Jumala ei tarvi aretalogiaa. Emme mekään tarvitse sitä.
Uskomattomana ihmisenä L.J.Salmela:lla on monia hyviä ja arvokkaita mielipiteitä, hän on nähnyt monia asioita selvemmin kuin useimmat uskovista. Mutta hän ei ole oikea henkilö opettamaan tällä palstalla helluntailaisuutta, eikä uskoa.
L. J. S. kirjoittelet väärälle alueelle, etsi joku noituus/New Age alue ja kirjoittele siellä.
Parempi sinulle olisi kuitenkin se, että jättäisit hypnologian ja Norman Vincent Pealen ja muut sellaiset harhaopettajat ja alkaisit todella etsimään Jeesusta. Vaikka kuinka sulla on huonoja kokemuksia yhdestä tai useammasta helluntaiseurakunnasta silti on olemassa niitäkin ihmisiä jotka ovat Jumalan käytössä.
Ei tarvita aretalogiaa
5
194
Vastaukset
Jeesus riittää.
- uskossa tänään
-tämä ei ole helluntailaisten omistama palsta eikä helluntaiseurakunnan ilmoitustaulu eikä muukaan helluntain opetusmissiokanava, vaan tämä on KANAVA jossa voidaan keskustella HELLUNTAILAISUUDESTA JA SEN SISÄLLÖSTÄ, MITÄ HELLUNTAILAISUUS, SISÄLTÄÄ JA SEN LIEVEILMIÖT ! MENIKÖ PERILLE ?
-L J S on siinä uskossa kuin joku toinenkin, jos hän esim.hypnoosilla on onnistunut auttamaan jotakuta ihmistä en näe siinä, mitään pahaa!
-PALJON OKKULTISEMPIA OVAT NYKYISIN NÄMÄ HELLUNTAIN SUURKOKOUKSET JOISSA MILLOIN MIKÄKIN HUURUPELLE KÄY KAATMASSA PORUKKAA LATTIAAN ja siellä sitten ollaan öristen, sätkien ja taju kankaalla..siinä on paljon enemmän merkkejä, pimeyden voimien töistä kuin konsanaan LJS:n toiminnassa ja hypnoosissa !- ...
Keskustella helluntailaisuudesta ja sen sisällöstä, se voi olla hyvä niin, mutta aretalogiaa ei kuulu helluntailaisuuteen ja jos ei osaa keskustella sitä mainostamatta, olisi parempi keskustelijan itse siirtyä okkultismi alueelle.
Niilo Yli-Vainiosta puhuttiin että hän kaataa väkeä hypnoosin avulla ja jos niin olisi ollut, ja joku olisi pystynyt sen todeksi todistamaan, hänen uransa olisi voinut loppua siihen.
Vaikka sä koet tärkeäksi sen, että on niitä, jotka vastustavat kaatamista, silti sun kannattaisi katsoa siihen, että sielunvihollisenkin puolella on niitä jotka syystä tai toisesta vastustavat, lisäksi moni uskomaton maailman ihminenkin vastustaa kaatamisia ja muuta selvää huijaustoimintaa.
Jos sulla ei oikein ole käsitystä mitä on New Age ja okkultismi, johon hypnoosikin lasketaan kuuluvaksi, voinet kai ottaa asioista selvää ja lukea muutaman kirjan aiheesta.
Ei kuitenkaan kannata okkultimia ja sen edustajaa suosia, vaikka sen edustaja sattuisi puhumaan joistakin asioista toivomallasi tavalla.
Okkultismi on okkultismia vaikka sitä käyttäisi valkeisiin vaatteisiin pukeutunut sairaalaan lääkärikin, onhan heitäkin voitettu vihollisen käytettäväksi, kovin ahkerasti New Age koittaa vallata sydämiä.
Uskovana sun pitäisi pysyä erossa kaikessa väärästä, niin kataamisesta ja kuin myös okkultismista. Eikä tuo Norman Vincent Pealekaan ole kovinkaan terveellistä, menestysteologian kaltaista, mutta lasketaan kuuluvan New Ageen.
Ikävää että me uskovatkin ihmiset katsomme liika usein väärällä tavalla kunnioittaen toiseen ihmiseen, jos hän on meistä mukava, katsomme läpi sormiemme hänen syntiänsä ja hänen pahoja tekojansa ja hänen väärää opetustaan. - kaatajat
... kirjoitti:
Keskustella helluntailaisuudesta ja sen sisällöstä, se voi olla hyvä niin, mutta aretalogiaa ei kuulu helluntailaisuuteen ja jos ei osaa keskustella sitä mainostamatta, olisi parempi keskustelijan itse siirtyä okkultismi alueelle.
Niilo Yli-Vainiosta puhuttiin että hän kaataa väkeä hypnoosin avulla ja jos niin olisi ollut, ja joku olisi pystynyt sen todeksi todistamaan, hänen uransa olisi voinut loppua siihen.
