Kokemuksia?

menossa_

Onko kukaan käynyt Helsingissä Runeberginkadulla olevassa akupunktiopaikassa? Sitä pyörittää kaksi kiinalaista, pariskunta, jotka molemmat lääkäreitä. Olen menossa sinne huomenna, ja kaikki info on tervetullutta! En ole koskaan ollut akupunktiossa, joten pelottaa vähän.

17

15333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäri Yulan Niu ja....

      ...hänen miehensä, on huolet turhia. Osaavat asiansa. No hätä.

      Terv. itsekin akupunktikko :)

    • lääkäri Yulan Niu ja

      ...hänen miehensä, on huolet turhia. Osaavat asiansa. No hätä.

      Terv. itsekin akupunktikko :)

      • menossa_

        Kyllä, juuri he! En ole tosiaan koskaan käynyt akupunktiossa, valitsin heidät ihan "fiiliksen" perusteella, heillä on mielestäni hyvät www-sivut ja vaikuttavat kokeneilta.

        Pelonsekaisella jännityksellä odotan, että sattuuko kamalasti.... neulat, hui!


    • heistä

      Heippa,
      toinen heistä on länsimaisen lääketieteen lääkäri ja toinen kiinalaisen lääketieteen yrttiosaaja. eivät siis kupikaan akupunktioon perehtyneitä, varsinaisesti. mutta hyvä jos osaavat auttaa.
      mutta vielä, kuten sanon aina omille asiakkailleni (en ole akuhoitaja) KYSYKÄÄ SUORAAN KOULUTUKSESTA!!!

      terkuin,
      hieroja joka haaveilee akupunktioalalle kouluttautumisesta

      • käynyt_

        Kylläpäs on akupunktioon perehtynyt, ainakin rouva; näin lukee www-sivuilla: "Vuonna 1983 Yulan Niu siirtyi Henanin kuuluisan professori Jingming Shaon oppilaaksi jatkamaan opintojaan erikoisakupunktiolääkäriksi."

        Molemmat ovat opiskelleet sekä länsimaista lääketiedettä että perinteistä kiinalaista.


      • pidä olla herkkäuskoinen
        käynyt_ kirjoitti:

        Kylläpäs on akupunktioon perehtynyt, ainakin rouva; näin lukee www-sivuilla: "Vuonna 1983 Yulan Niu siirtyi Henanin kuuluisan professori Jingming Shaon oppilaaksi jatkamaan opintojaan erikoisakupunktiolääkäriksi."

        Molemmat ovat opiskelleet sekä länsimaista lääketiedettä että perinteistä kiinalaista.

        ei pidä paikkaansa, älä usko kaikkea mitä internetissä sanotaan. varsinkaan jos joku puhuu itsestään taloudelliset intressit mielessään.


      • käynyt_
        pidä olla herkkäuskoinen kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa, älä usko kaikkea mitä internetissä sanotaan. varsinkaan jos joku puhuu itsestään taloudelliset intressit mielessään.

        Eli väität heidän olevan huijareita ja tietäväsi siitä? Silloinhan heidät pitää paljastaa ja saada syytteeseen?

        Mistä SINÄ tiedät, mikä koulutus heillä on, ja ettei se ole sitä mitä sivuillaan ilmoittavat?


      • kyllä
        käynyt_ kirjoitti:

        Eli väität heidän olevan huijareita ja tietäväsi siitä? Silloinhan heidät pitää paljastaa ja saada syytteeseen?

        Mistä SINÄ tiedät, mikä koulutus heillä on, ja ettei se ole sitä mitä sivuillaan ilmoittavat?

        en ole väittäänyt ketään suoranaiseksi huijariksi mutta tämä rouva on YRTTILÄÄKÄRI ja herra LÄNSIMAISENLÄÄKETIETEEN LÄÄKÄRI. Rouvalla on lisäksi auttava koulutus akupunktiosta. usko pois, tiedän kyllä.


      • voi lukea täältä:
        kyllä kirjoitti:

        en ole väittäänyt ketään suoranaiseksi huijariksi mutta tämä rouva on YRTTILÄÄKÄRI ja herra LÄNSIMAISENLÄÄKETIETEEN LÄÄKÄRI. Rouvalla on lisäksi auttava koulutus akupunktiosta. usko pois, tiedän kyllä.

        http://www.kiinalainen.com

        JA jos edelleen kiinnostaa, ottaa yhteyttä ja käydä itse toteamassa paikan päällä, mistä on kysymys. Niin internet kuin tällä palstalla riehuvat panettelija-kollegat voivat välittää ihan mitä tahansa informaatiota.......!


      • Anonyymi00017

        Hyviä lääkäreitä molemmat!


    • käynyt ja avun saanut

      Jos joku tulee minulle väittämäään ettei akupunktio auta ja toimi, se henkilö on väärässä ta PAHASTI. Olen itse käynyt kyseisen lääkärin luona ja saanut apua moneen vaivaan, toisin kuin terveyskeskuslääkäteiltä. Kuuntele, katsele ja toimi ohjeiden mukaan niin parannut nopeammin kuin länsimaisen lääketieteen avulla ja usemmiten jopa ilman kemiallisia lääkkeitä. Kokeiltu on ja toimii.

    • MH

      Vähän myöhässä viesti tänne, mutta jos joku tänne sattuu eksymään. Olen käynyt Yulanilla hoidossa vuosia ja on ihan huippu. Todella hyvä hoitamaan vaivaa kuin vaivaa monipuolisesti ja paneutuu todella perusteellisesti ongelmiin. Joka kerta ovat kivut lähteneet käynnillä.

      • Anonyymi

        Kävin eilen ensimmäisen kerran Yalinilla. Hän oikeasti tietää, mitä tekee ja pistää neulat tosi taitavasti. Samoin fysioterapiasasta vastaava lääkäri tietää, mikä aukaisee mitkäkin jumit ja näkee ja tunnustelee, missä kireyksiä on.
        Oon käynyt vuosien aikana todella monissa erilaisissa hoidoissa, sekä Suomessa että Kiinassa ja tämä on yksi tehokkaimmista, vaikkakaan ei ehkä lempeimmistä. Neulat eivät juuri satu, mut hieronta on kyllä todella vahvaa, ei mitään silittelyä. Mutta se auttaa ja se on pääasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin eilen ensimmäisen kerran Yalinilla. Hän oikeasti tietää, mitä tekee ja pistää neulat tosi taitavasti. Samoin fysioterapiasasta vastaava lääkäri tietää, mikä aukaisee mitkäkin jumit ja näkee ja tunnustelee, missä kireyksiä on.
        Oon käynyt vuosien aikana todella monissa erilaisissa hoidoissa, sekä Suomessa että Kiinassa ja tämä on yksi tehokkaimmista, vaikkakaan ei ehkä lempeimmistä. Neulat eivät juuri satu, mut hieronta on kyllä todella vahvaa, ei mitään silittelyä. Mutta se auttaa ja se on pääasia.

        Ovatko neulat varmasti steriilejä?
        Otetaan siis steriilistä pakkauksesta asiakkaan nähden pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko neulat varmasti steriilejä?
        Otetaan siis steriilistä pakkauksesta asiakkaan nähden pois?

        Ovat todellakin steriilejä, jo 90 luvulla kun kävin otti ne omista pakkauksistaan.
        Täällä taas kerran huutelee ihmiset maalitusmielessä joilla ei ole mitään tietoa asiasta mutta maalittaminen onnistuu vähäisimmilläkin tiedoilla.

        Yalan on ihan huippu osaaja. Super suositukset, lämmöllä.


    • Anonyymi

      Olen seurannut (omien potilaitteni kautta) ja käynyt itsekin. Akupunktio aivan eri luokkaa kuin meidän (suomalaisten) lääkäreiden tekemänä (Aki Loikkanen, jne.) Yulan Niu taitaa ...
      Olen todistanut, kuinka hän hoiti tunnottomaksi ja toimimattomaksi menneen käden soittokuntoon - viikossa: sähköllä tehostetulla akupunktiolla ja yrttikääreillä. Meidän neurologit ohjasivat vain odottamaan, kuukauden. Sitten leikataan, jos ei toimintakyky palaudu...

    • Anonyymi

      Ei ole rahaa. Väittävät ihmiset jotka käyneet, todella autaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe