Botox-luuranko

Prince4ever

Madonna on ihan kamalan näköinen livenä. Oletteko nähneet kuvia hänestä ilman meikkiä?

Ei laulutaidoissakaan ole kehumista. Onneksi voi aina laulaa playbackina.

8

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja maddu

      on kyllä aika lihaksikas joten ei sitä luurangoksi voi kyllä sanoa. Paljon meikittömiä kuvia olen nähnyt ja ihan hyvältä näyttää. Madonna ei laula muuten playbackinä. Se on fakta, ei mielipide.

    • hyvä...

      että Madonna on julkisuudessa ilman meikkiä, toisin kuin moni muu stara. Hän on AITO.

      • Madonna4ever

        Miksihän Madonnasta on tullut maailman suurin stara? Siksi koksa hän ei tuhlaa aikaa siihen miltä hän näyttää paparazzi kuvissa. Hänellä on miljoonien dollarien yriys hoidettavanaan ja siinä sivussa perheellekin riittää aikaa. Madonnalla on myös rautainen itsetunto hän tietää oman arvonsa elävänä legendana. Ihminen voi olla vaikka kuin viimeisen päälle laitettuna mutta jos sinulla on huono itsetunto ei mitkään hienot vaatteet tai kampaukset sitä korvaa.
        On diivoja joita ei saa haastatteluissa kuvata kuin toiselta puolelta (Mariah Carey).
        MIksi Madonna on maailman suosituin esiintyjä? Madonnalla saattaa olla ekan biisin ajan hiukset ja meikit viimeisen päälle mutta jo toisen biisin aikana ei enää. Madonna heiluu hiki päässä lavalla sano yksikin diivoista joka ei muuta lavalla mieti kuin että hiukset ja meikit pysyy tiptop viimeiseen vetoon asti.


      • silmään...
        Madonna4ever kirjoitti:

        Miksihän Madonnasta on tullut maailman suurin stara? Siksi koksa hän ei tuhlaa aikaa siihen miltä hän näyttää paparazzi kuvissa. Hänellä on miljoonien dollarien yriys hoidettavanaan ja siinä sivussa perheellekin riittää aikaa. Madonnalla on myös rautainen itsetunto hän tietää oman arvonsa elävänä legendana. Ihminen voi olla vaikka kuin viimeisen päälle laitettuna mutta jos sinulla on huono itsetunto ei mitkään hienot vaatteet tai kampaukset sitä korvaa.
        On diivoja joita ei saa haastatteluissa kuvata kuin toiselta puolelta (Mariah Carey).
        MIksi Madonna on maailman suosituin esiintyjä? Madonnalla saattaa olla ekan biisin ajan hiukset ja meikit viimeisen päälle mutta jo toisen biisin aikana ei enää. Madonna heiluu hiki päässä lavalla sano yksikin diivoista joka ei muuta lavalla mieti kuin että hiukset ja meikit pysyy tiptop viimeiseen vetoon asti.

        Mariah Careyta sai kuvata toiselta puolelta vain hänen ollessaan naimisissa Tommy Mottolan kanssa, joka oli hallitseva eikä antanut Mariah'n itse päättää asioista.


    • ja maddy ulaa

      SE ON NIIN HIENON NÄKÖSTÄ, KUN SE LAITTAA NOITA PIIKKEJÄ PÄÄHÄNSÄ HOLLYWOOD-VIDEOSSA.

      HALUAN ITTEKKIN BOTOXIA!!!

      Noniin. Onko ne oikeita piikejä mitä se laittaa?
      Tai siis mitä se sille laittaa. Kun tuossa Making of -videossa ne näyttää aika aidoilta.

      • asiaa minkä te tiedätte jo!

        niin,miksi Madonn aon maapallon suosituin esiintyjä ja julkiis? Ihmiset ovat yä hulluina häneen,eikä heitä siitä voi syyttää. Madonna tarjoaa niin paljon viihdettä että pelkkä hänen näkemisensä on monelle elämän kohokohta. Eikä laulaja -toisn kuinm oni väittää- ole tästä ylpistynyt. Hän antaa lavalla itsestään kaiken . Maroah carey näyttää kaikkine makkaroineen ja naurettavine esiintymisasuineen pelältä pikkuiselta peperinukelta Madonnan rinnalla. Myös Britney,jennifer ja jopa Christina jäävät kakkosiksi Madonnalle.


      • asiaa minkä te tiedätte jo! kirjoitti:

        niin,miksi Madonn aon maapallon suosituin esiintyjä ja julkiis? Ihmiset ovat yä hulluina häneen,eikä heitä siitä voi syyttää. Madonna tarjoaa niin paljon viihdettä että pelkkä hänen näkemisensä on monelle elämän kohokohta. Eikä laulaja -toisn kuinm oni väittää- ole tästä ylpistynyt. Hän antaa lavalla itsestään kaiken . Maroah carey näyttää kaikkine makkaroineen ja naurettavine esiintymisasuineen pelältä pikkuiselta peperinukelta Madonnan rinnalla. Myös Britney,jennifer ja jopa Christina jäävät kakkosiksi Madonnalle.

        Madonna on osannut tuotteistaa itsensä ehkä paremmin kuin kukaan toinen. Hän on sopivin väliajoin lööpeissä. Tämän vuoksi hän ei pääse unohtumaan, Vaikka ei mitään ihmeenpää saisi aikaan. Laulun lahjoja ei hänellä ole koskaan ollutkaan, mutta menestykseen vaikutta moni muu asia enenmän. Julkisuus on niistä eräs tärkeimmistä. Oli se sitten myönteistä tai kielteistä.


      • lyö Madonnan
        asiaa minkä te tiedätte jo! kirjoitti:

        niin,miksi Madonn aon maapallon suosituin esiintyjä ja julkiis? Ihmiset ovat yä hulluina häneen,eikä heitä siitä voi syyttää. Madonna tarjoaa niin paljon viihdettä että pelkkä hänen näkemisensä on monelle elämän kohokohta. Eikä laulaja -toisn kuinm oni väittää- ole tästä ylpistynyt. Hän antaa lavalla itsestään kaiken . Maroah carey näyttää kaikkine makkaroineen ja naurettavine esiintymisasuineen pelältä pikkuiselta peperinukelta Madonnan rinnalla. Myös Britney,jennifer ja jopa Christina jäävät kakkosiksi Madonnalle.

        Christina A on aina ollut mielestäni parempi artisti kuin Madonna.
        Tanssijanakin PALJON parempi.
        Myös kauniimpi nainen.
        Jotensakin myös psyykkisesti terveempi ihmisenä.

        Madonna on hyvin neuroottinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe