Sitä vaan et joku puhu et "ootteko ihastunu legolasiin" siis ei näyttelijään itseensä (orlando bloom) niin itse asiassa minä olen. Siinä persoonassa on oma ihanuus ja voima johon helposti "ihastuu" legolas on todella komea omalla tavallaan todellinen sankari ja helposti rakastettava. Se oli vaan mun mielipide.. ei tartte tappaa.. iik!!!
Legolas
7
558
Vastaukset
- some girl
Legolas (orlando bloom) on kyllä tosi hyvä näyttelijä ja ihan hyvän näkönenkin ;) Sulla on siitä omat mielipiteet, enkä nyt uskois et kukaa sua tappais sun mielipiteitten takii!
- legolas
Niin no kirjan Legolas ja Orlando Bloom ovat tietenkin eri asia,mutta leffan Legolas ja Orli ovat sama asia.Legolaksen kasvot ovat Orlin,joten jos sanot Legoa hyvännäköiseksi,Orlikin on.Mutta minäkin ihailen Orlandoa Legolaksena hyvin paljon....
- ¤Thug Girl¤
niistä ihanista pitkistä hiuksista aah! ja siitä olemuksesta ku se ampuu niitä nuolia aah so sexy!!
- hemulih
söpö ja hyvä näytteliä.:D
- Anonyymi
Joo on kyl hyvä näköne
- Anonyymi
Legolas on mun suosikki kirjoissa. Joskus olen kuullut tarinan että Tolkien olisi alunperin kirjoittanut hahmon nimeksi "Leiko-Lasse" mutta englanninkielinen kustantamo oli sitä mieltä että se on nimenä liian vaikea lausuttavaksi joten hahmosta tuli sitten Legolas.
- Anonyymi
Olen itsekin joskus lukiossa (siitä on aika kauan...) kuullut saman huhun. Mutta nopeasti netistä googlaamalla en kyllä löytänyt mitään. Mut saattaa pitää hyvinkin paikkaansa, Tolkienhan oli todella innostunut suomen kielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887