juu, itse asias en tiiä oikeen mitään tän tyyppisist mopoist mut selvitän nyt.
must näyttää vähän et ei, mut onks nää rek. kahelle? ja kertokaas omistajat, kiihtyykö nopee ja onko hyvä ajaa ja onks tää järkevä ostos?
Aprilia RS 50 kysymys
locx
1
469
Vastaukset
- heka-
se riippuu mopost et onks ne kahel, mut se pystyy kyl rekisteröimää kahel, niinku mä tein. mut must tuntuu et uudemmat mallit on valmiiks jo kahel ku nyt se on lain mukastaki.. verrattuna muihin saman tyyppisii, mun mopo kiihtyy suht hyvi! ja sen huomaa liikenteessäki, ettei todellakaa jää autoil kakkoseks. mut tohon järkevää ostoksee en osaa sanoo koska se riippuu sun tarpeist ja vaatimuksist. useis aprilian mopois on aina jotai pienoo vikoi, mut hyvä merkki aprilia silti on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377