Upeata naiset! Voitto yhdestä maailman parhaasta joukkueesta, eli Tanskasta. Nyt mimmit ovat menossa ja MM-kisoihin!!!!
Kuka olisi uskonut suomalaisesta jalkapallosta!!!!
Upea voitto Tanskasta!!!!
3
289
Vastaukset
- Onnellinenmies1
joo todella hieno voitto.En kyllä ikinä oikeen olisi jaksanu uskoon että mm- kisoihin asti suomi on pääsemässä.Hyvä, että naiset sentää
tuo suomen kisoihin toisinkun (me) miehet.
Näkiskö mistää naisten ranking listaa?- Huutomerkki!
http://www.fifa.com/en/womens/statistics/index/0,1624,All-14,00.html
Suomi sijalla 16, eli tämäkin lista on aika kaukana arvokisojen tulosluettelosta, aivan kuten miesten vastaava.
- nmn
Joo hienoa venymistä naisten maajoukkueelta. Pelillisesti ei kovin hääviä peliä Suomelta mutta se tärkein eli maalipaikat käytettiin tehokkaasti hyväksi. Näkisipä samaa miesten maajoukkueeltakin. Mutta tulos on näissä peleissä tärkeintä, tyylipisteistä viis. Vieraspeli Tanskaa vastaan on tietysti pienestä kiinni, tasuri riittää, mutta maali sinne tai tänne...Jännä peli tulee. Suomen mimmit on kyllä osoittanut loistavaa venymiskykyä tiukoissa paikoissa aiemminkin joten eiköhän MM-kisoihin mennä, toivottavasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384