Sitä vaan et joku puhu et "ootteko ihastunu legolasiin" siis ei näyttelijään itseensä (orlando bloom) niin itse asiassa minä olen. Siinä persoonassa on oma ihanuus ja voima johon helposti "ihastuu" legolas on todella komea omalla tavallaan todellinen sankari ja helposti rakastettava. Se oli vaan mun mielipide.. ei tartte tappaa.. iik!!!
Legolas
7
754
Vastaukset
- some girl
Legolas (orlando bloom) on kyllä tosi hyvä näyttelijä ja ihan hyvän näkönenkin ;) Sulla on siitä omat mielipiteet, enkä nyt uskois et kukaa sua tappais sun mielipiteitten takii!
- legolas
Niin no kirjan Legolas ja Orlando Bloom ovat tietenkin eri asia,mutta leffan Legolas ja Orli ovat sama asia.Legolaksen kasvot ovat Orlin,joten jos sanot Legoa hyvännäköiseksi,Orlikin on.Mutta minäkin ihailen Orlandoa Legolaksena hyvin paljon....
- ¤Thug Girl¤
niistä ihanista pitkistä hiuksista aah! ja siitä olemuksesta ku se ampuu niitä nuolia aah so sexy!!
- hemulih
söpö ja hyvä näytteliä.:D
- Anonyymi
Joo on kyl hyvä näköne
- Anonyymi
Legolas on mun suosikki kirjoissa. Joskus olen kuullut tarinan että Tolkien olisi alunperin kirjoittanut hahmon nimeksi "Leiko-Lasse" mutta englanninkielinen kustantamo oli sitä mieltä että se on nimenä liian vaikea lausuttavaksi joten hahmosta tuli sitten Legolas.
- Anonyymi
Olen itsekin joskus lukiossa (siitä on aika kauan...) kuullut saman huhun. Mutta nopeasti netistä googlaamalla en kyllä löytänyt mitään. Mut saattaa pitää hyvinkin paikkaansa, Tolkienhan oli todella innostunut suomen kielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233093Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65666Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3623Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32561Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35547- 40491
Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3490Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489- 36485
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17475