Asun yksiössä Turun keskustassa ja olen aikonut hankkia keittiööni kaasuilieden. Taloyhtiööni ei tiettävästi tule kaasua, joten todennäköisesti tulen käyttämään kaasupulloja.
-Mitä asioita minun tulisi ottaa huomioon?
-Saako kerrostaloasunnossa edes pitää kaasupulloa?
-Ja mitä muuta vaihtoehtoja minulla on kaasun saamiseen?
-Käytetäänkö kotitalouksissa sisällä erilaisia kaasupulloja kuin esim grillaamisessa?
kaasuliesi
3
925
Vastaukset
- alaskad
netistä, esimerkiksi kaasuvalon ja liesikaupan sivuilta löytyy linkit turvallisuusohjeisiin. Kaasulaitteita myyvät liikkeet osaavat neuvoa asennuksessa.
Kaaspupullo on samanlainen, saa ostaa vaikka huoltoasemalta. Asunnossa saa pitää korkeintaan kahta 12kg pulloa. Tarviset pullolle lukittavan, tuulettuvan kaapin, max 1,5m liedestä ja samassa huoneessa jos teet letkuasennuksella. Kaasuliedellä on vähän isommat turvaetäisyydet lieden pinnasta ylös ja sivuille kuin sähköliedellä. - jax
Sinuna harkitsisin kuitenkin induktiolieden hankkimista kaasun asemasta. On lämmön säätelyltään yhtä nopea kuin kaasukin.
- jon-de
... virrantarve on melko huikea. Esim Turun tai Hesan keskustan vanhoissa asunnoissa ei tule koko huoneistoon niin paljon virtaa, että riittäisi edes keraamiselle tasolle. Siksi kaasu on varteenotettava vaihtoehto näissä tapauksissa. Usein kaasutasot ovat huomattavasti edullisempia hankkia ja käyttää kuin sähkötasot. Tustustu turvaohjeisiin ja sitten kaupoille mars...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835