Sitä vaan et joku puhu et "ootteko ihastunu legolasiin" siis ei näyttelijään itseensä (orlando bloom) niin itse asiassa minä olen. Siinä persoonassa on oma ihanuus ja voima johon helposti "ihastuu" legolas on todella komea omalla tavallaan todellinen sankari ja helposti rakastettava. Se oli vaan mun mielipide.. ei tartte tappaa.. iik!!!
Legolas
7
561
Vastaukset
- some girl
Legolas (orlando bloom) on kyllä tosi hyvä näyttelijä ja ihan hyvän näkönenkin ;) Sulla on siitä omat mielipiteet, enkä nyt uskois et kukaa sua tappais sun mielipiteitten takii!
- legolas
Niin no kirjan Legolas ja Orlando Bloom ovat tietenkin eri asia,mutta leffan Legolas ja Orli ovat sama asia.Legolaksen kasvot ovat Orlin,joten jos sanot Legoa hyvännäköiseksi,Orlikin on.Mutta minäkin ihailen Orlandoa Legolaksena hyvin paljon....
- ¤Thug Girl¤
niistä ihanista pitkistä hiuksista aah! ja siitä olemuksesta ku se ampuu niitä nuolia aah so sexy!!
- hemulih
söpö ja hyvä näytteliä.:D
- Anonyymi
Joo on kyl hyvä näköne
- Anonyymi
Legolas on mun suosikki kirjoissa. Joskus olen kuullut tarinan että Tolkien olisi alunperin kirjoittanut hahmon nimeksi "Leiko-Lasse" mutta englanninkielinen kustantamo oli sitä mieltä että se on nimenä liian vaikea lausuttavaksi joten hahmosta tuli sitten Legolas.
- Anonyymi
Olen itsekin joskus lukiossa (siitä on aika kauan...) kuullut saman huhun. Mutta nopeasti netistä googlaamalla en kyllä löytänyt mitään. Mut saattaa pitää hyvinkin paikkaansa, Tolkienhan oli todella innostunut suomen kielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288