Vaikka sä koet tärkeäksi sen, että on niitä, jotka vastustavat kaatamista, silti sun kannattaisi katsoa siihen, että sielunvihollisenkin puolella on niitä jotka syystä tai toisesta vastustavat, lisäksi moni uskomaton maailman ihminenkin vastustaa kaatamisia ja muuta selvää huijaustoimintaa.
Jos sulla ei oikein ole käsitystä mitä on New Age ja okkultismi, johon hypnoosikin lasketaan kuuluvaksi, voinet kai ottaa asioista selvää ja lukea muutaman kirjan aiheesta.
Ei kuitenkaan kannata okkultimia ja sen edustajaa suosia, vaikka sen edustaja sattuisi puhumaan joistakin asioista toivomallasi tavalla.
Okkultismi on okkultismia vaikka sitä käyttäisi valkeisiin vaatteisiin pukeutunut sairaalaan lääkärikin, onhan heitäkin voitettu vihollisen käytettäväksi, kovin ahkerasti New Age koittaa vallata sydämiä.
Uskovana sun pitäisi pysyä erossa kaikessa väärästä, niin kataamisesta ja kuin myös okkultismista. Eikä tuo Norman Vincent Pealekaan ole kovinkaan terveellistä, menestysteologian kaltaista, mutta lasketaan kuuluvan New Ageen.
Ikävää että me uskovatkin ihmiset katsomme liika usein väärällä tavalla kunnioittaen toiseen ihmiseen, jos hän on meistä mukava, katsomme läpi sormiemme hänen syntiänsä ja hänen pahoja tekojansa ja hänen väärää opetustaan.hyödyntävät suggestiota toiminnassaan. Suggestio ja hypnoosi ovat hyvin läheisiä sukulaisia keskenään.
Herätyskokouksissa suuri osa osanottajista altistuu joukkosuggestiolla ja on siksi kaadettavissa.
Herkät, helposti johdateltavat ihmiset ovat Mainio kohde kaatajille ja ääriuskonnollisille liikkeille yleensä.
Uskonnolliset ääriliikkeet, hypnoosi ja suggestio, kuuluvat yhteen kuin paita ja per.., eiku peppu. - uskossa tänään
... kirjoitti:
Keskustella helluntailaisuudesta ja sen sisällöstä, se voi olla hyvä niin, mutta aretalogiaa ei kuulu helluntailaisuuteen ja jos ei osaa keskustella sitä mainostamatta, olisi parempi keskustelijan itse siirtyä okkultismi alueelle.
Niilo Yli-Vainiosta puhuttiin että hän kaataa väkeä hypnoosin avulla ja jos niin olisi ollut, ja joku olisi pystynyt sen todeksi todistamaan, hänen uransa olisi voinut loppua siihen.
Vaikka sä koet tärkeäksi sen, että on niitä, jotka vastustavat kaatamista, silti sun kannattaisi katsoa siihen, että sielunvihollisenkin puolella on niitä jotka syystä tai toisesta vastustavat, lisäksi moni uskomaton maailman ihminenkin vastustaa kaatamisia ja muuta selvää huijaustoimintaa.
Jos sulla ei oikein ole käsitystä mitä on New Age ja okkultismi, johon hypnoosikin lasketaan kuuluvaksi, voinet kai ottaa asioista selvää ja lukea muutaman kirjan aiheesta.
Ei kuitenkaan kannata okkultimia ja sen edustajaa suosia, vaikka sen edustaja sattuisi puhumaan joistakin asioista toivomallasi tavalla.
Okkultismi on okkultismia vaikka sitä käyttäisi valkeisiin vaatteisiin pukeutunut sairaalaan lääkärikin, onhan heitäkin voitettu vihollisen käytettäväksi, kovin ahkerasti New Age koittaa vallata sydämiä.
Uskovana sun pitäisi pysyä erossa kaikessa väärästä, niin kataamisesta ja kuin myös okkultismista. Eikä tuo Norman Vincent Pealekaan ole kovinkaan terveellistä, menestysteologian kaltaista, mutta lasketaan kuuluvan New Ageen.
Ikävää että me uskovatkin ihmiset katsomme liika usein väärällä tavalla kunnioittaen toiseen ihmiseen, jos hän on meistä mukava, katsomme läpi sormiemme hänen syntiänsä ja hänen pahoja tekojansa ja hänen väärää opetustaan.-yhteistä sitten pelkällä hypnoosilla ja new agella ja muulla okkultismilla..en tiedä kun en ole kumpaankaan, perehtynyt..
-aikoinaan Viktor Klimenkko harrasti joogaa ja tässä harrastuksessaan, pystyi irtautumaan omasta, ruumiistaan ja joutuipa kerran tilanteeseen jossa auttoi takaisin jonkun naisen joka oli tehnyt saman itselleen, eikä meinannut päästä, takaisin omaan, ruumiiseensa..tästä ainakin Klimenkko itse totesi että se oli hänenkin mielestään pimeyden aluetta koko jooga ja transendenttinen, mietiskely..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483