Kokemuksia?

menossa_

Onko kukaan käynyt Helsingissä Runeberginkadulla olevassa akupunktiopaikassa? Sitä pyörittää kaksi kiinalaista, pariskunta, jotka molemmat lääkäreitä. Olen menossa sinne huomenna, ja kaikki info on tervetullutta! En ole koskaan ollut akupunktiossa, joten pelottaa vähän.

16

13015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäri Yulan Niu ja....

...hänen miehensä, on huolet turhia. Osaavat asiansa. No hätä.

Terv. itsekin akupunktikko :)

• lääkäri Yulan Niu ja

...hänen miehensä, on huolet turhia. Osaavat asiansa. No hätä.

Terv. itsekin akupunktikko :)

• menossa_

Kyllä, juuri he! En ole tosiaan koskaan käynyt akupunktiossa, valitsin heidät ihan "fiiliksen" perusteella, heillä on mielestäni hyvät www-sivut ja vaikuttavat kokeneilta.

Pelonsekaisella jännityksellä odotan, että sattuuko kamalasti.... neulat, hui!

• heistä

Heippa,
      toinen heistä on länsimaisen lääketieteen lääkäri ja toinen kiinalaisen lääketieteen yrttiosaaja. eivät siis kupikaan akupunktioon perehtyneitä, varsinaisesti. mutta hyvä jos osaavat auttaa.
      mutta vielä, kuten sanon aina omille asiakkailleni (en ole akuhoitaja) KYSYKÄÄ SUORAAN KOULUTUKSESTA!!!

terkuin,
      hieroja joka haaveilee akupunktioalalle kouluttautumisesta

• käynyt_

Kylläpäs on akupunktioon perehtynyt, ainakin rouva; näin lukee www-sivuilla: "Vuonna 1983 Yulan Niu siirtyi Henanin kuuluisan professori Jingming Shaon oppilaaksi jatkamaan opintojaan erikoisakupunktiolääkäriksi."

Molemmat ovat opiskelleet sekä länsimaista lääketiedettä että perinteistä kiinalaista.

• pidä olla herkkäuskoinen
        käynyt_ kirjoitti:

Kylläpäs on akupunktioon perehtynyt, ainakin rouva; näin lukee www-sivuilla: "Vuonna 1983 Yulan Niu siirtyi Henanin kuuluisan professori Jingming Shaon oppilaaksi jatkamaan opintojaan erikoisakupunktiolääkäriksi."

Molemmat ovat opiskelleet sekä länsimaista lääketiedettä että perinteistä kiinalaista.

ei pidä paikkaansa, älä usko kaikkea mitä internetissä sanotaan. varsinkaan jos joku puhuu itsestään taloudelliset intressit mielessään.

• käynyt_
        pidä olla herkkäuskoinen kirjoitti:

ei pidä paikkaansa, älä usko kaikkea mitä internetissä sanotaan. varsinkaan jos joku puhuu itsestään taloudelliset intressit mielessään.

Eli väität heidän olevan huijareita ja tietäväsi siitä? Silloinhan heidät pitää paljastaa ja saada syytteeseen?

Mistä SINÄ tiedät, mikä koulutus heillä on, ja ettei se ole sitä mitä sivuillaan ilmoittavat?

• kyllä
        käynyt_ kirjoitti:

Eli väität heidän olevan huijareita ja tietäväsi siitä? Silloinhan heidät pitää paljastaa ja saada syytteeseen?

Mistä SINÄ tiedät, mikä koulutus heillä on, ja ettei se ole sitä mitä sivuillaan ilmoittavat?

en ole väittäänyt ketään suoranaiseksi huijariksi mutta tämä rouva on YRTTILÄÄKÄRI ja herra LÄNSIMAISENLÄÄKETIETEEN LÄÄKÄRI. Rouvalla on lisäksi auttava koulutus akupunktiosta. usko pois, tiedän kyllä.

