SADE

tomppa.

Vanhemmat ihmiset on huutaneet sadetta jo monta kuukautta. Nurmikot kuivuu, eikä kuulemma tule marjoja, eikä sieniä.

Jumakauta, tässä on teille sadetta, ainakin Näsissä on satanut koko päivän, pitäkää hyvänänne.

24

1793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ropisee..

Niin sataa Hamarissakin ja vituttaa...

• Jumppeto

Perkele kun joka päivä sataa ... :(

• liero

Mahtava ukonilma kerta kaikkiaan ....

• Kollin

jytinää ja räiskettä ole kuultu kuin... kuin viikonloppuna kamppulassa.

• rakastunut tomppaan.
        Kollin kirjoitti:

Voi kuinka ihanaa, että sä muistat meidän ihanan kamppulan joka hetki, kerrassaan mainiota. *winks*

• kaupuginosassa
        Kollin kirjoitti:

aivan, lattiat tömisee, ovet paukkuu ja ikkunat helisee, pullot kilisee ja sireenit ulvoo...

• välistä otsikossa
        kaupuginosassa kirjoitti:

aivan, lattiat tömisee, ovet paukkuu ja ikkunat helisee, pullot kilisee ja sireenit ulvoo...

unohtui -n otsikosta eli tarkoitus oli kirjoittaa:

kaupunginosassa

...kai siitä joku k-mies kohta huomauttaa mutta väliäkö sillä

• Pian.
        kaupuginosassa kirjoitti:

Hoitoon jos kerta tollaisia ääniä kuulet,voit
        olla kohta vaaraksi itsellesi ja muille.

• nainen...******
        välistä otsikossa kirjoitti:

unohtui -n otsikosta eli tarkoitus oli kirjoittaa:

kaupunginosassa

...kai siitä joku k-mies kohta huomauttaa mutta väliäkö sillä

Sulle sattuu aika usein noita korjauksia, anna niitten olla pääasia, että me saadaan selvää sisällöstä. *Winks*

*yhä rakastunu tomppaan.

• --->
        Pian. kirjoitti:

Hoitoon jos kerta tollaisia ääniä kuulet,voit
        olla kohta vaaraksi itsellesi ja muille.

edellinen oli kuvaus g-backan rajusta arjesta jos et ymmärtänyt

• tomppa.
        rakastunut tomppaan. kirjoitti:

Voi kuinka ihanaa, että sä muistat meidän ihanan kamppulan joka hetki, kerrassaan mainiota. *winks*

Tiedoksi sinulle, että minä en tuota edellista viestiä kirjoittanut. On tietysti ihanaa olla suosittu, mutta en halua ottaa kunniaa itselleni. Sinänsä erinomainen oivallus.

• naikkosesi*
        ---> kirjoitti:

edellinen oli kuvaus g-backan rajusta arjesta jos et ymmärtänyt

Olithan sä täällä, kun luulin, että unohit minut *winks*

• mutta kun...
        tomppa. kirjoitti:

Tiedoksi sinulle, että minä en tuota edellista viestiä kirjoittanut. On tietysti ihanaa olla suosittu, mutta en halua ottaa kunniaa itselleni. Sinänsä erinomainen oivallus.

Mutta, kun minä olen niin haltoioissani siitä, kun sä muistat joka hetki kamppulan...."Is this Love"

• tomppa.
        mutta kun... kirjoitti:

Mutta, kun minä olen niin haltoioissani siitä, kun sä muistat joka hetki kamppulan...."Is this Love"

Sanallakaan maininnut Kamppulaa.

• tunnen sen.
        tomppa. kirjoitti:

Sanallakaan maininnut Kamppulaa.

Kato nyt, kun en osaa enään kirjoittaakkaan, kun olen niin haltioissani.
        Ai et vai ole sanallakaan, mutta kun mä tunnen sen, niin syvällä sielussani, että se olet sinä. ;)

• Tulppaaani

Kostuta mun huulia.... lallallaaa jne.

• Mutta muuten iloinen.

Ihanaaa,oli muutes mahtava ukkonen. Tiiäkkös, että olen rakastanut ukkosta koko elämäni, niin kauan kun muistan.

• ulkona töissä

:P Kerralla koko kesän vedet.

• thundergirl

mutta ukkonen ei!! =(
        Sais joku lämmin, turvallinen halinalle tuoda itsensä turvakainaloksi, jossa nukkua, kun ukkoset näyttäis vaan jatkuvan...

• minä ainakin.
        thundergirl kirjoitti:

mutta ukkonen ei!! =(
        Sais joku lämmin, turvallinen halinalle tuoda itsensä turvakainaloksi, jossa nukkua, kun ukkoset näyttäis vaan jatkuvan...

Ukkonen on ihanaa. Ukkosen jälkeen on aina, niin raikasilma.

• eräs joka aamulla heräs.

Jokos tompalla on housut kuivuneet? ;)

• tomppa.

Mun housut on kyllä kuivat, mutta nyt on ihan hirveä flunssa. Tuskin se silti sateesta johtui.

• Se joka aamulla heräs.
        tomppa. kirjoitti:

Mun housut on kyllä kuivat, mutta nyt on ihan hirveä flunssa. Tuskin se silti sateesta johtui.

Voi kehno, sulla flunssa. Tiedätkö, että minulla oli tänäkesänä 2 kertaa kurkkutulehdus, ei ollu kivaa olla helteellä kuumeessa.
        Onneksi nyt ei enään, niin karseen kuumia ilmoja ole nyt kun sulla on se flunssa.
        Yritähän lepäillä ja juoda jotain, en sitten tiedä saako kuumaa tai kylmää juoda, mutta kuitenkin pärjäile.

• tomppa.
        Se joka aamulla heräs. kirjoitti:

Voi kehno, sulla flunssa. Tiedätkö, että minulla oli tänäkesänä 2 kertaa kurkkutulehdus, ei ollu kivaa olla helteellä kuumeessa.
        Onneksi nyt ei enään, niin karseen kuumia ilmoja ole nyt kun sulla on se flunssa.
        Yritähän lepäillä ja juoda jotain, en sitten tiedä saako kuumaa tai kylmää juoda, mutta kuitenkin pärjäile.

Kyl mää pärjään, mut ihan hirveä flunssa jatkuu...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe