Tuttava lähti keväällä ruattin maalle ja jätti väkisin nymfipariskunnan meitille.
Ny niitä on viisi, ku tekivät kolme poikasta.
Minä en tykkää yhtään. ...eikä meillä ole tilaakaan.
Iso häkki löytyy ja pieni kans. Kelpaisko jollekki koko rojekti? Ilman en anna ku makso itellekki vähän.
Mitä maksaisit niistä? Haluaisin kaikista eroon kerralla. Linnut löytyy Tampereen lähikunnasta.
Poikasten kehittymistä on kyllä ollut mukava seurata, jokainen on persoonaltaan erillainen. Ja pariskunta vaan sukii toisiaan kaiken aikaa. Niin, tää pariskunta on 2v, molemmat.
Linnut kotia vailla
16
760
Vastaukset
- J.L
Eikö tosiaan kellään ole kiinnostusta? Ei olis kalliit. 20 erkkiä per nekku ja häkistä jotain??
- J.L
...vai haluatko vieläkin halvemmalla?
- SnOoPy
Jos linnut todella maksavat vain 20 Euroo ja häkki ei olis kovin kallis, voisin ottaa yhden poikasen (koiraan) jos vain mahdollista ottaa vain yksi lintu ja ostaa häkki....
Ilmottele.... - satakieletär
SnOoPy kirjoitti:
Jos linnut todella maksavat vain 20 Euroo ja häkki ei olis kovin kallis, voisin ottaa yhden poikasen (koiraan) jos vain mahdollista ottaa vain yksi lintu ja ostaa häkki....
Ilmottele....xxxx
- Anonyymi
Jos ei muuten löydy halukkaita ostajia niin kokeile laittaa ilmotus www.papukaijat.net sivujen foorumiin
- sonja
Hei!
Onko vielä linnut häkki myymättä? Mitkähän ovat isomman häkin mitat?- J.L
Häkin pituus 90, leveys 50, korkeus 80cm.
Linnut edelleen myymättä... - sonja
J.L kirjoitti:
Häkin pituus 90, leveys 50, korkeus 80cm.
Linnut edelleen myymättä...Eikös tuo ole vähän pieni neitokakadulle? Eläinsuojelulain mukaan lyhimmän sivun pituuden tulee olla vähintään 55cm ja korkeuden 80cm. Yhdelle neitokakadulle on määrätty häkin vähimmäispinta-alaksi 0.75 neliömetriä. Jos neitokakaduita on enemmän,on vähimmäiskokoon lisättävä vielä 0,10 neliömetriä jokaisen neitokakadun kohdalle.
- J.K
sonja kirjoitti:
Eikös tuo ole vähän pieni neitokakadulle? Eläinsuojelulain mukaan lyhimmän sivun pituuden tulee olla vähintään 55cm ja korkeuden 80cm. Yhdelle neitokakadulle on määrätty häkin vähimmäispinta-alaksi 0.75 neliömetriä. Jos neitokakaduita on enemmän,on vähimmäiskokoon lisättävä vielä 0,10 neliömetriä jokaisen neitokakadun kohdalle.
Kuten alunperin kirjoitin, tuttava jätti meille pariskunnan häkkeineen. Nyt kävi vaan niin, että ne kuksi kolme lisää, sille minä en enää voi mitään, alun perinkään en lintuja olisi ottanut. Jos kuvatun kokoinen häkki ei pariskunnalle käy, niin mikä sitten?
Aikanaan meillä on ollut monenlaisia lintuja, undulaatista aina jacoon, joten jonkinlainen tuntuma sopivasta häkistä on olemassa. Ko. häkki ei varmasti ole pieni nynfi-pariskunnalle. Siihen kolme ei toivottua poikasta lisää, ahdasta alkaa oleen... Sen takia, viimeistään, olen niitä muualle tarjoamassa, ja HALVALLA!
Mutta jos kerran mielestäsi minulla on nynfejä eläinsuojelulain vastaisesti liian ahtaasti, ja koska niistä ei kukaan ole kiinnostunut, ehkä minun on parasta kääntää niskat nurin kaikilta ylimääräisiltä. Sitäkö haluat??
Kirjoitat olevasi kiinnostunut linnuista. Osta ne sitten (hintahan on vain kolmasosa käyvästä hinnasta) ja tarjoa asianmukaiset tilat, äläkä vain siunaile... - J.L
J.K kirjoitti:
Kuten alunperin kirjoitin, tuttava jätti meille pariskunnan häkkeineen. Nyt kävi vaan niin, että ne kuksi kolme lisää, sille minä en enää voi mitään, alun perinkään en lintuja olisi ottanut. Jos kuvatun kokoinen häkki ei pariskunnalle käy, niin mikä sitten?
Aikanaan meillä on ollut monenlaisia lintuja, undulaatista aina jacoon, joten jonkinlainen tuntuma sopivasta häkistä on olemassa. Ko. häkki ei varmasti ole pieni nynfi-pariskunnalle. Siihen kolme ei toivottua poikasta lisää, ahdasta alkaa oleen... Sen takia, viimeistään, olen niitä muualle tarjoamassa, ja HALVALLA!
Mutta jos kerran mielestäsi minulla on nynfejä eläinsuojelulain vastaisesti liian ahtaasti, ja koska niistä ei kukaan ole kiinnostunut, ehkä minun on parasta kääntää niskat nurin kaikilta ylimääräisiltä. Sitäkö haluat??
Kirjoitat olevasi kiinnostunut linnuista. Osta ne sitten (hintahan on vain kolmasosa käyvästä hinnasta) ja tarjoa asianmukaiset tilat, äläkä vain siunaile...Niin... tuli edelliseen viestiin nimimerkiksi J.K Sama kumminkin ku J.L Alku kirjaimet kun on J.K.L
- sonja
J.K kirjoitti:
Kirjoitat olevasi kiinnostunut linnuista. Osta ne sitten (hintahan on vain kolmasosa käyvästä hinnasta) ja tarjoa asianmukaiset tilat, äläkä vain siunaile...Mielelläni ostaisinkin, mutta minulla olisi sitten sama ongelma eli liian pienet häkit. Riittävän isolle häkille erikseen ostettuna tulee hintaa, joten joudun vielä harkitsemaan.
- J.L
Nymfit annettu paikalliseen palvelutaloon, vanhusten iloksi.
- sonja
Hieno homma, että joku ajattelee vanhuksiakin. Varmaan he tykkäävät lahjoituksestasi!(toivottavasti saavat linnuille isomman häkin)
- s.
pääsit sinä niistä eroon, ja linnut toivottavasti positiivisempaan porukkaan ja mikä parasta -kaikki samaan paikkaan.!
- @@@
ONKO NIITÄ VIELÄ?
- Pia Harklin Espoosta
Haluaisin ostaa sinulta ne sun nyyffit sillä olen etsinyt niitä joka paikasta jos voit ottaa yhteyden minuun tarkemmin niin olisi tosi kiva sillä olet juuri löytänyt ostajan nyyffeillesi. etkä kadu jos myyt ne minulle sillä olen lintu rakas ja olen surrut kun oma undulaattini kuoli ja haluaisin takaisin linnun ja päätinkin ottaa nyyffit joten minä hgaluaisin ostaa ne.
PUH: 041-5772183 odotan soittoasi. TERVEISIN: PIa Harklin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758