Kani koputti oveen ja kun mies avasi se kysyi:
-Voisinko saada porkkanan?
-Valitettavasti et, minulla kun ei ole porkkanoita. Tämä paikka on hammashoitola ja minä olen hammaslääkäri.
Kani lähti, mutta tuli seuraavana päivänä takaisin ja kysyi:
-Enkö saisi yhtä porkkanaa?
Vastaus oli sama tälläkin kertaa mutta silti kani tuli uudelleen seuraavana päivänä.
-Tuolla K-marketissa on porkkanat tarjouksessa tällä viikolla, sanoi hammaslääkäri ja toivoi että kani viimein ymmärtäisi ettei hammashoitolassa ole porkkanoita jakelussa. Kani tuli takaisin taas seuraavana päivänä. Nyt hammaslääkäri alkoi kyllästymään siihen ja sanoi:
- Jos vielä kerran tulet tänne minua häiritsemään työaikana niin vedän sinulta nuo kaksi etuhammastasi.
Sekään ei auttanut vaan kani tuli taas seuraavana aamuna takaisin porkkanaa kerjäämään. Nyt hammaslääkäri teki uhkauksestaan totta ja veti kanilta sen kaksi suurta etuhammasta.
Seuraavana päivänä kani koputti hammaslääkärin ikkunaan ja kysyi:
-Saisinko lasin porkkanamehua?
Saisinko porkkanan?
Söpö-söpö
2
3061
Vastaukset
- cig
huono en ymmärrä miksei se mennyt markettiin?
- Öllä
Itse hammaslääkäri, ja sillä palkalla ei keksi parempia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008