levitaatio

jokke786

Mites tämä tapahtuu?

61

31379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos

      tarkoitat leijumista yleensä niin siihen on paljon eri tapoja, mm. näkymättömiä lankoja käytetään jonkun verran esim. copperfieldin lentohomma...

    • magician000

      Elikkäs levitaatioita on monenlaisia. Tässä pari.

      Balducci.
      Katsotaan takaapäin molemmat kantapäät ilmassa mutta varvistetaan toisella jalalla

      Balducci edestäpäin.
      Edestä. Seisotaan toisella kantapäällä.

      wild levitation.
      edestä kengät laitetaan toisiin kiinni (hiusponnarilla magneeteilla tjms.) sitten lasketaan takki niin että lenkkarit näkyy..
      otetaan toinen jalka kengästä pois ja varvistetaan molemmat kengät ilmaan.

      king rising.

      90 asteen kulma katsojaan.
      toinen jalka ulos kengästä ja varvistetaan


      criss angel.
      takaapäin.
      otetaan jalka ulos housuissa olevasta reijästä ja nostetaan molemmat kengät vaikka tuolin päälle.


      Tossa oli sekava selitys levitaatioista. On myös olemassa niitä pohjattomia "feikkikenkiä" joilla voi myös levitoida. Lavalevitaatioita o´n copperfieldin "water levitation" joka tapahtuu vaijereilla ja erinnäiset avustajan levitaatiot.
      Levitaatioihin voi tutustua kirjoittamalla hakusanoja googleen ja katsomalla videoita levitaatioista youtubessa.

      -Magician000 Älkää levittäkö, harjoitelkaa huolella ettei salaisuus paljastu, älä koskaan näytä temppua kahta kertaa.

      • abc,.,

        Kuinka tuo icarus effect levitation toimii? Sillähän on jo huomattavasti hintaakin.


    • magician000

      Veikkaan että taikuri ottaa toisen jalkansa ulos housuista olevasta rei'ästä ja nostaa jalkansa siihen. Temppua ei kertaakaan näytetä videon aikana takaapäin.

    • EI HUIJAUSTA
      • OIKEESTI!!!

        jos uskoo että ihmiset leijjuu oikeesti ni voi kysyä että onko kaikki lääkkeet tänään otettu..


      • sgsdgf

        05:35 kahdalla katto häiskän jalkoja... sillä on siima jalkojen alla...


    • H.B

      Nimimerkki "EI HUIJAUSTA", joka ikinen levitaatio on huijaus! Kun Angel nousee noin 30 cm ilmaan tuoli takanaan, niin se ei ole kamera temppu vaan yksinkertainen gimmicki (Masterminds 2), jos nousee korkeammalle niin on kamera / vaijeri, tiedän tämän faktana. Yleisö on suurimmassa osassa Angelin tempuissa mukana, vaikka niitä olisi 50!! Esim yhdessä Angelin jaksossa kun "pariskunta" hyppää hetkessä 10 m taaksepäin hotellin käytävässä. Tässä tempussa "pariskunta" juoksee yhteen hotellin huoneista kun Angel peittää kameran, samalla "pariskunnan" identtiset kaksoset juoksevat ulos toisesta huoneesta 10m taaempana. Tämän tiedän koska voi nähdä naisen varjon joka juoksee hotelli huoneeseen,. Angel on huijari!

      • MindFreak

        Vitut se mikää huijari on.


      • taikuri93

        olen tismalleen samaa mieltä samoin siinä missä criss katoaa pöydältä se vaan hyppää mokoma pöydän alla olevan peilin taakse ja sitten palkatut katsojat ihmettelevät että minneekköhän se katosi vaikka näkevät sen kokoajan


      • joku
        taikuri93 kirjoitti:

        olen tismalleen samaa mieltä samoin siinä missä criss katoaa pöydältä se vaan hyppää mokoma pöydän alla olevan peilin taakse ja sitten palkatut katsojat ihmettelevät että minneekköhän se katosi vaikka näkevät sen kokoajan

        Ku muka tiedätte niin paljon niin miten tehdään se temppu ku criss lentää talonkatolta toiselle???


      • nyttenkään
        joku kirjoitti:

        Ku muka tiedätte niin paljon niin miten tehdään se temppu ku criss lentää talonkatolta toiselle???

        Järjellä.
        Näissä tempuissa on aina käytetty identtisiä kaksosia ja kaikkea muuta vippaskonteja.

        Kai sen sanoo jo järkikin , että miten muka ihminen voi lentää muuten kuin lentokoneella.

        ne on vaan tehty niin hyvin , että tyhmempi menee lankaan.


      • 456787656789

        myös tempussa jossa Angel on kadulla ja muuan matkamies antaa hänelle narun pätkän jonka hän nielee ja vetää sen sitten silmästä.

        1. Temppu tehdään siten, että ennen temppua laitat piilolinssin silmään ja asetat narun pätkän joka on samanlainen kun nielaisemas alemman silmäluomen alle taiteltuna jotta se tulisi ulos tasaisesti. Jätät natun pään hieman pilkistämään ja värjäät sen mustaksi (jos olet poika joka meikkaa, niin kuin Angel) muuten piilotatsen vain ripsien sekaan. Nielet narua jankin matkaa vähän voikerrat ja samaa tahtia kuin nielet loppunarun, vedät silmässä olevan narun vain pois. narun jonka laitoit suuhun voit vaikka nielaista.

        2. Miten paljastuu tehtäessä. Kun hän nielee narun se on suora ja kun hän vetää sen silmästä se on taiteltu tasaisesti koko matkalta(minkä huomaamisen olisi voinut välttää pitämällä naru kireällä.amatööri).

        3. Miten muuan matkamiehen mukana olo paljastuu. A. hänellä sattuu olemaan lanka kerä mukana (yllätys yllätys).
        B. Lanka on vieläpä samaa väriä ja paksuutta eli samaa lankaa, kuin lanka joka on Angel:lla silmässä jo valmiina.

        Mutta sitähän se taikurin homma on, huijaamista ja mitä parempi huijari sitä parempi taikuri.

        Onko kuitenkaan järkevää tehdä temppuja jossa kaikki läsnä oliat ovat mukana ja otka ovat eri ihmisiä joka kerta. Näin salaisuus ei pysy salaisuutena pitkään.


      • taikuri 30vuotta

        anteeksi nyt vain mutta mitäolen lukenut että kaikissa levitaatioissa sinun mukaan pitäisi käyttää jotakin vaijeria... olempa toiminut taikurina jo 30 vuotta joten voin vankalla kokemuksella sanoa että näin ei ole... jos on niin tyhmä että ei tajua että kaikki temput ovat huijausta niin sitten en voi mitään. Ja tuo angelin "pariskunta temppu" niin olet siitä aika pihalla. jos meinaat nähdä toisen pariskunnan varjon niin en usko että sitä päästetään ulos ja julkiseen käyttöön sekä identtisiä pariskuntia on melkein mahdoton löytää! itse päätät mitä uskot ja et mutta ei silti tarvitse alkaa haukkumaan ammattikuntaamme paitsi jos on niin vajaa päästään että luulee uskovansa ja sitten paljastuukin että kaikki on huijausta niin sitten on aika pihalla niinkuin sinäkin juuri nyt näytät olevan.


    • adduska

      Ilmiö tuotetaan yleensä erilaisilla mekaanisilla keinoilla sekä taikurin tarkoin valitsemilla ”tarkistusliikkeillä”. Psyykikkojen istuinnoissa levitaatio voidaan suorittaa monellakin tavalla, esimerkiksi ottamalla pimeässä huoneessa kengät pois jalasta ja nousemalla omalle tuolille. Kun kengillä koskettaa lähellä istuvien poskia ja lausahtaa korkealta muutaman henkevältä kuulostavan sanan, niin levitaatio on enemmän kuin todistettu.

      • levitationelsson

        levitaatio ei ole mitään kusetusta jotkut amatöörit vain käyttävät noita jalan nosto temppuja...olen 2 vuotta yrittänyt harjotella levitaatioa mutta en nouse....mutta minä eikä muut kuule minun askeleita kun kävelen......kerran halasin tyttökaveria niin se sanoi että tuntu että oltas noustu ilmaan.....pelikortin ja setelin saan nostettua 2cm ilmaan mitään naruja tai teippejä....jotkut osaa jotkut ei,,..... ensin meditoidaan ja sitten levitoidaan....ja jotkut ei levitoi ikinä itse harrastan kaikkea muutakin kun meditointia ,,,venyttelen,,,joogaan ,,,,ja kaikkea yleistää,,,,pystyn myös kaatamaan jos minulla on kaverista 5 metrii väliä niin pystyn kaatamaan hänet pelkällä ilmaan työnnöllä


      • adduska
        levitationelsson kirjoitti:

        levitaatio ei ole mitään kusetusta jotkut amatöörit vain käyttävät noita jalan nosto temppuja...olen 2 vuotta yrittänyt harjotella levitaatioa mutta en nouse....mutta minä eikä muut kuule minun askeleita kun kävelen......kerran halasin tyttökaveria niin se sanoi että tuntu että oltas noustu ilmaan.....pelikortin ja setelin saan nostettua 2cm ilmaan mitään naruja tai teippejä....jotkut osaa jotkut ei,,..... ensin meditoidaan ja sitten levitoidaan....ja jotkut ei levitoi ikinä itse harrastan kaikkea muutakin kun meditointia ,,,venyttelen,,,joogaan ,,,,ja kaikkea yleistää,,,,pystyn myös kaatamaan jos minulla on kaverista 5 metrii väliä niin pystyn kaatamaan hänet pelkällä ilmaan työnnöllä

        tohon paskaa et usko itekkää. mä haluun nähä ton sun kaatamis tempun?


      • T12J7M6
        levitationelsson kirjoitti:

        levitaatio ei ole mitään kusetusta jotkut amatöörit vain käyttävät noita jalan nosto temppuja...olen 2 vuotta yrittänyt harjotella levitaatioa mutta en nouse....mutta minä eikä muut kuule minun askeleita kun kävelen......kerran halasin tyttökaveria niin se sanoi että tuntu että oltas noustu ilmaan.....pelikortin ja setelin saan nostettua 2cm ilmaan mitään naruja tai teippejä....jotkut osaa jotkut ei,,..... ensin meditoidaan ja sitten levitoidaan....ja jotkut ei levitoi ikinä itse harrastan kaikkea muutakin kun meditointia ,,,venyttelen,,,joogaan ,,,,ja kaikkea yleistää,,,,pystyn myös kaatamaan jos minulla on kaverista 5 metrii väliä niin pystyn kaatamaan hänet pelkällä ilmaan työnnöllä

        Kyllä
        Minä tiedän että se on totta, itse olen harjoitellut säännöllisesti jo 57 vuotta ja pystyn levitoimaan pystysuunnassa 2.7km korkeuteen ja vaakatasossa kulkemaan 42km/h. mystyn myös levitoimaan muita eläviä tai elottomia asioita ja ennätykseni on 128kg painoisen lohkareen nostaminen 12m korkeuteen.

        Joten, teillä kaikilla on luontainenkyky. Teidä tulee vai vahvistaa sitä, säännöllisillä harjoitteilla.


      • joo niin näkyy
        T12J7M6 kirjoitti:

        Kyllä
        Minä tiedän että se on totta, itse olen harjoitellut säännöllisesti jo 57 vuotta ja pystyn levitoimaan pystysuunnassa 2.7km korkeuteen ja vaakatasossa kulkemaan 42km/h. mystyn myös levitoimaan muita eläviä tai elottomia asioita ja ennätykseni on 128kg painoisen lohkareen nostaminen 12m korkeuteen.

        Joten, teillä kaikilla on luontainenkyky. Teidä tulee vai vahvistaa sitä, säännöllisillä harjoitteilla.

        Mullakin on penis


      • *Lev*
        joo niin näkyy kirjoitti:

        Mullakin on penis

        levitaatio mikään ihme ole, kovasti harjoittelua vaativa tosin. Jo muutaman gramman esineen nosto vaati mielettömät määrät energiaa, gravitaatio on niin vahva vastus. Kaikki on kiinni mielestä ja kuinka sitä harjoittaa. Ihmis mieli on niin rajoittunut, että pahaa tekee.
        Syy miksi tällaisia asioita ei näe arki päivässä on se, että henkilöillä jotka siihen pystyy ei ole enää tarvetta esitellä kykyjään...tajunnan taso on noussut jo todella korkealle tässä vaiheessa.
        Itse olen tätä tapahtumaa päässyt todistamaan ihan omin silmin jooga matkallani Intiaan. 74 vuotias yli kuusikymmentävuotta joogannut guru näytti minulle tämän tapahtuman ihan kahdenkesken...vierestä sain katsella pitkät tovit tapahtumaa. Neljäkymmentävuotta tähän oli kulunut aikaa...siitä vain treenaamaan jos kiinnostaa.


      • Kaikilla muilla
        joo niin näkyy kirjoitti:

        Mullakin on penis

        palstoilla on homoja!


      • 1kjhu34543
        T12J7M6 kirjoitti:

        Kyllä
        Minä tiedän että se on totta, itse olen harjoitellut säännöllisesti jo 57 vuotta ja pystyn levitoimaan pystysuunnassa 2.7km korkeuteen ja vaakatasossa kulkemaan 42km/h. mystyn myös levitoimaan muita eläviä tai elottomia asioita ja ennätykseni on 128kg painoisen lohkareen nostaminen 12m korkeuteen.

        Joten, teillä kaikilla on luontainenkyky. Teidä tulee vai vahvistaa sitä, säännöllisillä harjoitteilla.

        Joo. kuulostaa hienolta. haluaisin itsekkin aloittaa treenaamisen. Nii olisiko paras tapa aloittaa sillä Penis punnerruksella


      • passka
        T12J7M6 kirjoitti:

        Kyllä
        Minä tiedän että se on totta, itse olen harjoitellut säännöllisesti jo 57 vuotta ja pystyn levitoimaan pystysuunnassa 2.7km korkeuteen ja vaakatasossa kulkemaan 42km/h. mystyn myös levitoimaan muita eläviä tai elottomia asioita ja ennätykseni on 128kg painoisen lohkareen nostaminen 12m korkeuteen.

        Joten, teillä kaikilla on luontainenkyky. Teidä tulee vai vahvistaa sitä, säännöllisillä harjoitteilla.

        jos sä okeesti vittu luulet niin, sä oot vitun hullu mielisairas


    • toissavuonna

      kyseisen taidon, siitä on iso apu ruuhkissa, kassajonoissa, ym. työmatkani teen nykyään lentämällä myös.

      • Tjahhaah :=D

        Eli täällä foorumeilla voi yksi ihminen esiintyä vaikkapa 8:lla eri nimimerkillä, ja näin yksi ihminen voi lähettää vaikka 10 eri viestiä, jolloin massa-efekti on voimakas. Siksi ei kannata kovin vakavissaan koskaan ottaa, varsinkin kun huomaa yhden no-life hinttarin kusettamassa ihmisiä :DD


    • iiiiiiiiiiiiiii

      mo!siinä kengissä on tarranauhaa kun se laittaa jalat yhteen. sitten se vain ottaa toisen jalan kengästä pois ja astuu sillä jalalla laatikon päälle.se näyttää takaapäin levitaatiolta

      • peilitemppuja

        Tuo temppu tehdään peilien ja magneetin avulla.


      • asdasdasdsdasdasd
        peilitemppuja kirjoitti:

        Tuo temppu tehdään peilien ja magneetin avulla.

        Hyvä, että lopetitte kyseisen keskustelun, koska koko levitaatio homma on pelkkää huijausta!! En edes tajua miksi kukaan voi väittää levitaation voimaan.


      • pena7
        asdasdasdsdasdasd kirjoitti:

        Hyvä, että lopetitte kyseisen keskustelun, koska koko levitaatio homma on pelkkää huijausta!! En edes tajua miksi kukaan voi väittää levitaation voimaan.

        kyllä ihminen voi levitoida oikeasti. hyvät taikurit sen tekevät...


      • keke3457
        pena7 kirjoitti:

        kyllä ihminen voi levitoida oikeasti. hyvät taikurit sen tekevät...

        Kaikki toimii kusetuksen avulla tai suurin osa ainakin. SILTI OIKEAA Ns. "TAITOA" EI OLE!


    • Miettikää ny vähä

      Ettekö te tosikot tai tyhmät ihan miten vaan tajua että taikatemput perustuu huijaukseen:D mietikkää. Korttitempuissa on aina joku jippo niin miksei sitte levitaatiossa olis?:D hhahahha:D säälittävää uskomista johki leijumisee:D miks sitte kukaa ei oo missää uutisis,ohjelmis yms.

      • uskonlevitaatioon

        kyllä toi levitaatio totta on moni taikuri sen on meille todistanu kaikilla on omat mielipiteensä ja mä uskon kyllä että ihminen voi levitoida


      • levitaatio
        uskonlevitaatioon kirjoitti:

        kyllä toi levitaatio totta on moni taikuri sen on meille todistanu kaikilla on omat mielipiteensä ja mä uskon kyllä että ihminen voi levitoida

        Olen samaa mieltä. Kyllä ihminen voi levitoida


      • Angelsks

        Miten Criss angel katolta toiselle levitaatio tehdään:

        criss nostetaan korkealla ja pitkällä nosturilla ilmaan. Criss roikkuu vaijereiden varassa. Vaijereita ei näy koska on niin kirkasta ja nosturin runko on peilejä täynnä. Sit luxor hotelli leijuminen: criss roikkui helikopterilla vaijereista hotellin yllä. Pimeys ja kuunvalo vaikeutti helikopterin näkemistä ja luxor valo vaikeutti vaijereiden näkemistä. Löydätte youtubesta miten temput paljastetaan. Tulette pettymään. Ai niin vielä veden päällä kävely: vedessä on ohuet plexi lasit joita ei näy kirkkauden takia veden alla.


    • 9.v.tyttö taikuri

      hei!!! olen 9.v. tyttö ja haluaisin opetella levitaation voiko taikuri 30.v.auttaa???? koska haluaisin hurmata luokkani ja haluaisin olla vähän erillainen.

      • MESTARI TAIKURI

        Tarvit housut joissa on iso reikä toisessa lahkeessa. Mene jonkun tuolin eteen ja laitat jalan siitä reijästä tuolille niin, että se jalka ei näy taakse päin. Nosta itsesi jalalla imaan.
        Näyttää kun leijuisi oikeasti.


      • Tiksu

        Moi mäki oo 9. Haluisi oppii levitaatio(i)


      • jhgfdsfghjkl
        MESTARI TAIKURI kirjoitti:

        Tarvit housut joissa on iso reikä toisessa lahkeessa. Mene jonkun tuolin eteen ja laitat jalan siitä reijästä tuolille niin, että se jalka ei näy taakse päin. Nosta itsesi jalalla imaan.
        Näyttää kun leijuisi oikeasti.

        ei toi mikää oikee levitaatio oo


      • jolomolo69

        miks 30v??!?


    • ??

      ...

    • Avaruus turisti

      Ei kuulkaas tartte mitään taikoja, että voi levitoida.
      Ei tarvi mennä kuin avaruuteen, niin siellä leijuu.
      Yksinkertaista mutta kallista.

      • Satunnainen matkaili

        Juu ja Prahan vanhan kaupungin aukiolla. Kaveri istui maassa ja piti toista ihmistä kepillä yläpuolellaan. Eikä mitään peilejä eikä nostureita näkynyt. Ja kuvata sai eestä, takaa, sivuilta sen kun tykkäs. ...ja maassa istuvalla oli molemmat jalat maassa ja sillä parin metrin korkeudessa olevalla ei niin pitkiä varpaita...


    • Selittäjä

      Mutta miten sen pystyy selittämään että joku ukko muka leijuu kaulastaan tai kropastaan kiinni jossain ilmassa? Siihenhän kuristuu. Tai sitten siinä on vaan joku juttu mitä jotkuu pimpot ei tajuu. Itse en osaa sanoa onko levitaatio totta vai ei.

    • Levitaatioija
    • Haluaaaosatamutteios

      Mitä muka levitaatiossa tehdään?
      Ite oon yrittäny (,siis oikeata levitaatiota ilman vippakonsteja)
      Eikä milläääään onnistu!

      Eli voisko joku sen osaava kertoa?;)

    • tietäjä

      Haluaaaosatamutteios: EI OLE OLEMASSSA LEVITAAtIOTA ILMAN VIPPASKONSTEJA!

    • kyllä onnistuu levit

      on mahdollista - kaikki on mahdollista tiedän maailman luojan - telepatiaakin on olemassa ja se on totta ettei kellään muulla ole intuitiota maailmassa kuin titaanien äidillä maaemolla.
      telepatiakin on näennäistä ellei telepaattiset ihmiset ole näköyhteydessä ja muuta settiä.
      itse levitaatiota en ole todistanut kenenkään oleven sekuntteja ilmassa molemmat jalat irti maasta, mutta painovoimaa sortavaa liikkumista on näkynyt enemmänkin.
      aiheesta olis mun puolella kerrottavaa kirjan verran.
      kyllä on jo tiede murrettu mun tiedoilla.

      no ei vaan - kunhan vitsailin

    • paskantaja

      pierase niin kovaa että lennät

      • Vegudlra

        Haha


    • terska666

      ei mitenkää!!!

      • juna leijuu vaan

        kyllä pystyy mut tarvii magneetteja kun kato maglev junakin leijuu...


      • taikuri itsekkin
        juna leijuu vaan kirjoitti:

        kyllä pystyy mut tarvii magneetteja kun kato maglev junakin leijuu...

        Ilman huijausta ei ole mahdollista levitoida!!
        jos joku väittää levitoneensa miks ei voi ottaa videolle ja näyttää kuva materiaalia.
        silti monista levitointi tempuista olevista videoista näkee HETI miten siinä huijataan


      • Satunnainen matkaili
        taikuri itsekkin kirjoitti:

        Ilman huijausta ei ole mahdollista levitoida!!
        jos joku väittää levitoneensa miks ei voi ottaa videolle ja näyttää kuva materiaalia.
        silti monista levitointi tempuista olevista videoista näkee HETI miten siinä huijataan

        No entäs jos näkee livenä? ...esim Prahan vanhan kaupungin aukiolla... Minä ja sadat muut turistit, joista minä ja muutkin uskoakseni ihan selvin päin, keskellä päivää...


      • Satunnainen matkaija
        Satunnainen matkaili kirjoitti:

        No entäs jos näkee livenä? ...esim Prahan vanhan kaupungin aukiolla... Minä ja sadat muut turistit, joista minä ja muutkin uskoakseni ihan selvin päin, keskellä päivää...

        Minä ja monet muut kyll kuvattiin tilanne. Eikä se ollut mikään hetkellinen. Minäkin taisin liki vartin siinä pällistellä :)

        ...ja muuten vapaana kuleksin edelleen... ;)


    • jjvhg
    • kakkapieru

      Mä tiedän hyvän levitaation:

      Osta 5L purkitettua hernekeittoa
      ja 1l papuja ja 1 kaali. Sekoita ainekset yhteen ja syö hernekeitto. Odota 5 tuntii . Sit laske housuja ja istu tuolilla ja ponnista nii pitäs päristä ja nousta ilmaan. Se perustuu raketti moottoriin.
      Jos ei toimi juo es.

    • Anonyymi

      Saattaa aiheuttaa tajunnan hämärtymistä. Suosittelen näkymättömiä
      portaita tai alasmentäessä liukumista. Minulle hallitsematon tapahtuma.
      Varaudu siihen ,että joku voi panikoida ja soittaa hätäkeskukseen.
      Pyrin kyllä pitämään puheyhteyttä ihmisiin ,jotta eivät hyppisi seinille.
      Turvakamera onneksi näytti kaiken vain jalkoihin asti.
      Ennenkuin onnistut suhteet yläkertaan pitää olla kunnossa.
      Onnea matkaan.

    • Anonyymi

      Saattaa aiheuttaa tajunnan hämärtymistä. Suosittelen näkymättömiä
      portaita tai alasmentäessä liukumista. Minulle hallitsematon tapahtuma.
      Varaudu siihen ,että joku voi panikoida ja soittaa hätäkeskukseen.
      Pyrin kyllä pitämään puheyhteyttä ihmisiin ,jotta eivät hyppisi seinille.
      Turvakamera onneksi näytti kaiken vain jalkoihin asti.
      Ennenkuin onnistut suhteet yläkertaan pitää olla kunnossa.
      Onnea matkaan.

      • Anonyymi

        olen pitänyt muutamia levitaatio- kursseja,minua ihmetyttää kuinka suurta tyhmyyttä esiintyy tällä palstalla.


    • Anonyymi

      Levitaatio tulee vuosien saatossa vastaan. Itsellä kesti 2 vuotta oppia levitoimaan esineitä. Suosittelen päivittäistä meditaatiota vähintään 30min täällä olevat ihmiset nähtävästi eivät tiedä yhtään mitään niistä ei kannata välittää. Pidemmälle kehittyy ja voi alkaa leijuttamaan itseään. Siinä menee aikaa mutta päivittäisten harjoituksien tulos tulee jossain vaiheessa vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe