöllä hapetettu. ruokaa annettu letkulla. reagoi hyvin kaikkeen...
Silti on vähän pelon sekaiset tunnelmat.
syntyi viikolla 33 5.
Kauankohan saa olla sairaalan tarkkailussa/hoidossa jne....
PELOTTAA!
kertokaa
4
1643
Vastaukset
- tirli
Minulla pienin lapsista on painanut 1100 ja tämän kaksoisveli 1500, poika oli hengityskoneessa synnyttyyään ja molemmat tehohoidossa pari viikkoa kunnes siirtyivät norm.lastenosastolle kasvamaan. Kotiin pääsivat n.1,5 kuukautta syntymän jälkeen.Kaikki alkoi sujumaan hyvin, ja nyt ovat 2-vuotiaita normaaleita vesseleitä molemmat.Lapsista on tullut meidän perheen ns. helpoimmat lapset(3 muutakin lasta meillä)vaikka alussa tarvisivatkin hiukka enempi hoitoa, esim erikoismaitoja, tippoja ja tarkat syöttöajat jne. Myös se että perhe ei ole kasassa kun lapset on sairaalassa ja toinen vanhemmista on siellä, voi käydä raskaaksi, mutta se olotila ei ole ikuinen...
- Rouva elokuu
Onnea isovanhemmille ja tuoreille vanhemmille :) Meidän poika syntyi 2 vuotta sitten viikoilla 34 1 ja oli 2160 g painoinen. Oli ensin Lastenklinikan teholla muutaman päivän ottamassa lisähappea ja sen jälkeen siirrettiin valvontaosastolle, jossa oli 1,5 viikko. Eli yhteensä 2 viikkoa oltiin sairaalassa, vaikka meille ensin sanottiin, että saattaa mennä laskettuun aikaan saakka, ennen kuin päästetään pois.
Uskon, että kaikki menee hienosti, joten nautihan lapsenlapsestasi! - mirtzu
no meidän poika syntyi viikoilla 35 2 ja painoi syntyessään 1890g ja paino tippui siitä 1700g oli se noin kaksi viikkoa sairaalassa.. no se pääsee luultavammin pois kun painoa on yli 2kg ja syö pullosta näin meillä oli ja muutenkin varmasti riippuu lapsesta..
- mitä jatkossa odotettavissa...
Kiitos teille kaikille !
Äiti pääsee ilmeisesti huomenna kotiin ja pikkuisella kaikki on niin hyvn kuin vain kuvitella voi"""
Voiko niin pemeää pokea olla, mitä tuolla pikkuisella oli ja on,,,,, tyhmää. mutta antakaa mummun vähän olla "hupsu" koskaan ei mitään vastaavaa ole sattunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453