Minä tykkään käyttää siteitä, lähinnä paksuja sellaisia. (olen mies) Tenoja ja semmoisia.
Se hankaa mukavasti penistä kävellessä.
Joskus voi pikkasen lirauttaa pissaakin.
Ikävää, että suomalaiset on niin mahdottoman ahdasmielisiä, kun kyse on jostain harmittomasta fetissistä. Japanissa on asiat toisin.
Eli suomalaiset on suvaitsemattomia juntteja.
terveysside
7
1292
Vastaukset
- myöskin
suosituksi tullutta kuukuppia 1
- tamponia!
Se hieroo mukavasti anusta kävellessä, eikä lorahda housuun.
- Sie siellä
tamponia! kirjoitti:
Se hieroo mukavasti anusta kävellessä, eikä lorahda housuun.
Mekko päälle, niin miltäs sitten tuntuis ?
- nainen50v
aika perverssiltä touhulta.Tuntuisikohan vielä mukavammalta,jos sinulla olisi kuukautiset. Tietäisit OIKEASTI, miltä se tuntuu.
- tosissasi,
niin mene hoitoon, jos pilailet, et ole ollenkaan hauska.
- Anonyymi
Suomi on vapaa maa käytäköön jokainen mitä käyttää jollei siitä ole muille haittaa.
Ei minua yhtään mitenkään haittaa tositen vaippa ym leikit kunhan ne ei loukkaa niitä jotka joutuu oikeasti käyttämään sairauksien vuoksi!
- Anonyymi
Kaupasta saa ostaa verta.
Lorauta sitä pöksyihin ja nauti elämästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436