Sitä vaan et joku puhu et "ootteko ihastunu legolasiin" siis ei näyttelijään itseensä (orlando bloom) niin itse asiassa minä olen. Siinä persoonassa on oma ihanuus ja voima johon helposti "ihastuu" legolas on todella komea omalla tavallaan todellinen sankari ja helposti rakastettava. Se oli vaan mun mielipide.. ei tartte tappaa.. iik!!!
Legolas
7
722
Vastaukset
- some girl
Legolas (orlando bloom) on kyllä tosi hyvä näyttelijä ja ihan hyvän näkönenkin ;) Sulla on siitä omat mielipiteet, enkä nyt uskois et kukaa sua tappais sun mielipiteitten takii!
- legolas
Niin no kirjan Legolas ja Orlando Bloom ovat tietenkin eri asia,mutta leffan Legolas ja Orli ovat sama asia.Legolaksen kasvot ovat Orlin,joten jos sanot Legoa hyvännäköiseksi,Orlikin on.Mutta minäkin ihailen Orlandoa Legolaksena hyvin paljon....
- ¤Thug Girl¤
niistä ihanista pitkistä hiuksista aah! ja siitä olemuksesta ku se ampuu niitä nuolia aah so sexy!!
- hemulih
söpö ja hyvä näytteliä.:D
- Anonyymi
Joo on kyl hyvä näköne
- Anonyymi
Legolas on mun suosikki kirjoissa. Joskus olen kuullut tarinan että Tolkien olisi alunperin kirjoittanut hahmon nimeksi "Leiko-Lasse" mutta englanninkielinen kustantamo oli sitä mieltä että se on nimenä liian vaikea lausuttavaksi joten hahmosta tuli sitten Legolas.
- Anonyymi
Olen itsekin joskus lukiossa (siitä on aika kauan...) kuullut saman huhun. Mutta nopeasti netistä googlaamalla en kyllä löytänyt mitään. Mut saattaa pitää hyvinkin paikkaansa, Tolkienhan oli todella innostunut suomen kielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585535Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1774482En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163932Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k423499- 513471
- 603243
- 103070
- 272672
- 462297
- 392256