Marui Scorpion Vz61... Kannataako ostaa??

lopper

Olisin ostamassa Maruin Scorpion Vz61 jousuviritteisenä, hinta 65€. Onko kokemuksia tai mitään muuta mitä aseesta kannattaisi tietää? Kertokaa mitä mieltä olette aseesta.

82

11560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmmm

      Paska peli. Eipä muuta ihmeellistä.

      • ase on hyvä hinta/laatusuhteeltaan hyvä asia käy sekä vasen että oikea kätesille sopii hyvin aloittelijoille tarkka muttei hirveän tehokas :)


      • Poot
        avant kirjoitti:

        ase on hyvä hinta/laatusuhteeltaan hyvä asia käy sekä vasen että oikea kätesille sopii hyvin aloittelijoille tarkka muttei hirveän tehokas :)

        Ensin hajoaa kuukaudessa perä pian sen jälkeen hajoaa latausvipu ja lopulta katkeaa runko!


      • Scorppari rules
        Poot kirjoitti:

        Ensin hajoaa kuukaudessa perä pian sen jälkeen hajoaa latausvipu ja lopulta katkeaa runko!

        Ei pahal mut kysyisin mite käytit sitä ? :D


      • fhkjhfdgt
        Poot kirjoitti:

        Ensin hajoaa kuukaudessa perä pian sen jälkeen hajoaa latausvipu ja lopulta katkeaa runko!

        Ai että ei oo tehoja? mulla on scorppari ammuin kamuu n.5 metrist niin kyl sitä sattu!


      • huono ase
        fhkjhfdgt kirjoitti:

        Ai että ei oo tehoja? mulla on scorppari ammuin kamuu n.5 metrist niin kyl sitä sattu!

        kyllähän tehoja löytyy parist metrist mut miten attelit päästä niin lähelle vastustajaa


      • vanezi
        Poot kirjoitti:

        Ensin hajoaa kuukaudessa perä pian sen jälkeen hajoaa latausvipu ja lopulta katkeaa runko!

        Mitä helvettiä? :D miul ollu ase jo kohta 3v ja yhä peräki kiinni... miten oikee käytit sitä?


      • -mj
        Poot kirjoitti:

        Ensin hajoaa kuukaudessa perä pian sen jälkeen hajoaa latausvipu ja lopulta katkeaa runko!

        ei oo totta


    • aakoo neljäseiska

      paska. ellet sitten käytä sitä todella varovasti. taittoperän kiinnikkeet hajoavat parissa viikossa, ja niin latauskahvakin, (ainakin minulla) arvosanaksi antaisin 5½

      • mulla on kestäny 1,5vuotta..

        kyseinen ase eikä ole muuta vikaa kun hajonnu tukki jonka tilalle tein ite uuen ja se alkaa natista ihanasti about kuukaudessa mutta kyllä se kestää kun huollat sitä kunnolla ja käytät hyvin te jotka sanotte että se hajoo heti ootte vaan surkeita softaajia jotka hakkaa aseita kiviin ynms jolloin se hajoaa heti kai tyhmäkin sen tajuaa ja arvosanaksi antaisin 9,5


      • Scorppari rules

        Minullakin hajosi latauskahva johtunee siitä että laitoin sen silloin väärin kiinni :). Korjautin silloin aseen ja laitoin oikein kiinni sen latauskahvan siihen eli kiersin loppuun asti jne sen. Kannattaa lukea se ohje lappune mikä tulee mukana jos ostat sen.


      • Scorppari rules
        mulla on kestäny 1,5vuotta.. kirjoitti:

        kyseinen ase eikä ole muuta vikaa kun hajonnu tukki jonka tilalle tein ite uuen ja se alkaa natista ihanasti about kuukaudessa mutta kyllä se kestää kun huollat sitä kunnolla ja käytät hyvin te jotka sanotte että se hajoo heti ootte vaan surkeita softaajia jotka hakkaa aseita kiviin ynms jolloin se hajoaa heti kai tyhmäkin sen tajuaa ja arvosanaksi antaisin 9,5

        Tukki ei ole ainakaan minulla hajonnut vaikka ase on 4kk vanha eikä nitise ja natise.


      • fd,elkgdlfllkdklslks

        riippuu mistä ostaa jos te ostatttte jotain honkarin paskoja niin ne mene minuutissa rikki


    • Scorppari rules

      Kannattaa ostaa ! Itselläni on tuo ase ja kestänyt hyvin. Ei todellakaan hajoa käsiin jos käsittelee oikein. 0,25 g bb:llä lähtee ihan suoraan joten kannattaa käyttää niitä siinä aseessa mutta ei 0,20 grammasillakaan huonosti lähe ihan vähän huonommi vaa. Sanon että kannattaa ostaa tuo ase!

      • Roussfg

        Taittoperä on paska.


      • Scorpion
        Roussfg kirjoitti:

        Taittoperä on paska.

        Kannattaa ostaa. Ase ei todellakaan hajoa käsiin, jos sitä osaa käyttää. Itselläni on ollut Scorpion vajaan vuoden ja hyvin on kestänyt. Ainut mikä on mennyt rikki, niin latausvivun toisella puolella oleva muovinippeli. Hyvä ase aloittelijalle. Erittäin hyvä hinta/laatusuhde. 20 g kuulat lähtee ihan suoraan. Suosittelen lämpimästi.


    • maza111

      jos uutta Scorpion Vz61 meinaat ostaa ni netissä semmotteet maksaa 75€

      • eips...

        ne maksaa 65€....


      • Airsofter89

        Nykyään löytyy paketti, jossa on verkkomaski, maruinin 3500 kuulapussi ja ite Marui scorpian vz61


    • wtffff

      wtf

    • tonttu

      ei kannata ostaa... oli itellä just tää ase ei sopinu mulle... kannattaa ostaa joku hyvä sähkö vai ookko ostamassa vemppua??

      • Scorsoft

        joo, toi kaikki on pask: puhetta että hajois olevinaan käsiin tää ase on parasta laatuu koska se on maruin
        Eli kannattaa ostaa!!


      • Vanezi

        Jos ase ei sovi sulle, nii miksei muiden kannattais ostaa sitä?


      • kassunkaljakori
        Scorsoft kirjoitti:

        joo, toi kaikki on pask: puhetta että hajois olevinaan käsiin tää ase on parasta laatuu koska se on maruin
        Eli kannattaa ostaa!!

        MARUI EI OLE PARAS. LÄHES KAIKKI ASEET KOKOMUOVIA. PITÄÄ OLLA TOSI NOOB JOS TOTA VÄITTÄÄ "HYVÄLAATUSEX". äLKÄÄ USKOKO TOTA HOMOA!!!!!!!!!!


      • .....
        kassunkaljakori kirjoitti:

        MARUI EI OLE PARAS. LÄHES KAIKKI ASEET KOKOMUOVIA. PITÄÄ OLLA TOSI NOOB JOS TOTA VÄITTÄÄ "HYVÄLAATUSEX". äLKÄÄ USKOKO TOTA HOMOA!!!!!!!!!!

        On vaikea ottaa sinua todesta, kun et osaa edes kirjoittaa oikein.


    • Softari

      Olen ampunut aseella ja kun ammut eteen päin se lähtee ihan päin persettä eli kun ammut suoraa ni se menee vasemmalle tai oikeelle....

      • sähkö AK47

        vittu te jotka haukutte ette osaa käytää hakkaatte niitä itteläni on Maruin CZ75 pistooli ja scorppari ja Ak47 ja mul on kokemust aseista kannataa ostaa www.proairsoft.fi ja sielt kauppa scorppari maksaa siel 58euroo


      • ...

        Scorpion vz61 on TOSI hyvä ase aloittelijalle ,sit kun ostat uuden aseen nii voit käyttää tätä vielä backuppinakin. Ampuu kyllä ihan suoraan jos osaat käyttää . .25g parhaita tähän aseeseen.


      • softari
        ... kirjoitti:

        Scorpion vz61 on TOSI hyvä ase aloittelijalle ,sit kun ostat uuden aseen nii voit käyttää tätä vielä backuppinakin. Ampuu kyllä ihan suoraan jos osaat käyttää . .25g parhaita tähän aseeseen.

        Anteeksi vaan lukutaidoton DUDE puhuin VEMPUSTA!


      • asderfgthjklöä

        ootko katsonut onko hop-up päällä?


    • zikko

      kannattaa ostaa proairsoft.fi siellä on marui scorpion vz61 maskin ja kuulien kaa 68€

    • Minä vain

      Jos olet aloittelija, kannattaa ostaa, mulla on vieläkin vara-aseena tuo samainen ase. Ainoastaan pieni ohut muoviosa on mennyt rikki ku runnoin sitä nii prkleesti. kunhan osaa käyttää sitä ja osaa hyödyntää sen eri ominaisuuksia niin loistava ase!

    • scorpionvz61

      otsikosta näkyy, ja on se hyvä ase. nyt olen pitänyt backuppina ja hyvin toimii vaikka hoppi on kulunut loppuun... :D varmistin vaan menny rikki, ei muuta

    • airsoft sniper

      juu mulla oli tämmönen ihan ok kesti puoli vuotta,kerron miten se menee rikki


      1.menee perätukki poikki(tai irtoaa)
      2.sitten hajoo hopup
      3.hajoaa ilmanpaine kumi
      4.paskana!
      ihan ok mut en suosittele

      • asdfghjklöäaaaasdfgh

        airsoft sniper ainakin mun scorpparin tukki on metallia......???


      • Cullin
        asdfghjklöäaaaasdfgh kirjoitti:

        airsoft sniper ainakin mun scorpparin tukki on metallia......???

        Jep, tukki on metallia, mutta sen kiinnittimet, jotka on kiinni aseen rungossa on paskaa muovia joka oli itselläni haljennut jo paketissa! Muuten hyvä peli, vaikka kadunkin että ostin tämän.


      • hail pp
        Cullin kirjoitti:

        Jep, tukki on metallia, mutta sen kiinnittimet, jotka on kiinni aseen rungossa on paskaa muovia joka oli itselläni haljennut jo paketissa! Muuten hyvä peli, vaikka kadunkin että ostin tämän.

        itselläni ollut vuoden vain lipas on mennyt rikki koska en osannut käyttää rinakakais lipasta enkä lukenut käyttö ohjetta mitään moitittavaa en ole löytänyt 25g kuulilla osuu kunnolla ja 20g on tarpeeksi tarkasti että osuu ihmiseen


      • Vanezi
        Cullin kirjoitti:

        Jep, tukki on metallia, mutta sen kiinnittimet, jotka on kiinni aseen rungossa on paskaa muovia joka oli itselläni haljennut jo paketissa! Muuten hyvä peli, vaikka kadunkin että ostin tämän.

        Olin ostamassa scorpparia, Hong Kong kaupasta, huomasin että 3/4 paketista, oli kiinnikkeet paskana :D kaupan myyjät vähä nolona...


    • airsoft harrastaja

      ostin honkkarista Maruin Scorpion Vz61:ösen ja olen ollut siihen erittääin tyytyväinen lukuunn ottaamatta niitä kaikkia lipasvikoja joita on tullut vastaan, mutta onneksi takuu on korvannutne

      • Cullin

        Itse ostin Scorpparin joskus 4 vuotta sitten honkkarista hajonneena. Hah! Perän toinen muoviosa oli haljennut, joten perä oli 1 ruuvilla kiinni. Sahasin sen sitten rautasahalla poikki. Tämän jälkeen nuorena poikana sähläsin, ja kuula meni koneistoon sisälle, ja menin tyhmänä avaamaan koko aseen. Aseen sisältä oli hajonnut jotain muoviosia. Siis omg? Pieni muovipala yhdestä osasto irti, ja sen takia ei toiminutkaan. Maruilla on aina tällästä paskaa tavaraa - kriittiset osat on heikkoa ABS muovia.


        Muuten vitun hyvä ase, ja tyhmänä menin rikkomaan.


      • ownpown
        Cullin kirjoitti:

        Itse ostin Scorpparin joskus 4 vuotta sitten honkkarista hajonneena. Hah! Perän toinen muoviosa oli haljennut, joten perä oli 1 ruuvilla kiinni. Sahasin sen sitten rautasahalla poikki. Tämän jälkeen nuorena poikana sähläsin, ja kuula meni koneistoon sisälle, ja menin tyhmänä avaamaan koko aseen. Aseen sisältä oli hajonnut jotain muoviosia. Siis omg? Pieni muovipala yhdestä osasto irti, ja sen takia ei toiminutkaan. Maruilla on aina tällästä paskaa tavaraa - kriittiset osat on heikkoa ABS muovia.


        Muuten vitun hyvä ase, ja tyhmänä menin rikkomaan.

        Mitenköhän se on käyttänyt tota asettas jos tukiperä on irronnut ja runko katkennut?
        Ei ole tainnut olla sille tarkotetussa käytössä vai onko softit menny huonosti?
        Scorpion on loistava ase!


      • hyvässä kunnossa
        ownpown kirjoitti:

        Mitenköhän se on käyttänyt tota asettas jos tukiperä on irronnut ja runko katkennut?
        Ei ole tainnut olla sille tarkotetussa käytössä vai onko softit menny huonosti?
        Scorpion on loistava ase!

        kaikki ne jotka valittaa, että ase on mennyt rikki. tahtoisin tietää miten olette käyttäneet sitä?


      • m.a.r.u.i.
        hyvässä kunnossa kirjoitti:

        kaikki ne jotka valittaa, että ase on mennyt rikki. tahtoisin tietää miten olette käyttäneet sitä?

        marui ja kwc aseita


      • Cullin
        hyvässä kunnossa kirjoitti:

        kaikki ne jotka valittaa, että ase on mennyt rikki. tahtoisin tietää miten olette käyttäneet sitä?

        Ehtisin käyttää asetta varmaan tunnin SISÄTILOISSA, enkä yhtään kolhinut. Näytti olevan maanantaikappale. Ja se perä oli jo valmiina paskana paketissa.

        Kavereilla on tää ase, ja on aivan loistava aloittelijoille.


      • :oo
        Cullin kirjoitti:

        Ehtisin käyttää asetta varmaan tunnin SISÄTILOISSA, enkä yhtään kolhinut. Näytti olevan maanantaikappale. Ja se perä oli jo valmiina paskana paketissa.

        Kavereilla on tää ase, ja on aivan loistava aloittelijoille.

        Kannattaaks toi scorppari ostaa honkkarist? Ja mist sen saa halvimmal???


      • wilzu99
        :oo kirjoitti:

        Kannattaaks toi scorppari ostaa honkkarist? Ja mist sen saa halvimmal???

        mä osti ainaki honkkarist ja kyl toimii [..


      • ok....
        wilzu99 kirjoitti:

        mä osti ainaki honkkarist ja kyl toimii [..

        ihan muuten hyvä ase mut taitto perä irti.. ei sovellu kylmään on pari kysymystä kannattaisko ostaa clokc 17 honkkaris 40 e. ja mun mielest mp5 a3 on paska! mul on se jumittaa lipas LOL


      • hjhmj
        ok.... kirjoitti:

        ihan muuten hyvä ase mut taitto perä irti.. ei sovellu kylmään on pari kysymystä kannattaisko ostaa clokc 17 honkkaris 40 e. ja mun mielest mp5 a3 on paska! mul on se jumittaa lipas LOL

        Mikä on scorpparin kantama


      • hiki
        ok.... kirjoitti:

        ihan muuten hyvä ase mut taitto perä irti.. ei sovellu kylmään on pari kysymystä kannattaisko ostaa clokc 17 honkkaris 40 e. ja mun mielest mp5 a3 on paska! mul on se jumittaa lipas LOL

        Glock17 on Proairsoftissa 29€ mieluummin sieltä saat halvemmalla.


    • skorpparijoonas

      onko mitää sivua tai mitää mistä näkis lippaan korjaaamis ohjeet ku hajos lipas mutta on ne osat tallesa

    • SkorpparijoonasIdiot

      on vitun mulipää. nimittäin redtube.com mut kyl xnxx.comistaki näkyy

    • kassunkaljakori

      ase on kokomuovinen jousta ja ruuveja lukuunottamatta. sisällä on paljon painoja ja muuta sälää. Itse aseellä ampuu 25-30 metriä ja lähdöt noin 78 ms.
      EN menisi mitään maruin asetta pahemmin kehumaan koska niissä on niin paljon muovia mutta kyllä tuolla jotenki pärjäilee...

      • kassunkaljakori

        ÄLÄ OSTA SKORPPUA VAAN MIELUUMMIN VAIKKA JOKU KJ:N KAASUPISTOOLI (maun mukaan)


    • :DTDFHYDFJGH

      ei todellakaan !!!

    • --------------------

      mikä on hyvä ase proairsoftissa

      • -----------

        mitä asetta kannatatte


    • well mb01c

      Sähköskorpionit kumpaakin käteen rumpulippaat ja leikkiin Matrixia =D Mukaan lukien kuulien väistely

    • tietäjä 1

      Älä osta jousikäyttöistä, osta sähkö käyttönen, toinen akku, rumpulipasja normilipas.

    • Scorpion R2

      Well R2 Scorpion on todella kestävä ja tehokas ja siihen saa liitettyä rumpu lippaan johon mahtuu 300. Ainoa huono juttu saattaa olla paketissa tuleva akku joka on liian tehoton aseeseen. Minulla ase on ollut lähemmäs 3 vuotta ja hyvin on toiminut.

      • Fyreme

        Pojat, ei mitään rumpulippaita. Kukaan ei jaksa helistimiä. Miettikääpä nyt, että miltä kuullostaa, kun juokset kaksi marakassia käsissä metsän keskellä.


    • Hulabaloosa

      Mulla ollu jo 2 vuotta ja toimii ihan moitteettomasti. Käytän 25BB kuulia ja lentää ihan suoraan. Suosittelen lämpimästi.

    • Mr. E

      Mullaki on skorppari ja se on jousitoiminen. Iha hyvä paitsi tähtäin hajos ku panin tukin kiinni. Suosittelen.

    • nigkd

      No mul on ollu ase yli vuoden ja ostin KÄYTETTYNÄ kaverilta eikä oo mitää vikaa ollu

    • minä

      Paljos tämmänen maksaa honkkarissa?? ja kannattaako ostaa?

    • skyguy

      mun kavereilla on ollu alottelia aseena scorppari ja yks laitto kiikari tähtäimen siihen toimi aika hyvin "snipuna" on tosi hyvä ase ainakin mun mielestä

    • LOOL
      • minä

        Tietäisitkö mistä saisi hyvän jousitoimisen scorpparin kun itelläni on jo sähkö ak47


    • LOOL
    • gbuk,jiugjhbk

      Vaik tää keskustelu onki jo 6 vuotta vanha ni sanoisin vaa et tol hinnal saa jo kaasu tai co2 pistoolin ja kuka nyt käyttää scorpionii "snipuna"

    • .,.,.,.,.

      Paljonko scorppari maksaa honkkarissa ja onko siitä honkkarin sorpparista mihinkään?

    • trolli658

      Minulla taas on kysymys että ampuuko tämä kyseinen ase sarjatulta?

      • nyyppäxD

        Konepistooli = Ampuu


    • tyhmät

      ostakaa ase www.airsoftnet.fi MAKSAA 35 euroo

    • ???!!!???

      kannattaako ostaa sähkö toiminen scorppari???

      • ???!!!???

        lähtee 0,12 250-280 fps ja lipaskoko on 290???


    • 12396

      Onkos tuo classic armyn jousitoiminen scorppari hyvä ostos?
      Onko hyvä laatuinen? Metallia vai muovia?
      Muovisotilaasta ajattelin tilata....
      Kiitos vastauksista!

    • Honi

      Hyvä ase( jos tarkoitat jousta) kesto riippuu käyttö tavasta ja kuulista.

    • häh

      ampuuko sarjaa ??

    • oska1

      kuinka raskas ladata

    • nscolijk

      härregud! oon 10 vuotta myöhässä tän keskustelun aloittamisesta mutta sanoisin että wörttiä on ostaa. ostin vuonna 2012 eikä oo vieläkään hajonnu! ampuu hyvin mutta tukista lähti ruuvi kiinni mutta laitoin toisen ruuvin ja toimii! :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe