Tyttäreni sai eilen 1600 painavan miehen alun. Kaikki on kuulemma hyvin. keskolassa on. sai tänään syliinsä n. tunniksi. Keuhkot toimii, hengitys vähän nopeaa. yöllä hapetettu. ruokaa annettu letkulla. reagoi hyvin kaikkeen...
Silti on vähän pelon sekaiset tunnelmat.
syntyi viikolla 33 5.
Kauankohan saa olla sairaalan tarkkailussa/hoidossa jne....
PELOTTAA!
kertokaa
4
1643
Vastaukset
- tirli
Minulla pienin lapsista on painanut 1100 ja tämän kaksoisveli 1500, poika oli hengityskoneessa synnyttyyään ja molemmat tehohoidossa pari viikkoa kunnes siirtyivät norm.lastenosastolle kasvamaan. Kotiin pääsivat n.1,5 kuukautta syntymän jälkeen.Kaikki alkoi sujumaan hyvin, ja nyt ovat 2-vuotiaita normaaleita vesseleitä molemmat.Lapsista on tullut meidän perheen ns. helpoimmat lapset(3 muutakin lasta meillä)vaikka alussa tarvisivatkin hiukka enempi hoitoa, esim erikoismaitoja, tippoja ja tarkat syöttöajat jne. Myös se että perhe ei ole kasassa kun lapset on sairaalassa ja toinen vanhemmista on siellä, voi käydä raskaaksi, mutta se olotila ei ole ikuinen...
- Rouva elokuu
Onnea isovanhemmille ja tuoreille vanhemmille :) Meidän poika syntyi 2 vuotta sitten viikoilla 34 1 ja oli 2160 g painoinen. Oli ensin Lastenklinikan teholla muutaman päivän ottamassa lisähappea ja sen jälkeen siirrettiin valvontaosastolle, jossa oli 1,5 viikko. Eli yhteensä 2 viikkoa oltiin sairaalassa, vaikka meille ensin sanottiin, että saattaa mennä laskettuun aikaan saakka, ennen kuin päästetään pois.
Uskon, että kaikki menee hienosti, joten nautihan lapsenlapsestasi! - mirtzu
no meidän poika syntyi viikoilla 35 2 ja painoi syntyessään 1890g ja paino tippui siitä 1700g oli se noin kaksi viikkoa sairaalassa.. no se pääsee luultavammin pois kun painoa on yli 2kg ja syö pullosta näin meillä oli ja muutenkin varmasti riippuu lapsesta..
- mitä jatkossa odotettavissa...
Kiitos teille kaikille !
Äiti pääsee ilmeisesti huomenna kotiin ja pikkuisella kaikki on niin hyvn kuin vain kuvitella voi"""
Voiko niin pemeää pokea olla, mitä tuolla pikkuisella oli ja on,,,,, tyhmää. mutta antakaa mummun vähän olla "hupsu" koskaan ei mitään vastaavaa ole sattunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555