Minä tykkään käyttää siteitä, lähinnä paksuja sellaisia. (olen mies) Tenoja ja semmoisia.
Se hankaa mukavasti penistä kävellessä.
Joskus voi pikkasen lirauttaa pissaakin.
Ikävää, että suomalaiset on niin mahdottoman ahdasmielisiä, kun kyse on jostain harmittomasta fetissistä. Japanissa on asiat toisin.
Eli suomalaiset on suvaitsemattomia juntteja.
terveysside
7
1417
Vastaukset
- myöskin
suosituksi tullutta kuukuppia 1
- tamponia!
Se hieroo mukavasti anusta kävellessä, eikä lorahda housuun.
- Sie siellä
tamponia! kirjoitti:
Se hieroo mukavasti anusta kävellessä, eikä lorahda housuun.
Mekko päälle, niin miltäs sitten tuntuis ?
- nainen50v
aika perverssiltä touhulta.Tuntuisikohan vielä mukavammalta,jos sinulla olisi kuukautiset. Tietäisit OIKEASTI, miltä se tuntuu.
- tosissasi,
niin mene hoitoon, jos pilailet, et ole ollenkaan hauska.
- Anonyymi
Suomi on vapaa maa käytäköön jokainen mitä käyttää jollei siitä ole muille haittaa.
Ei minua yhtään mitenkään haittaa tositen vaippa ym leikit kunhan ne ei loukkaa niitä jotka joutuu oikeasti käyttämään sairauksien vuoksi!
- Anonyymi
Kaupasta saa ostaa verta.
Lorauta sitä pöksyihin ja nauti elämästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486