Kuka tietäisi Orvokki Lylyksen myöhemmät vaiheet. Koska vapautui? Vieläkö porskuttaa?
Orvokki Lylys
2
1308
Vastaukset
- niin paljon kuin tiedän
Ei ole enää vankilassa. Itse asiassa ei istunut elinkautista pitkään, olisiko ollut 12 vai 13-vuotta. En tarkkaan muista koska käveli vapauteen. Jotain sellaista kuulin, että olisi vapautumisen jälkeen jäänyt asumaan Mäntyharjuun (missä hänen aviomiehensä "murhapoltto" tapahtui).
- tiedän
vuoden 1991 paikkeilla. Istuttuaan jotain alle 9 vuotta. Itse hän ei anonut armoa, koska ilmoitti ettei hän syyttömänä tarvitse armoa rikoksesta, jota ei ole tehnyt. Jutussa oli kyllä sellaisia piirteitä, että O.L taisi todella olla syytön. Armonanojien joukossa oli monta kuuluisuutta, mm. Heikki Kahila.
Vankeusaikanaan O.L suoritti ammattitutkinnon ja taitaa yhä työskennellä tässä ammatissa.
Paras ystävättäreni istui aikoinaan hänen kanssaan tuomiota samassa sellissä. Ystävättäreni on kertonut Orvokin olleen aina hyvin hiljainen, sivityneen oloinen ja hankaluuksia kaihtava. Koskaan hän ei mitenkään viitannut, että olisi tämän syykseen luetun rikoksen tehnyt, jos nyt mitään rikosta olikaan. Nykytekniikka todistaisi tapauksen tod.näk. onnettomuudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak974364Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka513215- 382965
- 342038
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061728- 631644
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501488- 411390
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171276