• voi lukea täältä:
        kyllä kirjoitti:

en ole väittäänyt ketään suoranaiseksi huijariksi mutta tämä rouva on YRTTILÄÄKÄRI ja herra LÄNSIMAISENLÄÄKETIETEEN LÄÄKÄRI. Rouvalla on lisäksi auttava koulutus akupunktiosta. usko pois, tiedän kyllä.

http://www.kiinalainen.com

JA jos edelleen kiinnostaa, ottaa yhteyttä ja käydä itse toteamassa paikan päällä, mistä on kysymys. Niin internet kuin tällä palstalla riehuvat panettelija-kollegat voivat välittää ihan mitä tahansa informaatiota.......!

• käynyt ja avun saanut

Jos joku tulee minulle väittämäään ettei akupunktio auta ja toimi, se henkilö on väärässä ta PAHASTI. Olen itse käynyt kyseisen lääkärin luona ja saanut apua moneen vaivaan, toisin kuin terveyskeskuslääkäteiltä. Kuuntele, katsele ja toimi ohjeiden mukaan niin parannut nopeammin kuin länsimaisen lääketieteen avulla ja usemmiten jopa ilman kemiallisia lääkkeitä. Kokeiltu on ja toimii.

• MH

Vähän myöhässä viesti tänne, mutta jos joku tänne sattuu eksymään. Olen käynyt Yulanilla hoidossa vuosia ja on ihan huippu. Todella hyvä hoitamaan vaivaa kuin vaivaa monipuolisesti ja paneutuu todella perusteellisesti ongelmiin. Joka kerta ovat kivut lähteneet käynnillä.

• Anonyymi

Kävin eilen ensimmäisen kerran Yalinilla. Hän oikeasti tietää, mitä tekee ja pistää neulat tosi taitavasti. Samoin fysioterapiasasta vastaava lääkäri tietää, mikä aukaisee mitkäkin jumit ja näkee ja tunnustelee, missä kireyksiä on.
        Oon käynyt vuosien aikana todella monissa erilaisissa hoidoissa, sekä Suomessa että Kiinassa ja tämä on yksi tehokkaimmista, vaikkakaan ei ehkä lempeimmistä. Neulat eivät juuri satu, mut hieronta on kyllä todella vahvaa, ei mitään silittelyä. Mutta se auttaa ja se on pääasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin eilen ensimmäisen kerran Yalinilla. Hän oikeasti tietää, mitä tekee ja pistää neulat tosi taitavasti. Samoin fysioterapiasasta vastaava lääkäri tietää, mikä aukaisee mitkäkin jumit ja näkee ja tunnustelee, missä kireyksiä on.
        Oon käynyt vuosien aikana todella monissa erilaisissa hoidoissa, sekä Suomessa että Kiinassa ja tämä on yksi tehokkaimmista, vaikkakaan ei ehkä lempeimmistä. Neulat eivät juuri satu, mut hieronta on kyllä todella vahvaa, ei mitään silittelyä. Mutta se auttaa ja se on pääasia.

Ovatko neulat varmasti steriilejä?
        Otetaan siis steriilistä pakkauksesta asiakkaan nähden pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko neulat varmasti steriilejä?
        Otetaan siis steriilistä pakkauksesta asiakkaan nähden pois?

Ovat todellakin steriilejä, jo 90 luvulla kun kävin otti ne omista pakkauksistaan.
        Täällä taas kerran huutelee ihmiset maalitusmielessä joilla ei ole mitään tietoa asiasta mutta maalittaminen onnistuu vähäisimmilläkin tiedoilla.

Yalan on ihan huippu osaaja. Super suositukset, lämmöllä.

• Anonyymi

Olen seurannut (omien potilaitteni kautta) ja käynyt itsekin. Akupunktio aivan eri luokkaa kuin meidän (suomalaisten) lääkäreiden tekemänä (Aki Loikkanen, jne.) Yulan Niu taitaa ...
      Olen todistanut, kuinka hän hoiti tunnottomaksi ja toimimattomaksi menneen käden soittokuntoon - viikossa: sähköllä tehostetulla akupunktiolla ja yrttikääreillä. Meidän neurologit ohjasivat vain odottamaan, kuukauden. Sitten leikataan, jos ei toimintakyky palaudu...

• Anonyymi

Ei ole rahaa. Väittävät ihmiset jotka käyneet, todella autaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe