Onpa omitunen myyjä... nuori tummahiuksinen naismyyjä. Näyttää siltä, kun leijuisi pilvissä ja todella hidas, eikä tunnu tietävän mitä tekee. Onko muut huomanneet saman?
R-kioski
8
1959
Vastaukset
- täältä toiseltapuolelta.
Voi hyvät hyssykät, jos se on vaan kesäduunari joka harjoittelee. Mihin sulla on kiire valmiissa maailmassa. :)
- tai ei
Kesäduunari tai ei. Olemus on silti laiska. Ja onhan tässä kesä jo miltei lopuillaan, et kyl luulis, et hommat olis jo opittu.
- erssi_L
Kevarin ärrällä on ihan vakituiseenkin duunissa semmoinen tumma, hiukan vanhempi nainen. Se on kun "nukkuneen rukous". Riippumatta siitä onko kiostissa yksi tai 15 asiakasta, niin kaikki liikkeet on kun hidastetusta elokuvasta.
Jos kesäduunari on tämän opettama niin eipä olisi ihme...- kukkuu
Olen tavannut yhden ripeän ja mukavan myyjän porvoossa.Se on vain kadonnut jonnekkin. Kai vaihtanut mestaa!!!???
- ...................
kukkuu kirjoitti:
Olen tavannut yhden ripeän ja mukavan myyjän porvoossa.Se on vain kadonnut jonnekkin. Kai vaihtanut mestaa!!!???
gammelbackan ärrällä on kaikki mukavia ja lyhythiuksinen nainen sekä tumma tyttö ihania
- vakio asiakas
................... kirjoitti:
gammelbackan ärrällä on kaikki mukavia ja lyhythiuksinen nainen sekä tumma tyttö ihania
Monet ovat tosi upeita persoonia!Keskustassa on myös.Osaavat palvella ja myydä.Toivottavasti saavat liksaa palvelun mukaisesti.Hyvät myyjät osaavat myös keskustella.Vinkki nuoremmille...
- lie
kukkuu kirjoitti:
kysymys?missä ärrällä ollut töissä ja koska?
- kenestä kysymys
kukkuu kirjoitti:
Vaihtuvuus on Porvoossa kova, Ärrä ei ole niin helppo työpaikka kuin kaikki kuvittelee. Kenestä on kysymys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3112324Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2422185Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871271
- 1021226
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431225- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211165Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861091