Rumin koirarotu?

Eli mikä on mielestäsi rumin koirarotu? tai minkä rodun luoteesta et pidä?Kenenkään on turha vetää herneitä nenään kun jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.

35

1916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee

eli rumin on kiinanharjakoira, se on niin ruma että oksettaa!!! En voi ymmärtää että jollakin on sellainen ruma kirppu.

• ovat

1. kiinanharjakoira
        2. kaikki vinttikoirat
        3. karvattomat koirat
        4. ajokoirat

En ottaisi myöskään mitään pientä koiraa itselleni, vaikkakin useimmat ovat erittäin hurmaavia.. se ei kuitenkaan ollut kysymys, joten pysytelllään noissa rumissa vaan ;)))

• kaikki ovat omalla tavallaan ihastuttavia. Kauneus on katsojan silmissä.

• rotu on

mielestäni se apinan näköinen...oliskohan ollu griffoni..yöh..

• se on

kyllä yksi rumimmista ellei rumin

• marjaana¨¨

rumia ei ehkä ole paitsi se eräässä lehdessä ollut örkkikoira. Mutta itse en pidä bulldogeista,enkä mastiffeistä(mitälie)vinttikoirista jne. ei ne rumia ole mutteivät miellytä MINUN silmää,

• ei sitä pidä enää rumana!

Bullterrierin naama ei miellytä minun silmääni. Mutta uskon, että jos tutustuisin johonkin kivaan bullterrieriin, en enää pitäisi sitä rumana.
      Olen huomannut niin käyvän monien rotujen kohdalla.

Pitkäkarvaiset ja lyhytjalkaiset koirat eivät ole kovasti makuuni, mutta en niitä kuitenkaan rumina pidä. Kaikissa koirissa on kuitenkin jotakin kaunista. Onneksi koirarotuja on niin paljon, että jokainen voi valita koiran, jonka sekä ulkomuoto että luonne miellyttävät.

• joskus en tykännyt vinttikoirista, griffoneista ym. lyttynaamoista. nyt kaikki ovat niin ihanan näköisiä, kun tutustuin rotuihin paremmin, pintaa syvemmältä. :)

• on...

Minulla oli vinttikoirien suhteen sama juttu, aikaisemmin ne olivat mielestäni säälittäviä laihoja ja palelevia otuksia. Nyt kun olen tutustunut niihin, en voi uskoa, että ajattelin niistä niin! Nykyisin ne ovat mielestäni maailman kauneimpia ja upeimpia koiria, ja luonteetkin miellyttävät! Ja upean olemuksen lisäksi ne ovat yleensä helppoja koiria! Tahtoo.

• on... kirjoitti:

Minulla oli vinttikoirien suhteen sama juttu, aikaisemmin ne olivat mielestäni säälittäviä laihoja ja palelevia otuksia. Nyt kun olen tutustunut niihin, en voi uskoa, että ajattelin niistä niin! Nykyisin ne ovat mielestäni maailman kauneimpia ja upeimpia koiria, ja luonteetkin miellyttävät! Ja upean olemuksen lisäksi ne ovat yleensä helppoja koiria! Tahtoo.

tahtoo... XD

• Hömelö

Asiaa voisi lähteä pohtimaan näin, että itse pidän pitkänokkaisista, isokorvaisista ja suht kevytrakenteisista koirista. :D
      En osaa oikein ruminta koirarotua sanoa, mutta labbiksissa on todella paljon sellaisia yksilöitä mitkä ei miellytä mun silmää.. Johtuen ehkä siitä että omistajat ei ole osanneet suhteuttaa ruuan määrää koiralle sopivaksi... "kun retu niin tykkää kermamunkeista!"

• fanja84

pystykorvaiset "räksyttäjät". Eli porokoirat, suomen pystykorva.... Ei mun makuun.

• Sirpa.

Rumimmat rodut ehdottomasti ovat kiinanharjakoira,griffoni ja puli.

Luonteenpuolesta kaikki räksyttäjät,kuten esim:kleinit,pystykorvat ja muutama käppänärotu.
      Dobbermanni on myös yksi jolla huono luonne liian hulivili ja arkakin koirarotu.

• usein trimmataan

rumia ja tyylittömiä

• hmmmmm...

dalmis on ruma ja luonteelaan(minun tuntemat) aivottomia hökäleitä.Sitten en tykkää ulkonäöllisesti silleen osittain kaljuksi trimmatuista villakoirista jolla on karsee karvaläjä pään päällä.Mopsit on rumia,ja muutkin lyttynaamaiset.Ihan älytönja ja luonnotonta tehdä sellaisia lyttynaama koiria.

• Fool's Gold

ei mahdu suurin osa terriereistä ja toydogeista.
        Myös vihikoirat, isot villakoirat ja vinttikoirat ei sovi todellakaan minun silmään. Mutta jokainen saa tykätä mistä haluaa, luonne noilla mainitsemillani koirilla voi olla hyvinkin mahtava :) En vain koskaan itse ottaisi.

• johan on

En ymmärrä miten voi sanoa jostain koirasta, sen olevan ruma...en tajua. Kaikki koirat ovat omalla tavallaan upeita ja edustavat omaa rotuaan. Aloitus pitäisi olla mitä koirarotua et itsellesi ottaisi? ja miksi? Eikö koirarotu pitäisi valita luonteen ja tarkoituksen mukaan, eikä ulkonäön?

• ....

ymmärtänyt kysymystä?
        rumin koira...?? vastaa jos osaat

• idiootti olet!
        .... kirjoitti:

ymmärtänyt kysymystä?
        rumin koira...?? vastaa jos osaat

Rumaa koiraa ei ole usko jo.

• ;))))))))))
        idiootti olet! kirjoitti:

Rumaa koiraa ei ole usko jo.

ilmeisesti et tajua kysymystä ja aikani ei riitä täällä rueta neuvomaan.Kipaseppas keittioon kysymään äidiltä,ok?
        jos sinulta kysytään että omena vai päärynä? niin et voi vastata että banaani..niin tässäkin rumin koira? jos eet osaa vastata niin älä puhu mitään? jos tykkäät kaikista se on sinun asiasi mutta älä tule puliseen jos et osaavastata aloittajan kysymykseen.

• joo^^
        ;)))))))))) kirjoitti:

ilmeisesti et tajua kysymystä ja aikani ei riitä täällä rueta neuvomaan.Kipaseppas keittioon kysymään äidiltä,ok?
        jos sinulta kysytään että omena vai päärynä? niin et voi vastata että banaani..niin tässäkin rumin koira? jos eet osaa vastata niin älä puhu mitään? jos tykkäät kaikista se on sinun asiasi mutta älä tule puliseen jos et osaavastata aloittajan kysymykseen.

Mitäs sitten täällä teet kun aikasi ei riitä, käskikö äiti jo nukkumaan?

• issu56

olevan olemassakaan. Jokainen on omallalaillaan aivan yhtä kaunis tai ruma...se kauneus kun on kuitenkin aina katsojan silmissä.

• ei ymmärretä

kysyttiin ruminta koira rotua!?!?! eli siihen vastataan esim collie.Ei niin että minusta ei mikään? jos ei ole mitään niin ei tarvi vastata.Hiukan tyhmää väkee

• olet tyhmä
        ei ymmärretä kirjoitti:

kysyttiin ruminta koira rotua!?!?! eli siihen vastataan esim collie.Ei niin että minusta ei mikään? jos ei ole mitään niin ei tarvi vastata.Hiukan tyhmää väkee

Just sinä olet se tyhmä! Etkä ihan hiukan..

• issu56
        ei ymmärretä kirjoitti:

http://gamma.nic.fi/~myllma/koira.htm

• vastannut kysymykseen
        ei ymmärretä kirjoitti:

Siis vastasitko itse kysymykseen vai jauhatko vain paskaa?

• si tään paremmi
        ei ymmärretä kirjoitti:

Sekarotuiset, jokapaikanhöyliä vai hyödyttömyyksiä?

• on se
        vastannut kysymykseen kirjoitti:

Siis vastasitko itse kysymykseen vai jauhatko vain paskaa?

se se on

täs näin:

... mestarina houkuttelee muut tekemään sen puolestaan,eli suomeksi täysin munaton selän takana paskan jauhaja ja todennäköisesti aina persauki. ...

• FAU

toiselle järkytys on toiselle se maailman kaunein.
      Luonteen puolesta mun juttu ei alkuunkaan ole arat koirat, eikä mitkään pidättyväiset ja varovaiset rodut.
      Ulkonäön/muitten ominaisuuksien puolesta meille ei muuta yhtäkään koiraa, joka liikkuu hitaasti ja kömpelösti ja joka ei kykene liikkumaan juosten pitkiä matkoja.

• rumin tms. on

Minusta rumimmat koirat ovat villakoirat ym. trimmikarvaiset. Myöskin chihuahua, yök... Mopsistakaan en pidä. Griffonit, bassetit ja jotkin ajokoirat, kuten bracco italiano, ja kaikki vinttikoirat.

• ::::

Partakoirat ovat sellaisia joita en huolisi. Lisäksi labbikset, kultsut, ajokoirat, villakoirat sekä kaikkein kovimmat pikkuräksyttäjät.

• --------------------

Kaikki kuolaavat rodut. Yleensä niillä roikkuva räkä on pidempi kun karva.

• näistä

kultainen noutaja ja labbis

• -demoni-

Afgaaninvinttikoira... Miksi niin ruma?
        Bullterrieri... Miksi dinosauruksen pää?
        Dogo Argentino (&muut lerppanahkapäät)
        Whippet... Miksi näytät rotalta?
        Perunkarvatonkoira... Miksi niin nahkainen ja mohikaaninen?
        Griffon & mopsi... Miksi olette juosseet seinään?
        Villakoirat... Voi teitä sängynaluskoiria!
        Puli... Miksi olet niin kuin isoäitini täinen matto?
        Vihikoira... Painovoima on koitunut kohtaloksesi...

• FSO POLONEZ

OLISI IHANAA OMISTAA BERNHARDILAISIA.IRLANNINSUSIKOIRIA.IRLANNINSETTEREITÄ.NÖFFEJÄ JNE

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe