wicca-opasta?

tiensä_löytänyt

Laitoin jo yhden etsintäkuulutuksen väärälle palstalle, mutta täälläjän olikin ihan wicca-palsta. :)

Eli eli, onko täällä ketään, joka on vihkiytynyt wiccalainen? Olen ollut "hukassa" ja yläasteella kuulin wiccalaisuudesta. Aihe alkoi kiinnostaa minua niin paljon, että tutkin ja tutkin, ja wiccalaisuus alkoi kuulostaa siltä, mitä olen elämääni kaivannut. Tiettyä rauhallisuutta, mutta ei kiihkoilun merkeissä.
"opiskelu" olisi tarkoitus aloittaa Madronin juhlana, ja sitä ennen toivoisin kovasti löytäväni wicca-ystävän, joka ohjaa minua tällä tiellä.

4

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiensä_löytänyt

olen marraskuussa 21 vuotta täyttävä nais-ihminen. :) jos jollekkin se merkitsee jotain. :)

• Vokkie

Harmi ettei kukaan ole vastannut tähän.
        Rekisteröi itsellesi suomi24:sen nimimerkki. Rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittaminen antaa hieman enemmän luotettavuutta ja painoa asioillesi. täällä on niin monta provoa ja irvileukaa ;)

Tuohon asiaasi... henkilökohtaisesti voin kyllä keskustella näkemyksistäni koskien Wiccaa, mutta en voi opettaa/opastaa, koska en itse oikeastaan ole Wicca.
        Postia saa lähettää. os. löytyy profiilista.

Luulisin, että ainakin trad. Wiccalaista opettajaa on vaikea löytää ja eklektiset eivät yleensä ota kantaa tällaiseen kuin kaveripiirissä.
        Miten sitten Wiccoja on niin paljon? en tiedä. ehkä en ole törmännyt oikeaan paikkaan :-D

-Vokkie-

• AROSUSI-09
        Vokkie kirjoitti:

Harmi ettei kukaan ole vastannut tähän.
        Rekisteröi itsellesi suomi24:sen nimimerkki. Rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittaminen antaa hieman enemmän luotettavuutta ja painoa asioillesi. täällä on niin monta provoa ja irvileukaa ;)

Tuohon asiaasi... henkilökohtaisesti voin kyllä keskustella näkemyksistäni koskien Wiccaa, mutta en voi opettaa/opastaa, koska en itse oikeastaan ole Wicca.
        Postia saa lähettää. os. löytyy profiilista.

Luulisin, että ainakin trad. Wiccalaista opettajaa on vaikea löytää ja eklektiset eivät yleensä ota kantaa tällaiseen kuin kaveripiirissä.
        Miten sitten Wiccoja on niin paljon? en tiedä. ehkä en ole törmännyt oikeaan paikkaan :-D

-Vokkie-

Sellainen mutu-juttu,että kun joku on tielleen valmis,niin kyyti on kyllä valmiina.../Nicin rekkaaminen kyllä juu kannattaisi:)

• luminara

voin kyllä antaa muutamia vinkkejä ja opastusta mitä tulee wiccalaisuuteen. Olen eklektinen wicca mutta autan kyllä mielelläni muitakin kuin lähipiirin jäseniä (sieltä ei tosin toistaiseksi ole kukaan vielä kääntynyt wiccaan) mailaa [email protected] vastaan kun pääsen seuraavan kerran koneelle. Jos perinteiset kirjeet kiinnostaa niin laita osoitteesi mailiin mukaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4575
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      127
      3023
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      46
      2888
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2237
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      446
      1866
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      74
      1440
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1317
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      62