Menimme Moskovaan vuonna 2001 Tallinnasta junalla. Tuli sillä tavalla paljon halvemmaksi kuin mitä Helsingistä suoraan. Katselin nyt VR:n junalippujen hintoja ja näyttäisi siltä, että ovat halventuneet melkoisesti. Onko huomioni oikea vai tekeekö nyt muisti tepposet?
VR:n junaliput halventuneet?
3
711
Vastaukset
- tepposet
Taisi unohtua sellainen pikku juttu, että eurot otettiin Suomessa käyttöön 1.1.2002.
Mansikatkin halpenivat torilla - v. 2001 maksoivat 5 markkaa litra ja v. 2002 vain 2 euroa!- XXXXXX
Saattaa olla, että muistan hinnan väärin ja siksi tuntuu, että liput on nyt halvat. Ei se kuitenkaan euroihin siirtymisestä johdu.
- näin...
TV:n kansalaisfoorumilla eräs mies sanoi, että Suomen junalippujen hinnat ovat niin korkeita, että hän teki matkansa halvemmalla vuokraamalla auton...
Postin pakettien lähetyshinnatkin on nykyisin sitä tasoa, että samoilla polttoainekuluilla vie itse pikkupakettinsa esim. Joensuusta Helsinkiin. Eikä taida nykyään linja-autoliputkaan järin halpoja olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986