Sitä vaan et joku puhu et "ootteko ihastunu legolasiin" siis ei näyttelijään itseensä (orlando bloom) niin itse asiassa minä olen. Siinä persoonassa on oma ihanuus ja voima johon helposti "ihastuu" legolas on todella komea omalla tavallaan todellinen sankari ja helposti rakastettava. Se oli vaan mun mielipide.. ei tartte tappaa.. iik!!!
Legolas
7
626
Vastaukset
- some girl
Legolas (orlando bloom) on kyllä tosi hyvä näyttelijä ja ihan hyvän näkönenkin ;) Sulla on siitä omat mielipiteet, enkä nyt uskois et kukaa sua tappais sun mielipiteitten takii!
- legolas
Niin no kirjan Legolas ja Orlando Bloom ovat tietenkin eri asia,mutta leffan Legolas ja Orli ovat sama asia.Legolaksen kasvot ovat Orlin,joten jos sanot Legoa hyvännäköiseksi,Orlikin on.Mutta minäkin ihailen Orlandoa Legolaksena hyvin paljon....
- ¤Thug Girl¤
niistä ihanista pitkistä hiuksista aah! ja siitä olemuksesta ku se ampuu niitä nuolia aah so sexy!!
- hemulih
söpö ja hyvä näytteliä.:D
- Anonyymi
Joo on kyl hyvä näköne
- Anonyymi
Legolas on mun suosikki kirjoissa. Joskus olen kuullut tarinan että Tolkien olisi alunperin kirjoittanut hahmon nimeksi "Leiko-Lasse" mutta englanninkielinen kustantamo oli sitä mieltä että se on nimenä liian vaikea lausuttavaksi joten hahmosta tuli sitten Legolas.
- Anonyymi
Olen itsekin joskus lukiossa (siitä on aika kauan...) kuullut saman huhun. Mutta nopeasti netistä googlaamalla en kyllä löytänyt mitään. Mut saattaa pitää hyvinkin paikkaansa, Tolkienhan oli todella innostunut suomen kielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516550- 695308
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1024817Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273575- 2043174
- 412995
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242864mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132799- 1561651
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3451593