Clearblue

voiei...

Clearblue näytti hyvin ohutta haaleaa viivaa. Viiva siis pystyssä. Se oli testi, mihin piti tulla se plussa.

Kokemuksia?

14

20673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiskos

      se kuule sit miinus. Hmm, harvemmin niitä yksviivasia plussia näkee..

      • Voiei...

        eli vaakaviiva (testiviiva) tuli, mutta pystyviiva , joka näyttää raskauden oli haalea ja ohut.

        Eli mielestäni vaaka ja pysty = plusmerkki

        T. Voiei...


      • Anonyymi

    • Harriet81

      Tein itse kp 26 ja 27 testin juuri tuolla ja haalea viiva tuli molemmilla kerroilla ja nyt menossa viikko 6 ja alku-ultrassa nähty asukkikin :)
      Onnea paljon! Voit tehdä vaikka viikonpäästä testin predictor testillä, johon tulee selkeä merkki. Näin tein itse, kun en piru uskonut heti.

      • Voiei...

        Siis oliko viivasi ohut?

        Nyt testin kuivuttua siinä näkyy ohut, sininen viiva. Ihan selkeä ohut pystyviiva oli siis heti 2 min. päästä.

        Se viivan ohuus nyt mietityttää.

        Testaan kyllä uudestaan, mutta Venetsialaiset käynnissä ja jotenkin juhlista "ulkona", kun niin mietityttää..

        Alkuperäinen


      • Harriet81
        Voiei... kirjoitti:

        Siis oliko viivasi ohut?

        Nyt testin kuivuttua siinä näkyy ohut, sininen viiva. Ihan selkeä ohut pystyviiva oli siis heti 2 min. päästä.

        Se viivan ohuus nyt mietityttää.

        Testaan kyllä uudestaan, mutta Venetsialaiset käynnissä ja jotenkin juhlista "ulkona", kun niin mietityttää..

        Alkuperäinen

        Ja kuivuttuaan viivat jäivät myös ohuiksi. Kyllä sinä raskaana olet, usko pois! :)


      • Bumble-B
        Voiei... kirjoitti:

        Siis oliko viivasi ohut?

        Nyt testin kuivuttua siinä näkyy ohut, sininen viiva. Ihan selkeä ohut pystyviiva oli siis heti 2 min. päästä.

        Se viivan ohuus nyt mietityttää.

        Testaan kyllä uudestaan, mutta Venetsialaiset käynnissä ja jotenkin juhlista "ulkona", kun niin mietityttää..

        Alkuperäinen

        Jos ei sulla olis raskaushormonia kropassa, viivan kohtaan ei tulisi mitään väriä, mutta jos sitä jää siihen ohuestikin niin kyllä sie vaan raskaana oot! :) Itselläkin eka testi clearbluella oli vähän epäselvä, tai siis olin ennen tehnyt miinus-testin joten kyllä sitten haamun saadessani älysin että se todellakin on nyt sama kuin plussa. Joten onnea vain sulle juuri alkaneesta vauvanodotusajasta, ohut viivakin on plussa! Varmista parin päivän päästä samalla testillä niin saat mielenrauhan! :)


    • EräsTestaaja

      Hei, kertokaas ClearBluella testanneet onko "tulosikkunassa" teillä näkynyt ennen testin suorittamista sininen viiva (vaakasuuntaan)?? Olen ennen testannut predictorilla enkä muista siinä tuollaista valmista viivaa. TEin tänään testin inssihoidon jälkeen vaikka sininen viiva oli jo valmiina...negahan se oli. Mutta oliko testi kunnossa???

      Täytyypi mennä labraan varmistaan.

      • Alkuperäinen hätähousu

        No, tein toisen testin. Nyt kastuttuaan näytti haamun haamua, mutta leveämpää viivaa. Kuivuttuaan on nyt samanlainen kuin eilinen testi. Eli nyt mulla on 2 outoa testiä. Toisaalta tiedän, että jotakin kropassa on tapahtunut, koska ei kaksi testiä eri pakkauksista voi erehtyä samallalailla.

        Pitäkää peukkuja ettei olisi kemiallinen raskaus!!

        T. Malttamaton ap, joka pitää vieläkin testiä negana

        p.s. Edelliselle kirjoittajalle, että en ole ainakaan nähnyt mitään viivaa ennenkuin testin on tehnyt. Jospa testisi olikin virheellinen? Tee uusi testi ja tuu huomenna kertomaan.


      • EräsTestaaja
        Alkuperäinen hätähousu kirjoitti:

        No, tein toisen testin. Nyt kastuttuaan näytti haamun haamua, mutta leveämpää viivaa. Kuivuttuaan on nyt samanlainen kuin eilinen testi. Eli nyt mulla on 2 outoa testiä. Toisaalta tiedän, että jotakin kropassa on tapahtunut, koska ei kaksi testiä eri pakkauksista voi erehtyä samallalailla.

        Pitäkää peukkuja ettei olisi kemiallinen raskaus!!

        T. Malttamaton ap, joka pitää vieläkin testiä negana

        p.s. Edelliselle kirjoittajalle, että en ole ainakaan nähnyt mitään viivaa ennenkuin testin on tehnyt. Jospa testisi olikin virheellinen? Tee uusi testi ja tuu huomenna kertomaan.

        Kiitos tiedosta, vähän epäilin jo ko viivan nähdessäni että näinköhän siinä sellaista kuuluu olla.Tsemppiä omaan jännitykseesi. Eiköhän tuo aika selvältä näytä mutta käy verikokeessa niin asia on pihvi. Näin ajattelin itsekin tehdä. Menkkaoireista ei tietoakaan, sen sijaan kaikkea kuvotuksen ja heikotuksen väliltä - tosin ollut lugesteronien ajan ja ehkä niiden johdosta.


      • Alkuperäinen hätähousu
        EräsTestaaja kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, vähän epäilin jo ko viivan nähdessäni että näinköhän siinä sellaista kuuluu olla.Tsemppiä omaan jännitykseesi. Eiköhän tuo aika selvältä näytä mutta käy verikokeessa niin asia on pihvi. Näin ajattelin itsekin tehdä. Menkkaoireista ei tietoakaan, sen sijaan kaikkea kuvotuksen ja heikotuksen väliltä - tosin ollut lugesteronien ajan ja ehkä niiden johdosta.

        Aamulla puhdas nega samaisella testillä.

        Nyt odottelen rauhassa. Ärsyttää vähän, kun testit näyttää mitä sattuu. Torstaina, jos menkat alkaa niin nokka pystyssä uuteen kiertoon.

        Ja tänään katsoin tarkemmin sitä testiä. Siinä näkyikin ihan haaleasti se keskimmäinen testi viiva.

        Päivän jatkoja!
        Ap


      • Lisää infoa!
        Alkuperäinen hätähousu kirjoitti:

        Aamulla puhdas nega samaisella testillä.

        Nyt odottelen rauhassa. Ärsyttää vähän, kun testit näyttää mitä sattuu. Torstaina, jos menkat alkaa niin nokka pystyssä uuteen kiertoon.

        Ja tänään katsoin tarkemmin sitä testiä. Siinä näkyikin ihan haaleasti se keskimmäinen testi viiva.

        Päivän jatkoja!
        Ap

        Soitin "testikeskukseen" ja sain 2 vaihtoehtoa:

        1. Mulla on lyhyet kierrot, joten hormonia vielä vähän veressä. Haamuja testeihin ei tule 10min. sisällä, jos ei ole hormonia veressä. Eli testi vaan ei tänä aamuna löytänytkään viivaa ja antoi vähäisen hormonimäärän takia negan.

        2. Kemiallinen raskaus

        Nyt töihin ja muuta ajateltavaa päähän. Jatkan raportointia, kun on lisää kerrottavaa. Ajattelin vaan, että tästä ketjusta voi olla sitten apua jollekin toiselle kuumeilevalle, joka tekee epämääräisiä haamuviivoja Clearbluella.


      • Alkuperäinen hätähousu
        Lisää infoa! kirjoitti:

        Soitin "testikeskukseen" ja sain 2 vaihtoehtoa:

        1. Mulla on lyhyet kierrot, joten hormonia vielä vähän veressä. Haamuja testeihin ei tule 10min. sisällä, jos ei ole hormonia veressä. Eli testi vaan ei tänä aamuna löytänytkään viivaa ja antoi vähäisen hormonimäärän takia negan.

        2. Kemiallinen raskaus

        Nyt töihin ja muuta ajateltavaa päähän. Jatkan raportointia, kun on lisää kerrottavaa. Ajattelin vaan, että tästä ketjusta voi olla sitten apua jollekin toiselle kuumeilevalle, joka tekee epämääräisiä haamuviivoja Clearbluella.

        Illalla taas nega, aamulla se oli muuttunut roskishaamuplussaksi.

        Aamulla uusi ja nega.

        Menkat alkoi.

        En siis luota tuohon Clearbluen "testaa 3pv aikaisemmin" enää yhtään.

        Ap


      • harhaan
        Alkuperäinen hätähousu kirjoitti:

        Illalla taas nega, aamulla se oli muuttunut roskishaamuplussaksi.

        Aamulla uusi ja nega.

        Menkat alkoi.

        En siis luota tuohon Clearbluen "testaa 3pv aikaisemmin" enää yhtään.

        Ap

        Itse tein testin Maanantaina, paria päivää ennen kuin kuukautisteni olisi pitänyt alkaa, vieläkään
        ei tosin ole alkanut. Näytti vahvan "-" merkin ja
        erittäin erittäin himmeän pystyviivan.
        Pystyviivaa ei siis näe ellei todella tarkkaan
        katso, ja silloinkin älyttömän heikosti.

        Ohjeissa oli a, b ja c " " symbolit, kuvasi
        eniten c kohtaa, mutta pystyviiva oli sitäkin
        himmeämpi.

        Pitipä taas kierrellä ja kaarrella tämän viestin
        kanssa mutta lyhyemmin en osaa selittää, kaipa
        ymmärrätte mitä tarkoitan.

        Meinaakohan tämä siis positiivista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe