Minä tykkään käyttää siteitä, lähinnä paksuja sellaisia. (olen mies) Tenoja ja semmoisia.
Se hankaa mukavasti penistä kävellessä.
Joskus voi pikkasen lirauttaa pissaakin.
Ikävää, että suomalaiset on niin mahdottoman ahdasmielisiä, kun kyse on jostain harmittomasta fetissistä. Japanissa on asiat toisin.
Eli suomalaiset on suvaitsemattomia juntteja.
terveysside
7
1293
Vastaukset
- myöskin
suosituksi tullutta kuukuppia 1
- tamponia!
Se hieroo mukavasti anusta kävellessä, eikä lorahda housuun.
- Sie siellä
tamponia! kirjoitti:
Se hieroo mukavasti anusta kävellessä, eikä lorahda housuun.
Mekko päälle, niin miltäs sitten tuntuis ?
- nainen50v
aika perverssiltä touhulta.Tuntuisikohan vielä mukavammalta,jos sinulla olisi kuukautiset. Tietäisit OIKEASTI, miltä se tuntuu.
- tosissasi,
niin mene hoitoon, jos pilailet, et ole ollenkaan hauska.
- Anonyymi
Suomi on vapaa maa käytäköön jokainen mitä käyttää jollei siitä ole muille haittaa.
Ei minua yhtään mitenkään haittaa tositen vaippa ym leikit kunhan ne ei loukkaa niitä jotka joutuu oikeasti käyttämään sairauksien vuoksi!
- Anonyymi
Kaupasta saa ostaa verta.
Lorauta sitä pöksyihin ja nauti elämästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599