Olen aikeissa viipyä min. viikon Corkissa ja nyt tarvitsisi tietää hyväksi todettuja yöpymispaikoja. Tarkoitus ei olisi asua hotelissa vaan jossain edullisemmmassa vaihtoehdossa.
Yöpymistä Corkissa
3
531
Vastaukset
- martsu13
Olin kesällä Corkissa ja yövyin Hotel Isaacsissa, oli upea paikka, ei mikään huippukalliskaan, noin 60 euroo yö/1 hengen huone ja hyvä aamupala tietty kuuluu hintaan.
Sijainti erinomainen ja palvelu hyvää! Ja hotelli siisti ja hiukan "linnamainen"..
Ainut ongelma minulla Corkissa oli, etten tahtonut ymmärtää paikallisten puhetta, puhuvat niin nopeasti, eivätkä juuri toistele puheitaan vaan kohauttavat olkiaan närkästyneinä :) Ei tokikaan kaikki :) - Adacio
Tämä oli ainakin mukava ja edullinen B&B keskustassa, St Patrickin kirkon "kainalossa".
http://www.auburnguesthouse.com/
Ja Full Irish breakfast oli aito :)
Suosittelen. - Heli
Kymmenen minuutin kävelymatkan päässä keskustasta. Yöpyminen yhden hengen huoneessa 65 euroa ja kahden hengen huone 80 euroa yöltä. Huoneissa wc/suihku ja irlantilainen aamiainen sisältyy tuohon hintaan. Ystävällinen henkilökunta ja paikan omistaja hauska irlantilainen heppu. Suosittelen lämpimästi.
www.roselodge.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501070
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89847
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713