Eli olen etsinyt pääni puhki pelejä.
Mutta kamalan huonolla menestyksellä.
Löydän aikapaljon mieluisia fantasia pelejä, mutta ne ovat joko jossain liian kaukana (tyyliin rovaniemi) tai sitten k 18.
Jos jollakulla on tietoa pelistä joka on jossain sanotaanko alempana kuin pohjanmaa ja pelin ikä raja korkeintaan 15 niin ystävällisesti ilmoittaisitko pelistä ja vaikka nettisivusta jolta siihen voi tutustua^^
Olen epätoivoinen...^^'
Pelejä missä?
Leslie.
2
1270
Vastaukset
- Vokkie
Eipä kukaan ole osannut vastata tähän.
En osaa sanoa kuin: Käyppäs katselemassa vielä www.larp.fi (suomen liveroolipelaajat ry:n kotisivut) siellä on larp-kalenteri ja muuta kivaa. keskustelu palstaa voi myös siellä kysellä asiasta.
Noin yleensä vaikka ei täyttäisi ikä vaatimuksia, niin voi ottaa pelinjohtoon yhteyttä ja kysellä voidaanko ikärajasta joustaa. Joissain tapauksissa joustoa on ja joissain taas ei.- stanicblsphemy
Imatralle tulossa kesäkuussa Kiirastuli, vampyyriaiheinen LARPpi.
Pistän linkkiä kunhan saan sen jostain käsiini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689