Kesäpuku

Kesällä voisi köyttää jotain kevyempiä ajovarusteita, kuin tämä Sweep, joka mulla on.
Ainakin housut mulla on liian kuumat. On pitänyt ostaa, jotkut farkkujen tapaiset housut, joissa olisi kuitenkin myös suojat.
Millaisia kokemuksia teillä on?
Oletteko huomanneet jo hyviä syystarjouksia??

10

3654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Axeman

mulla.Jalat on hiestä nihkeinä.Onko uusimmissa sweepeissä kunnon ilmakanavat?Mulle tulee hiki jo rensseleitä pukiessa.Entäs jos laittas suojat farkkuihin?Kangas tietysti olisi paperia lipatessa.

• Tepe

Itse olen ajellut tämän kesän Richan Sahara housuilla ja polvisuojina olen käyttänyt erillisiä motocross suojia. Näillä eväillä on tullut reissattua pidempiäkin matkoja. Housut saa vielä shortseiksikin jos vaikka esim leirintäalueella haluaisi ottaa kevyemmin:) Noiden Sweepin housujen kanssa ei pääse edes mopon päälle kun jo puskee hikee oikein urakalla.

• STR Lizard

Lindstrandin STR Lizard housut on ollut käytössä tämän kesän ja tyytyväinen olen ollut. Niistä löytyy aika monella eri kuosilla (ei kuitenkaan farkku). Housuissa on tuuletusaukot ja irroitettava sade kalvo. Näihin sai hankittua suojat polviin ja lonkkiin. Alkukesän hinta oli suojien kanssa noin 190 EUR paikallisessa kaupassa. Netistä olisi saanut vähän halvemmalla.

• ???

Mistä näitä Lindstrands STR:n kamoja saa ostettua netistä? Entä löytyykö Turun seudulta liikkeestä?

• nyt on halpaa

Nyt on oieka aika ostaa varusteet. Humppilan lasilla oli tosi hyviä tarjouksia samoin Porin seudulla.

• piuhat onpi mulla. Näin kauan kesti, ennen kuin hokasin, että Hanxhan siellä Humppilassa on. Kiitos vinkistä. €:0)

• olen käyttänyt

ohuita Lidl:istä ostettuja urheilukerraston housuja housujen alla. Ei tunnu hiki niin pahalta ihon pinnassa.

Onko muilla kokemuksia?

• ratakuski

Suojillahan ei tee löysissä housuissa/vaatteissa mitään. Ne ovat myyntikikka. Kaaduttaessa ne ovat jossain ihan muualla kuin siinä, missä pitäisi.

Nahkainen tiukka ratapuku - suojista on hyötyä. Samoin tiukassa alusasussa olevista suojista.

Mutta ääni myös LindSTRandsin Lizardeille. Suojia on turha siis hankkia noihin. :)

• oivariini83

minulla olisi myynnissä LindSTRandsin Lizard housut kokoa xs melkein uudet hinta 130e
        housut on treellä

• Mika++

Itellä on Halvarssons Joe Classicit (farkkumallinen) ja niissä lonkka ja polvisuojat. Tuli testattua ne 40-kympin vauhdissa. Ei tullut edes mustelmaa. Lonkkasuoja otti iskun vastaan. Olkapäälle kävi vähän huonommin. Täytyy panostaa takin suojauksiin. Kävi meinaan sen verran kipeää ja korjattiin titaanilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe