nii voitteko kertoo mitä toi angst tarkottaa ku kaikki mun kaverit aina sanoo tollee?
Mitä angst tarkoittaa?
7
3166
Vastaukset
- hell~o~kitty
"Ennen muinoin sanaa käytettiin erityisesti teinigoottityttöjen vihakiukkupurkausten ahdistustilaan, jossa saatettiin jopa viillellä ranteita. Nykyään sana tunnetaan yleisemmin samassa tilanteessa. Sana on englantia ja tarkoittaa ahdistusta/tuskaa."
http://www.irkki.org/sanasto/
Tuolt löyty tuommonen selitys.. Ehkei tosta saa sitä kuvaa mihin sitä yleensä käytetään, mutta kyllä sinä sen vielä tajuat. - Miinnii
Ja sellast niinku mököttämist. Jotkut sanoo et kasil tulee kasiluokan angsti, eli niinku murrosikä ja kapina, ajattelee et kaikki on vitusta, mikään ei oo hyvin ym...
- metsänkeiju
mä en kyllä sitä tiedä, mutta saan kokoajan kuulla siitä esim irc-galleriassa! kun en pidä erityisen paljon ruotsista niin sitten pari tyyppiä mäkättää jos tota nimitystä mulle!
- Kissankuu
Angst on saksaa ja merkkaa pelkoa.
- annemariakaisa
mun mielest se tarkottaa niinku semmosta et esim vitun angstaaja! on niinku et vitun semmone "kukaan ei rakasta mua, mä tapan itteni" tyyliä...jtn tommosta..
- Unknown555
Just tommosen kuvan mäkin oon saanu XD
vaikka eihän siinä mitään hauskaa ookkaan...
- porelammas
ahaa jummarran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972