Ei tarvita aretalogiaa

...

Jumala ei tarvi aretalogiaa. Emme mekään tarvitse sitä.

Uskomattomana ihmisenä L.J.Salmela:lla on monia hyviä ja arvokkaita mielipiteitä, hän on nähnyt monia asioita selvemmin kuin useimmat uskovista. Mutta hän ei ole oikea henkilö opettamaan tällä palstalla helluntailaisuutta, eikä uskoa.

L. J. S. kirjoittelet väärälle alueelle, etsi joku noituus/New Age alue ja kirjoittele siellä.
Parempi sinulle olisi kuitenkin se, että jättäisit hypnologian ja Norman Vincent Pealen ja muut sellaiset harhaopettajat ja alkaisit todella etsimään Jeesusta. Vaikka kuinka sulla on huonoja kokemuksia yhdestä tai useammasta helluntaiseurakunnasta silti on olemassa niitäkin ihmisiä jotka ovat Jumalan käytössä.

5

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus riittää.

    • uskossa tänään

      -tämä ei ole helluntailaisten omistama palsta eikä helluntaiseurakunnan ilmoitustaulu eikä muukaan helluntain opetusmissiokanava, vaan tämä on KANAVA jossa voidaan keskustella HELLUNTAILAISUUDESTA JA SEN SISÄLLÖSTÄ, MITÄ HELLUNTAILAISUUS, SISÄLTÄÄ JA SEN LIEVEILMIÖT ! MENIKÖ PERILLE ?
      -L J S on siinä uskossa kuin joku toinenkin, jos hän esim.hypnoosilla on onnistunut auttamaan jotakuta ihmistä en näe siinä, mitään pahaa!
      -PALJON OKKULTISEMPIA OVAT NYKYISIN NÄMÄ HELLUNTAIN SUURKOKOUKSET JOISSA MILLOIN MIKÄKIN HUURUPELLE KÄY KAATMASSA PORUKKAA LATTIAAN ja siellä sitten ollaan öristen, sätkien ja taju kankaalla..siinä on paljon enemmän merkkejä, pimeyden voimien töistä kuin konsanaan LJS:n toiminnassa ja hypnoosissa !

      • ...

        Keskustella helluntailaisuudesta ja sen sisällöstä, se voi olla hyvä niin, mutta aretalogiaa ei kuulu helluntailaisuuteen ja jos ei osaa keskustella sitä mainostamatta, olisi parempi keskustelijan itse siirtyä okkultismi alueelle.

        Niilo Yli-Vainiosta puhuttiin että hän kaataa väkeä hypnoosin avulla ja jos niin olisi ollut, ja joku olisi pystynyt sen todeksi todistamaan, hänen uransa olisi voinut loppua siihen.

        Vaikka sä koet tärkeäksi sen, että on niitä, jotka vastustavat kaatamista, silti sun kannattaisi katsoa siihen, että sielunvihollisenkin puolella on niitä jotka syystä tai toisesta vastustavat, lisäksi moni uskomaton maailman ihminenkin vastustaa kaatamisia ja muuta selvää huijaustoimintaa.

        Jos sulla ei oikein ole käsitystä mitä on New Age ja okkultismi, johon hypnoosikin lasketaan kuuluvaksi, voinet kai ottaa asioista selvää ja lukea muutaman kirjan aiheesta.

        Ei kuitenkaan kannata okkultimia ja sen edustajaa suosia, vaikka sen edustaja sattuisi puhumaan joistakin asioista toivomallasi tavalla.

        Okkultismi on okkultismia vaikka sitä käyttäisi valkeisiin vaatteisiin pukeutunut sairaalaan lääkärikin, onhan heitäkin voitettu vihollisen käytettäväksi, kovin ahkerasti New Age koittaa vallata sydämiä.

        Uskovana sun pitäisi pysyä erossa kaikessa väärästä, niin kataamisesta ja kuin myös okkultismista. Eikä tuo Norman Vincent Pealekaan ole kovinkaan terveellistä, menestysteologian kaltaista, mutta lasketaan kuuluvan New Ageen.

        Ikävää että me uskovatkin ihmiset katsomme liika usein väärällä tavalla kunnioittaen toiseen ihmiseen, jos hän on meistä mukava, katsomme läpi sormiemme hänen syntiänsä ja hänen pahoja tekojansa ja hänen väärää opetustaan.


      • kaatajat
        ... kirjoitti:

        Keskustella helluntailaisuudesta ja sen sisällöstä, se voi olla hyvä niin, mutta aretalogiaa ei kuulu helluntailaisuuteen ja jos ei osaa keskustella sitä mainostamatta, olisi parempi keskustelijan itse siirtyä okkultismi alueelle.

        Niilo Yli-Vainiosta puhuttiin että hän kaataa väkeä hypnoosin avulla ja jos niin olisi ollut, ja joku olisi pystynyt sen todeksi todistamaan, hänen uransa olisi voinut loppua siihen.

        Vaikka sä koet tärkeäksi sen, että on niitä, jotka vastustavat kaatamista, silti sun kannattaisi katsoa siihen, että sielunvihollisenkin puolella on niitä jotka syystä tai toisesta vastustavat, lisäksi moni uskomaton maailman ihminenkin vastustaa kaatamisia ja muuta selvää huijaustoimintaa.

        Jos sulla ei oikein ole käsitystä mitä on New Age ja okkultismi, johon hypnoosikin lasketaan kuuluvaksi, voinet kai ottaa asioista selvää ja lukea muutaman kirjan aiheesta.

        Ei kuitenkaan kannata okkultimia ja sen edustajaa suosia, vaikka sen edustaja sattuisi puhumaan joistakin asioista toivomallasi tavalla.

        Okkultismi on okkultismia vaikka sitä käyttäisi valkeisiin vaatteisiin pukeutunut sairaalaan lääkärikin, onhan heitäkin voitettu vihollisen käytettäväksi, kovin ahkerasti New Age koittaa vallata sydämiä.

        Uskovana sun pitäisi pysyä erossa kaikessa väärästä, niin kataamisesta ja kuin myös okkultismista. Eikä tuo Norman Vincent Pealekaan ole kovinkaan terveellistä, menestysteologian kaltaista, mutta lasketaan kuuluvan New Ageen.

        Ikävää että me uskovatkin ihmiset katsomme liika usein väärällä tavalla kunnioittaen toiseen ihmiseen, jos hän on meistä mukava, katsomme läpi sormiemme hänen syntiänsä ja hänen pahoja tekojansa ja hänen väärää opetustaan.

        hyödyntävät suggestiota toiminnassaan. Suggestio ja hypnoosi ovat hyvin läheisiä sukulaisia keskenään.

        Herätyskokouksissa suuri osa osanottajista altistuu joukkosuggestiolla ja on siksi kaadettavissa.
        Herkät, helposti johdateltavat ihmiset ovat Mainio kohde kaatajille ja ääriuskonnollisille liikkeille yleensä.

        Uskonnolliset ääriliikkeet, hypnoosi ja suggestio, kuuluvat yhteen kuin paita ja per.., eiku peppu.


      • uskossa tänään
        ... kirjoitti:

        Keskustella helluntailaisuudesta ja sen sisällöstä, se voi olla hyvä niin, mutta aretalogiaa ei kuulu helluntailaisuuteen ja jos ei osaa keskustella sitä mainostamatta, olisi parempi keskustelijan itse siirtyä okkultismi alueelle.

        Niilo Yli-Vainiosta puhuttiin että hän kaataa väkeä hypnoosin avulla ja jos niin olisi ollut, ja joku olisi pystynyt sen todeksi todistamaan, hänen uransa olisi voinut loppua siihen.

        Vaikka sä koet tärkeäksi sen, että on niitä, jotka vastustavat kaatamista, silti sun kannattaisi katsoa siihen, että sielunvihollisenkin puolella on niitä jotka syystä tai toisesta vastustavat, lisäksi moni uskomaton maailman ihminenkin vastustaa kaatamisia ja muuta selvää huijaustoimintaa.

        Jos sulla ei oikein ole käsitystä mitä on New Age ja okkultismi, johon hypnoosikin lasketaan kuuluvaksi, voinet kai ottaa asioista selvää ja lukea muutaman kirjan aiheesta.

        Ei kuitenkaan kannata okkultimia ja sen edustajaa suosia, vaikka sen edustaja sattuisi puhumaan joistakin asioista toivomallasi tavalla.

        Okkultismi on okkultismia vaikka sitä käyttäisi valkeisiin vaatteisiin pukeutunut sairaalaan lääkärikin, onhan heitäkin voitettu vihollisen käytettäväksi, kovin ahkerasti New Age koittaa vallata sydämiä.

        Uskovana sun pitäisi pysyä erossa kaikessa väärästä, niin kataamisesta ja kuin myös okkultismista. Eikä tuo Norman Vincent Pealekaan ole kovinkaan terveellistä, menestysteologian kaltaista, mutta lasketaan kuuluvan New Ageen.

        Ikävää että me uskovatkin ihmiset katsomme liika usein väärällä tavalla kunnioittaen toiseen ihmiseen, jos hän on meistä mukava, katsomme läpi sormiemme hänen syntiänsä ja hänen pahoja tekojansa ja hänen väärää opetustaan.

        -yhteistä sitten pelkällä hypnoosilla ja new agella ja muulla okkultismilla..en tiedä kun en ole kumpaankaan, perehtynyt..
        -aikoinaan Viktor Klimenkko harrasti joogaa ja tässä harrastuksessaan, pystyi irtautumaan omasta, ruumiistaan ja joutuipa kerran tilanteeseen jossa auttoi takaisin jonkun naisen joka oli tehnyt saman itselleen, eikä meinannut päästä, takaisin omaan, ruumiiseensa..tästä ainakin Klimenkko itse totesi että se oli hänenkin mielestään pimeyden aluetta koko jooga ja transendenttinen, mietiskely..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe