R-kioski

kevätkumpu

Onpa omitunen myyjä... nuori tummahiuksinen naismyyjä. Näyttää siltä, kun leijuisi pilvissä ja todella hidas, eikä tunnu tietävän mitä tekee. Onko muut huomanneet saman?

8

1959

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä toiseltapuolelta.

Voi hyvät hyssykät, jos se on vaan kesäduunari joka harjoittelee. Mihin sulla on kiire valmiissa maailmassa. :)

• tai ei

Kesäduunari tai ei. Olemus on silti laiska. Ja onhan tässä kesä jo miltei lopuillaan, et kyl luulis, et hommat olis jo opittu.

• erssi_L

Kevarin ärrällä on ihan vakituiseenkin duunissa semmoinen tumma, hiukan vanhempi nainen. Se on kun "nukkuneen rukous". Riippumatta siitä onko kiostissa yksi tai 15 asiakasta, niin kaikki liikkeet on kun hidastetusta elokuvasta.

Jos kesäduunari on tämän opettama niin eipä olisi ihme...

• kukkuu

Olen tavannut yhden ripeän ja mukavan myyjän porvoossa.Se on vain kadonnut jonnekkin. Kai vaihtanut mestaa!!!???

• ...................
        kukkuu kirjoitti:

Olen tavannut yhden ripeän ja mukavan myyjän porvoossa.Se on vain kadonnut jonnekkin. Kai vaihtanut mestaa!!!???

gammelbackan ärrällä on kaikki mukavia ja lyhythiuksinen nainen sekä tumma tyttö ihania

• vakio asiakas
        ................... kirjoitti:

gammelbackan ärrällä on kaikki mukavia ja lyhythiuksinen nainen sekä tumma tyttö ihania

Monet ovat tosi upeita persoonia!Keskustassa on myös.Osaavat palvella ja myydä.Toivottavasti saavat liksaa palvelun mukaisesti.Hyvät myyjät osaavat myös keskustella.Vinkki nuoremmille...

• lie
        kukkuu kirjoitti:

kysymys?missä ärrällä ollut töissä ja koska?

• kenestä kysymys
        kukkuu kirjoitti:

Vaihtuvuus on Porvoossa kova, Ärrä ei ole niin helppo työpaikka kuin kaikki kuvittelee. Kenestä on kysymys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      2324
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      242
      2185
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1367
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1271
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1226
    6. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1225
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1211
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1197
    9. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      21
      1165
    10. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      86
      1091
    Aihe