Niin vain kävi, että yöllisten ukkoskuurojen jälkeen ei vuoden 2001 Lagunan mittarit enää toimineet. Eli osa varoitusvaloista, mittariston valot, lämpö-, polttoaine-, kierrosluku- ja nopeusmitari on nyt "mykkiä". Mikä vikana, sulake palanut vain jotain suurempaa? En ainakaan ohjekirjasta löytänyt mittariston sulaketta olevan olemassa.
Kiitos jo näin etukäteen... Niin ja sit kaikki paska auto, laaturanskalaisia saa vain pakastealtaasta yms. viestit voi jättää kirjoittamatta. Autoilu ja elämä maksaa sanoo entinen toyotan, mazdan, hondan ja audin omistaja.
Laguna II:n mittaristo-ongelma
6
2211
Vastaukset 6
- Kohta entin Renault fani
2002 break. Ja mittarin valot kateissa.Mittarit kyllä toimii. Mutta sulakkeitakin hutkittu.....
- mazdamies
..paskaan löit näppis,kun renuulla ajelet.
- Hitsaaja jolla on Rellu
mazdamies kirjoitti:
..paskaan löit näppis,kun renuulla ajelet.
En tiedä mikä Mazda sinulla on. Katso pohjaan ja yllätyt...
- rellu
mulla tekee tota aina silloin tällöin, eli mittaristosta osa pimeäksi. ota akusta hetkeksi plusnapa irti ni taas pelittää. radion joudut sen jälkeen ohjelmoimaan uudelleen.
- Lagu II -01 1,8 ja mittari...
Moi!
Mulla mittaristo on ihan sekaisin n. 66.000 ajetussa Lagunassa. Valot välkkyy, viisarit heiluu ja samalla kilometrit lisäntyy itsekseen!! Uusi mittaristo maksaa 1200€ työt... FUCK!
Asiaa ihmetelleenä olen löytänyt kaksi sulaketta, jotka vaikuttaa mittaristoon. Kojelaudan vasemmasta laidasta löytyvästä "sulakekaapista" vasemmalla (eli moottorin puoleisella) rivillä kolmas ylhäältä alaspäin (30A) ja myös kolmas alhaalta ylöspäin (10A). Tarkista, onko niistä jompikumpi palanut? - No more Renault
Puolat vaihdettu enään ei mittaristo välky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498