Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

30+ Pikkujoulut Helsingissä 11.11.

n383

Zetorissa alkaen klo 18.00.

Kaikki tsättärit tervetulleita!

28

7763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahas, tulisko vaiko ei..? Väärä viikonloppu, isänpäivä sunnuntai, ei o kiva olla rapulassa... ;)

      • äippäliini

        Olihan tuo risteily keväällä äitienpäivä viikonloppuna ni nyt hieman tasoitusta ;-).


      • Yh-iskä :)
        äippäliini kirjoitti:

        Olihan tuo risteily keväällä äitienpäivä viikonloppuna ni nyt hieman tasoitusta ;-).

        Että näin taas.. ok, pitäkää miitit..


    • pikkujoulutunnelmiin..

      tulossa oltas..varaus jo annettu
      työnantajallekkin ;)
      -Spirre-

    • anniebby

      jos vaikka sais tuon toisen puoliskonkin tulemaan... mahdollisesti... ehkä... ;b

    • mukaan tulla

      myös ne yli kolomikymppiset seereffit ja muut vastaavat addiktit jotka ei oo tajunnut huonetta vaihtaa kun ikä on tullut täyteen

      • 30+

        ymmärtääkseni huoneessa lukee 30 ei yläikärajaa. 30 on kai yli kolmekymmentä *bloni*


      • 30+
        30+ kirjoitti:

        ymmärtääkseni huoneessa lukee 30 ei yläikärajaa. 30 on kai yli kolmekymmentä *bloni*

        *reps*


    • pahNis

      Kauheen aikasin... ja kauheen kaukana *valivalivalivalivali* :D

      Eikai... En pääse varmaan tonnekaan, kun ei oo muuta elämää kuin työ :P

      *kasn ysk bloni*

    • harkitaki tulemista... jos vanhukset pääsee mukaa ja kootti eii tuu :)

    • Tarkoitus olisi materialisoitua paikalle

    • Uluru

      Esitän edelleenkin vastalauseeni bilepaikasta mutta teidän immeisten takia puren kieleeni ja piipahdan akateemiseksi tunniksi...;-p

    • miks just toi paikka, mikä muu tahansa olisi ollut parempi. Miks just tohon aikaan, kaikki muut ajat olis käynny paremmin. Miks just toi viikonloppu, mulle olis käynyt kaikki muut. Miks mä aina murisen kaikesta, ooks mä omaa napaa tuijottaja. No hemmetti, totta kai mä tuun murisemaan ja marisemaan, ja järkkään illan vapaaksi ja olen tyytyväinen kun joku ryhtyy järkkäämään tilaisuutta

      ps. tytär on ykkönen

      • n383

        Totta kai säkin tuut sinne marisemaan. Äippä mukaan, sille voi tarjota kakkua :)

        Ja kiva, kun on muutenkin porukkaa jo ilmoittautunut. Vaikka nurinaakin on ilmennyt. Miten voi olla, ettei kaikille käy sama päivä ja paikka, hä??

        ps. isä, anna satanen?


      • Sädis
        n383 kirjoitti:

        Totta kai säkin tuut sinne marisemaan. Äippä mukaan, sille voi tarjota kakkua :)

        Ja kiva, kun on muutenkin porukkaa jo ilmoittautunut. Vaikka nurinaakin on ilmennyt. Miten voi olla, ettei kaikille käy sama päivä ja paikka, hä??

        ps. isä, anna satanen?

        Tytär on ykkönen?????
        Tätä mä kyllä mietin vielä pari kertaa...
        Kyllä mä ymmärrän, että jotkut tykkää äidistä ja jotkut tyttäristä, mutta... Että isukki tykkää tyttärestä??
        On kai mun pakko tulla motkottamaan...
        Ja jos tytär saa satasen, niin mä saan sitten kai kaks... Kun mä oon kerta vasta jotain kakkonen jos sitäkään...
        Oonkohan mä taas sitten vähän niiko Sakira...


    • golfer

      Kai sitä pitää kerran elämässä miitissä käydä eli mukana ollaan.

    • Jekki*

      jos ja kun hengissä ollaan.., siel sitte näkyy..

    • sweetie_74

      ilmaantuu paikalle,ellei "eksy" viereiseen paikkaan.. ;))

    • Fruit4You

      eihän ;))

      Eli yritän tulla mikäli selviän edellisen illan pikkareista ://

    • LIB

      Mukana!!!

      Mikäli olo sallii... Edellisenä iltana isot pippalot vuosittaisen kokoontumisen merkeissä.

      But I'll try :)

      Kiitos järjestäjille

    • Saaks valittaa ;)


      Huuuono päivä :( tai siis hyvä päivä mut seuraava o isänpäivä joten jää nyt väliin :/


      Miä kahtelen si sitä TaNpereen miittiä ... jos sinne vaiks eksyis ;D


      Pitäkäähä hauskaa ja ottakaa munkii puolesta :)

      • n383*

        Mutta pikkujouluaika on vähän hankala muutenkin. Jollain on aina jotain.

        Ja täytyy kyllä tunnustaa, etten minä, eikä muutkaan joiden kanssa suunniteltiin tota päivää chatissa, huomanneet, että isänpäivä on seuraavana päivänä.

        Ensi vuonna joku muu järkännee paremman ajankohdan :)

        t. Sössijä


      • n383* kirjoitti:

        Mutta pikkujouluaika on vähän hankala muutenkin. Jollain on aina jotain.

        Ja täytyy kyllä tunnustaa, etten minä, eikä muutkaan joiden kanssa suunniteltiin tota päivää chatissa, huomanneet, että isänpäivä on seuraavana päivänä.

        Ensi vuonna joku muu järkännee paremman ajankohdan :)

        t. Sössijä

        Toi on totta :) en mäkään enste tajunnu et seuraava päivä on isänpäivä .... pyyvän anteeks jos pahotin siu mielen .... en tarkottanu sitä sillee :)


    • vakkarikans

      Toivoisin, että nyt löytyisi jokin arvovaltainen taho, joka ottas tehtäväkseen olla sössimättä ja järjestäs noi miitit niin, että Kaikki halukkaat pääsee. Tärkeää olisi, että myös paikan valinta miellyttäs kaikkia. Päästäs vihdoin eroon valituksesta... ( nyt on miitti 1. adventtiviikonloppuna mansessa, joka on minusta Pöyrityttävää) ; )

      • s unohtui

        lisään vielä s- kirjaimen sanaan ' pöyrityttävä'


    • EiEsEiPii

      Halloo jätkät! En kylä oikeen muista mitä aloin kirjottaa..,..
      mUt pitäkjää päänne kaikessa taässä (pöhöm.... jossaisn).
      No mä kluuntelen tommi turmioliaa eli olavi uusivirtaa ja meinaan mennä seuraavaks herkkupistenettiin.

    • miru75

      ...työt loppuu vasta 2130, mut kerkeisin sen jälkeen tulla piipahtaan.

    • Sain järjesteltyä niin että pääsee lähtemään =)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe