Winx Club lopetetaan

SaaraSimppu

Luin netistä tallaisen artikkelin...
Winx Club - tv sarja lopetetaan syyskuun lopussa, koska se sisältää liikaa väkivaltaa ja romantiikkaa, esim. pussailua. Teini-ikäiset keijut jättävät hyvästit ja unohdetaan heidän seikkailunsa.

Arja Mukavainen kommentoi...
Ensin Winx Club vaikutti mukavalta sarjalta, kunnes siinä alkoi esiintyä väkivaltaa ja romanttiikkaa. Se on sopimaton alle 11-vuotiaille lapsille.

Henriikka Toivola kertoo:
Winx Club tv-sarja opastaa lapsia huonoille teille käyttämällä sopimattomia vaatteita kuten napapaitoja ja minihameita. Se sisältää teini-iän asioita, jotka ovat sopimattomia.

Winx Club jättää hyvästit.

80

7677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Techna-fani

      Sen sivun osoite josta tuon löysit muuten en välttämättä usko eikä varmaan moni muukaan.

      • Tottahan se on

        Winx Loppuu, Kyl se W,I.T.C.H on Parempi..


      • icy trix.
        Tottahan se on kirjoitti:

        Winx Loppuu, Kyl se W,I.T.C.H on Parempi..

        Mä tunnen ton Saara Simpun, se on keksiny koko jutun! Se Saara Simppu on yks ärsyttävä tyyppi joka huijaa kaikkii se kerran sano mulle että Bloomin takii winxiä ei voi näyttää ja sellasta


      • stella taika winx
        icy trix. kirjoitti:

        Mä tunnen ton Saara Simpun, se on keksiny koko jutun! Se Saara Simppu on yks ärsyttävä tyyppi joka huijaa kaikkii se kerran sano mulle että Bloomin takii winxiä ei voi näyttää ja sellasta

        sä puhut ihan totta ja eikä toi saara simpun juttu ei oo totta ja winx clubia tulee vielä mtv:llä sunnuntaina uusintana.


      • iogfk bhugkkb
        Tottahan se on kirjoitti:

        Winx Loppuu, Kyl se W,I.T.C.H on Parempi..

        winx klubia ei saa lopettaa koska winx klubi on mun lempi ohjelma ja koska winxit on oikeita minä olen nähnyt winxit uskokaa suosiolla.


      • Anonyymi
        stella taika winx kirjoitti:

        sä puhut ihan totta ja eikä toi saara simpun juttu ei oo totta ja winx clubia tulee vielä mtv:llä sunnuntaina uusintana.

        Niin puhutkin ei oo yhtään totta Saara simpun juttu!! Winxiä tulee vielä MTV:llä


      • Anonyymi
        iogfk bhugkkb kirjoitti:

        winx klubia ei saa lopettaa koska winx klubi on mun lempi ohjelma ja koska winxit on oikeita minä olen nähnyt winxit uskokaa suosiolla.

        Niin munkin lempi ohjelma oon 10v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin puhutkin ei oo yhtään totta Saara simpun juttu!! Winxiä tulee vielä MTV:llä

        Totta!


    • PSP-Friikki

      PSP-Friikki

    • icy trix.

      Joo ja mitä vikaa pussailussa muka on? Keksiny oot koko jutskan...
      Kerroppas niiden sivujen osoite?

    • JEE-DUD

      PSP OWNZ

      • PSP-Friikki

        PSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNSPSPOWNS


    • SaaraSimppu
      • enni-bloom

        Eihän siellä mitään lue! Sä puijaat meitä!


    • icy trix.

      Mähän sanoin et sä puijaat meitä! Ei wikipedias lue mitää sellast!

    • ...että se teksti ees kirjoitettais tolleen...!!! HAHAHAHAH! Oot tosi huijari!

    • Hilu92

      Vanhempien täytyy itse pitää huolta lapsistaan, että he eivät katso sopimattomia ohjelmia.
      Jos winx club lopetettaisi, ei saisi näyttää mitään elokuviakaan, missä on väkivaltaa eikä mitään väkivaltaisia tv-sarjoja.

      • jansuu

        eihän siinä oo ees paljon pussailua,ykköskauden lopussa Bloom ja Sky vaan äkkiä.Sitten siinä kakkoskauden loppujaksoissa.Ja väkivaltaa siinä saattaa olla vähän ,mutta ei siinä verta leisku eikä kukaan oon kuollu vielä ainakaan,paitsi Musan äiti mut silti.


      • Jos

        elokuvat sisältäisivät väkivaltaa, nii siinä olisi K-ikäraja. Mee kotiis kasvaan!


    • ...

      maailman kaunein asia!
      Jokin hyvä vanha ohjelma voisi tulla sen tilalle tai jotain muuta mukavaa!
      Kadotkoon koko sarja viiden vuoden sisällä unholaan.

    • mielipiteen osottaja

      ei winx ohjelmaa pidä lopettaa!!!
      vaikka siinä onkin romantiikkaa niin hälläväliä.
      winx club opettaa lapsille todellisuutta mailmasta.
      Kyllä nyky-ajan lapset tietävät jo kaiken seksistä, parisuhteista, väkivallasta ja sodasta. ei lapset ala väkivaltaisiksi winx clubin takia koska siinä kaikki iskut ovat taikaa eikä lapset taikoja osaa. Kyllä taikaa saattaa tosiaan olla mutta ei sitä suomalaiset osaa.Vaikka olenkin alle 18v niin ei sillä ole väliä sillä onhan meilläkin mielipide.Vaikka me saattaisimme valita presidentin ulkonäön mukaan niin emme me silti olla idiootteja.minä kyllä tiedän lapsista / nuorista enemmän sillä olenhan minä itse nuorisoon kuuluva suomalainen, ja elän itse siinä mailmassa että katson joskus winx clubia tai brätz ohjelmaa.
      ehkä teoriani ei teihin vaikuttanut mutta useat ovat samaa mieltä kanssani T: Mielipiteen osottaja 11v

      • Noora Emilia

        Olen samaa mieltä sinun kanssasi mielipiteen osoittaja!


    • Kirkuvakirppu

      Just joo. Heti kun tuli hyvä ohjelma telkkarista, ni heti tommoset aivottomat sontiaiset pilaa kaiken. Onko aina pakko?!

    • stella taika winx

      Saara Simppu olen katsonut winx glubia neljä vuotiaasta asti ei siinä ole tapahtunut mitään kuin minipusuja eikä siinä ole mytään väkivaltaa se on vain actionia sitä paitsi ne ovat vain muotia senkin tollo

    • Darsy trix

      nyt on mennyt syyslukukausi ja winx clubia tulee uusintana sunnuntaina sekin paska ääliö

      • stella taika winx

        mitä mä sanoin muta sontianen saara ei siinä mitään oo ja et voi enää väittää koska kohta alkaa kuules kolmoskausi ja mitäs siihen sanot ruma trix mutasontiainen ps: jos vielä pelleilet mun luottamuksen kanssa jamä vielä uskoin suo ja pelleilit mun luottamuksen kanssa T:stella


      • Jupsii
        stella taika winx kirjoitti:

        mitä mä sanoin muta sontianen saara ei siinä mitään oo ja et voi enää väittää koska kohta alkaa kuules kolmoskausi ja mitäs siihen sanot ruma trix mutasontiainen ps: jos vielä pelleilet mun luottamuksen kanssa jamä vielä uskoin suo ja pelleilit mun luottamuksen kanssa T:stella

        Winx on tosi hyvä ohjelma, ja en kuitenkaan tunne Saara Simppua mut toi ei oo mitään totta! Kuule Saara, kannattas ehkä lopettaa noi pikla viestit!


    • natuli

      Ei winxejen tulo lopullisesti lopu.

    • igjmfknmhridhf

      Winx Clubissa myös kurkistellaan tyttöjen hameiden alle useissa jaksoissa. Lisäksi ekan kauden vikassa jaksossa Bloom melkein painaa pyllynsä kameraa vasten.

      • x(

        Vaikka painaisikin, niillä on pikkarit hameen alla!


      • fgbx
        x( kirjoitti:

        Vaikka painaisikin, niillä on pikkarit hameen alla!

        Kolmannen kauden jaksossa 15, kun alussa Bloom huomaa lohikäärmeen, joka tömähtää maahan ja Bloom lennättää, hänen tummansiniset alushousunsa näkyvät lähes kokonaan.


      • fgbx
        fgbx kirjoitti:

        Kolmannen kauden jaksossa 15, kun alussa Bloom huomaa lohikäärmeen, joka tömähtää maahan ja Bloom lennättää, hänen tummansiniset alushousunsa näkyvät lähes kokonaan.

        Sekä kaudella 1 jaksossa 14 bloomin kokeessa hänen napattua pallon ja jäälessä hetkeksi aikaa katsomaan sitä, hänen pikkuhousunsa näkyvät hyvin.


      • Loors
        fgbx kirjoitti:

        Sekä kaudella 1 jaksossa 14 bloomin kokeessa hänen napattua pallon ja jäälessä hetkeksi aikaa katsomaan sitä, hänen pikkuhousunsa näkyvät hyvin.

        Mikä ihmeen pervo säkin olet kun tuollaiseen kiinnität huomiota?


      • ...
        Loors kirjoitti:

        Mikä ihmeen pervo säkin olet kun tuollaiseen kiinnität huomiota?

        Se saattaa antaa tytöille kuvan, että pikkuhouusjen vilauttelu ja silmien edessä pyllistely on OK .


      • Winx fan 4ever
        ... kirjoitti:

        Se saattaa antaa tytöille kuvan, että pikkuhouusjen vilauttelu ja silmien edessä pyllistely on OK .

        Winx club on maailman paras ohjelma eikä se mitään huonoo vaikutusta anna.
        Pyllistele sä vaa ihan yksinäs ja vaikka kuvaa ittees pelkät pikkarit päällä ja laita youtubeen =D


      • fgbx
        Winx fan 4ever kirjoitti:

        Winx club on maailman paras ohjelma eikä se mitään huonoo vaikutusta anna.
        Pyllistele sä vaa ihan yksinäs ja vaikka kuvaa ittees pelkät pikkarit päällä ja laita youtubeen =D

        Bloom tulee ja liiskaa sinut ison pyllynsä alle:
        http://img197.imageshack.us/img197/3244/37430099.png


      • winx fan 4ever

      • rsgergera
        winx fan 4ever kirjoitti:

        onko vaarallista

        Sä huijaat! Ei se oo vaarallista, jos piirretyissä pussataan! Onhan Winxeissä väkivaltaa, mutta ei paljon, vaan vähän. Ja jos piirrettyihin laitetaan jokin taistelukohtaus, niin siihen ei tule semmosta, että veret räiskyy.


      • fgbx

      • Poika winx
        x( kirjoitti:

        Vaikka painaisikin, niillä on pikkarit hameen alla!

        WINX HULLU ! WINX HULLU


    • winx club<3

      no toi nyt on täyttä kusetusta. sitäpaitsi nyt on jo lokakuu ja huomenna tulee winx club (onneks!)
      winx club ei sisällä paljoa väkivaltaa verrattuna esim turtlesiin.
      ja sit se romantiikka.. mailman luonnollisin asia. jos ne ny jossain jaksossa halaa tai sit pussaa niin mitäs pahaa siinä on -.-

      • Dögg fani

        Jee winxin 4 tuotanto kauden jaksot!!


      • WINX FANI

        Winx ei todellakaan ole mikään huono esimerkki. Se sarja on paras!


    • Nykyaikainen

      Mitä vittua! Nyt on vuosi 2009 ja Winxin 4 kauden jaksot tulee TV:stä. Mistä te oikein höpisette! Olette varmaan vielä väärällä vuosituhannella!

      T: Nykyaikainen

      • Nykyaikainen

        Siis tuo oli ihan ekaan viestiin täsäs keskustelussa. Ja ei Winxissä tosiaankaan ole mitään väkivaltaa ja se on vain ihanaa kun ne pussailee!


    • Sisilitanssiiimerel

      WINXIT ON PARHAAT MUTTA SE LOPPUU >:(

      • Winx_

        Millon se loppuu? );


      • paula 10.v

        Eikä lopu SISILITANSSIIIMEREL. Voit olla helpottunut, kun se viellä on tau olla 9.1. 2010 ja jatkaa 16.1.2010 4 kaudella 14 jaksolla. =)


    • PAULA 10.V

      Winxclub jatkaa yhä! En tiennyt että se on niin väkivaltainen. Voisiko joku kertoa tätä väkivaltaisuutta winxclubissa tuottajille tai winxclubin studiolle. Lisäksi se, joka sanoi ,että winxclub jättää hyvästit , niin oli VÄÄRÄSSÄ!

      • PAULA 10.V

        Vai muka lopettaa? pyh!! Ei se ole väkivaltainen! Te, jotka sanoivat niin, ovat LIIAN VAKAVIA.=( =P


      • PAULA 10.V
        PAULA 10.V kirjoitti:

        Vai muka lopettaa? pyh!! Ei se ole väkivaltainen! Te, jotka sanoivat niin, ovat LIIAN VAKAVIA.=( =P

        SAARA SIMPPU HUIJASI! OOTTE OIKEASSA 100%, ETTÄ HÄN HUIJASI!!!


    • v.o

      minusta winx club EI ole liian väkivaltainen tai romanttinen! ja kyllä sen tuottajat lisäisi tähän ikärajan, ja sitä paitsi on jo 2010 vuosi ja sitä sarjaa tulee vieläkin!

    • VauVELI ViIIVA

      Se on paras sarja! sitähän ei lopeteta! EIIII!

      • Sä Saara simppu oot ääliö, ja mistä tiedät etttä se loppuu? Oot ääliö. Winx on maailan paras sarja!


      • nelly.y
        ennid kirjoitti:

        Sä Saara simppu oot ääliö, ja mistä tiedät etttä se loppuu? Oot ääliö. Winx on maailan paras sarja!

        oot oikees


      • nelly.y

        niii


      • nelly.y

        niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Winx-club

      Eikä muuten lopeteta, se on VANHEMPIEN VIKA JOS ANTAA LAPSENSA KATSOA winx-clubia. EI WINX-CLUB SARJAN. Se että jotkut antaa lapsensa katsoa winx-clubia, ei ole sinun asiasi, eikä sinun tarvi siihen puuttua, keskity omiin lapsiisi, mikäli sinulla niitä on, ja olen ihan varma että nuo sivutkin olet keksinyt omasta päästäsi. Winx-club on tarkoitettu 9-12 vuotiaille, eikä pikkulapsille. Yritä omaksua se.


      Ps. En usko todellakaan noihin sivuihin, haluat vain valehdella ihmisille niin että kukaan ei anna lapsensa katsoa winx-clubia, mutta se että sinä tai joku muu antaa lapsena katsoa tätä keijusarjaa, ei tarkoita että se pitäisi lopettaa. Minä itse en ole löytänyt niitä sivuja, niin että todennäköisesti olet keksinyt ne omasta herneaivostasi, tai sitten olet perustanut ne itse jonnekkin pikkupaikkaan. Ja jos ne kerta on olemassa, lähetäppäs ne tänne, haluan kyllä kovasti nähdä ne sivut.

      • nelly.y

        just nii!


      • Anonyymi

        Aivan totta Winx club on paras!


    • Tavallinen tallaaja

      Pitäisi sillä vanhemmalla viirata päässä, joka tuollaista väittää. Itse katsoin Winx-klubia 6 vuotiaana, fanitin ihan täysillä, eikä siinä mitään. Lapsen vanhemmat päättää, mitä lapsi katsoo. Turha siis yleistää tuommoista.

    • attuliisinen

      mä en tienny että se lopetetaan ja et se ei sovi alle 11 vuotiaille lapsille.
      mä katon sitä kuitenkin koska se on mun lempiohjelma.

      • nelly.y

        se on mun nelly.yn lempi ohjelma.sitä ei saa lopettaa mun kaveri porukan kaikki 14 kamuu kattoo sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Iskä missä WInxit on

      Taittaa näkyä eri versio eri paikoissa. Tämä versio joka eteläsuomessa näkyy on mukavan harmiton.
      Meidän 5 vuotiaan tytön ja sen viiden parhaan kaverin suosikki sarja.
      Kirkossa käyntikin on meidän tytön mielestä pelottavampaa kuin tuo sarja.
      Osaisiko joku kertoa mistä tuon sarjan kaikki tuotantokaudet saisi ostettua?

      Kukahan vastaa näistä sarjoista maikkarilla. Voitaisiin lahjoa hänet palauttamaan sarja takaisiin ruutuun.

      • Tavallinen tallaaja

        Ensimmäisiä DVD'eitä (ja mahdollisesti kasetteja) ei valitettavasti myydä enää missään, mutta itse kuitenkin löysin kirpputorilta.
        Voi, olisikin kivaa, että vaikka koko sarja näkyisi uudestaan televisiosta!


      • 00000000000000000000
        Tavallinen tallaaja kirjoitti:

        Ensimmäisiä DVD'eitä (ja mahdollisesti kasetteja) ei valitettavasti myydä enää missään, mutta itse kuitenkin löysin kirpputorilta.
        Voi, olisikin kivaa, että vaikka koko sarja näkyisi uudestaan televisiosta!

        On hyvä jos tuo paska loppuiskin


    • Huijasit meitä

      Olet ääliö! Winx club on paras sarja, ja katsellen sitä ja mulla on siitä kolme dvd:tä ja enkä ole saanu traumoja mä oon nähy että on tullu tässä viimeaikoina winx clubia telkkarista saara simppu sinä hujasit MUAHAHAHAHAHAHA!

    • Winxfani

      V***u!): Toi ei oo totta se on varmaan jonkun winx vihaajien sivu. 1:siinä ei oo liikaa romantiikkaa. 2:siinä ei oo liikaa väkivaltaa. 3:se käy hyvin K:7 vuotiaille. 4:oon lukenu et se jatkuu vuonna 2011.

    • BreeanaWinx

      Siellä ei sanota mitään Winxin lopettamisesta vain siitä että Winxistä tulee 5. ja 6. kausikin. Olen kyllä kuullut tuon saman jutun jostain muualtakin, mutta kullä niitä kausia ainakin 2 tulee vielä. Ja toi mitä sanoit niitte pukeutumisest, toi pukeutumiskysymys alkaa jo ärsyttää. Ku Bratzit oli loppumas ku Mattel haasto MGA:en oikeutee siit et ensimmäiset Bratzit olis suunniteltu sillo ku niitte suunnittelija oli Mattelilla töissä.. Jotkut tyypit alko dissaaa Bratzien pukeutumista ja arvatkaa ärsyttikö 60:nen Bratzin omistajana kuulla moista haukkumista! Ihanko Mattelin Barbit ois parempii!! Bratzit on muodikkaita. Ja näin ollen en kyl jaksa kuunnella valitust Winxien vaatteist koska niitten pukeutumises ei varsinaisest oo mitää vikaa koska ne pukeutuu melkee jopa ku ikäisensä.

    • nelly.y

      olen 9v olen seurannut winx glubia 6vuotiaasta saakka.en voi elää ilman winxejä.se on kauheeta et ne loppuu.aina katon winxejä enkä salkareja verratkaa salattuja elämiä tai winxejä kumpaa on parepi 9v kattoo?

    • Winx club fani

      Winx ei lopu. wikipediassa sanotaan että kauden voimat on Sirenix ja Harmonix,sinä kusipää!!!

    • It's Enni Here ;o

      Anteeksi, mutta en voi kun nauraa niille, jotka koittaa syöttää tollasta juttua.
      Itse olen jo 15-vuotias, (KYLLÄ, LUIT OIKEIN VIISITOISTA) mutta oon addiktioitunut Winx Clubiin. Olen nähnyt joka jakson siitä ohjelmasta tähän mennessä, mutta en ole kyllä huomannut mitään tuonlaista. Joo, on ihan normaalia pussailla tuonlaisissa ohjelmissa. Hei, se on oikeesti söpöä, kun TV'ssä pusutellaan, silleen vaa, että se ei mene yli. Winx Clubissa on vaan sellasia söpöjä ja helliä pusuja. Sitten vaatetus... Ömm... en osaa oikein sanoa tähän muuta kuin, että sulla pitää olla likainen mieli, jos ajattelet vaatteetkin heruttavana. Juu, kyllä, niillä on napapaitoja ja minihameita, mutta parempi ne kuin kuleskella alusvaatteissa joka jaksoissa. :p Ne vaatteet on myös todella HIENOJA ja niiden piirtämiseen on käytetty aikaa. Winx oli ns. minun lapsuus.
      Siitä sai kivoja leikkejä ja myös tutustui uusiin kavereihin, jotka tykkää Winxistä :)
      Winx on mun mielestä hyvä esimerkki, koska siinä opetetaan olemaan ystäviä ja , että siellä on ihmisiä maailmassa, jotka on ilkeitä ja kateellisia. Katsokaa asioita uusin silmin ihmiset. Kaikki lastenohjelmat ei voi olla vaan pupuja hyppimässä ympäriinsä jossain niityllä. :p

      P.S. Jos on ollu jotain jaksoja, joissa näkyy hetken alushousut, niin ömm... meitä kiinnostaa niin paljon teidän likainen mieli ja tarkkasilmäisyys, että KIITOS KUN KERROTTE TURHANPÄIVÄISTÄ!

      ~ Enni

    • kata134

      Winx club onse kaikista parhain ohjelma, mie oon kattonu sitä pienestä pitäen ja ei siinä musta ooo mitää väkivaltaa mut se romantiikka mitä siin on nii se ei haittaa yhtään !!!!!! Se on monen lempi ohjelma nii sitä ei kyl tarvis lopettaa !! Jos te näätte muka et siinä ois väkivaltaa nii ottakaa se pois siitä ! ... Niin ei tarvis lopettaa koko ohjelmaa !!!

      • Anonyymi

        Niin ja Ei Winx clubissa oo mitään väkivaltaa sitä ei saa lopettaa se on munkin lempi ohjelma!


    • winx fani

      okeest miks sun täytyy pelotella tolleen kun joku haamu?

    • roxy2

      Hei,
      Winx Club tulee Suomksi kausi 6.
      Se alkaa Juniorlilla 19.1. Klo 18.02

    • Anonyymi

      Ei Winx clubia saa lopettaa se on mun lempi sarja Saara simppu on ihan ääliö! Ei Winx clubin sivulla lue mitään tollasta!

    • Anonyymi

      Mitä?! Ei winx club lopeta Älä yritä Saara simppu toi ei oo totta Se tulee joka sunnuntai mtv:llä

    • Anonyymi

      ei winx clubia lopeteta tiedän sen katoin winx clubin sivuiltaki

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe