Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Habbo on vaarallinen, varokaa!

Ex. habbohullu.

Olin habbossa pari kuukautta ihan ilmaiseksi, ja minulla oli hauskaa. Mutta ahneus iski. Tilasin HC;tä, sitten päätin ostaa vain YHDEN habbosetelin. Niin ostinkin. Himo jatkui ja yltyi. Ostin lisää ja lisää, kohta minulla oli jo paaljon habbo-kamaa! Sitten olin habbossa noin vuoden, minulla oli hauskaa. Mutta sitten alkoi tulla rahastus mm. taustakuvat yms.! Sitten kamuni tilasi minulle ilmaisen HC;n. Olin sen kuukauden habbossa aktiivisesti ja mulla oli hauskaa! Sitkun se loppu olin viel hetken koukus habboo. Sit aloin kyllästyy. Kyllästyin lisää, ja lisää. Nyt olen siellä vain pari minuuttia viikossa. Nyt kaduttaa, kun muistelen, kuinka ostelin salaa habbo-seteleitä. En tehnyt muuta kun olin habbossa. Habbo oli elämäni. Nyt olen seurannut habbon kehittymistä, ja se on vajonnut yhä alaspäin. Tuli ystäväkirjat, tuli kalenterit, tuli CD;t ja kaikki muu. Hotelli Kultakala oli parhain, mutta nyt se on pelkkä hauras muisto vain. Lapset, kuunelkaa kun sanon tämän:
Habbo saattaa tuntua hauskalta, ja vannoo itselleen että pelaa sitä ikuisesti, mutta sitten kiinnostus hiipuu! ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHAANNE HABBOON!! Toivon, että edes jotkut säilyvät kamalalta habbolta!!

- Ex. habbohullu. -

329

17141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-habboilia

      Samoin mulla.Päivät istuin koneella,habossa.Koulun jälkeen habboon.lopetin kun menin nukkumaan.Joka päivä ostin kamaa,seteleitä yms.IHAN TURRRRRHAAAAAAAAAAAAAA!
      Ei ne kamat näy kun TIETOKONEELLASII!
      Siinä ei oikeesti oo mitään järkeä!Lopettakaaa!

      • ukko mee pelaa habboo

        lol klyl se on psras paika oot niinku n00bi


      • EN KEKSI!

        ELÄ USKO! HABBOSSA EI IKINÄ SAA ILAMISIA KOLEJA!! älkää uskoko! muuten kaikki kamat, kolet yms. VARASTETAAN JA KOKO UKKO! EI KANNATA! HUOMIOIN VAAN!


      • Lapsen neuvo

        Ehken ole oikea henkilö sanomaan tätä, mutta osa habbo:ssa käviöistä on vain juttelemassa eivätkä tuhlaa oikeaa rahaa sinne.





        Ps: Itsekkin olen ostanut tavaraa sinne.


      • Lapsen neuvo

        En kannata että käyt useasti osoitteessa.
        Itsekkin käyn habbohotellissa jo kolmatta vuotta.
        Olen sentään oppinut sen verran siitä ettei nuo osoitteet anna mitään vain ottavat kaiken.


      • mutanntti

        juu ihan heti saa kolikoita en ees viitti käydä siel sivul :D


      • LOL.

        mää en oo ikinäjääny koukkuuu habboo mut kel mä oon tunnin viikkossa en mä tuhlaa siihen rahoja vaan chattaan


      • Asiantunteva

        Onko se teidän asianne nalkuttaa, miten nuoret käyttävät rahansa? Voi hyvänen aika, jos olette lopettaneet tuon oi-niin-hirveän Habbo Hotellin pelaamisen, niin miksi roikutte täällä Habbo Hotellin keskustelufoorumilla? Voi hyvänen aika sentään...


      • henri!
        Lapsen neuvo kirjoitti:

        En kannata että käyt useasti osoitteessa.
        Itsekkin käyn habbohotellissa jo kolmatta vuotta.
        Olen sentään oppinut sen verran siitä ettei nuo osoitteet anna mitään vain ottavat kaiken.

        ilmaiset.kolikot.tripod.com on huijaussivu!!!älä kirjoita oikeaa salistasi!tai menetät kaikki esineet,no ei ihan,koska jäljelle jäävät semmoset kAmat,jotka ei pysty vaihtaa tai kierättää.pitäkää huomio!


      • tillikukka2
        henri! kirjoitti:

        ilmaiset.kolikot.tripod.com on huijaussivu!!!älä kirjoita oikeaa salistasi!tai menetät kaikki esineet,no ei ihan,koska jäljelle jäävät semmoset kAmat,jotka ei pysty vaihtaa tai kierättää.pitäkää huomio!

        Heh ittekkin kerran jäin koukkuun. Ostin seteleitä ja tilasin niitä muutenkin. En oo antanut itseni huijata ketään mutta kadutta kyllä mutta käyn van pari kert habossa. Aattele jos ne rahat ois säästänyt oisin saanut mopon aikoj sitten.


      • vitun homot!
        LOL. kirjoitti:

        mää en oo ikinäjääny koukkuuu habboo mut kel mä oon tunnin viikkossa en mä tuhlaa siihen rahoja vaan chattaan

        ootte homoja jotka mielesta habbo on paska














        se on iha paras





        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • assaddsdas
        ukko mee pelaa habboo kirjoitti:

        lol klyl se on psras paika oot niinku n00bi

        Ihan huono paikka *://


      • jilkka
        henri! kirjoitti:

        ilmaiset.kolikot.tripod.com on huijaussivu!!!älä kirjoita oikeaa salistasi!tai menetät kaikki esineet,no ei ihan,koska jäljelle jäävät semmoset kAmat,jotka ei pysty vaihtaa tai kierättää.pitäkää huomio!

        ok henri en oo ikinä ottanu ilmaseks habbo koleja enkä tuuottamaankaan t habon hienokenraali pyyä kamuks ja mikä sun tyyppis nimi on sano se habossa!


      • BMX-poikafani
        Lapsen neuvo kirjoitti:

        En kannata että käyt useasti osoitteessa.
        Itsekkin käyn habbohotellissa jo kolmatta vuotta.
        Olen sentään oppinut sen verran siitä ettei nuo osoitteet anna mitään vain ottavat kaiken.

        vittu hei oon BMX-poikafani mulla on levarii lohis ja paljon kamaa toi Ex habbohullu loukkas mua varokaa habbo on vaarallinen Ps: pyytäkää BMX-poikafani kamuks ja älkää pyytäkö :P


      • Sulake corporation

        Huomio habossa ei voi saada ilmaisia habbo kolikoita äläkä kirjoita hahmosi tietoja millekkään vieraalle sivulle paitsi Jos habbo tarvitsee tietoja, Nyt habossa Kisa Voit voittaa 500kolikkoja Lähetä Hahmosi nimi ja salasana saat paluu viestinä lunastus koodin huomio habbon oisoite on [email protected] Kolikko arvonta suoritetaan 26.9.2010 (Onnea)

        Jos habbo setelisi ei toimi lähetä se meille tai tule toimintoomme Korkeavuorenkatu35 00350 SulakeCorporation Oy Puhelin numero 04177646602


      • =D
        EN KEKSI! kirjoitti:

        ELÄ USKO! HABBOSSA EI IKINÄ SAA ILAMISIA KOLEJA!! älkää uskoko! muuten kaikki kamat, kolet yms. VARASTETAAN JA KOKO UKKO! EI KANNATA! HUOMIOIN VAAN!

        Meijänki ukko meinattii varastaa mut annettiin nopee kamat toiselle ukolemme ja siinä oli pelastus huh viuh! ja sitten tyyppi kannatta apoistaa ja tehdä uusi! ja antaa sillä toisella ukolla ne kamat takas.


      • T:järkevä!
        Lapsen neuvo kirjoitti:

        Ehken ole oikea henkilö sanomaan tätä, mutta osa habbo:ssa käviöistä on vain juttelemassa eivätkä tuhlaa oikeaa rahaa sinne.





        Ps: Itsekkin olen ostanut tavaraa sinne.

        niin mäkin vaan juttelen habossa ja hankin kavereita tosin onhan mulla pari kamaa mut neki oon saanu lahjana. mun mielestä habossa ei ole mitään pahaa jos vaan kakaroilla pysyy aivot päässä ja järki hallinnassa! ei ole mitään järkeä ostaa turhia koleja et sais tietokoneen näytölle enemmän tavaraa-,- ei habossa oo kyse siitä että se kenellä on eniten kamaa on habon kunkku.... ps: käykää mielummin http://lollerohotel/pas2.org/ siellä saa rekistöröityessä monta tuhatta kolea niimpä ei tarvitse muksujen omia rajoha kuluttaa ja sillon voi olla HC vaikka vuoden tai kaks putkeen ihan ilmasiks! ja mun muistaakseni se kole määrä mitä saa on 9999 tai luvussa voi olla ysejä enemmänki... en ole varma koska siitä kun kirjauduin lolleroon siitä on meinaan aikaa !


      • Sulake Sensation Oy
        Sulake corporation kirjoitti:

        Huomio habossa ei voi saada ilmaisia habbo kolikoita äläkä kirjoita hahmosi tietoja millekkään vieraalle sivulle paitsi Jos habbo tarvitsee tietoja, Nyt habossa Kisa Voit voittaa 500kolikkoja Lähetä Hahmosi nimi ja salasana saat paluu viestinä lunastus koodin huomio habbon oisoite on [email protected] Kolikko arvonta suoritetaan 26.9.2010 (Onnea)

        Jos habbo setelisi ei toimi lähetä se meille tai tule toimintoomme Korkeavuorenkatu35 00350 SulakeCorporation Oy Puhelin numero 04177646602

        Kirjoitit vääri toope: ''Jos habbo setelisi ei toimi lähetä se meille tai tule TOIMINTOOMME joka ois: Toimistoomme, ja ps ei sijaitse korkeavuorenkadulla lähelläkää :)


      • temee??????
        BMX-poikafani kirjoitti:

        vittu hei oon BMX-poikafani mulla on levarii lohis ja paljon kamaa toi Ex habbohullu loukkas mua varokaa habbo on vaarallinen Ps: pyytäkää BMX-poikafani kamuks ja älkää pyytäkö :P

        muutenkin hbbo on iha perseestä ja siel on nii huijjareita kerra kun mä ostin 500 kolella oiat nii sitte se esti mut ja mä valitin


      • Jrsarakstara.
        Lapsen neuvo kirjoitti:

        Ehken ole oikea henkilö sanomaan tätä, mutta osa habbo:ssa käviöistä on vain juttelemassa eivätkä tuhlaa oikeaa rahaa sinne.





        Ps: Itsekkin olen ostanut tavaraa sinne.

        se on totta ei kannata tuhlata rahaa habbo seteleihin ostan niitä' tosi harvoin ja älkää uskoko jos esim joku tyyppi sanois että: annan harkon jos kerrot sähköpostiosotteen ja salasanan koska se voi olla peelo ja kerran mun yks habbo kamu tapas pahan peelon se sano et sesaa 66kolen kole koodin jos se kertoo sen salasanan ja sähköpostin se kerto ja sit se peelo sano et älä tuu habboo kymmenee miuttiii ja se tunkeutu sen tyypille ja anto kaikki kamat muille habboillle


      • Jrsarakstara.
        assaddsdas kirjoitti:

        Ihan huono paikka *://

        SE ON TOTTA EI KANNATA TUHLATA OIKEAA RAHAA HABBO KOLEIHIN KOSKA HEI SE ON VAA VIRTUAALIKAMAA JA HABBO ON TÄYNNÄ PEELOJA JOTKA VOI VARASTAA KOLESI\AMASI


      • WathaaC
        temee?????? kirjoitti:

        muutenkin hbbo on iha perseestä ja siel on nii huijjareita kerra kun mä ostin 500 kolella oiat nii sitte se esti mut ja mä valitin

        No kuka hölömö nyt 500 kolel ostais oikat?????????????


        Tooi mun nimimerkki on mun Habbo tyypin nimi


      • Sulake Sensation Oy kirjoitti:

        Kirjoitit vääri toope: ''Jos habbo setelisi ei toimi lähetä se meille tai tule TOIMINTOOMME joka ois: Toimistoomme, ja ps ei sijaitse korkeavuorenkadulla lähelläkää :)

        viesti on kirjotettu 10kk sitten ku kirjotit tän viestin.. asiat muuttuu


      • Joku salainen
        T:järkevä! kirjoitti:

        niin mäkin vaan juttelen habossa ja hankin kavereita tosin onhan mulla pari kamaa mut neki oon saanu lahjana. mun mielestä habossa ei ole mitään pahaa jos vaan kakaroilla pysyy aivot päässä ja järki hallinnassa! ei ole mitään järkeä ostaa turhia koleja et sais tietokoneen näytölle enemmän tavaraa-,- ei habossa oo kyse siitä että se kenellä on eniten kamaa on habon kunkku.... ps: käykää mielummin http://lollerohotel/pas2.org/ siellä saa rekistöröityessä monta tuhatta kolea niimpä ei tarvitse muksujen omia rajoha kuluttaa ja sillon voi olla HC vaikka vuoden tai kaks putkeen ihan ilmasiks! ja mun muistaakseni se kole määrä mitä saa on 9999 tai luvussa voi olla ysejä enemmänki... en ole varma koska siitä kun kirjauduin lolleroon siitä on meinaan aikaa !

        Mee pro hotelliin siellä saa alus 50 000 tuhatta kolee.


      • HABBO ON KAUHEE!!!!!
        BMX-poikafani kirjoitti:

        vittu hei oon BMX-poikafani mulla on levarii lohis ja paljon kamaa toi Ex habbohullu loukkas mua varokaa habbo on vaarallinen Ps: pyytäkää BMX-poikafani kamuks ja älkää pyytäkö :P

        Aijjaa habbo ei ole vaarallinen tässä 2 vaarallista paikkaa:Prohotel ja habbo! oikeesti habbo on vaarallinen olet vain joku ketä haluaa huijata muita ostamaan koleja ym. jos kerran haluut ostaa nii osta mutta HUOM!:Muista kadut tätä silloinkun tulee halaumasi tavara kauppaan ja sinulla ei ole rahaa muista TUHLASIT NE HABBOON ja sitten alat tas keräillä rahaa kun on taas 10e kasassa niin ostat taas setelin ja sitten muistat:ainiin minun piti säästäänee siihen tavaraan :((



        HABBO ON VAARALLINEN!!!!!!!!! JOS OSTATTE SETEILEITÄ OLETTE YHTÄ TYHMIÄ KUIN TÄMÄ KENELLE ÄSKEN NEUVOIN >:(


      • Sharshar
        ukko mee pelaa habboo kirjoitti:

        lol klyl se on psras paika oot niinku n00bi

        Kiitos ukko mee pelaa habboo! :) Mutta jos habbo on vaarallinen paikka teidän mielestä voitte kyllä tänne tulla ilmaisemaan tunteita mutta minun mielestä habbo ei ole vaarallinen.Olen testannut sen kaikilla esim.nortoneil ja ym...


        T:Sharshar


      • Shasharin,ystävä
        Sharshar kirjoitti:

        Kiitos ukko mee pelaa habboo! :) Mutta jos habbo on vaarallinen paikka teidän mielestä voitte kyllä tänne tulla ilmaisemaan tunteita mutta minun mielestä habbo ei ole vaarallinen.Olen testannut sen kaikilla esim.nortoneil ja ym...


        T:Sharshar

        Shashar,olen ihan samaa mieltä! Habbo ei ole mikään HUI PELOTTAVA paikka,vaan se siinä on jujuna,että te muut olette niin tyhmiä! D:


      • lapsi
        =D kirjoitti:

        Meijänki ukko meinattii varastaa mut annettiin nopee kamat toiselle ukolemme ja siinä oli pelastus huh viuh! ja sitten tyyppi kannatta apoistaa ja tehdä uusi! ja antaa sillä toisella ukolla ne kamat takas.

        oon habbos oon lapsi miten voin poistaa oman ukkelin vastatkaa äkkii


      • pixelikoodi
        vitun homot! kirjoitti:

        ootte homoja jotka mielesta habbo on paska














        se on iha paras





        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        Iha Varma? Kohta Sä Niiku Kyllästyt Siihen Pahasti Ja Oot Tuhlannu Varmaa 50 € Vaan Habboon Ja Sitte Jälkeen Päin Sua Alkaa Kadutta Pahasti....


      • pixelikoodi
        pixelikoodi kirjoitti:

        Iha Varma? Kohta Sä Niiku Kyllästyt Siihen Pahasti Ja Oot Tuhlannu Varmaa 50 € Vaan Habboon Ja Sitte Jälkeen Päin Sua Alkaa Kadutta Pahasti....

        Jos Alat Ostamaa Kolikoita Varotan Että Ei Kannata Jos Keräisit Sen Rahan Saisit Vaikka Mitä.... Eli Siis Älkää Nyt Hyvät Ihmiset Peliin Rahojanne Tuhlatko. Koska Kukaan Ei Hyödy Mitään Siitä!


    • ex habbolainen

      toi on totta mäkin olin koukussa ja ostin kamaa ja sit kyllästyin ja sinne meni n. 70e

      • rontti-roikale

        aijaa mut mul on portti kielto sinne :(


      • Lapsen neuvo

        Tuo ei ole vielä paljoa. Ystäväni on tuhlannut sinne jo yli 180€






        Ps: Omaa kulutusmäärää en muista.


      • mutanntti

        hittoku käytin jokasen euroni habboon miks en ostanu joskus jotain kivaa? olin jäänyt koukkuun habboon =(


      • joomä
        mutanntti kirjoitti:

        hittoku käytin jokasen euroni habboon miks en ostanu joskus jotain kivaa? olin jäänyt koukkuun habboon =(

        annan pikku neuvon niile ketkä ei halua tuhlata rahaa haboon . Liitykääs MV siinä on kivaa ja palkaa on siitä saate koleja.


      • henri!!
        rontti-roikale kirjoitti:

        aijaa mut mul on portti kielto sinne :(

        ilmoitin yhestä peelosta habolle,mutta sain porttikiellon turhaan.vihaan habossa sitä,että siellä ei korvata tavaroita ja vihaan sitäkin,että on peeloja.moteraattori ei auta vaan kiusaa melkein.grrrr!>:(.


      • sami1112

        kaikki jotka pelaavat habboa lukekaa tämä.Oon ollu habossa noin 14 vuotta jo minulla on mennyt vuodessa habboon NOIN:1800e.Sen jälkeen kun olin pelannut 14 vuotta lopetin enkä ole pelannut enää koskaan koska se on minun mielestä paikka johon jää koukkuun.Minun iso sisko on pelannut 19vuotta hän lopetti habon kossa siittä tuli joku habbo beta tai jokin semmonen ja hän ei käyttänyt pennin penniäkään! Yleensä jotkut luulee saavansa koleja huijjaus sivustolta itte en ole käynnyt missään.näin lehdessä jokin päivä että habboon oltiin murtauduttu ''satoja huoneita tyhjennettiin'' ja olin tyhmä kun tuhlasin melskein kaikki viikko rahani habbo seteleihin koska nyt minun habbo ukko ollaan ryöstetty sen nimi oli moi1112 sen jälkeen annoin sen kaverille hän ei oikein pitänyt siittä.Äitini ei pitänyt kun ostin salaa habbo seteleitä olin tyhmä tänään aijoin kertoa ja kerroin mutta ei kannattanut koska sain 7 kuukauden kotiarestin.siittä minä opein kysy vanhemmilta lupa ennenkun ostat habbo setelin,äläkä tuhlaa rahajosi habboseteleihin ties mitä hienoja juttuja/vaatteitä 1800e saa T:sami


      • mambos
        henri!! kirjoitti:

        ilmoitin yhestä peelosta habolle,mutta sain porttikiellon turhaan.vihaan habossa sitä,että siellä ei korvata tavaroita ja vihaan sitäkin,että on peeloja.moteraattori ei auta vaan kiusaa melkein.grrrr!>:(.

        jos kamat korvattais ni mää ainaki ryöstäisin mun toist tyyppii mun toisel tyypil ni tulis nopeest rikkaaks ku ostais 1 keriksen sit ryöstäin ain sitä minkä on saanu korvauksena XD


      • toimiii!!!!!!!!
        sami1112 kirjoitti:

        kaikki jotka pelaavat habboa lukekaa tämä.Oon ollu habossa noin 14 vuotta jo minulla on mennyt vuodessa habboon NOIN:1800e.Sen jälkeen kun olin pelannut 14 vuotta lopetin enkä ole pelannut enää koskaan koska se on minun mielestä paikka johon jää koukkuun.Minun iso sisko on pelannut 19vuotta hän lopetti habon kossa siittä tuli joku habbo beta tai jokin semmonen ja hän ei käyttänyt pennin penniäkään! Yleensä jotkut luulee saavansa koleja huijjaus sivustolta itte en ole käynnyt missään.näin lehdessä jokin päivä että habboon oltiin murtauduttu ''satoja huoneita tyhjennettiin'' ja olin tyhmä kun tuhlasin melskein kaikki viikko rahani habbo seteleihin koska nyt minun habbo ukko ollaan ryöstetty sen nimi oli moi1112 sen jälkeen annoin sen kaverille hän ei oikein pitänyt siittä.Äitini ei pitänyt kun ostin salaa habbo seteleitä olin tyhmä tänään aijoin kertoa ja kerroin mutta ei kannattanut koska sain 7 kuukauden kotiarestin.siittä minä opein kysy vanhemmilta lupa ennenkun ostat habbo setelin,äläkä tuhlaa rahajosi habboseteleihin ties mitä hienoja juttuja/vaatteitä 1800e saa T:sami

        tuo on totta ostakaa kamaa leluja vaateita älä mitään virtuaali paskaa ihan kusee päälle mun mielestä kun pelaan habboo ja oon peelo siinä on järkee kun peeloo saa ilmasta kamaa ja kun ette ostaa peelooo kun ootte niin nössöjä niin älkää luulko et joku minä olisin huoneessa kattomassa kun toinen sanoo saliksensa se menee näin: 1tee 2tyyppiä sitten toinen tee vip pelaajaksa kaikki vippinkit päälle lasit housut paidat ja tämmöstä sit laitat näkymättömyys efektin p'äälle sit mee seisoon keskelle huonetta ja ota toinen (normi)tyyppi ja sano haluukko ilmasii koleja se vastaa joo sit sanot sano mhnb1212 ja salasanasi sit lähet huoneesta ja sit se kertoo sen sala sanan mut kun se näkymätön tyyppi on vielä sielä se näkee salasanan ja tadaa otat saliksen ylös lapulle ja sit kun se kirjautuu ulos niin mee äkkiä sen tyypille ota kaikki kamat ja lähe vetääs siltä peelotulta tyypiltä ja koko potti on sun jee winer siinä ohjeet ilmasille koleille että tiedoks vaan sullekin


      • -.-
        sami1112 kirjoitti:

        kaikki jotka pelaavat habboa lukekaa tämä.Oon ollu habossa noin 14 vuotta jo minulla on mennyt vuodessa habboon NOIN:1800e.Sen jälkeen kun olin pelannut 14 vuotta lopetin enkä ole pelannut enää koskaan koska se on minun mielestä paikka johon jää koukkuun.Minun iso sisko on pelannut 19vuotta hän lopetti habon kossa siittä tuli joku habbo beta tai jokin semmonen ja hän ei käyttänyt pennin penniäkään! Yleensä jotkut luulee saavansa koleja huijjaus sivustolta itte en ole käynnyt missään.näin lehdessä jokin päivä että habboon oltiin murtauduttu ''satoja huoneita tyhjennettiin'' ja olin tyhmä kun tuhlasin melskein kaikki viikko rahani habbo seteleihin koska nyt minun habbo ukko ollaan ryöstetty sen nimi oli moi1112 sen jälkeen annoin sen kaverille hän ei oikein pitänyt siittä.Äitini ei pitänyt kun ostin salaa habbo seteleitä olin tyhmä tänään aijoin kertoa ja kerroin mutta ei kannattanut koska sain 7 kuukauden kotiarestin.siittä minä opein kysy vanhemmilta lupa ennenkun ostat habbo setelin,äläkä tuhlaa rahajosi habboseteleihin ties mitä hienoja juttuja/vaatteitä 1800e saa T:sami

        Mietippä ensin kauan Habbo on ollut olemassa. Voit sitten sanoa kauan sinä ja isosiskosi olette olleet habossa.. Ja ihan 1800e ei taida olla mennyt?


      • sedfg

        mul ei oo menny yhtäänn kolee ku en oo käyttänyt yhtään mitään euroja


      • cxgfvh
        henri!! kirjoitti:

        ilmoitin yhestä peelosta habolle,mutta sain porttikiellon turhaan.vihaan habossa sitä,että siellä ei korvata tavaroita ja vihaan sitäkin,että on peeloja.moteraattori ei auta vaan kiusaa melkein.grrrr!>:(.

        habbosta 50 prosenttia on peeloja


      • de4rfgt
        Lapsen neuvo kirjoitti:

        Tuo ei ole vielä paljoa. Ystäväni on tuhlannut sinne jo yli 180€






        Ps: Omaa kulutusmäärää en muista.

        mun kamu on tuhlannnu yli 2000


      • stfr
        joomä kirjoitti:

        annan pikku neuvon niile ketkä ei halua tuhlata rahaa haboon . Liitykääs MV siinä on kivaa ja palkaa on siitä saate koleja.

        no pro hotellissa on jo valmiina 50000


      • enolemikäänhomoainakaan
        joomä kirjoitti:

        annan pikku neuvon niile ketkä ei halua tuhlata rahaa haboon . Liitykääs MV siinä on kivaa ja palkaa on siitä saate koleja.

        Ostab habboo joka päivä 10 eurolla kolikkoja sillä pidän habbo hotellista :)


      • pixelikoodi
        cxgfvh kirjoitti:

        habbosta 50 prosenttia on peeloja

        Täl Hetkel noin 75 %....


    • ....

      joku ostaa kamaa ja jotkut ei ;) Meigällä on habossa jo pieni omaisuus enkä oo ostanu mitään BUAHAHAA. Lisäks oon saanu sieltä kaks real life tyttöystävää, toisen kanssa kesti jotain 2-3 vuotta.

      Jos osaa pelata korttinsa oikein niin habbo voi olla ihan kannattava paikka ;)

      • :DDD

        "Lisäks oon saanu sieltä kaks real life tyttöystävää, toisen kanssa kesti jotain 2-3 vuotta."

        No vautsi, tiesitkö että "habboilijat" on aivan liian nuoria seurustelemaan?
        Haluaisin kuulla, mitä teit sen tytön kanssa, jonka kanssa "seurustelit" 2-3 vuotta? Tuskin edes tapasitte toisianne :D


      • Ex. habbohullu.
        :DDD kirjoitti:

        "Lisäks oon saanu sieltä kaks real life tyttöystävää, toisen kanssa kesti jotain 2-3 vuotta."

        No vautsi, tiesitkö että "habboilijat" on aivan liian nuoria seurustelemaan?
        Haluaisin kuulla, mitä teit sen tytön kanssa, jonka kanssa "seurustelit" 2-3 vuotta? Tuskin edes tapasitte toisianne :D

        Se koukuttaa ja häiritsee oikeeseen elämään kun läksyt jää habbon takii väliin yms.

        ----------------

        Ja kertokaa mulle miten te habboo pelaatte? (Myönnän ekassa viestissä tuli virhe, pelaamiset korvataan olemisella ;) )
        Habbo on chatti, ei peli, ja kaikenkukkuraksi vaarallinen chatti.


      • meetwurstinakki
        :DDD kirjoitti:

        "Lisäks oon saanu sieltä kaks real life tyttöystävää, toisen kanssa kesti jotain 2-3 vuotta."

        No vautsi, tiesitkö että "habboilijat" on aivan liian nuoria seurustelemaan?
        Haluaisin kuulla, mitä teit sen tytön kanssa, jonka kanssa "seurustelit" 2-3 vuotta? Tuskin edes tapasitte toisianne :D

        ..että Habbossa käyvät vain ala-aste ikäiset? Hei, HERÄÄ!
        Iltaisin näkee sellasia 70-luvulla syntyneitäkin ja vanhempiakin varmaan on, mutta eivät kai ikäänsä uskalla kertoa. Etkö tosiaan tiennyt?


      • Kaikki muuttuu!
        Ex. habbohullu. kirjoitti:

        Se koukuttaa ja häiritsee oikeeseen elämään kun läksyt jää habbon takii väliin yms.

        ----------------

        Ja kertokaa mulle miten te habboo pelaatte? (Myönnän ekassa viestissä tuli virhe, pelaamiset korvataan olemisella ;) )
        Habbo on chatti, ei peli, ja kaikenkukkuraksi vaarallinen chatti.

        Itsekin olin ennen koukussa Habboon, ja olin päivät siellä. Onneksi koneemme joutui korjaukseen, eikä sinne enää pääse (en tiedä miksi), muuten olisin varmasti vieläkin koukussa.. Ja vaikka pääsisikin, en silti kävisi, koska alkuperäinen Habbo hotelli oli paljon parempi kuin nykyinen. Ennen oli legendaariset kamat, kuten "Levari" jne. mutta nyt on tullut kauheasti näitä uutuuksia.
        Yhdyn Ex.habbohullu. 'n sanoihin!


      • Weqquliiiiiiii
        Kaikki muuttuu! kirjoitti:

        Itsekin olin ennen koukussa Habboon, ja olin päivät siellä. Onneksi koneemme joutui korjaukseen, eikä sinne enää pääse (en tiedä miksi), muuten olisin varmasti vieläkin koukussa.. Ja vaikka pääsisikin, en silti kävisi, koska alkuperäinen Habbo hotelli oli paljon parempi kuin nykyinen. Ennen oli legendaariset kamat, kuten "Levari" jne. mutta nyt on tullut kauheasti näitä uutuuksia.
        Yhdyn Ex.habbohullu. 'n sanoihin!

        ..Mustakin habboon jää koukkuun. Käyn habossa, mutta oon lopettanu seteleiden ostamisen. Hengailen vaan kamujen kaa.


      • rontti-roikale
        meetwurstinakki kirjoitti:

        ..että Habbossa käyvät vain ala-aste ikäiset? Hei, HERÄÄ!
        Iltaisin näkee sellasia 70-luvulla syntyneitäkin ja vanhempiakin varmaan on, mutta eivät kai ikäänsä uskalla kertoa. Etkö tosiaan tiennyt?

        sori mä oon teini iässä ja oon habossa ootko sä joku
        5 v tai aikune namusetä?


      • meetwurstinakki
        rontti-roikale kirjoitti:

        sori mä oon teini iässä ja oon habossa ootko sä joku
        5 v tai aikune namusetä?

        ..ETTÄ OON ITSE NÄITÄ 70-LUVULLA SYNTYNEITÄ, SANOIN VAAN ET NIITÄKIN ON! Ai että oot oikeen "teini iässä?" Onnee.


      • Lapsen neuvo
        Ex. habbohullu. kirjoitti:

        Se koukuttaa ja häiritsee oikeeseen elämään kun läksyt jää habbon takii väliin yms.

        ----------------

        Ja kertokaa mulle miten te habboo pelaatte? (Myönnän ekassa viestissä tuli virhe, pelaamiset korvataan olemisella ;) )
        Habbo on chatti, ei peli, ja kaikenkukkuraksi vaarallinen chatti.

        Itsekkin olen vielä habbossa. Habbo on muuttunut viimeajoilta. Nykyään suosituin paikka habbossa on vaihtola mutta osa käyvät jopa roolipelaamassa. Esimerkkejä roolipelaamisesta saatte pyytämättin lopussa
        _______________________________________________________________________________________________-Kädet tuon ympärille ja halaus hellästi hymyillen tuon jälkeen.- '' Kuulostaa tyhmältä mutta kun sen ajattelee mielessä se vaikuttaa mukavalta ajankulutukselta.


      • rontti-roikale kirjoitti:

        sori mä oon teini iässä ja oon habossa ootko sä joku
        5 v tai aikune namusetä?

        viime kesän oli v**un koukus habboo... loppasin :)


      • ihme hiihtäjä
        meetwurstinakki kirjoitti:

        ..että Habbossa käyvät vain ala-aste ikäiset? Hei, HERÄÄ!
        Iltaisin näkee sellasia 70-luvulla syntyneitäkin ja vanhempiakin varmaan on, mutta eivät kai ikäänsä uskalla kertoa. Etkö tosiaan tiennyt?

        mut siel on 3-6 luokkalaisia jotka esittää 16 vuotiaita
        ps. jos näätte jonku joka on oikeesti 16 vuotias kannattaa heti sopia treffit


      • Jrsarakstara.
        Ex. habbohullu. kirjoitti:

        Se koukuttaa ja häiritsee oikeeseen elämään kun läksyt jää habbon takii väliin yms.

        ----------------

        Ja kertokaa mulle miten te habboo pelaatte? (Myönnän ekassa viestissä tuli virhe, pelaamiset korvataan olemisella ;) )
        Habbo on chatti, ei peli, ja kaikenkukkuraksi vaarallinen chatti.

        HUOMIO! älkää ottako esim Gladiatuksesta mallia seon ehkä habbon rikkain mutta se käyttää rahaa turhuuteen ps. monta euroo sil on


      • Joku Salainen
        Ex. habbohullu. kirjoitti:

        Se koukuttaa ja häiritsee oikeeseen elämään kun läksyt jää habbon takii väliin yms.

        ----------------

        Ja kertokaa mulle miten te habboo pelaatte? (Myönnän ekassa viestissä tuli virhe, pelaamiset korvataan olemisella ;) )
        Habbo on chatti, ei peli, ja kaikenkukkuraksi vaarallinen chatti.

        Aivan totta. Ex. Habbohullu on aivan oikees!


      • pixelikoodi

        Ei Tuu Olee Koskaa Pelaa Korttis Oikee Ja Sitte ...
        Kato Sun Tyypiäs Kuukauden Päästä Noh Sut Ollan Peelottu Eikä Sul Oo Enää Mitää...

        Ja Kaikille Jos Oote Viel Nuoria Jotain 10-13 Nii Älkää Käyttäkö Rahaane Siihen Huonoon Peliin Koska Te Voitte Ostaa Sillä Kaikkea Vaateita Leluja Ja Kaikkea Muuta.....


    • ÄIN

      Olen habboillut varmaan 3-5 vuotta, ja kuluttanut hulluna rahaa joskus 3-4luokalla kun olin ja sain kännykän ja aina kun saldo aukes niin tilasin koko viikkolimiitin täyteen, se jatkui aika kauan muistaakseni. ja sitten kun habbosetelit tuli ja oli ollut jo jonkun aikaa niin ostin yhden habbosetelin ja toisenkin ostin mutta en samana päivänä.

      Oon varmaan kuluttanut habboon monta sataa euroa ja kadun sitä kauheesti.

      Habbo on mulle nykyään aika tylsä paikka. käyn silti siellä sillointällöin.

    • Habbovihaaja

      Oon ollu ittekin joskus Habbossa... Sillon se tuntu ihan mukavalta, mutta en onneksi ostanut mitään, sillä nyt en pelais sitä mistään hinnasta. Olet oikeassa Habbon suhteen:)!

      • meetwurstinakki

        Kui täällä Habbo-palstalla o noin paljon näit "kävin habos joskus ja ostin paljon kamaa, mut sit kyllästyin ja nyt se on ihan tyhmä paikka varokaa ääk iik" -tyyppejä? Mitähän ihmettä te sitten teette tällä palstalla? Mistä te tajusitte just nyt ilmestyy tänne ketomaan noit teidän traagisii selityksii?


      • plastum
        meetwurstinakki kirjoitti:

        Kui täällä Habbo-palstalla o noin paljon näit "kävin habos joskus ja ostin paljon kamaa, mut sit kyllästyin ja nyt se on ihan tyhmä paikka varokaa ääk iik" -tyyppejä? Mitähän ihmettä te sitten teette tällä palstalla? Mistä te tajusitte just nyt ilmestyy tänne ketomaan noit teidän traagisii selityksii?

        Enpä ihmettelis vaikka tätä ketjua tässä tekohengittelisi vain muutama tyyppi, yrittäen luoda kuvaa että Habbo-narisijoita olisikin muka oikea leegio. Jeh-heh! Rahaa nyt voi törsätä mihin vaan. Yksi turhin rahanmeno on karkit. Habbo-kama on halpaa ja terveellistä siihen verrattuna. Epätoivoisia yrityksiä provosoida ihmisiä luulemaan, että olisi olemassa jotakin kiukkuisia ääriryhmiä "Habbo-ihQuilijaT


      • pixelikoodi
        plastum kirjoitti:

        Enpä ihmettelis vaikka tätä ketjua tässä tekohengittelisi vain muutama tyyppi, yrittäen luoda kuvaa että Habbo-narisijoita olisikin muka oikea leegio. Jeh-heh! Rahaa nyt voi törsätä mihin vaan. Yksi turhin rahanmeno on karkit. Habbo-kama on halpaa ja terveellistä siihen verrattuna. Epätoivoisia yrityksiä provosoida ihmisiä luulemaan, että olisi olemassa jotakin kiukkuisia ääriryhmiä "Habbo-ihQuilijaT

        Karkkikin On Parempi Kun Habbo Setelit Koska Habbo Seteleitä Käytetään Netissä Ja Karkkia Sä Syöt Mieti Hyvä Ihminen Mitä Ajattelet....


    • heidi ex habbohullu

      totta mäkin olin siihen keran koukussa minua kadutti ku tuhlasin varojani tyhmään tietokone peliin

    • Oikea klapaucius

      ei tätä kannata jankuttaa,ei sinun sanasi vaikuta habbohullujen habossa käyntiin.
      Ajattele,että olisit itse vielä se habbo hullu ja jokin höyrähtänyt tulisi puhumaan sinulle "kamalasta habbosta" et kyllä varmasti uskoisi!

      T.Oikea Klapaucius

      • jokukakka1

        olin habossa noin 13 vuotta tuhlasin habboon joka kuukausi noin 200 nyt oon habon rikkai PS: pyytäkää BMX-poikafani kamuks jotka sit pas*** pelaa


      • ihme hiihtäjä

        mutta en voi sietää niitä jotka haukkuu niitä jotka ei pidä habosta


      • pixelikoodi
        ihme hiihtäjä kirjoitti:

        mutta en voi sietää niitä jotka haukkuu niitä jotka ei pidä habosta

        Me Ei Olla Periaatessa Haukuttu Habboa Vaan Varoitettu Nuoria Tai Muita Jotka Ei Oo Sitten Koskaan Käyttäny Rahaa Seteleihin.

        Koska Ite Oon Nytte Jotai 16 Ja Olin 13 Niin Käytin Noin 1kk 50€ Nii Ja Sitte Huomasin Lopulta Että Jäljelle Ei Jääny Mitään Muutakun Huonoja Tavaroita Jota Sitten Ei Peelottu


    • RottapottA

      Mä kävin joskus kanssa Habbossa vakituisesti. Pari kuukautta ilmatteeks. Sit sain päähäni ostaa vähän kamaa. Ostin muutaman kerran ja kulutin siihen 2 kuukauden aikana ehkäpä 10 euroa. Onneksi sitten tajusin sen turhuuden ja lopetin kamanhaalimisen siihen. Onneks en enempää ehtinyt tuhlaamaan.

    • ___

      Ei habbo ole vaarallinen. Itse olen ollut siellä siitä lähtien kun se aloitettiin, ja olen tuhlannut siihen paljonkin, mutta ei se silti vaarallinen ole.
      Jos on niin köyhä että joutuu kadulle sen takia, ei sitten osta seteleitä tai tilaa. Ja jos olet ollut siellä vain vuoden, ei ole voinut mennä kauheasti rahaa.. n. kuusi vuotta olen siellä ollut, ja en edes muista milloin minulla ei olisi ollut HC:ta. Ja se on maksanut jo kauankin 25 kolikkoa. Ja irl. ystäväni on varastanut hahmoni 2
      kertaa, ja joku kerran, ja kamani ovat hävinneet, ja niin edespäin, mutten ole lopettanut enkä lopeta ennen kuin ystäväni.
      Ja sitäpaitsi en osta vain itselleni, esim. ystävilleni ostan joululahjoja, lahjoja yleensä, lemmikeitä, filmiä, keriksiä harvoin, poletteja, yms.
      On totta että habbosta tehdään idioottimaisempi koko ajan, mutta niin kauan kuin siellä käyvät ystäväni, käyn minäkin. Ja habbo on tavallaan hyvää ajanvietettä, jos on hyviä ystäviä. Teen melkein mitä vaan mitä ystäväni tekevät.
      Habbo oli alunperin aikuisille, ja nyt siitä tekemällä tehdään pikkulasten leikkipaikkaa.
      Vaihtolat, Battle Ball, ja muut sellaiset.
      Ystäväni pelaa Battle Ballia paljon, ja siten itsekin pelaan. Samoin habboa.

      Minun mielestäni perustelusi eivät riitä habbon kumoamiseen, ei pahalla muttei hyvälläkään.

      • Ex. habbohullu

        Aloitin habbon 2003, sain netin 2004 joulukuussa,
        joten kävin habbossa aktiivisesti silloin.


      • Hanki elämä!

        " mutten ole lopettanut enkä lopeta ennen kuin ystäväni. "
        " niin kauan kuin siellä käyvät ystäväni, käyn minäkin."
        "Ja habbo on tavallaan hyvää ajanvietettä, jos on hyviä ystäviä"
        "Teen melkein mitä vaan mitä ystäväni tekevät"

        Hmm.. Ostavatko ystäväsi sulle tavaroita? Ettet vaan olis sellainen raukka, jonka ystävät puhuvat pahaa selän takana, ja ovat sulle olevinaan kivoja?
        Kuule, koita mitä ystäväsi sanovat, jos kieltäydyt ostamasta kamaa heille. Siinä punnitaan ystävyyden hinta! Näet, että onko heille kannattanut ostaa mitään..
        Ja muista, että kun vanhenette, voitte muuttaa eri suuntiin.. Olet sinä nyt sitten minkä ikäinen hyvänsä;) Silloin he eivät ole enää tukemassa sinua.. Joten älä ole liian riippuvainen habbosta!

        "Minun mielestäni perustelusi eivät riitä habbon kumoamiseen, ei pahalla muttei hyvälläkään." Niinpä, ei riitäkkään!:D Mutta kukaan ei ole ollut kumoamassakaan mitään;D Vain antamassa varoituksen sanan!


      • plastum

        Hyvä kommentti.


      • ___
        Hanki elämä! kirjoitti:

        " mutten ole lopettanut enkä lopeta ennen kuin ystäväni. "
        " niin kauan kuin siellä käyvät ystäväni, käyn minäkin."
        "Ja habbo on tavallaan hyvää ajanvietettä, jos on hyviä ystäviä"
        "Teen melkein mitä vaan mitä ystäväni tekevät"

        Hmm.. Ostavatko ystäväsi sulle tavaroita? Ettet vaan olis sellainen raukka, jonka ystävät puhuvat pahaa selän takana, ja ovat sulle olevinaan kivoja?
        Kuule, koita mitä ystäväsi sanovat, jos kieltäydyt ostamasta kamaa heille. Siinä punnitaan ystävyyden hinta! Näet, että onko heille kannattanut ostaa mitään..
        Ja muista, että kun vanhenette, voitte muuttaa eri suuntiin.. Olet sinä nyt sitten minkä ikäinen hyvänsä;) Silloin he eivät ole enää tukemassa sinua.. Joten älä ole liian riippuvainen habbosta!

        "Minun mielestäni perustelusi eivät riitä habbon kumoamiseen, ei pahalla muttei hyvälläkään." Niinpä, ei riitäkkään!:D Mutta kukaan ei ole ollut kumoamassakaan mitään;D Vain antamassa varoituksen sanan!

        No ei ystäväni minulta kamaa ruinaakkaan. Kukaan kenelle olen antanut tavaroita ei ole ikinä pyytänyt. Paitsi filmiä, joka ei ole kovinkaan paljon pyydetty. Ja kyllä hekin minulle ostavat tavaraa, vaikkeivät niin paljon kuin minä heille.
        Ja sitäpaitsi olen heidän kanssaan messengerissä eniten, mycokessa, joskus jopa runescapessa ja muualla, missä milloinkin. ^^
        Habbossa kaikki me tapasimme, joten habbokin on tärkeä.


      • Lapsen neuvo
        Hanki elämä! kirjoitti:

        " mutten ole lopettanut enkä lopeta ennen kuin ystäväni. "
        " niin kauan kuin siellä käyvät ystäväni, käyn minäkin."
        "Ja habbo on tavallaan hyvää ajanvietettä, jos on hyviä ystäviä"
        "Teen melkein mitä vaan mitä ystäväni tekevät"

        Hmm.. Ostavatko ystäväsi sulle tavaroita? Ettet vaan olis sellainen raukka, jonka ystävät puhuvat pahaa selän takana, ja ovat sulle olevinaan kivoja?
        Kuule, koita mitä ystäväsi sanovat, jos kieltäydyt ostamasta kamaa heille. Siinä punnitaan ystävyyden hinta! Näet, että onko heille kannattanut ostaa mitään..
        Ja muista, että kun vanhenette, voitte muuttaa eri suuntiin.. Olet sinä nyt sitten minkä ikäinen hyvänsä;) Silloin he eivät ole enää tukemassa sinua.. Joten älä ole liian riippuvainen habbosta!

        "Minun mielestäni perustelusi eivät riitä habbon kumoamiseen, ei pahalla muttei hyvälläkään." Niinpä, ei riitäkkään!:D Mutta kukaan ei ole ollut kumoamassakaan mitään;D Vain antamassa varoituksen sanan!

        Oletko ahne vai miksi haluaisit että ystävät ostaisivat sinulle tavaraa?
        En ymmärrä.. Miksi ystävien pitäisi tuhlata rahaa toisen hyväksi..? YSTÄVYYTTÄ EI SAA RAHALLA!


      • Lapsen neuvo
        ___ kirjoitti:

        No ei ystäväni minulta kamaa ruinaakkaan. Kukaan kenelle olen antanut tavaroita ei ole ikinä pyytänyt. Paitsi filmiä, joka ei ole kovinkaan paljon pyydetty. Ja kyllä hekin minulle ostavat tavaraa, vaikkeivät niin paljon kuin minä heille.
        Ja sitäpaitsi olen heidän kanssaan messengerissä eniten, mycokessa, joskus jopa runescapessa ja muualla, missä milloinkin. ^^
        Habbossa kaikki me tapasimme, joten habbokin on tärkeä.

        Olet oikeassa. Ei kavereita tarvi lahjoa että ystävyys paranisi. Kuten kirjoitinkin jo...
        YSTÄVYYTTÄ EI RAHALLA SAADA! ;)


      • Eiolejulkaisijanlupa

        Mutta Onko Se lahjomista, jos haluaa osoittaa kaverillensa että pitää hänestä?


      • pixelikoodi

        Hei Eihän Habbo Vaarallinen Oo Vaan Jotain Mikä Tuhlaa Kaiken Rahan Mitä Sä Saat Elikkä Mietippä Nyt Taas Ihminen Hyvä.

        Pelaa Jotain Mistä Ei Tartte Maksaa Jos Nytten Tartetaan Hyvä Esimerkki Niin Tässä On Pari : Runescape, Firefall
        Kyllä Näissäkin Peleissä On Jotain Maksullista Mutta Ei Kaikki Voit Pelata Yhtä Hyvin Kuin Maksullisesti Noita Pelejä.


    • Habboilija

      Pyh jos muka olet habosta riippuvainen niin ku huumeista olet hullu. Minä olen ollut habossa jotain 5 vuotta enkä ole kyllästyny enkä ole ostanu mitään habbokamaa, joten aivonsa kullakin.

      • LLLLlLLLLL

        Alotin habon vuonna 2000 ja lopetin vuoden 2004 kesällä.


    • Ichigo!

      Täh? ai että en saa käyttää habbo kolikoita kamoihin??, oon ostanut ennen 6kpl 10 euron habbo seteleitä(mulla oli 60,-)ja käytin kaikki ne eurot siihen ja ostin ne habbo setelit, ja käytin ne habbo kolikot siihe, en muista paljon mulla oli koleja mutta silti ne oli joku 396 varmaan, en muista :S

    • Teräs-Selleri-Fanta

      Minäkin olin joskus koukussa habboon ( 2-3 vuotta sitten ) Ja ostin kaksi habbo setelii ( yht. 20 e !!!!!! ) ja nyt potuttaa että tuhlasin rahani siihen ja nyt olisin voinut ostaa räiskintäpelin . VOIH !!

    • ddddddds

      Joo, mäki kävin joskus kokoajan ja nykyään oon kyllästynyt ja harmittaa ku tyhmänä tuli ostettuu seteleitä hirveesti :-///7 rahaa meni hukkaan

      • sahmotsen

        MIks ette myy huuton netissä ukkojanne myin ite 500 euoprl ja olin ostanu 200 erol jäin voitolla kannattaa


    • Kate

      Mullakin sama juttu. Heti kun pääsin koulusta,
      menin konelle habboon. Sit olin iltaa asti koneella. Joitakin läksyjäkin oli jäänyt tekemättä, kun oli kokoajan habossa. Tuhlasin rahaa varmaan 70 €. Olin tooosi rikas habossa.
      Sitä jatkui kauan. Äiti ja isäkin valittivat, että en tee muuta kuin olen koneella. Olin päivät sisällä. Nykyään olen vain jotain 5 min habossa.äätäni alkoi särkemään päivittäin, sillä olin liikaa koneella.
      Joten, kaikki jotka käyvät habossa, niin lopettakaa se. Tai vähentäkää käyntejänne.
      Lopettakaa se nyt kun vielä pystytte!
      Se tuhoaa teidät kokonaan. Mikään habbo ei ole tärkeämpi kuin perhe ja muut!

      -Kate-

      • Myöntyvä Habbolainen

        Niin, mullekkin käy niin varmaan..
        olin kerran pari kuukautta sitten oikea Habbo-Hullu,
        mutta NYT, nyt minä olen vähentänyt käyntejä, kiinnostus loppaa!!
        Ja on jo tuhlattu rakkeihin ja krääsään!!!!
        ;(
        Voi, voi.. niin, niinhän se taitaa olla,
        habbo on TUHOLAINEN, joka yrittää PÄÄSTÄ SISÄÄN AIVOIHISI JA TUHOTA MIELESI!!
        Niin se vaan on!
        Vaikka ei heti uskoisikaan.. ;(.. >;)


      • Niin..
        Myöntyvä Habbolainen kirjoitti:

        Niin, mullekkin käy niin varmaan..
        olin kerran pari kuukautta sitten oikea Habbo-Hullu,
        mutta NYT, nyt minä olen vähentänyt käyntejä, kiinnostus loppaa!!
        Ja on jo tuhlattu rakkeihin ja krääsään!!!!
        ;(
        Voi, voi.. niin, niinhän se taitaa olla,
        habbo on TUHOLAINEN, joka yrittää PÄÄSTÄ SISÄÄN AIVOIHISI JA TUHOTA MIELESI!!
        Niin se vaan on!
        Vaikka ei heti uskoisikaan.. ;(.. >;)

        Pallo soikoon, niin se on!!!!!!!!!!!!!
        Ei sitä kestä vuotta kauempaa..
        Sit kiinnostus loppaa ja RAHAT MENEE HUKKAAN!
        Joten, olisi hyvä aika lopata, usein murrosikäiset loppaavat kiinnostuksen habboon.


      • ihme hiihtäjä

        ja liika tietokoneella pelaaminen voi viedä näön


    • piip

      olen samaa mieltä! Ei kannata tuhlata aikaansa sinne!

    • Army-girl

      HEi!
      olen kans habbo hullu tyttö ja olen myös himona habboon kuin kaikki muut mulle kävi samalla tavalla ku sille yhelle joka kirjotti että mä olin vuos sitte habos tuntikausia miltei koko päivän ja nyt tässä on loppu tulos enää korkeintaan tunnin oon habos ja lähen muualle ja älkää missään nimewssä ostako habbo koleja se on lapsien hyväksi käyttöä kun he luulevat olevansa rikkainpia ja he ostavat vaan kunnes jäävät kiinni itsekin olen tuhlannut mutta en enää...

    • ^^habbo nörtti ^^

      Niin habossa vaan kaikki tuhlavat rahaa. se olis iha kuin heitäisit rahat roskiin! 5€ , 10€, 50€ saisi jos ruokaa ja karkkia ja kaikkee muutta! Habbo on vaan yksi peli ja siihen menee kaikki rahat.niin se on vaan peli ja siinä van tuhlataa rahaa saiso jo 5 eurol kaikkee laista. tv. ^^habbonörtt^^

    • yiyt560

      habbo on paras

      • NekoBella

        M01! Mä 00n s1tt3n P15515, käyn habbossa. Jos haluutte 0ll4 mun k4muja niin ukkoni on Nosari ja mä en tuhlaa aikaani habboon.


      • NekoBella
        NekoBella kirjoitti:

        M01! Mä 00n s1tt3n P15515, käyn habbossa. Jos haluutte 0ll4 mun k4muja niin ukkoni on Nosari ja mä en tuhlaa aikaani habboon.

        Tykkään habbosta ja mä oon 12-wee.


    • (juu)

      minäkin olin habossa ja se tuntu mukavalta sitten sain paljon kamaa mutta yhtä äkkiä minun kamat oli pöllitty ja kaikki kolet;( silloin suutuin ja lopetin habo EI KANNATA MENNÄ HABBOOON EIKÄ MIHKÄÄN MUUHUN VIRTUALLI SIVUHIN MUUTEN SAATTE KONEELLE VIRUKSIA!!! ELI TEIDÄN KONE RUPEAA TILTTAAAMAAAA!!!!!!!!!!!SEN TAKIA MINÄ MYIN UKKONI YMMÄRTÄKÄÄÄ JA ÄLKÄÄ OSTAKO OMILLA RAHOILLA HABBO KOLIKOITA!!:) MUUTEN MENEE HAASKAAN RAHAT JOS ON VAIKKA 80 E NIIN ÄLKÄÄ LAITTAKO SITÄ HABBOON TAI NE VOIDAAN PÖLLIĽ

      • Kommentoijjat

        mitäköhän viruksia habosta muka saa??? Et tuossa viestissäsi oikein kertonut???


    • vanha habbo

      habbo ei ole vaarallinen jos on järkevä ja osaa hillitä itsensä esimerkiksi minä olen ollut habossa monia vuosia välillä se on huippu paikka välillä iha tylsä mutta vaikka kuinka olisi tehny mieli ni en oo tuhlannu paljo mitää habbo seteleihi yms. sen asian voitte vaikka tarkistaa ja kurkata yhta habbo hahmoani nimeltä reilu.cool.

    • Habbopoika<3

      Ymmärrän kyllä miksi et pidä habbosta.
      Mutta ymmärrätkö sitä että joillakin lapsilla ei ole ystäviä lähellä. Habbossa voit jutella ihan vapaasti eikä tarvitse mennä muihin kuin aulaan.




      Ps: Habbo on ihan kiva juttelupaikka

    • Habbo HULLU

      Habbo on oikeesti kunnon rahastusta tuhlasin YLI 200euroo habboon sit unohdin salasanan ja alotin runen tuhlasin kauheesti runeen minulla olisi helposti yli 400 euroa jos en olisi ollut riippuvainen...

      • -Lord

        Salasanan voi ihan hyvin vaihtaa, noob.


    • onnellinenkamujenkanssaaika...

      Sil ei oo mitään merkitystä jos joku ostaa habbo seteleitä sairaasti mutta juuri se henkilö saattaa saada hyvän mielen joskus antamalla toiselle kamaa. Hyvä mieli on se vetävä asia ja kavereiden kanssa hauskaa pitäminen.
      Muulla ei ole väliä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • sdadad

      ddddddddddddddddddd

    • somebody99

      Habbo on vaarallinen ihan oikeasti minulla on sama kokemus ex habbohullu kanssa ensin on hauskaa mutta sitten kun kaikki on koettu ja olet laittanut habboon rahaa vaikka 100€ niin kaduttaa ihan hirveästi joten älä ole tyhmä ja käytä habboa viisaasti voit laitaa vaikka esim. 10€ mutta sataan euroon älkää menkö.

      • Lopeta kun viela voi

        Ottaa paahan eka pelais habboo iha lima kolei kunnes kaverit hommas kolei joten Maki hommasin eka 5e jà sitten lopulta 180e sitten kiinnostus loppu joten sitten kavin kerran jà taas tuli riippuvuus yhteensa meni siis. 399e nykyaan a jan monkeylla jà Suzuki pv:lla


    • moi!

      moi! kun alotin habon se oli kivaa ostin habbo setelin ja vannoin että en osta enää mutta jäin koukkuu ja huomasin et olinkin jo tuhlannut 110 euroo jonkun virtuaali pelin takii siis voitte pelata habboo mutta suosittelen että ette tuhlaa kaikkii rahojanne siihe t:en paljasta nimeä

    • asddfgqewzxc

      kaverini on pelannut habboa myös jotai 6 vuotta ja ostanut joka kerta seteläitä kun oli voinu.Hän yritti laskea tuhlaanneet rahat habbon ja vastaus oli yli 1200€ kun se sai tietää lopetti habon pelaamisen

      • kolesk

        miettikääpä että kun ostatte habbo kolikoita ja saatte niitä paljon sitten kun menette habossa ostamaan kaikilla kolikoila vaikka niillä 110 eurolla ostetut kolikot vaihtamaan 1 TAVARAAN JONKA HINTA ON ISO!!!!!! sitten seuraavana päiväne se kama on muuttunut halvaksi 1 kolikon arvoiseksi tai se on laskenut hintaa niin että se in lähes arvoton niin menetitte kolikot!


    • m.t.

      Voihan sitä habboa elää ilman ostamalla koleja tai habbo-seteleitä kun nykyään habossa saa aloittelija kamaa. ja kyllä sitä ilman rahaakin voi habossa olla! Mä en edes saa tilata enkä tilaa enkä oo myöskään tilannut! Joten sanon tän nyt:Habboa VOI pelata ilman koleja! mutta jos on tyhmä ja ostaa niin ei se oikeesti kannata. Ne vaan rahastaa ihmisiltä RAHAA!! OIKEESTI USKOKAA TÄÄ!

      • Aluthefunki

        miks ei tehtäis tommonen habbo missä ei tarte maksaa mitään että sais koleja niin kaikki olis reilua että saat koleja kun pikseleitä . Sopiiko se ????
        kuka olis hyvä habbo tekiä lähettäis viestin [email protected] niin olisin mukana ja muuden ei habbost tuu viiruksia vaan noille mitkä on sika vanhat koneet
        no ilmoitakaas


        [email protected] niin autan


      • habbo hacker
        Aluthefunki kirjoitti:

        miks ei tehtäis tommonen habbo missä ei tarte maksaa mitään että sais koleja niin kaikki olis reilua että saat koleja kun pikseleitä . Sopiiko se ????
        kuka olis hyvä habbo tekiä lähettäis viestin [email protected] niin olisin mukana ja muuden ei habbost tuu viiruksia vaan noille mitkä on sika vanhat koneet
        no ilmoitakaas


        [email protected] niin autan

        habbo pitäs lopettaa jos siellä ei tarvii maksaa oikeet rahaa mistää


    • -----

      Ei habbo oo vaarallinen! oon sielä mutta ei ole pakko ostaa kamaa ja niitä juttuja...VAAN SÄ VOIT OSTAA NIITÄ NIIN PALJON KUN HALUUT, MUTTA MUUT EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE KUN SÄ!!!!!!!!!!!!!
      Siinä oon oikees. -.-

    • HAH!

      Voikos tähän nyt muuta sanoa kuin olette te useat kyllä idiootteja! Sinäkin aiheen aloittaja laitat tänne viestin jossa pelottelet lapsia "kamalasta" habbo hotellista joka on täynnä jotai pikselipaskaa! Eikös se ole jumalauta muiden asia mitä he tekevät eikä sinun?!!? Jos olit mielestäsi lapsena niin helvetin tyhmä niin mene ja hyppää kerrostalon katolta alas niin ei ainakaan tarvitse enää murehtia lapsuuden ajatusmaailmaasi tai sitä, että normaalit lapset pelaavat pelejä!

    • HabboX
    • archantos

      lol oon ostanu 400 eurol habbo kolikoita mut oon nyt sika rikas habbos

      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxc

        oon ostanu ainaki 2000 eli 2tonnil habo kcolei mut nyt mä oon liikaa runes ostin joskus isoimman membun ja mul on ainki runes 150k mut habbo on iha oikeest paskkkka homo paikka iha liian vaarallinen


    • habbo.........................

      Mäki olin habossa ostin monen sadan euron edest habboseteleit sit lopetin ja alotin taas ostin lopetin ja nyt tuntuu sil et mä alotan se uudestaa käyn siellä joka päivä setelei en oo viellä ehtiny ostaa toivottavasti tuun järkiini ennenku taas jatkan koska kaverinikin alkaa kohta aloittamaan habon uudestaan :´(

      • Nimetön

        Habboon jää riippuvaiseksi vaikka kuinka yrittäisi estellä. Itselleni kävi sama juttu lopetin aloitin lopetin ja taas aloitin,ja nyt olen käynyt habossa päivittäin hirvittää meneekö lankaan ja ostaa kolikkoja kännykällä tai käy habbo seteleitä lähimmältä r-kioskilta tai tiimarista. : S Khyll mulla sitten varmaan riippuvuus on :S


    • vastaaja viesteihin

      just haluun kans hc jäsenyyyden

    • ?hä?

      sama se on ettää käyttääkö vai ei et mieti pikkusen niillä sun yks miljoonas osa aivoilla

    • mutanntti

      habbo on ihan sukka peli miten kukaan voi jaksaa sellasta?? sanokaa mulle pliide!
      ------------------
      totaa mie menin kerran pelaamaan habboa ja kokeilin sitä ja kun näin muiden huoneet niin oli minunkin saatava habboon tavaraa =(

      ( menin siks koska mun kamukin pelas habboa )

      • Habbo=rahantuhlausta

        Oon samaa mieltä et habbo on ihan (peukku alaspäin) paikka! Pelasin sitä itekki ja jäin koukkuun jne jne jne


      • jadasii
        Habbo=rahantuhlausta kirjoitti:

        Oon samaa mieltä et habbo on ihan (peukku alaspäin) paikka! Pelasin sitä itekki ja jäin koukkuun jne jne jne

        Jos tykkäätte habosta, mutta jäättä siihen koukkuun, haluatte ostaa kamaa mutta tiedätte että se ei kannata niin suosittelen teille habbzia tai muita retroja. Niissä saatte tuhlaila mielin määrin!5000 kolea saat ja siitä ostelemaan , se ei maksa sinulle mitään. Ja näin sinne kerääntyisi suomalaisiakin.


      • Entine, pelaaaja
        Habbo=rahantuhlausta kirjoitti:

        Oon samaa mieltä et habbo on ihan (peukku alaspäin) paikka! Pelasin sitä itekki ja jäin koukkuun jne jne jne

        Ma keskityn kouluun jà kesaloman pelant habboo jà site taas koulu kesaloma habbo resala menée 200e aina jà tietysti kesalla ahan myos mopolla


    • habbon fani

      kun pelaa kauan saa juhla päivinä koleja olikse 5-10 joku niistä määristä

    • hodarilallo

      1.tilatkaa orange box konsolinetistä 2.asentakaa se koneellenne se käy xp/vista 3.kun pääsette steam paikkaa ja luoneet sinne tunnuksenne niin ladatkaa 1 peli kerrallaan niin menee nopeesti mut jos kaikki yhtäaikaa kestää ainaki vuosi enneku ees 1peli o ladannu sisältää:team fortress2 (suosittelen) half-life2,episode1,2 portal 5 peliä yhdessä hinta noin20-40 euroa toimitus aika:1-3 päivää se tulee postimyymälään mikä on lähin toimituskulut ovat 6e hauskoja peli hetkiä toivottaa:hodarilallo:)

      • urwq

        Habbo on nykyään pérseestä, ja retrot myös, ei niissä oo mitään ideaa varsinkin kun aika monet retrojen pitäjät on aika avuttomia, just saanut tehtyä retron perusteellisten ohjeiden perusteella.


      • :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
        urwq kirjoitti:

        Habbo on nykyään pérseestä, ja retrot myös, ei niissä oo mitään ideaa varsinkin kun aika monet retrojen pitäjät on aika avuttomia, just saanut tehtyä retron perusteellisten ohjeiden perusteella.

        mää oon menny toisten ukol kitjota guugleen habbo kolikoitaa sielt sit saa ilmaseksi habbo kolikoita


    • Etää sillain..

      Ei kaikki siihen kuluta rahojaan.. Mä oon käyttäny 30-40€, enkä kadu yhtään. Ne rahat on käytetty, turha sitä enää murehtia...

      Hankkikaa elämä!

    • SINULLE SURULLINEN

      Jos lapset haluavat käydä habossa, ei siinä ole mitään pahaa, sama asia kuin valittaisi jostain lelujen ostosta, ei niitäkään tarvitse enää aikuisena.
      Ja tuollaiset rahasummat ovat varmasti vähän suuria habboon, mutta jos miettii niin tulee elämän aikana paljon muutakin turhaa osteltua.
      Jotkut osaavat merkata rajat itselleen, se auttaa muussakin elämässä, jos olet ollut niin pahasti kiinni habossa, tulevaisuudessa kannattaa olla varovaisempi, ettet jää mihinkään muuhun niin riippuvaiseksi.
      KANNUSTAN SINUA ELÄMÄSSÄSI JA PIDÄ ITSESI AISOISSA, MERKITSE RAJAT!
      PS. OLET SILTI HYVÄ IHMINEN

    • Akiba

      Todellakin totta, mutta voihan siellä pitää muutenkin hauskaa esim ropettamalla eikä tarvitse ostaa HC:ta tai tavaraa :)

      Mun mielestä turhaa ostella tavaraa koska niistä ei oo siellä mitään hyötyä

    • Habbo vie rahat TAJUUTTEKS?

      Totta Habbo vie rahat...itse aloitin 7v meni rahaa n.20e.Onneksi äitini rajoitteli Habbo kolikoiden ostamista.Olen nyt 11v.Itse vain chattaan kamujen kans ja osallistun sun muihin "Hotellin kilpailuihin"

      • Habbo vie rahat TAJUUTTEKS?

        oon lopettanu 10v alko tylsimään nii perhanasti...
        Nyt joskus aina päivittäin tulee käytyä RuneScapessa koska osa kavereista käyttää sitä..Acconi on Zabrak94
        Sen Combatti on 73.. jos joku runea pelaa


      • omppu-emppu99
        Habbo vie rahat TAJUUTTEKS? kirjoitti:

        oon lopettanu 10v alko tylsimään nii perhanasti...
        Nyt joskus aina päivittäin tulee käytyä RuneScapessa koska osa kavereista käyttää sitä..Acconi on Zabrak94
        Sen Combatti on 73.. jos joku runea pelaa

        itse olen ostanut vaan 2:lla e:llä kolei. oon toki lahjaksikin saanut... Totta se on et habos käyminen alkaa joskus kyllästyttää muakin... ei mun mielest kannattais tuhlata rahaa sellaiseen. Mielummin samalla rahasummalla voisi ostaa jtn. sellaista josta on pidemmäksi aikaa iloa kaikille. mitä mieltä olette????


      • jope12
        omppu-emppu99 kirjoitti:

        itse olen ostanut vaan 2:lla e:llä kolei. oon toki lahjaksikin saanut... Totta se on et habos käyminen alkaa joskus kyllästyttää muakin... ei mun mielest kannattais tuhlata rahaa sellaiseen. Mielummin samalla rahasummalla voisi ostaa jtn. sellaista josta on pidemmäksi aikaa iloa kaikille. mitä mieltä olette????

        Olen ollut habossa 4vuotta ja kultakalana se oli vielä ihan hyvä mutta nyt habbo on jo niin uudistunut
        sitä paitsi se vie niin vitsisti rahaa.


      • Namity
        jope12 kirjoitti:

        Olen ollut habossa 4vuotta ja kultakalana se oli vielä ihan hyvä mutta nyt habbo on jo niin uudistunut
        sitä paitsi se vie niin vitsisti rahaa.

        Alotin habon 7-vuotiaana ja olin ihan hulluna habboon. En käyttänyt habboon, kun 10-15euroa, mutta sekin on paljon johonkin virtuaali peliin. Mutta nykyään en käy kun ehkä 0-20min päivässä, koska se on niin paljon uusiutunut ja nykyään se on ihan paska.


      • henri!!!
        Namity kirjoitti:

        Alotin habon 7-vuotiaana ja olin ihan hulluna habboon. En käyttänyt habboon, kun 10-15euroa, mutta sekin on paljon johonkin virtuaali peliin. Mutta nykyään en käy kun ehkä 0-20min päivässä, koska se on niin paljon uusiutunut ja nykyään se on ihan paska.

        suosittelen,että pelaisitte holo homea,koska jos teitä huvittaa ostella kamaa,nii holo homeesta saa alkurahana täydet kolet kukkaroon.on tylsää,kun tavallisessa habossa ei saa alkukoleja.olen ite käyttänyt 45e ja perheenjäseneni yhteensä 15e.yhteensä perheeni on käyttänyt 60e.se on teidän päätös.holo home vai habbo?mitä kannatat?


    • habbo hullu!!

      no mul on menny 550 e habbo koleihi :P

    • Rahaa kuluu

      Itse pelasin Habboa mutta lopetin kävin kerran yhdessä pelaamossa siellä oli ainaski 40 klp niitä ihme kultaharkkoja jotka makso muistaakseni 50 kolee klp että sillä tyypillä oli menny paljon rahaa sinne

      • happomään

        omistaja oli varmasti gladiatus nimeltää se on,habon rikkain ja sil on 35000 kolee näit youtuubist


    • jomi2000angel

      mä oon ollu habos 5 vuotta ja en oo kyllästyny paitsi kerran ostin yht 50€ habbo kolee ja sillo äiti torui sillon oli tylsää ja niin meinasin lopata mutta ne 6v kekkä pelaa habboo ei kannata ostaa habbo seteleitä ihan vaan ollaksee kova

      • JAZUxRx

        olin itekki habossa pitkää... mut kun sitä pelaa yli kuukauden ni huomaat että sun kone tilttaa ja on muutenki hidas paska... meijän kone hajos habbosta, kaveritki sanoo sitä habboo virus pesäksi. XD

        mut tarkotan sitä että habbo tuhoo koneen ku käy siel pitkää...


      • PussiAlma
        JAZUxRx kirjoitti:

        olin itekki habossa pitkää... mut kun sitä pelaa yli kuukauden ni huomaat että sun kone tilttaa ja on muutenki hidas paska... meijän kone hajos habbosta, kaveritki sanoo sitä habboo virus pesäksi. XD

        mut tarkotan sitä että habbo tuhoo koneen ku käy siel pitkää...

        Nii tosiaan, Habboha alunperin suunniteltiin pelkäksi ns. Chatiksi jossa voi ystävien kesken hengailla.. kuitenkin harmittavan moni ei tajua tätä. Habon ylläpitohan maksaa aika paljon, kerta sulake ei oo mikään huippu edullinen sydeemi, niin pakko niiden oli kehittää rahastuss systemejä ja onnistunuthan se onkin, kun Habbon keski-ikä on arvioitu siihen 10-12


    • aksuaks

      Vaarallisuutta on vaan oma herkkämielisyys. Habbo ei pakota sinua ostamaan kolikoita, itsehän niitä ostat. Habbon ''vaarallisuus'' on omaa hölmöyttä.

    • Unknown-->

      Jep jep. Itsekin ehkä noin pari vuotta sitten, siinä 2007 vuonna ostelin noin 100e habbo kamoja yms, kunnes sain bännit rune ukon myymisestä vuodeksi. Eli siis ei kannata todellakaan tuhlata rahaan habboon, sillä se on menossa huonommaksi koko aika. Silloin 2007 vuonna habbo oli kyllä ihan hyvä, mutta nyt se on ihan huono. Habbo aiheuttaa riippuvutta :S

      • henri!!!

        mul meni melkein 100e habboon,mutta mua ei hävettänyt,koska mä saan aina sopiva määrä rahoja pullojen palauttamisesta.mulla loppu habbosetelien osto ja ehkä tulevaisuus on puhdas,kun säästää rahoja.toiset on vaa vihaisii ja mä en välitä.


      • Petri4
        henri!!! kirjoitti:

        mul meni melkein 100e habboon,mutta mua ei hävettänyt,koska mä saan aina sopiva määrä rahoja pullojen palauttamisesta.mulla loppu habbosetelien osto ja ehkä tulevaisuus on puhdas,kun säästää rahoja.toiset on vaa vihaisii ja mä en välitä.

        Ei se kannata, sillä siellä saa turhia porttikieltoja. Onneksi en tuhlannut rahaa sinne ja kolejakin sain ilmaiseksi 5. Sain tänään porttikiellon kun eräs peelo haukku mua homoksi ja sit ilmotin siitä ylläpitäjille eli reportoin, niin sain turhaan itse porttikiellon. Onnkesi se on mun mielest ihan perseestä niin ei haittaa vaikka mun lähettämässä viestissä ylläpitäjille mainittiin paljon halveksuntaa habbo kohtaan. :) se on VITUN PASKA PELI. Yhdyn ex. HABBOHULLUN sanoihin. :) Murskataan se perse peli :D


    • pinkkiukko

      ei ole pakko ostaa habbo seteleitä! siello voi myös olella senki vähätietoset tyypit itse olen ollut jo habossa 2vuotta ja ei paljon yhtään kamaa kerran vuodessa ostan vain 5e eestä habbo kolikoita!

    • valtsu8!

      joo joo joo oikeesti mäkin joskuskyllästyn!!!

      • ASD ASD ASD ASD ASD

        HABBO ON IHAN PASKA RAHASTETAAN VAA KAIKKII LAPSII VITUN SULAKE SAMOIN JOKU IRC GALLERIA LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





























































        HOMOT










































































































































































        GAY


























































































































































































































































































































































































































































































































































        JOKU SULAKE LOLOLOLOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HGMJNFTGYASDASDASDASDASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD


      • ASD ASD ASD ASD ASD
        ASD ASD ASD ASD ASD kirjoitti:

        HABBO ON IHAN PASKA RAHASTETAAN VAA KAIKKII LAPSII VITUN SULAKE SAMOIN JOKU IRC GALLERIA LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





























































        HOMOT










































































































































































        GAY


























































































































































































































































































































































































































































































































































        JOKU SULAKE LOLOLOLOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HGMJNFTGYASDASDASDASDASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD

        ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD AS


      • ASD ASD ASD
        ASD ASD ASD ASD ASD kirjoitti:

        ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD AS

        ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD


      • ASD ASD ASD ASD ASD kirjoitti:

        HABBO ON IHAN PASKA RAHASTETAAN VAA KAIKKII LAPSII VITUN SULAKE SAMOIN JOKU IRC GALLERIA LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





























































        HOMOT










































































































































































        GAY


























































































































































































































































































































































































































































































































































        JOKU SULAKE LOLOLOLOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HGMJNFTGYASDASDASDASDASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD

        asdfghjklöä'


      • mummomakkara
        ASD ASD ASD ASD ASD kirjoitti:

        HABBO ON IHAN PASKA RAHASTETAAN VAA KAIKKII LAPSII VITUN SULAKE SAMOIN JOKU IRC GALLERIA LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





























































        HOMOT










































































































































































        GAY


























































































































































































































































































































































































































































































































































        JOKU SULAKE LOLOLOLOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HGMJNFTGYASDASDASDASDASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD ASD

        Et olisi voinut saada viestiäsi pienemmäksi.... :/


    • Habbo is Best!

      No Oon Kylllä Ih eri mieltä tosta mulle ei oo käynny vaikka oon pelannu 2 vuotta
      ja en ole niin rippuvainen koleista niinku sä ostan ehk 1 kerran kk kympillä!

      • en kerro

        Mielestäni habossa ei tarvitse muuta kuin kärsivällisyyttä. Sain jossain vaiheessa kaveriltani 1 tavaran, jonka vaihdoin toisten käyttäjien kanssa koleiksi, kolet vaihdoin taas kamaan, ja ja eräs toinen käyttäjä joka ei varmaankaan tiennyt tämän tavaran arvoa, vaihtoi sen kolmeen todella arvokkaaseen tavaraan, ja ne myytyäni sain huoneen täydeltä kamaa, 1 keräily tavaran ja lemmikin. En ollut ostanut mitään!!! Enkä ole ostanut vielä tähänkään päivään mennessä.

        Eli kärsivällisyyttä, niin ei tarvitse ostaa mitään.


      • Yennaliina
        en kerro kirjoitti:

        Mielestäni habossa ei tarvitse muuta kuin kärsivällisyyttä. Sain jossain vaiheessa kaveriltani 1 tavaran, jonka vaihdoin toisten käyttäjien kanssa koleiksi, kolet vaihdoin taas kamaan, ja ja eräs toinen käyttäjä joka ei varmaankaan tiennyt tämän tavaran arvoa, vaihtoi sen kolmeen todella arvokkaaseen tavaraan, ja ne myytyäni sain huoneen täydeltä kamaa, 1 keräily tavaran ja lemmikin. En ollut ostanut mitään!!! Enkä ole ostanut vielä tähänkään päivään mennessä.

        Eli kärsivällisyyttä, niin ei tarvitse ostaa mitään.

        Jos siis kamaa tai koleja halajatte pelatkaa siellä niitä pelejä ja ei voi mitää jos häviitte, ehkä 5 kolee voitte kännyl ostaa ja voitte sitte ostaa siel niillä vaik kumiankkoi, sitte meet vaik tuolarii jossa 2 kamaa voitton ja omistaja ei ole peelo saatte voitolle ja rahaa ei tarvitse tuhlata. Jos omistaja sattuu olemaan maineikas peeloaja älä osta silloin, jos se vaikka on köyhä ÄLÄ osta, jos rikas voit harkita. Jos se on vaikka sinun kamusi ja tiedät että hän ei ole peelo osta, mutta vain yhdellä sillä sillon tulee kaks suojaa 1 ja 0. Koska useimmissa nolla lasketaa yheks. Teen itse niin.

        En ole hakkeri mutta löysin jonkun saliksen ja oli kiusaus mennä nii sain sieltä lollisti kamaa :D
        Ps. Ole kaksitoista en voi vastustaa niiku aikuiset...
        Pps. jäin koukkuu siihe salisten etsimisee :S Mutta psygologial jätän sitä nykyää useammin väliin.


      • hummerblanned
        en kerro kirjoitti:

        Mielestäni habossa ei tarvitse muuta kuin kärsivällisyyttä. Sain jossain vaiheessa kaveriltani 1 tavaran, jonka vaihdoin toisten käyttäjien kanssa koleiksi, kolet vaihdoin taas kamaan, ja ja eräs toinen käyttäjä joka ei varmaankaan tiennyt tämän tavaran arvoa, vaihtoi sen kolmeen todella arvokkaaseen tavaraan, ja ne myytyäni sain huoneen täydeltä kamaa, 1 keräily tavaran ja lemmikin. En ollut ostanut mitään!!! Enkä ole ostanut vielä tähänkään päivään mennessä.

        Eli kärsivällisyyttä, niin ei tarvitse ostaa mitään.

        Olen kyllä ostanut habboon Mutta huimasti lähes puolisenvuotta ellen vuoden olin ilmaiseksi habossa. Sain Polyfon tavaran. vaihdoin vaihdoin kunnes olin rikkaampi, mutta krääsillä. Joku joka ei sitten osannut arvoja vaihtoi makuupussini harkkoihin!!!:O siitä se alkoi. Kaikkea sattuu ja tapahtuu. Habboon ei tarvitse ostaa, levan alku on kumiankka!


    • WOW!!!
      • tytyty

        Mene muualle, ei sun paskaan huijauksees kukaan mene. Olette te vain aivottomia.


      • t.dt.ap.dat
        tytyty kirjoitti:

        Mene muualle, ei sun paskaan huijauksees kukaan mene. Olette te vain aivottomia.

        Voiko kuitenkin olla mahdollista että joltakin sivulta saisi ilmaisia kolikoita omalle hahmolle...? Jos tekisi uuden hahmon ja kirjoittaisi sen nimen ja salasanan... Eihän siinä mitään voisi menettää jos hahmolla ei ole mitään kamaa mitä viedä...


      • joku pelaaja :D
        t.dt.ap.dat kirjoitti:

        Voiko kuitenkin olla mahdollista että joltakin sivulta saisi ilmaisia kolikoita omalle hahmolle...? Jos tekisi uuden hahmon ja kirjoittaisi sen nimen ja salasanan... Eihän siinä mitään voisi menettää jos hahmolla ei ole mitään kamaa mitä viedä...

        Habbo on paska. :D


      • ttty
        joku pelaaja :D kirjoitti:

        Habbo on paska. :D

        "Voiko kuitenkin olla mahdollista että joltakin sivulta saisi ilmaisia kolikoita omalle hahmolle...? Jos tekisi uuden hahmon ja kirjoittaisi sen nimen ja salasanan... Eihän siinä mitään voisi menettää jos hahmolla ei ole mitään kamaa mitä viedä..."

        Tietenkin se on PERIAATTEESSA mahdollista, mutta keksipä yksikin syy miksi joku tarvitsee salasanaa antaakseen hahmolle tavaroita, ja miksi ihmeessä joku ylipäättään antaisi tavaroita?

        Ei siinä mitään menetä, mutta 99.9% varmuudella et saa tavaraa hahmollesi.


      • Aakka
        joku pelaaja :D kirjoitti:

        Habbo on paska. :D

        Oon kyl ihan melkein samaa mieltä!! Se ei oo kovin järkevää tuhlata aikaa tai rahaa!!!!!!


    • HabboHoloMinimii

      En jää koukkuun habboon mut oon ostanu pari kertaa10egen habbo-seteleitä mutta mut varastettii sitte vaa elämä alkaa alusta ettei habbo häiritse muo. Käyn siel kyl pari pävivää kuukaudessa mutta pelaan paljon parempia pelejä mihin ei tarttee maksaaa ja tietokone ei oo mun elämä vaan ``Elämä`` Olkaa iloisia et te ees ootte eläviä ja elätte eikä koko aja tartteee pelaa mitään lol pleikkaa tai tietsikkaa nii. Ne on n00b Ketkä ei tykkää olla ilman tietokonetta ja pleikkaa...

    • ..:Maili:..

      sellasta se on ei kannata siis ostan helloo joka päivä! : DDDD

      • Habbofani

        mulla on kulunu jotai 230¤ habboon mut en oo kyllästyny tykkään habosta


      • Minä itse
        Habbofani kirjoitti:

        mulla on kulunu jotai 230¤ habboon mut en oo kyllästyny tykkään habosta

        Habbohan on just paras ja oma on vikanne jos tuhlaatte rahaa sinne en oo vielä ollenkaan kyllästyny!! >:)


      • eeeeeeeeeeeeeeeee
        Minä itse kirjoitti:

        Habbohan on just paras ja oma on vikanne jos tuhlaatte rahaa sinne en oo vielä ollenkaan kyllästyny!! >:)

        Edellinen on muuten oikeassa, paitsi että Habbo on paska.


      • HABBLITE RULAAAA
        eeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Edellinen on muuten oikeassa, paitsi että Habbo on paska.

        ÄLKÄÄ TE PELLAET PSYKOTKO TÄÄL HABOST SE O HYVÄ PELI OON PELANNU SITÄ 3v KYLLÄSTYMÄTTÄ JA PELAAN VIELKI. HABBO 4 EVA!
        ps. www.habblite.com iha sika siiti mesta se o samanlaine ku habbo mut siin saa 10.000 kolee joka päivä usko tai älä ;O mut se peli o aik hidas ja se tilee aik usein ja välil ei yhtää. Menkää oikeest sinne :) mul o täl hetkel siel 4700 yli hc päivii :I
        HABBLITE RULAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!?


      • löuiiuiuui
        HABBLITE RULAAAA kirjoitti:

        ÄLKÄÄ TE PELLAET PSYKOTKO TÄÄL HABOST SE O HYVÄ PELI OON PELANNU SITÄ 3v KYLLÄSTYMÄTTÄ JA PELAAN VIELKI. HABBO 4 EVA!
        ps. www.habblite.com iha sika siiti mesta se o samanlaine ku habbo mut siin saa 10.000 kolee joka päivä usko tai älä ;O mut se peli o aik hidas ja se tilee aik usein ja välil ei yhtää. Menkää oikeest sinne :) mul o täl hetkel siel 4700 yli hc päivii :I
        HABBLITE RULAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!?

        Aika nolife olet.


      • valtteri668
        eeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Edellinen on muuten oikeassa, paitsi että Habbo on paska.

        Taas '' habboi hotllli on paskakka ''

        Jos Habbo on niin paska niin mee sinne '' runescape '' Foorumille -.-


    • kristo9

      "oon koukus habboon" :DD EI VITTU OIKEESTI...

    • -.hell.-
      • mm

        Eihän habbokaan oo auki 24/7 ... :) enää


      • valtteri668
        mm kirjoitti:

        Eihän habbokaan oo auki 24/7 ... :) enää

        Habbo.com on 24/7


    • 21

      Jep minäkin olin ennen habbo fani mutta kun habbo uudistu niin vajos alaspäin kun käsi muut katos niin habbo vajos.

    • Juho24

      Habbo on peelo paikka sate Juho23 tyypin ses salasana on Haukela.16

      • -Lord

        Ensin Habboon houkutellaan tuleen ilmaseksi ja sitten annetaan kivoja yllätys-lahjoja. Ja kun habboilija on päässyt vauhtiin niin houkutellaan ostamaan Kolikoita aina lisää lisää.. Lisäksi Habbo Hotelli suostuttelee lähettämään kavereillekkin kutsuja habboon.


      • Master-Abaddon
        -Lord kirjoitti:

        Ensin Habboon houkutellaan tuleen ilmaseksi ja sitten annetaan kivoja yllätys-lahjoja. Ja kun habboilija on päässyt vauhtiin niin houkutellaan ostamaan Kolikoita aina lisää lisää.. Lisäksi Habbo Hotelli suostuttelee lähettämään kavereillekkin kutsuja habboon.

        niin nils pakotti minakin menään habboon.


    • tommi9999

      moi älkää olkoo habbossa multa on viety kaikki tavarani saakelissti
      mulle jäi pönttö ikkunat matot lemmikki ruoka siinä mula jäi kamat älkää ikinä menköö
      mää soitin habbo hotellille ei laita takaisin ;D

      • rereerer

        "moi älkää olkoo habbossa multa on viety kaikki tavarani saakelissti
        mulle jäi pönttö ikkunat matot lemmikki ruoka siinä mula jäi kamat älkää ikinä menköö
        mää soitin habbo hotellille ei laita takaisin ;D " Voi vittu mikä luuseri oot, jos itse kerrot salasanasi ja joku käyttäjä varastaa hahmosi, rikot habbon sääntöjä eikä Sulake joka omistaa habbon ole korvausvelvollinen tai mitenkään vastuussa siitä.

        Habbossa voi käydä, muttei saa olla tyhmä kuten sinä.


    • habbo on huono

      habbo on paska!!!!!!!!

      • valtteri668

        Piti oikeen tänne sanomaan '' habbo on paska!!!!!!!!!!!!!! ''


    • valtteri668

      Onko nyt kova olo kun kerroit ''ensimmäisenä'' näistä ''vaaroista''.
      Ja ei siihen kolikkojen osteluun jää koukkuun, jos ei oo sellanen ihminen luonteelta -.-

    • Mullekamaajakolei?

      Jos viel kamaa/kolei, niin mulle vain!

      Käykää viel yks kerta habbossa ja sit mulle

      • Maximi

        Habbo onvaa Yhe Vyode Villitys.. Himo Tulee Ja Jää Sitte Vaa Kyllästyy Siihe Paikkaaa... Ja Sen huonoin Puoli on se Et Siel Ryöstetää Nykyään CheatEginen Kautta


      • Master-Abaddon
        Maximi kirjoitti:

        Habbo onvaa Yhe Vyode Villitys.. Himo Tulee Ja Jää Sitte Vaa Kyllästyy Siihe Paikkaaa... Ja Sen huonoin Puoli on se Et Siel Ryöstetää Nykyään CheatEginen Kautta

        mulla on semmonen peli joka paihitti habon.Teen yleensä habbo loman joka kestää noin viikon tai parin.yleensä menen kävelelle että habbo hulluus ei tartu muhun.Yleensä pelaan lotain muuta kun habboa.Huoh kumpa mun kaveri nils koolisi tämän,se on joka ikisen päivän habossa eikä tee mitään muuta.


      • Eerikp1
        Master-Abaddon kirjoitti:

        mulla on semmonen peli joka paihitti habon.Teen yleensä habbo loman joka kestää noin viikon tai parin.yleensä menen kävelelle että habbo hulluus ei tartu muhun.Yleensä pelaan lotain muuta kun habboa.Huoh kumpa mun kaveri nils koolisi tämän,se on joka ikisen päivän habossa eikä tee mitään muuta.

        mun mielestä se on ajan hukkaa.onneks minäkin käytän rahat oiken.Ostan yleensä legoja ja pelejä (Pelejä ostan aika vähän) mut aion ostaa spore creature creatorin.


      • plahplah
        Eerikp1 kirjoitti:

        mun mielestä se on ajan hukkaa.onneks minäkin käytän rahat oiken.Ostan yleensä legoja ja pelejä (Pelejä ostan aika vähän) mut aion ostaa spore creature creatorin.

        ei täällää oo kysessä mitä ajot ostaa, ei ketään kiinosta sun lego !


    • joskusolinhullunahab

      joskus koukkuun pariks vuodeks ja tuhlasin seteleihin melkeen 200e! Nyt en käy enää koskaa ja kaduttaa vieläkin ku mitä kaikkee olis saanu sil 200el.

      • Hahah! Just håntit

        habbo RETROJA saa ilmasta kamaa, rahaa ja HC ja kaiken kukkuraksi VOIT OLLA JOPA ADMIN! :-) Yks mun tuntemista parhaista on www.retrohabbo.com


    • fight man

      mä en oo tuhlannu vaan yhteensä 35 koleen mut silti mä pelaan habboa

      • 666!!!

        Älkää todellakaan pelatko. Olen 5 vuotta koukussa ollut ja välillä kyllästynyt ja alottanut uudelleen. Rehellisesti sanottuna olen tuhlannut n.500 euroa tietokoneen kuvaruutuun ilmestyvään väriläiskään. 3 vuoteen en seteleitä ole ostanut lainkaan, mutta nyt olen alkanut tilaamaan kännykällä lisää ja laskut ovat isoja. EI kannatta edes mennä koko sivulle. Rutto se o


      • 666!!!
        666!!! kirjoitti:

        Älkää todellakaan pelatko. Olen 5 vuotta koukussa ollut ja välillä kyllästynyt ja alottanut uudelleen. Rehellisesti sanottuna olen tuhlannut n.500 euroa tietokoneen kuvaruutuun ilmestyvään väriläiskään. 3 vuoteen en seteleitä ole ostanut lainkaan, mutta nyt olen alkanut tilaamaan kännykällä lisää ja laskut ovat isoja. EI kannatta edes mennä koko sivulle. Rutto se o

        Moderaattoreista vielä:
        Moderaattorit antavat turhauttavan usein asiattomia porttikieltoa ja liian paljon. Sitten ku yrittää selittää niille helptoolin avulla niin ne vastaa että olet tehnyt sitä ja tätä, porttikieltoa ei poisteta. No kyllä jos sun tavarat huijataa, tai joku tekee jotain tyhmää, eihä moderaattoreita kiinnosta. Ja vielä kun sielä on niin vähä-älyistä porukkaa. Pelkät pikselit mielessä? Kavereitakin ollaa pelkän tavaran himossa. Musta toi pitäis kokonaan sulkea ja jokainen käyttäjä sulkea mielisairaalaan muutamaksi viikoksi.fi ja norja 666 forever


      • :.:.:
        666!!! kirjoitti:

        Moderaattoreista vielä:
        Moderaattorit antavat turhauttavan usein asiattomia porttikieltoa ja liian paljon. Sitten ku yrittää selittää niille helptoolin avulla niin ne vastaa että olet tehnyt sitä ja tätä, porttikieltoa ei poisteta. No kyllä jos sun tavarat huijataa, tai joku tekee jotain tyhmää, eihä moderaattoreita kiinnosta. Ja vielä kun sielä on niin vähä-älyistä porukkaa. Pelkät pikselit mielessä? Kavereitakin ollaa pelkän tavaran himossa. Musta toi pitäis kokonaan sulkea ja jokainen käyttäjä sulkea mielisairaalaan muutamaksi viikoksi.fi ja norja 666 forever

        olen ollut pelaamassa habboo 3 vuotta ja oon tuhlannu jotai 150e. ja nytten oon kyllästyny siihen niin paljon että loppasin sen ja alotin wowin. ja siinä on ees jotai toimintaa


      • päässyt eroon..
        :.:.: kirjoitti:

        olen ollut pelaamassa habboo 3 vuotta ja oon tuhlannu jotai 150e. ja nytten oon kyllästyny siihen niin paljon että loppasin sen ja alotin wowin. ja siinä on ees jotai toimintaa

        Muistan sen päivän, kun aloitin Habbossa käymisen...

        Muutaman viikon päästä olin ihan koukussa siihen ja äitini valitti kokoajan, kun olin liikaa koneella. Kokeiden arvosanat laskivat.. läksyjä jäi tekemättä.. Habbo oli vienyt kaiken aikani! Olin kärttyinen ja muutenkin inhottava muille ihmisille. Heti suoraan koulusta Habboon.. ja sitten loppupäivä menikin vain koneella istumisessa. Käytin rahaa Habboseteleiden ostamiseen, jotain 40 e sinne meni. Hahmoni varastettiin ja jäin katumaan kun rahat menikin taivaan tuuliin. Habboon jää koukkuun..

        Nyt tällähetkellä olen jättäny Habbon kokonaan, pääsin siitä eroon. En käy Habbossa ikinä enää. Nykyisin mesettelen vanhojen tuttujen kanssa ja sen sellaisia perusjuttuja. Habbo on vain pixelichatti, ei peli. Netissä on paljon muutakin kivaa tekemistä, kuin katsoa vain ruutua, kun hahmosi vaihtaa tavaroita toisten kanssa.. tai pelataan tuolikisaa!


    • Habon Cheek

      Ennen erimaalasessa olikse varmaa enkun habossa sai ilmatteeks koleja iha sairaasti mut nyt se on mennyttä joten ei kannata tulla hulluksi!

    • O_o 2

      Miks tääl vaan mollataan habboa?Se on tosi hyvä peli.

    • JAZUxRx-LOL

      Olet nähtävästi oikeassa, mutta en vain pysty irtoamaan habbosta!!?? Miten teen sen.. olen itseki tuhlannut varmasti jo yli 100€ VOI EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • Ansku567

        tuhlaatko habboon rahaa? Älkää tulko tänne valittamaan että se on habbon syy.


      • Saarnaaja4eva

        Jos kerran olette koukussa mikä teitä koukuttaa siinä? Onko se virtuaalitavaroiden syytä? Onko se tuntemattomien ystävien syytä? Onko se HC:n tai VIP:in syytä? Onko se virtuaalilemmikkien syytä? Miettikää. Olen itsekkin ollut siellä noin puolitoista vuotta, pidin välissä tauon ja aloitin taas. Viimekuussa huomasin olevan mahdollista saada kolikkoja ilmaiseksi. Latasin "ChEn" ja aloin koodata. Kohta minulla oli pieni omaisuus. Ostin itselleni jotain mahdollisimman turhaa: Vip - jäsenyyden. Ostin sen siksi, koska en enää pelaa sitä, sillä en kehtaa enää, eikä se ole enää hauskaa. Sadat hahmot kerjäsivät ja väittivät peeloksi, vaikken todellakaan ollut peelonnut mitään, vain ladannut koodiohjelman. Peelon maineen voi saada nykyään monesta asiasta, vaikka siitä, että on rikas, vaikkei ole pöllinyt kamaakaan. Habbo voi olla hauska paikka, jos siellä on hieman kamaa ja kivoja kavereita, joiden kanssa pelaat ja biletät, mutta pahimmissa tapauksissa habbo voi tosiaankin aiheuttaa pahaa mieltä ja katkeruutta jos kaikki tavarat katoavat. On väärin mennä sivustoille missä kolikoita/kamaa saisi ilmaiseksi, se on aina huijausta, niiltä sivustoilta et saa kamaa, vaan menetät sitä, pahimmassa tapauksessa menetät jopa ystäväsi. Joten, kaikki koukussa olijat ja muut, voitte käydä habbossa, mutta muistakaa, virtuaalirahaa ei enää saa takaisin oikeaksi rahaksi, ja myös, että oikea elämä on varmasti hauskempi maailma kuin habbo :)


    • Hitto!

      Aluksi alotin habon ja sitten olin ihan hulluna siihen ostin seteleitä,ostin,ostin,ostin, Ja sit hups! Tuhlattu jo 500e.Ja yhtenä päivänä joku olikin ryöstänyt ukon....Kaikki kamat meni,.

    • suvi-roks

      joo kyl mä ton uskon monta vuotta oot mä oon 17v. ja mä pelaan habboo mut oon jo vähäse kyllästyny siihe.

    • Habbo on surkee

      Mulla on sama juttu. Mut en ostellut paljoo seteleitä...Kannattaa varoa...

      • habon arttuh

        kuten tiedätte on tullut nyt uusia habboretroja. !HUOM! tiedotus nykyhabbohulluille 1.älkää käykö tuhlaamassa rahaa habboon 2. jos haluat saada kamaa niin mene retroon yksi on forcehotel mikä on yhtä turvallinen kun aito saat niin paljon rahaa kun haluat ilmaiseksi olen pelannut nyt puoli vuotta eikä yhtään virusta ole tullut 3. jos haluut pelaa habboo PELAA ILMAISEKSI ÄLÄ KÄY OSTAMASSA R_KIOSKILTA HABBO SETELEITÄ EI OLE JÄRKEÄ! 4. tapaa kavereita ulkona ja puhu näistä asioista kavereille vähennä vähintään habbo aika puoleen tuntiin. 5. varo peeloajia menetin harvinaiset hc miekat arvo 15kolee kappale=75 kolee omistin niitä 5 . voit arvata miksi valitsin mielummin retron. en sano että pitäisi lopettaa habbo mutta välttäkää sitä. pikku bittiavaruus bittejä on ne kamat habossa holoemu hotelleissa saat niin paljon rahaa että se riittää yht 10m rahaa. tekeekö se mitään? mielummin ostan pussin karkkia niillä rahoilla ja älkää halveksuko niitä 60 luvusta ylöspäin olevia ihmisiä habossa kuka niitä kieltää? olen itse ollut myös habbohullu toivottavasti tämä auttoi :)


      • habon arttuh
        habon arttuh kirjoitti:

        kuten tiedätte on tullut nyt uusia habboretroja. !HUOM! tiedotus nykyhabbohulluille 1.älkää käykö tuhlaamassa rahaa habboon 2. jos haluat saada kamaa niin mene retroon yksi on forcehotel mikä on yhtä turvallinen kun aito saat niin paljon rahaa kun haluat ilmaiseksi olen pelannut nyt puoli vuotta eikä yhtään virusta ole tullut 3. jos haluut pelaa habboo PELAA ILMAISEKSI ÄLÄ KÄY OSTAMASSA R_KIOSKILTA HABBO SETELEITÄ EI OLE JÄRKEÄ! 4. tapaa kavereita ulkona ja puhu näistä asioista kavereille vähennä vähintään habbo aika puoleen tuntiin. 5. varo peeloajia menetin harvinaiset hc miekat arvo 15kolee kappale=75 kolee omistin niitä 5 . voit arvata miksi valitsin mielummin retron. en sano että pitäisi lopettaa habbo mutta välttäkää sitä. pikku bittiavaruus bittejä on ne kamat habossa holoemu hotelleissa saat niin paljon rahaa että se riittää yht 10m rahaa. tekeekö se mitään? mielummin ostan pussin karkkia niillä rahoilla ja älkää halveksuko niitä 60 luvusta ylöspäin olevia ihmisiä habossa kuka niitä kieltää? olen itse ollut myös habbohullu toivottavasti tämä auttoi :)

        muistakaa ylhäällä oleva aihe


      • Julle~
        habon arttuh kirjoitti:

        muistakaa ylhäällä oleva aihe

        Eli musta habbo on ihan ok, jotka sitä haluavat pelata, mutta mun mielestä(kään) ei ole järkeä tuhlata kamalasti rahaa habboon ! Se on kuitenkin vain virtuaalihotelli, ei oikea. Oma mielipidehän kullakin on virtuaalitavaroiden hankkimisesta... Habbo kyllä ehkä hiukkasen rahastaa kävijöiltä. Vipeilläkin on niin paljon erilaisia vaatteita ja värejä, niin käyttäjät varmasti haluavat ostaa niitä ja LISÄÄ ja LISÄÄ eteenpäin. Toivottavasti asiani tuli selväksi: Habbo on ok, kunhan osaa pelata korttinsa järkevästi ! (Niinkuin nuo oli joku jo maininnut edellisissä viesteissä.) Niin: Käytä aivojasi, älä kaikkia rahojasi virtuaalihotelliin. :)

        PS: itse olen lopettanut habbossa käymisen AIVAN omasta tahdostani, olen kyllä kamaakin ostellut jonkin verran, järkevästi. Ei minua kuitenkaan kaduta, koska ostelinhan minä ihan järkevästi ja harkitulla tavalla. :)


      • Julle~
        Julle~ kirjoitti:

        Eli musta habbo on ihan ok, jotka sitä haluavat pelata, mutta mun mielestä(kään) ei ole järkeä tuhlata kamalasti rahaa habboon ! Se on kuitenkin vain virtuaalihotelli, ei oikea. Oma mielipidehän kullakin on virtuaalitavaroiden hankkimisesta... Habbo kyllä ehkä hiukkasen rahastaa kävijöiltä. Vipeilläkin on niin paljon erilaisia vaatteita ja värejä, niin käyttäjät varmasti haluavat ostaa niitä ja LISÄÄ ja LISÄÄ eteenpäin. Toivottavasti asiani tuli selväksi: Habbo on ok, kunhan osaa pelata korttinsa järkevästi ! (Niinkuin nuo oli joku jo maininnut edellisissä viesteissä.) Niin: Käytä aivojasi, älä kaikkia rahojasi virtuaalihotelliin. :)

        PS: itse olen lopettanut habbossa käymisen AIVAN omasta tahdostani, olen kyllä kamaakin ostellut jonkin verran, järkevästi. Ei minua kuitenkaan kaduta, koska ostelinhan minä ihan järkevästi ja harkitulla tavalla. :)

        ....Osasin varautua siihen silloin kun ostin habboseteleitä: etten pelaa habboa kuitenkaan loppuikääni. Omat oli rahani.


        Ja vielä: Loppaus tulee joillakin ihan varmaan ennemmin tai myöhemmin. Tosiasia :)


    • lukepoika1998

      Mkä pakko on ostaa koleja mä peelosin aluks ja viikon pääsgt ku olin vähän vaihdellu mul oli yli 2000kolen arvosa kamaat

      • Anom33456

        Itse kyllä hankin kolet rehellisesti kaupasta, enkä peeloa niitä muilta........


    • dsaada

      Kerkesin jo pettyä.. Rahat meni..

    • my_summer

      Mä pelasin haboo noin vuoden, vinguin äitiltä habboseteleitä. Äiti kielsi ne. Ajattelin ostaa salaa, mut en ostanu.Nyt oon siitä iloinen, ois rahat vaan menny hukkaan. Sit löysin jonkun kopio sivun habosta(en oo varma saiks sielt viruksii). Siel sai alussa 1000 kolee.Ostelin kaikkee, se oli kivaa ja koleja sai sillon tällön lisää. Mut sit se sivu ei enää toiminu. Sen jälkeen en oo käyny habos tai sen kopio sivuilla. Habbo on mun mielest ihan kiva chatti paikka, mut parenpiikin on.Habbo vaan rahastaa.

    • mambos

      oon jääny koukuun habboon ja haluun ostaa koko ajan habbo-seteleitä nytkin on habbo auki! voi voi minua meen nyt ... ha-ha-ha-habboon

    • habonpimeäpuoli

      Kerran kaverini sanoi että sai tilata. Hän sanoi että tilaa mulle viis kolee ja tilasin jäin koukkuun ja tilasin yli 100 euron eestä habboon soitoil ja tekstareil jäin sitten kiinni. Jatkoin ja jatkan vieläkin mutten omalla puhelimella. Vaan isäpuolen puhelimella. Kuin varastaisi rahaa! Ja vip ja hc. Olen nyt kolme kk vip ja se vei kympin! Olen liian koukussa ja aion lopettaa! Se kannattaa!

    • habbo hullu new/()

      onko sun jätkä vielä kunnossa niin jos oisit antant sen miue ku mä oon vähä himo habos jos annat sen miullee niin....jotain.:D

      • Bozzugöörl

        Kyl siit voi helposti jäädä koukkuu >:
        Ite en oo koskaan onneks tilannu liikaa kamaa, aina vaan luvan kanssa ja silloinkin aik harvoin. Nykyään en laita habboo yhtään rahaa.
        Oon nyt pitäny habost taukoo about kuukauden.. Käyn siellä vaan kavereiden takia, koska ne on huipputyyppei ja niitten kans on kiva jutella :3 kyl habboo voi käyttää ilma et jää koukkuu... Mut älkää ihmiset hyvät tilatko satojen eurojen eestä niit habbokolikoit >8o pikselimassaa ruudulla ! , myähemmin kadutte.
        muuten en kävis habboo jos mun kamut sielt loppais >8
        ~ habos vuadest O7


    • Sandeööö

      Mä kävin habossa noin 2005 vuodesta asti vuoteen 2009.. Luultavasti kävisin vieläkin, jos Habbo ei olisi uudistunut niin paljon että vaihtoluvat lähti niiltä jotka ei pysty vahvistamaan sähköpostia. Kun ei enää kamoja voinut vaihdella niin sitten kyllästyi. Ja mulla myös uus Habbo lagii hitosti niin ei jaksa enää käydä. Ja vaikka mitä uudistuksia kun tuli niin innostus hiipui.. Ennen aikaan kun olin koukussa siihen ja ajattelin että ''Nyt on pakko päästä Habboon!''. Rikastuin ilman huijauksia ja sellaista ennenkuin edes itse ostin yhtään kolikkoa oikealla rahalla. Nytkin mulla olisi vaikka kuinka paljon kamaa siellä, mutta en raaski antaa niitä kenellekkään jos joskus huvikseen haluan käydä tai joku tuttavani tarvitsee kamaa. Ulkopuolisille sitä en jaa. Mutta jäi siitä ns. ''Habbo-ajasta'' hyvät muistot ja hauskoja kavereita.

      • habbo on perseestä!

        jos oot kyllästynyt habbon niin me koska ei koskaan saa kamaa tai mitään niin mene ihmeessä tähän habbo retroon (ei viruksia) kirjotat vaa www.force-hotel.com ja painat enter niin oot jo siel kirjaudut ja sulla on jop huimat 10 000kolea tai 20 000 kolea tai 50 000 kolea tai niin kuin minulla 20 miljoonaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps:englannink kielinen ja oman ukkoni nimi on sit missa253 pyydä kamuksi jos haluat ja muuten hauskaa loppu kesälomaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • siis tää on se oikea
        habbo on perseestä! kirjoitti:

        jos oot kyllästynyt habbon niin me koska ei koskaan saa kamaa tai mitään niin mene ihmeessä tähän habbo retroon (ei viruksia) kirjotat vaa www.force-hotel.com ja painat enter niin oot jo siel kirjaudut ja sulla on jop huimat 10 000kolea tai 20 000 kolea tai 50 000 kolea tai niin kuin minulla 20 miljoonaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps:englannink kielinen ja oman ukkoni nimi on sit missa253 pyydä kamuksi jos haluat ja muuten hauskaa loppu kesälomaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        muuten se oikea on siis tää> www.forcehotel.fi :P ja sit painat force home niin kirjaudut sisään ja ei muutakuin ostelemaan kaikkea!!!!!!!!


      • Habbop
        siis tää on se oikea kirjoitti:

        muuten se oikea on siis tää> www.forcehotel.fi :P ja sit painat force home niin kirjaudut sisään ja ei muutakuin ostelemaan kaikkea!!!!!!!!

        mÄ KÄYN JOSKUS SILLOIN TÄLLÖIN PIIPAHTAMASSA HABBOSSA KUTEN RAPSUTTAA KOIRAA!
        MUT MUA EI ÄRSYTÄ KAUHEESTI HABBON PELAAMINEN VAAN KUN SIELLÄ HUIJATAAN KOKO AJAN.
        MULTAKIN MENI 25 KOLIKKOA Greanpeoplen KAUHAAN! SIIS IHAN USKOMATONTA JA PELKÄSTÄ HUIJAUKSESTA SIINÄ MENI MELKEIN 5e

        ELIKKÄ JOS TYKKÄÄT HABBOSTA ÄLÄ MENE KAUHEASTI MINNEKÄÄN PELAAMOIHIN!
        Tässä reiluja peluuuttajia :
        1.Gladiatus Voitin säkin
        2.Kattila11 Voitin 30 kolea
        3.Viira (En muista numeroit) Voitin 6 kolea
        4.Scores Voitin 13 kolea
        5.jesse1234 Voitin 3 kolea

        MUUT OVAT YLEENSÄ PEELOJA! HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHAA HABBOON! KAMAA SAA JA KOLEI ITSE HANKITTUA! (Itse voit päättää miten)


    • habbo lihottaa

      Olen kuullut monilta habbon käyttäjiltä että ne on oikeassa elämässä ylipainoisia ja läskejä, ja olen nähnyt myös kuvia monista habbon käyttäjistä, siis ne ei ollut mitään ali- ja normaalipainoisia nuoria, ne oli oikeasti aika lihavia. Syyt miksi habbo lihottaa:

      - Koska jäät koukkuun koko sivustoon, niin et jaksa mennä ikinä mihinkää harrastukseen/liikuntaan.
      - Tietokoneen äärellä kun pelaat habboa syöt samalla jotain sipsiä, karkkia, suklaata jne. ja juot limsaa.

      Ite lopetin habbon 2v sitten ja sit kun lopetin habbon, mä kyllä ainakin laihduin terveellisellä tavalla ja tosi paljon laihduin. Silloin kun aloin pelaa habboa, pikkuhiljaa mä lihosin, ja sitten minusta tuli tosi pyöreä, kunnes kehoni alkoi jotenki oudosti heilumaan (ihraa se oli) ja kasvot pyöristyivät.

      Eli mun mielipide on se että ei kannata pelata habboa, tai jos haluaa pelaa, niin sit pitää syödä terveellisesti ja käydä samalla liikunnassa säännöllisesti, eikä liikunta ja terveellinen ruoka oo pelkästään läskeille. Kaikkien pitää syödä terveellisesti ja käydä liikunnassa.

      Muistakaa että istuminen on vakava terveysriski hesarin mukaan.

      • sixpackman

        oon haboss ehk tunti puoltoist tuntii päivässä ja mulla on sixpack revi siitä oon 10 vuotias


    • Joku Kokenut.

      Tässä nyt selitän. Habbo EI ole vaarallinen, jos siellä osaa olla. Chattailu siellä on TODELLA turvallista, jos osaa tietää oikean ja väärän. Miten se vaarallinen on? Ei se habbo sinulta rahaa vie, Vaan sinä itse! Jos et kuluta sitä rahaa sinne habboon niin ei se kulu! Vaikka se kuinka koukuttaisi, ei se rahojasi vie. Kuka tekee päätöksen? No sinä kuka pelaat sitä. Faktaa vai Fiktiota? Miettikää. Ps Itse olen tuhlannut rahaani aivan liikaa OMASTA päätöksestä.
      Ei habbo puolestasi päätä!

    • Habbo = Raha kuluu!

      Olen kerran ostanut HC:n ja silloin kävin aktiivisesti pelaamassa habboa. Nyt kun olen ihan tavallinen habossa niin käyn aika vähän. Enkä aijo enää ostaa mtn. Se kertakin oli minun isoveljeni rahoilla. ( En pöllinyt ). MUISTAKAA: Habbo on vain virtuaali maailma! Ei kannata kuluttaa rahaa siihen!

    • Baad-Croc

      Kuka jaksaa jtn habboa kasvakaa vaikka vielä parivuotta menkää sitten pelaamaa ku vähä enemmä järkeä ja Ex. Habbohullu joo toi on totta että älkää ostako kamaa aivan turhia pikseleitä.

      • epäoo0100

        kaikki jotka pelaavat habboa lukekaa tämä.Oon ollu habossa noin 14 vuotta jo minulla on mennyt vuodessa habboon NOIN:1800e

        Kuinak sie jaksat meitä kusettaa? Habbo on vasta 10 V!


    • Tuntematon Friikki

      Kaikenlaista ******

      • Kokenút habbo

        No näkisitte 2010 vuoden habbon. pelkkää rahastusta mm. osta 50 e koleja verkkopankin kautta saat keriksen...
        Vippikin tullut o.o


    • EI SETELEITÄ

      älkää ostako habbo seteleitä , mutta muuten sitä voi pelaa kunhan EI OSTA SETELEITÄ

      • joanneWHAT

        no miks jos haluu gorahaa niin joo mulla ainakin on!


      • böööö
        joanneWHAT kirjoitti:

        no miks jos haluu gorahaa niin joo mulla ainakin on!

        On ihan sama tilanne oli Ex Habbolainen


    • Varastettu tyyppi

      Mul oli habbo tyyppi aika kauan ja joku jätkä köpäs sen ja en oo mitenkää keksiny salista ja kyl tiiän sähkäpostin ja se on [email protected] tää jätkä on ottanu sen tyypin jos tiedätte jotaa siihen lityvii asioita niin lähetä tähän palstaan tietoja

    • YPSAGSD43536

      HAbbo on kiva silloin ku on joku kole haxi =)

    • lissu_lausgihQ

      Itse olin pelannu 4 vuotta ja nyt kaduttaa kun rahaa oli menny. Ukkoni oltiin pöllitty monta kertaa. Kaverit varoitti mua mutta pelasin aina kun oli mahdollista. Nykyään en pelaa yhtään, ei oo mitään järkee pelata semmosta pelii mis menee vaa rahaa ja jää koukkuun siihe. Elämä pitää käyttää johonkin muuhun kun habboon. Itelläni on vielkin habossa varmaan yli 50 ukkoa jolla kaikilla on kamaa iha vitusti mut juu ei siin si mtn. Ei vittuuka kiinnosta mikää vitu habbo. et kaikille tiedoks et kannattaa lopettaa sen pelaaminen heti !!

      • habbokolikot.

        Olen samaa mieltä, että habboon ei kannata laittaa rahaa, mutta entä jos kolikoita saakin ilmaiseksi! Itse löysin tälläisen koodin Youth Survey Centeristä. Tällä kyseisellä koodilla saa itselleen 1000 (siis tuhat) habbo-kolikkoa. Teet vain näin: soita numeroon 0700-02515 ja näppäile koodi 075 052 79

        Mutta muista näppäillä koodi vasta kun se käsketään näppäillä!

        Sitten kun olet näppäillyt koodin muista sanoa habbohahmosi nimi, salasanaasi sinun ei tarvitse kertoa.

        Kolikot saapuvat habbo-kukkaroosi noin 2tunnin sisällä.

        Hyviä pelihetkiä toivottaa: TecnoC


      • emppu-lemppu
        habbokolikot. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että habboon ei kannata laittaa rahaa, mutta entä jos kolikoita saakin ilmaiseksi! Itse löysin tälläisen koodin Youth Survey Centeristä. Tällä kyseisellä koodilla saa itselleen 1000 (siis tuhat) habbo-kolikkoa. Teet vain näin: soita numeroon 0700-02515 ja näppäile koodi 075 052 79

        Mutta muista näppäillä koodi vasta kun se käsketään näppäillä!

        Sitten kun olet näppäillyt koodin muista sanoa habbohahmosi nimi, salasanaasi sinun ei tarvitse kertoa.

        Kolikot saapuvat habbo-kukkaroosi noin 2tunnin sisällä.

        Hyviä pelihetkiä toivottaa: TecnoC

        KIITOS TECNOC TOI TODELLAKI TOIMII OOT PARAS! T: emppu-lemppu


    • Maisakani

      Juu, Habbo on kokoajan huonompi paikka kokoajan. Mäkin ostin kamuni kautta kerran salaa 5e habbokolei. On kaduttanu ja siel on hyvä jos saa vaikka mieluummin kamaa loppaavalta. sinne oikeesti jää koukkuun. Älkää tehkö niinku kamuni ja tilatko habbokolei nii et ei oo perheel sit rahaa mihinkään!! Oikeesti, vaikka olis tavis, ja vaan 2 levyä, niin älkää OSTAKO! SIIHEN JÄÄ KOUKKUUN!
      -KIITOS-

      • sasut-

        kiits. sain kolet 15minan pääst ku soitin tonne kiits tecnoc:)


      • nippelinipukka

        habbo on mun mielestä menny paljo paremmaksi, vanhassa habossa ei ollu mitään modernia

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .


    • hhhhhhhhoooooooopppp

      habbo peli on perseestä
      hahmot on ihan vitun pervon näkösii

    • Nyk-Habbohullu

      no hitto soikoon vaikka kuinka yritän niin en saa habboa mielestä ase on totta että se on mukava paikka mutta silti olen yrittänyt lopettaa habboa jo kuus vuotta mut ei ku se piina ei lopu ostan aina habbo setelin ku vaan saan tilaisuuden mutta ei ei se piina lopu en oo vaan saanu sitä habboa mielestäni nykyääkin suunnittelen pellkästään jotain habbo juttuja ja muutenki mieles käy suunnittelu esim pixelkypärä joka olisi habbo maailman käyttäjän silmistä ja voisit tehä mitä vaan esim breikata hyppiä ja muuta mukavaa no ei se mitään hyödytä vaikka haaveilen mutta sanon vaa ÄLKÄÄ SORTUKO LIIALLISEEN HABBO KÄYTTÖÖN EIKÄ SETELI OSTOON SE TURMELEE ELÄMÄNNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • LyaNea

      Samantapaista on mullakin ollut. Olin tekemässä roolioeliä, ja mitäs siihen tarvittiinkaan muuta kuin - kolikoita. Joo, ostin niitä, ja sitten kun rope oli valmis, mää en jaksanut sitä ja lopetin sen. Kyllästyin habboon aika nopeasti sen jälkeen. Habbo on luotu justiinsa siksi, että nuoret voi chattailla koulunkin jälkeen ja saada nettiin kamuja. Muistakaas se :D.

    • paskapalllo

      mä oon pelannu 5 vuotta enkä ole tuhlannut kuin jotain30e.Kiiinnostui laantui pari kk siteen mutta nyt käyn habossa taa saktiivisesti.

    • okiklkjsddkshsjdhudh

      tecnoc mulla ei toiminut toi että soittaa siihen johonkin numeroon joten vittu tuhlasin vaan puhepakettiani turhaan vitun homo seksuaali homoilet homojen kanssa oikein kunnolla työnnät munias miestan perseeseen ja nuolet niiden munia

    • Katunut

      Habbo on petollinen virtuaalimaailma! Itse ostin ala-aste ikäisenä ehkä 140euron edestä kolikoita ja pikkusiskoni 200euron. Kaverin naapuri on ostanut kolikoita yli 800eurolla. Käy poikaa sääliksi kun huomasi 3 vuoden pelaamisen jälkeen kaiken olleen turhaa.. Itsekin käyn vielä satunnaisesti habbossa ja kaduttaa että olen ostanut kolikoita.. mutta ei sitä silloin tajunnut! Mikä habbossa koukuttaa? virtuaali ystävät? puhukaa enemmän ihmisille niin niitä ei tarvitse hommata netistä !!

    • Rikas habbon pelaaja

      Soittakaa numeroon: 0700 02515 (habbon oma numero). Sitten kun se kysyy sitä koodia niin laittakaa siihen: 07481410 niin saatte noin 2 tunnin sisällä 50 ilmaista habbo- kolikkoa! Jos ei toimi niin kannattaa kokeilla uudestaan.

    • sirvaaaalallllllllal

      olin habossa se on huono

      • nippelinipukka

        habbo on tylsä paskahotelli, jos et osta siihen mitään. vaikka et uskoisikaan, se on hauska peli jos ostat kolikkoja. ihan oikeasti. mäkin aloin pelata ku ostin vähän.






        .....................................................................................................................................................


    • huuhoo

      habbo on mukava mutta surkia paikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kwqooekowkeoko porno

      mää oon habossa mutta joku paskapää tuliaja alako kerjäämään kolikoita!

    • HENNAXD

      Habossa mitää olla varovaisia että teiltä (EI VARASTETTA HABBO KOLIKOITA)

    • nippelinipukka

      jos habboon ostaa paljon koleja, sit kyllästyy, älä aattele että turhaan ostin. ite pelasin paljo habboa ja sit kyllästyin ku olin ostanu paljo koleja. alotin habon uudestaan. älä anna kamoja muille, jos lopetat, jos alotat uudestaa, kamat on vielä ukollas :) joten voit jatkaa habboilua taas, koska kiinnostus nousee taas.




      ...................................................................................................................................................

    • :))))

      Mä oon ainaki tuhannessa Habon laisessa hotellissa ja siellä annetaan ilmasii koleja aina tilee 1000 kolee joka 15 min. Mul on jo varmaan yli 11000. :))

    • Habbo on suekee!

      Pelasin Habboa viimeks noin vuos sitten, aloitin habon 2 vuotta sitten ja siitä lähtien jäin siihen koukkuun. ensin menin vain huvin vuoksi haukkumaan muita tyyppejä, mutta enne kuin huomasin olin koukussa habboon! rahaakin kului yli 100e!!! sain 2 vuoden porttikiellon huijaamisesta sinne, silloin kiinnostus loppui ja habbo jäi pois. ÄLKÄÄ IKINÄ ALOITTAKO HABBOA, SE ON PRSEESTÄ!

    • äärh

      juu. habbossa niinkun ei yhtään välitetä siitä, kun kaikki peelotaan. niin. mä en itsekään pidä siitä, et ne antaa viattomille porttikiellon.

    • albetinahketi

      mjooh, totta. tosin itse oon rikas. mulla on HC JA VIP-TÄLLÄ HETKELLÄ Vip. tintitntintin. tanssin.h´saan lahjoja. oon rikas. Kuitenkaan en tuhlaa habboon kuin 10e kuukaudessa. se on sitä säntillistä rahankäyttöä. Sulake oy on myös viitannut habbon lopettamiseen 2012-2025.

    • ...

      moro kaiken karvaisille habon käyttäjille älkää menkö pro hotelliin siellä on keyloggeri joka pöllii itsepintasimmatkiin tietsikka tiedot

    • kovisnoobi

      voisiko joku auttaa minua? yritin tilata habbo-kolikoita puhelintilauksella, mutta kun käskettiin laittaa se tunnus, minulle tulee suoraan vain juttu, jolla tehdään uutta numeroa. miten saan sen ...ruudun tai minkä lie, näkyville, johon voin laittaaa koodin ja sitten odotan? kertoisiko joku, miten ja mihin laitan sen koodin, kun nauhoitettu mies/naisääni sanoo, että täytyy näppäillä se koodi? mihin sen näppäilen?

      • bvcxzx

        mä en ainakaan tiiä


    • habbmu na

      oon tuhlannu habboo aikaani se vaan risas mua nii sit alon hackeriks
      sitte tuli kivempaa ja oo n edellee

    • Habbo <3 for eva!!

      tämä on täyttä paskaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      uskokaa huviksenne !!!
      MENKÄÄ JA OSTAKAA HABBO KAMAA !!!
      VIRTUAALI MUNKASVAA!!

      • HALOO!!!!!

        NO NIIN JUST MENKÄÄ HOPI HOPI HABBOON VAAN HABBO ON MAAIILMAN PARHAIN VIRTUAALIMAAILMA!!! JA MAAILMAN PARHAIN KEKSINTÖKI JA SE KUKA KEHTAA SANOO PÄINVASTOIN SANO VITTU SANAS MULLE ET RUPEE ÄRISEMÄÄN!!!


      • zdfxcgv

        en mä oo ottanu yhtään habbo kolikoita mut pro hotellissa on vaikka miten paljon jo alussa kolikkola


    • HALOO!!!!!

      No V****!!!! kAIKILLA ON OMA MIELIPITEENSÄ!!! EI KUKAAN VOI ESTÄÄ SITÄ ONKO JOKU HABBOHULLU VAI EI!!!! ETTE TE SITÄ PÄÄTÄ! ETTÄ JOKU TOINEN KÄY HABOSSA. ET SÄ VOI VAAN SANOA TOISELLE ETTÄ NYT ET KÄY HABOSSA LOPETAT SEN PASKAN KOKONAAN!!!

      • HALOO!!!!!

        SITÄ PAITSI MIKS MÄÄRÄILETTE TOISIA VITTU MÄÄRÄILKÄÄ ITTEÄNNE!!! HABBO EI OLE VAARALLINEN PAIKKA sE EI OLE PERSEESTÄ SITÄ PAITSI OON OLLU JO HABOS 5 VUOTTA VOI VITTU KU SE ON MAHTAVA PAIKKA USKOKAA HUVIKSEEN! JA SE JOKA EI VITTU PIDÄ NIIN EI PIDÄ VITTU EI KIINNOSTA SE ETTÄ PIDITTE TAI ETTE!!!!!! MÄ EN YMMÄRRÄ MITEN VOITTE OLLA NIIN NAIIVEJA JA LAPSELLISIA KUN USKOTTE ETTÄ HABBO ON VAARALLINEN PAIKKA! HAISTAKAA KUULE ITE ISO PASKA!


    • HiiriTieteilijä

      Olen itse käynyt habbosta ekaluokkalaisesta lähtien. Kolmosella tai nelosella olin siellä jtn. 5 h päivässä. Taisin ostaa vain muutaman habbosetelin, ja niilläkin pärjäilin hienosti. En nyt muista, mutta minulla on ollut joskus 8 kättä kamaa. Sitä kättä ei enää ole. Nykyään minulla on vain hello - kamoja. En tiedä minne kamat ovat hävinneeet. Käyn siellä varmaan kerran viikossa, ehkä harvoinkin.

    • HALOO!!!!!

      MUT OIKEESTI HABBO EI OLE MIKÄÄN PASKA PAIKKA!!!!. USKOKAA HUVIKSEEN, MÄ EN VOI KÄSITTÄÄ ETTÄ HABBO ON MUKA PASKA PAIKKA PASKAT TE MITÄÄN YMMÄRRÄTTE PISTÄÄ VIHAKS TOI TOMMONEN. ETTÄ ''ALETAAN NYT PILKKAA HABBOA!!!!'' MIKSEI KUKAAN YMMÄRRÄ SANOJA -SE EI OLE TOTTA ETTÄ SE OLISI PASKA PAIKKA.

    • siin teille!!!!

      hmmmm tiedoksi vaan habboon saa ilmaseks kolikkoja sivulta retailmenot siel on kuponki koodei ja voi itekkin lisätä sinne niitä

      • HALOO!!!!!

        NIIMPÄ! MIETTIKÄÄ SITÄ!


    • ykstyppi

      Haha, voi näitä tyyppejä. Habbo on pelkkä chatti. Jos joku jää siihen oikeasti koukkun niin nauran: ha ha ha.

    • Habbo.

      Itellä menny joku 500e mm..

    • Jeni_

      Mulle on käyny tollee ku pelasin habboo ehkä 2 vuotta sitten vikaa kertaa . Tuhlasin yli 200 EUROA habboon, ja nyt kaduttaa , sillä rahalla olis voinu saada ihan mitä muutaki kivaa ... Kyllä siihen habboon kyllästyy.

    • HALOO!!!!!

      No en mä vaan kyllästy!!

    • kimmobrohter

      KUULES HABBOHULLU mä oon pelannu habboa 13 vuotta enkä oo kyllästyny
      et pietä turpas kiiinni

    • HALOO!!!

      nii ei habboo oo mikää paska paikka voi jumalauta teiän kaa!!!!

    • hohhoijjakkaa..

      Sanon nyt mikä mun mielestä on oikein!!!! Jos jaksaa sitä pikselimössöä ja sitä niin ostakoot vaikka 100 000 000 eurolla habbokolikoita!!! jos haluaa käyttää elämänsä oikeisiin kavereihin ja kouluun ja terveeseen elämään voi tehdä niin!!! voi myös tehdä kuten mä eli käydä silloin kun on tylsää ja olla habbossa ilman että tuhlaa senttiäkään koko paikkaan! eli valitse itse! käytä elämäsi habboon taikka oikeaan elämään :D

    • habbo-koleja

      Tiiän yhen ilmais-kole hommelin, ja se on tää:
      -soitat numeroon:0700-02515
      -näppäilet sinne:076 563 58
      -ääni kiittää soitosta, ja hahmollesi tupsahtaa 15kolea

      Se on ainakin yks tapa saada niitä, sitä mä oon aina käyttäny, ja aina on toiminu. TODENNÄKÖISESTi PARAS TAPA HANKKIA KOLEJA :D!!!

    • Kai ne saa takas

      Henri kyllä ne rahat saa takasin jos laitat habbo tukeen puhelinnumerosi tai sen semmosta en oo varma kyl

    • Habbo Crazy

      Olet oikeassa.Minäkin olen vaan habbossa melkein koko päivän se on mun elämäni :( Tässä elämäni: Aamulla herään ja lähen kouluun,,,koulu loppuu ja juoksen kovaa vauhtia kotiin pelamaan Habboa....Olen siellä iltaan astin ja kun lopetan niin melkein saman tien menen nukkumaan------Tollasta PASKAA se on kun innostuu virtuaali maailmasta (itekki oon tuhlannu rahaa salaan habboon) Mutta jos ootte kiinnostuneita Vielä Habbosta niin menkää Pro Hotelliin siellä on ilmaisia koleja ei tarvitse ostaa mitään ,mutta siellä myydään vipei ne pitää ostaa pankki kortilla että et voi ostaa salaa.

    • Vaarallista

      HAbbo on tyhmille koska olin siel 5 kuukautta ja ostin paljon habbo seteleitä ja sain bannit ostain sanasta ostin kukan habbossa ja sain bannit habbo saa rahaa muut bannit!

    • Palauttakaa vanha habbo :)

    • nositävaaettäkuunnel

      pro hotelli on olemassa,sielä voi pitää hauskaa :)

    • Bisnesmies:D

      Mä en oo tuhlannu pennin penniä habboon ja silti mul on yli 200 kamaa ja 50 kolee ja oon pelannu habboo kuukauden.. :D ps:mun nimi on habossa talviwalter

    • Korppi,goo

      Se on tykkääkö vai ei, itse pidän pro hotellista, mutta se on maku kysymys =)

    • IdleMaster

      En oo päässy viel yli ;(

    • varipunen

      no ostakaa habbo kolikoita ärki koskell tai menkää sirvivolmonkey sivuille ja hankkikaa ilmaisii habbo kolikoit tulee postis sain tänää kannattaa hankkii ja mun habbo nimi en kerro koska yks varasti mult kaks kolee se jahtas mua ottii kamaa ja ilmoitin niin sai se rosvi porttikiellon koko habboon eli ei pääse kirjautuu habboo ja vaihdoin viis äijjäää ja huhhu juopotki on seurannu huhhu ja menin pimeeseen huoneeseen kaikki oli ok olin parituntia tuli yläkertaa kattoo mun konetta ja joku oli varastanut mun koleet ja vaihdoin äijjää kunnes selvis et pitää hankkii portti ja kaikki tein sen rosvot ei päässy mun kämppään mut yks mulle huijjas on pollari mut oli rosvo ja otti kaikki kamat koko kämppä pimeni ja huhhu en enää koht pelaa habboo

    • trol

      Habbo on minusta ihan typerä paikka olin itsekkin koukussa habboon lopetin sen koska ei siellä ollut kuin typeriä 7V kakaroita jotka leiju tavaroillaan en käyttänyt yhtään rahaa habboon eikä ilmasta habbo rahaa ole olemassa kaikki sivut on huijausta vain jotkut super friikki hakkerit pystyy jotenkin saamaan ilmaista kamaa
      ja se on ihan typerää ostaa virtuaali kamaa.

    • varipunen

      NIIMPÄ ALOTIN HABON 10V JA OLIN KOUKUSSA KUNNES MUA HAUKUTTIIN HOMOKS JA MENIN KÄMPPÄÄNI KAIKKI TULI SÄHLÄÄ SINNE LAITTO LAMPUT KIINNI JA SITTEN KUN LAMPUT TULI TAKAS PÄÄLLE NIIN MULLA EI OLLU YHTÄÄN KAMAA JA JOKU OLI PISTÄNYT HEINÄ SIRKAN ÄÄNEN MUN JUKE BOXIINI JA SITÄ HILJASUUTTA OLI VÄHÄ TYLSÄ KUUNNELLA JA SEN PÄIVÄN JÄLKEEN JOKU OLI TULLUT MUN TUNNUKSILLE JA OSTANUT VIPIN JA SITÄ SEURAAVANA PÄIVÄNÄ SANOIN KAMUILLE PIDÄN HERMOLOMAA JA OOTIN OLI VUOSI 2008 JA SITTEN TULIN TAKASI PELAAN HABBOO SITTE OLI KASVANU MULLE AKTIIVISUUS MUTTA JOKU OTTI MUN RAHAT MENIN VAIHTOLAAN JA OLIN MITÄ IHMETTÄ SIELLÄ OLI MUN KAIKKI KAMAT JA SITTEN SE MYYJÄ SANO ETTÄ EN ANNA NÄITÄ TAVAROITA JA POTKI MUT SITTEN LOPETIN HABON TULI NIIN PALJON SURETTAVAA ETTÄ TAJUSIN HABBO ON MAILMAN PASKOIN PELI JA MENIN PROOHON OLI PALJON PAREMPI KUN PASKA HABBO




      MULL OLI PROOS VIEL HC SITTEN JOKU OSTI MULLE TAAS VIPIN JA MÄÄ SUUTUIN JA SITTEN OTETTIIN MUN PROO KAMUNKAA ROSVO NAAMIOT JA RYÖVÄTTIIN KAIKKI ASIAT SITTEN PIDIN VAIHTOLAN SITTEN SE SAMA MYYJÄ SANO TÄLLÄ KERTAA MULLE JOKA POTKI MUT NOI ON MUN KAMAT ME SANOTTIIN JAA EI OLE JA POTKITTIINSE JA SITTEN TULI ILMOITUKSIA NIIN PALJON MUN KÄYTÄNNÖSTÄ ETTÄ LÄHETTI PROO LIIKKESTÄ MULLE UUTIS KIRJEEN ETSAAA


      ENÄÄ IKINÄ KIRJAUTUA PROOHON JA PALASIN HABBOON JA KAIKKI KUN TULI TÄMÄ 2012 VUOSI KAIKKI OLI PAREMMIN JOTEN PÄÄTIN 18 VUOTIAANA LOPETTAA HABON JA SITTEN HYVÄSTELIN HABBOO JA SIINÄ



      KOKO TARINA KATSOKAA MITÄ HABOSSA TAPAHTUU NYT KIRJAUTUKAA OMIIN TILEIHIN JA KATSOKAA UUSIA UUTISIA ETTÄ KYLLÄ OLI AIKA MOINEN PELI

      =) LOPPU.........

      • jam2

        se oli typerä habbo! hahmo sitt!!!!


    • joku random

      habbo on ihan perkeleen ahne peli koletki maksaa niin paljon vittu

    • PRO NO HABBO!

      Pro Hotellissa näin ei pääsisis käymään. ei tarvi ostaa mitään. Koukkuunkaan ei jää Tulkaas PRO HOTELLIIN!

    • Imekää

      Juu proossa on hyvä, ainut ärsyttävä ja tosi paska juttu on että nykyään lagailee hulluna, tälläkään hetkellä kukaan ei pääse sisään... ja chatti vituttaa ...

      • abdtsku

        mt sanokaa onko habbo oikee VIIRUS


      • wowowo

        Frye hotellin ?


    • Älkää ostako setelei

      Habbon pitää oikeesti lopettaa tai viiattomat lapset ostelee seteleitä ja lisää seteleitä! Habbo on riippuvaisten paikka!! Älkää käykö retroja älkää enää mitää käykö netissä on paljon parempaa kuin habbo ja retrot. Itse jotain annoin habbolle 200€ käyn vielä habboa, mutta en käyy sitä aktiivisesti, koska netissä on paljon parempaa ja kiinostavampaa esim: ohjelmointi ja grafiikka.

    • Lukekaa tämä!

      Habbo ei ole mielestäni yhtään vaarallinen paikka. Jos olet niin tyhmä että ostat habbo seteleitä, niin sitten olet. Se on oma ongelmasi jos ostat habbo seteleitä ja istut koneen edessä monta tuntia päivässä. Vaikka kävisit aktiivisesti habossa, se ei tarkoita sitä että kaikki mahdollinen täytyy saada. (VIP,HC jne). Hankkikaa elämä ja nauttikaa siitä niin kauan kun voitte! Käykää habossa jos haluatte mutta älkää tulko herranjumala tänne pauhaamaan siitä että olette tuhlanneet omat varanne habbo seteleihin ja muihin hömpöytksiin! T. 18.v ihminen

    • Katuva

      Olen tuhlannut yhteensä 865 euroa yhteensä Aapeliin ja Habboon. Kun myöhemmin ajattelin, että mitä vittua oikein teen täällä, kun on paljon parempaakin tekemistä, niin tajusin että niillä 865 eurolla olisi saanut ilman muuta PALJON aku ankkoja kun olen hulluna niihin. Olin ostanut aapelin taateleita/habbon kolikoita SALAA kännykällä pelkästään. Kun tuli ekat yli 200 euron puhelinlaskut, äiti ja isä huomasivat että "hei, palveluviestejä ja soittoja mun laskussa"? Sain arestia ja tietokone/tvkiellon kauaksi aikaa. Kieltojen aikana olin silti salaa koneella ja tilasin kokoajan vanhempien varoituksista huolimatta. Tämä on kyllä todella ikävää sillä kannalta, että vanhempien piti maksaa KAIKKI omasta pussistaan ja äiti itki epätoivoisesti melkein jokapäivä rahanmenosta. Nyt katumus on todella suuri, ja tätä ei toistu enää IKINÄ mun elämässä. Habbo nääs pilaa kaikkien elämän kun se on riippuvaisten ikioma maailma!

      • Habonpelaaja

        Mitäs menit omin luvin tilaamaan niitä. Mä ainakin kysyn aina luvan ennenku ostan yhtään mitään. En tajua miten ihmiset voi addiktoitua tollee...


    • HabboOnTylsä

      Habbossa ei kyl oo mitää järkee. Pelkkää rahastusta koko homma mielestäni. Stara ja Pro hotellissa maksaa vain se vähä erillaine vip. Eikä tarvii niitä koleja ostella. Habboseteleit ostaa vaa tyhmä. Se olis sama ku ostais pahvikortin. Ei siinä paikas ole mitään järkeä. Ittekki ostelin aina ku sain kuukausrahaks sen 5 euroo nii ostamas yhen sellasen mut lopetin ku en enää kiinostunu habbosta. Kerran saatoin ostaa salaa 50 kolee isäpuolen puhelimel ja niin edelleen. Mutta ihan turha paikka.

      • moi oon ollu habossa 5 vuotta mulla oli 200 kolee ja menin pelaamon pelasin kaikki jä hävisin sitten lopetin habos pari viikoa sit menin takas pelaa sit sain taas 200 kolee sit meninpelaa niil ja hävisin ja nyt jatkan nyt mä teen pelaamon :((((((((88888888


    • Habbohullu

      Mäkin olen koukussa mutta en oo ostanu kolikoita Mutta olen joka päivä habbossa kutsun aina kamun joka asuu naapurissani ja me pelataan habboa jopa 4 tuntia olen koukussa mutta aion vielä ryhdistäytyä!!!!!

    • Shashar

      voi sanoo että älkää menkä ilmaisiin koleihin se on peelo se voi tehä mitä vaa se voi päästä teidän ukkeliin varotan en sano tätä toisten,älkää ikinä menkö niihin se on huijausta olen habon johtaja ja olen pelannut habboa pitkään varotan tän kerran vaa½

    • KyllästynytSoffu

      Itsekkin aikoinaan osti sinne rahalla ja nyt kaduttaa vítusti... Habbo on tätä nykyä ihan kuollut paikka. Parhaat kaveritkin lopettivat, joten ei siellä enään oo ketään, kenelle jutella. Tai no, eihän siellä nyt/nykyään voi edes jutella -,-

      • Habonpelaaja

        Miten niin ei voi jutella? Vai laitoitko ton viestin sillon viikon muten aikaan? Kyllä habossa voi nyt jutella ihan vapaasti


    • jool22222222222

      voiteko te yritää konkursata haboo siis kertoo kaikile et käy tääl sivul sit ne habos olevat ynmärtää et habo on vaaralinen sit habos ei käy ketää sit se menee konkursii siit tulee uutisii ja sine päin olisin sit ilonen

    • AUKKUMOI24

      oon käyttäny habboon jo yli 300 euroa ja oon ollu haboss vuoden!! :O Repikää siitä ;P Pyydä kamuks AUKKUMOI24 se olen minä!! Ja yritän lopettaa mutta en viittii ku oon käyttäny jo niin paljo habboon rahaa.. sithän ne vaan on menny hukkaan niiku nyt jo onkin.. :( AUTTAKAA MUA!! D:

    • vihaan haboo

      puhut tota kylä habboon jää hyvin koukuu se myös syöoikeet rahaa kun oot siel kauvan nii tulee mieli ostaa habbo seteleit mun isä ei anna ostaa mun habbo seteleitä

    • 6 vuotias

      Auttakaa oon 6v ja päädyin habboon ja käyn siellä joka päivä tarvitsen apua

      • jam2

        no mitä apuu


    • lalalala

      Menkää Pro tai Frye hotelliin ? ._. saa ilmaisia koleja joka vartti.

    • jam2

      Habbo on huijannu mua monta kertaa oon habbos rebeljami pyytäkää kamuks ninninstarki peelos mult 6 levyy

    • No voi huoooh

      ite oom habossa ja oon ollu siellä nyt 4 vuotta ja oon neljän vuoden aikana ''tuhlannut'' 5e! Joten habbo ei oo mikään vaarallinen paikka ku te ootte se on teidän vika jos teiltä otetaan 500 e ? Nimittäin jos ostat 500 eurolla oikat ja se tyyppi ottaa heti ne pois niin sehän on peelo mutta mitäs luotit???

    • Huokaus

      Nyt kun kerran saa ilmaista mielipiteitä, niin minun mielestäni Habbo ei ole mikään vaarallinen paikka, jos ymmärtää, ettei kannata tuhlata oikeaa rahaa. Itse käyn habossa, mutta hyvin rajallisesti. En ole ikinä ostanut mitään, enkä tule ostamaan. Siinä mielessä Habbo on vaarallinen, jos siihen jää koukkuun. Itse käyn siellä vain juttelemassa kavereiden kanssa.

      Jokaisella on oma mielipide, minulla oli tuo.

    • ette tiiä kuka oon

      ...habbossa!

      Oon habbon paras

      • oot habbon paskin

        Taidan tietää ;) puheittes perusteella. Koko ajt habbossakin hoet nuita mitä sä kirjottelet.


    • Vanha habbo oli hyvä

      Habbo oli ennen todella, siis _TODELLA_ suosittu paikka. Koko ajan online monta sataa hahmoa. Sitten tuli uudistuksia.. Ensin ne olivat vain pieniä, eivätkä haitanneet ketään. Habbossa oli tasa-arvo. HC-clubiin kuuluvat eivät olleet kovin paljoa paremmassa asemassa kuin normaalit. Alkoi tulla lisää uudistuksia.. ja lisää.. ja lisää... Nykyään "vanhasta" habbosta ei ole mitään jäljellä! 30 hahmoa kerrallaan online, ja siitä syytetään sitä, että "lapsien mieltymykset ovat muuttuneet.." EIVÄT OLE!! Lapsien mieltymykset ovat samat, habbo on eri!! Vanha habbo ei ollut sitä varten, että tekijät saavat paljon rahaa! Uudistuneessa habbossa ei käy enää muita, kuin VIP-jäseniä!! Niitä jotka ovat koukussa UUTEEN habboon! On tietenkin niitä järkeviä, jotka ovat alusta asti ymmärtäneet, että siihen tavaran kuvaan näytölläri ei tarvitse kuluttaa oikeaa rahaa! Mutta niitä on valitettavasti todella vähän..

      • JRp

        Habossa ei oo mittää VIP-jäsennyyttä enää


      • Habonpelaaja

        Habossa ei ollu vip jäsenyyttä v.2014 enää. Sitäpaitsi suomen habossa käy päivittäin n. 750 eri tyyppiä, samaan aikaan online 250 - 600 joten mhm. Itse olen addiktoitunut habboon ja en ole HC. Pelaan sen takia koska mulla on siellä kavereita ja joskus kun niitä kolikoita on tullu ostettuu niin rakentelen jotain huoneita. Mun mielestä myöskään HC tyypit ei oo kovin paljon paremmassa asemassa kun normit, jos on edes paremmassa asemassa.


    • HOODBOYS

      AMA KANGAROOO

    • ausegg

      Sumuhotelli.net on Jimin omistama retro, joka on avattu paljon parempana ja uudistettuna. Se on mahtava hotelli, jossa voit tavata kavereita, jutella, bilettää, osallistua tapahtamumiin ja paljon muuta! Tule siis Sumuhotelliin Sumuhotelli
      www.sumuhotelli.net

    • Happoonberseestä

      lopetin habon pelaamisen vuonna 2006. :)

    • SwiftTeam

      Hei sinä arvoisa henkilö siellä joka haluaisit pelata habbo retroja! Tämä hotelli on erittäin huolella valmistettu kera hyvien palvelinten joten tämä on nopea eikä tule lagia esiintymään suhtikas yhtään. Täällä hotellissa valvotaan erittäin hyvin ja joka viikkoiset tapahtumat ovat saaneet muutkin jopa 100 käviää mukaan näihin hienoihin tapahtumiin! Minä suosittelen sinulle ja myös muille kaiken ikäisille tätä paikkaa. Voit ostaa Swiftissä myös vip jäsenyyden joitten hinnat ovat 10e - 20e. VIP - Jäsenyyden ostamalla saat paljon uusia asioita käyttöösi muummoassa erilaisia efektejä muummoassa lentokoneella lentäminen, tyylikäs tanssi ja 150 muuta efektiä. Swifthotellissa voi rakentaa huoneita itse ja muokata myös itse huonepohjaa komennolla :floor joka on aivan mahtavaa, voit luoda upean ja tyylikkään asun itsellesi aivan ilmaiseksi. Swift hotellissa kaikki muu on ilmaista paitsi vip jäsenyydet! Tämä hotelli on tällä hetkellä suomen suosituin retro. Muistathan suositella tätä hotellia myös kavereillesi jotta saataisiin paljon aikaan! - Swift

      http://swifthotelli.pw/
      http://swifthotelli.pw/
      http://swifthotelli.pw/
      http://swifthotelli.pw/
      http://swifthotelli.pw/

    • lopettakaajo

      Vittuako sitä Habboa enää pitää käyttää?! Paljon parempi on ilman tommosta paskaa.

    • Habonpelaaja

      Itse kyllä olen pelannut habboa suht. aktiivisesti vuodesta 2012 asti, enkä ole vieläkään kyllästynyt. Ja miksei siihen vois käyttää rahaa niinku muihin huvituksiin? Kyllähän elämässä on monta muutaki asiaa mitkä on ns. väliaikasia hupeja. Ei tartte kysyy mitkä, saatte ihan ite miettiä :) Joten siis mun mielipide tästä asiasta on, että jos teillä on hauskaa niin voittehan te käyttää siihen rahaa mutta laittakaa kuitenkin jotkut rajat ittellennne ettei siihen mee 500e kuussa :D

    • Anonyymi

      Heips!

      Jos ongelmia Habbon pelaamisesta maksamisen kanssa, löytyy myös ilmainen versio Habbosta.

      Cloud Hotelli on ilmainen versio Habbosta, jossa kaikki on kirjaimellisesti ilmaista. Liittyminen, tavarat, HC eli ihan kaikki.

      Väärinkäsitysten välttämiseksi, ethän käytä samoja tietoja muualla. Pyrimme suojamaan kävijämme mahdollisimman hyvin, kuten tietosuojakäytännössä sanommekin.

      https://cloudhotelli.net/

    • Anonyymi

      https://cloudhotelli.net/

      Tervetuloa uuden tason Hotelliin eli Cloudiin!

      Mikä ihmeen Cloud? Jos et ole ennen kuullut Cloudista, Cloud on mahdollisimman päivittynyt Suomalainen retroprojekti, jota kehitetään aktiiviisesti sekä jatkuvasti. Yhteisömme ei ehkä ole suuri, mutta teemme parhaamme viihdyttääksemme ja paranteeksemme yhteisöä.

      Mikä tekee Cloudista uniikin?

      Turvallisuustaso maksimoitu: DDoS-suojaukset, murtamattomat saltatut salasanat, mahdollisuus Google 2FA-varmennukseen hahmollesi, automaattiset päivittäiset varmuuskopioinnit sekä paljon muuta.

      15000 uniikkia tavaraa katalogissa, joista suurin osa toimii täydellisesti.

      Keräiltävät vaatteet (muun muassa custom-vaatteita, jotka on itse tehtyjä)

      Oma habbo-imaging, tarkoituksena näyttää custom vaatteet verkkosivuilla ja olla mahdollisimman itsenäinen. Koodattu yhteystyössä The Generalin, Johnin ja Skeletorin kanssa.

      Jatkuvasti kehittyvä yhteisö sekä Hotelli, pyrimme olemaan mahdollisimman ajantasalla Habboa vasten. Kaikki tavarat katalogissa täysin ilmaisia, lukuunottamatta tietenkin keräiltäviä.

      Tuhottavat tavarat

      Jatkuva yhteistyö kuuluisien ulkomaalaisten kehittäjien kanssa parantaaksemme yhdessä Hotellejamme!

      Tavaramaatti, kirpputori, ryhmäfoorumit ja paljon muuta!

      Yhteisöllä on meille paljon merkitystä, jos toivot jotain ominaisuutta tai huomaat rikkinäisen ominaisuuden (tavara, funktio, mitä tahansa) se korjataan mahdollisimman nopeasti, ilmoitukset voi tehdä nopeiten Discord-palvelimellamme (https://discord.gg/5kHvSn2).

      Keskimääräinen kävijämäärämme pyörii 10-40 pelaajassa jatkuvasti. Yleisiten 30. (Kasvanut jatkuvasti ;) )

      Tuu katteleen ja liity meidän yhteisöön! <3
      https://cloudhotelli.net/

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe