wicca-opasta?

tiensä_löytänyt

Laitoin jo yhden etsintäkuulutuksen väärälle palstalle, mutta täälläjän olikin ihan wicca-palsta. :)

Eli eli, onko täällä ketään, joka on vihkiytynyt wiccalainen? Olen ollut "hukassa" ja yläasteella kuulin wiccalaisuudesta. Aihe alkoi kiinnostaa minua niin paljon, että tutkin ja tutkin, ja wiccalaisuus alkoi kuulostaa siltä, mitä olen elämääni kaivannut. Tiettyä rauhallisuutta, mutta ei kiihkoilun merkeissä.
"opiskelu" olisi tarkoitus aloittaa Madronin juhlana, ja sitä ennen toivoisin kovasti löytäväni wicca-ystävän, joka ohjaa minua tällä tiellä.

4

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiensä_löytänyt

      olen marraskuussa 21 vuotta täyttävä nais-ihminen. :) jos jollekkin se merkitsee jotain. :)

      • Vokkie

        Harmi ettei kukaan ole vastannut tähän.
        Rekisteröi itsellesi suomi24:sen nimimerkki. Rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittaminen antaa hieman enemmän luotettavuutta ja painoa asioillesi. täällä on niin monta provoa ja irvileukaa ;)

        Tuohon asiaasi... henkilökohtaisesti voin kyllä keskustella näkemyksistäni koskien Wiccaa, mutta en voi opettaa/opastaa, koska en itse oikeastaan ole Wicca.
        Postia saa lähettää. os. löytyy profiilista.

        Luulisin, että ainakin trad. Wiccalaista opettajaa on vaikea löytää ja eklektiset eivät yleensä ota kantaa tällaiseen kuin kaveripiirissä.
        Miten sitten Wiccoja on niin paljon? en tiedä. ehkä en ole törmännyt oikeaan paikkaan :-D

        -Vokkie-


      • AROSUSI-09
        Vokkie kirjoitti:

        Harmi ettei kukaan ole vastannut tähän.
        Rekisteröi itsellesi suomi24:sen nimimerkki. Rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittaminen antaa hieman enemmän luotettavuutta ja painoa asioillesi. täällä on niin monta provoa ja irvileukaa ;)

        Tuohon asiaasi... henkilökohtaisesti voin kyllä keskustella näkemyksistäni koskien Wiccaa, mutta en voi opettaa/opastaa, koska en itse oikeastaan ole Wicca.
        Postia saa lähettää. os. löytyy profiilista.

        Luulisin, että ainakin trad. Wiccalaista opettajaa on vaikea löytää ja eklektiset eivät yleensä ota kantaa tällaiseen kuin kaveripiirissä.
        Miten sitten Wiccoja on niin paljon? en tiedä. ehkä en ole törmännyt oikeaan paikkaan :-D

        -Vokkie-

        Sellainen mutu-juttu,että kun joku on tielleen valmis,niin kyyti on kyllä valmiina.../Nicin rekkaaminen kyllä juu kannattaisi:)


    • luminara

      voin kyllä antaa muutamia vinkkejä ja opastusta mitä tulee wiccalaisuuteen. Olen eklektinen wicca mutta autan kyllä mielelläni muitakin kuin lähipiirin jäseniä (sieltä ei tosin toistaiseksi ole kukaan vielä kääntynyt wiccaan) mailaa [email protected] vastaan kun pääsen seuraavan kerran koneelle. Jos perinteiset kirjeet kiinnostaa niin laita osoitteesi mailiin mukaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe