nii voitteko kertoo mitä toi angst tarkottaa ku kaikki mun kaverit aina sanoo tollee?
Mitä angst tarkoittaa?
7
3121
Vastaukset
- hell~o~kitty
"Ennen muinoin sanaa käytettiin erityisesti teinigoottityttöjen vihakiukkupurkausten ahdistustilaan, jossa saatettiin jopa viillellä ranteita. Nykyään sana tunnetaan yleisemmin samassa tilanteessa. Sana on englantia ja tarkoittaa ahdistusta/tuskaa."
http://www.irkki.org/sanasto/
Tuolt löyty tuommonen selitys.. Ehkei tosta saa sitä kuvaa mihin sitä yleensä käytetään, mutta kyllä sinä sen vielä tajuat. - Miinnii
Ja sellast niinku mököttämist. Jotkut sanoo et kasil tulee kasiluokan angsti, eli niinku murrosikä ja kapina, ajattelee et kaikki on vitusta, mikään ei oo hyvin ym...
- metsänkeiju
mä en kyllä sitä tiedä, mutta saan kokoajan kuulla siitä esim irc-galleriassa! kun en pidä erityisen paljon ruotsista niin sitten pari tyyppiä mäkättää jos tota nimitystä mulle!
- Kissankuu
Angst on saksaa ja merkkaa pelkoa.
- annemariakaisa
mun mielest se tarkottaa niinku semmosta et esim vitun angstaaja! on niinku et vitun semmone "kukaan ei rakasta mua, mä tapan itteni" tyyliä...jtn tommosta..
- Unknown555
Just tommosen kuvan mäkin oon saanu XD
vaikka eihän siinä mitään hauskaa ookkaan...
- porelammas
ahaa jummarran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854