Cesar muistaakin minut viime vuoden Big Brother -kaudelta aktiivisena kirjoittajana (tosin toisella nimimerkillä) ja tulihan sitä oltua BB-varjobileissäkin finaali-iltana.. ;)
En tiedä, ovatko muut nimimerkkinsä rekisteröineet esitelleet itsensä, mutta ajattelin sen nyt tehdä. Eli olen vankkumaton Big Brother -fani Helsingistä, ikää on kokonaiset 37v - ja kovasti odotan tällä hetkellä, että netti-teeveen pääsisi ostamaan ja että lähetys alkaisi. Tästä illasta tulee toivottavasti mielenkiintoinen, kun talon asukkaat pääsevät tutustumaan toisiinsa ja netti-teeveen kautta suorana myös katsojana asukkaisiin hiljalleen tutustuu. Siitä ne omat suosikit sitten nopeasti syntyvät. Luotan itse nimittäin ensivaikutelmaan, vaikka toki viikkojen kuluessa suosikit saattavat muuttuakin.
Ja tältä palstalta luonnollisesti odotan mielenkiintoista sananvaihtoa. Mikäli viimevuotinen toistuu, arvoisalla sefullamme tulee riittämään hommia... :s
Esittely
BBFaniHKI
3
672
Vastaukset
- Jarmali
Mies olen ikää 35 Tampereelta. Samalla Nikillä sitä oltiin viimevuonnakin, tosin lähinnä tuolla Subin keskustelupalstan puolella ja niin kait nytkin. Näkyy ja kuuluu!
juu, elikkäs oon 20w BB-fani Vaasasta.. Yritän mahdollisimman ahkerasti käydä kirjoittelemassa täällä palstoilla.. viime vuonna en tainnut ihmeemmin eksyä näille sivuille, mutta jos nyt senki edestä... :D
Pikkusen jäi mietityttämääm kuka oletkaan, mutta hyvä meininki silti =)
Hommaa tuntuu olevan heti alusta asti...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329856
- 1236761
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486304- 794837
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324530- 353632
- 613234
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283095Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253088Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263033