N-clean

tialiina

N-clean hakee pohjoseen kerroshoitajii, onko kellään kokemusta firmasta?

25

8628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierra

      Samanlainen kuin muutkin siivousfirmat; työntekijästä imetään vimeisetkin mehut, työtahti tappava. Tehoja lasketaan ja mikäli työntekijä ei saavuta niitä, kengän kuva on perseessä alta aikayksikön, samoin tulee kenkää jokaiselle joka uskaltaa mennä liittoon kyselemään oikeuksiaan joita n-cleanin pomoporras talloo ja vääristelee kokoaikaisesti.

      Tervetuloa rahanahneen vanhan pieun orjajoukkoon!

      • Njurmi

        perseriistofirmasta ilmoitus työsuojeluvaltuutetuille, liittoon ja työsuojelupiiriin.


      • N-Cleanilla
        Njurmi kirjoitti:

        perseriistofirmasta ilmoitus työsuojeluvaltuutetuille, liittoon ja työsuojelupiiriin.

        luottamusmieskin...


      • minä vaan

        saanko kysyä missä päin suomea olet n-cleanilla töissä?


      • isohko kaupunki
        minä vaan kirjoitti:

        saanko kysyä missä päin suomea olet n-cleanilla töissä?

        ei kuitenkaan Turku.


      • mie vaan
        N-Cleanilla kirjoitti:

        luottamusmieskin...

        niillä luottamusmies joo, mutta ei se vastaa puhelimeen ei edes kun liitosta yritetään soittaa.. olen töissä n-cleanilla ka-ra siivouksen kautta.


      • kierra
        N-Cleanilla kirjoitti:

        luottamusmieskin...

        Yksi ainoa luottamusmies koko Suomen kattavan firman työntekijöiden asioiden hoitamikseksi, meitä on kaiketi jo n 1000 kpl. Lienee jo tässä vaiheessa luottamusmies täysin uupunut työtaakkansa alle. Sen verran rahanahne työntekijöiden oikeuksia polkeva yritys on kyseessä etten yhtään ihmettele jos on jo sairaslomalla burn-outin takia. Varmaan kiroaa alimpaan helvettiin sen päivän kun asettui ehdolle, ei tainnut tietää mihin paskaan lusikkansa iski.


      • Njurmi
        kierra kirjoitti:

        Yksi ainoa luottamusmies koko Suomen kattavan firman työntekijöiden asioiden hoitamikseksi, meitä on kaiketi jo n 1000 kpl. Lienee jo tässä vaiheessa luottamusmies täysin uupunut työtaakkansa alle. Sen verran rahanahne työntekijöiden oikeuksia polkeva yritys on kyseessä etten yhtään ihmettele jos on jo sairaslomalla burn-outin takia. Varmaan kiroaa alimpaan helvettiin sen päivän kun asettui ehdolle, ei tainnut tietää mihin paskaan lusikkansa iski.

        Joo, tunnen tän omistajan.Suuret on puheet miehellä ja vielä suurempi maha.Saavutetut linjat, kun pitää säilyttää.
        Kun on surkeista oloista lähtöisin, niin neste kihahtaa nuppiin näillä pyrkyreillä. Ei muista omaa taustaansa, kun rahanahneus iskee.


      • LKLDRFRDD
        Njurmi kirjoitti:

        Joo, tunnen tän omistajan.Suuret on puheet miehellä ja vielä suurempi maha.Saavutetut linjat, kun pitää säilyttää.
        Kun on surkeista oloista lähtöisin, niin neste kihahtaa nuppiin näillä pyrkyreillä. Ei muista omaa taustaansa, kun rahanahneus iskee.

        oletko töissä kyseisessä firmassa?
        os asiat on niin huonosti niin miks olette siellä töissä eihän teitä kukaan väkisin siellä pidä!
        Sollilla saisitte varmaan "paremman" kohtelun.


      • *Vinkki*

      • taikuriska
        isohko kaupunki kirjoitti:

        ei kuitenkaan Turku.

        onko kellään hyviä kokemuksia n-clean firmasta. olen menossa sinne töihin ,vähän arveluttaa kun on vaan kielteistä kirjottelua.


      • Telsu
        taikuriska kirjoitti:

        onko kellään hyviä kokemuksia n-clean firmasta. olen menossa sinne töihin ,vähän arveluttaa kun on vaan kielteistä kirjottelua.

        Hei! Kaverini on ollut jonkinaikaa Ncleanilla ja hän on tykännyt. Oli aikasemmin isolla firmalla mutta vaihtoi ja ei ole katunut. Pienemmässä firmassa on kuitenkin erilaista ja pomo on ihan mukava (olen tavannut ja jutellut sen kanssa. Houkutteli muakin töihin, mutta taidan keskittyä opiskeluun tällä erää. Katsotaan sitten kesällä kun tarvii kesätöitä. Jos en pääse oman alan hommiin, menen varmaan ncleanille, koska varmaankin pääsen samaan kohteeseen kaverini kanssa. Nurmea en ole tavannut enkä osaa sanoa hänestä mittän.


      • *ei tietoa*
        taikuriska kirjoitti:

        onko kellään hyviä kokemuksia n-clean firmasta. olen menossa sinne töihin ,vähän arveluttaa kun on vaan kielteistä kirjottelua.

        Täällä ei varmastikaan sellaiset ihmiset kirjoittele jotka olisivat omaan olotilaansa tyytyväisiä. Mene ihmeessä kokeilemaan ja muodosta itse oma käsityksesi k.o. yrityksestä. Ei ole omia kokemuksia mutta en kyllä viitsisi täällä kirjoittelevien ihmisten mielipiteisiin luottaa. Jos joku toinen ei tykkää niin sinähän voit viihtyä vaikka kuinka hyvin. Ei muuta kuin onnea sinulle!


      • siistijä
        LKLDRFRDD kirjoitti:

        oletko töissä kyseisessä firmassa?
        os asiat on niin huonosti niin miks olette siellä töissä eihän teitä kukaan väkisin siellä pidä!
        Sollilla saisitte varmaan "paremman" kohtelun.

        SOL.la et saa yhtään kummempaa kohtelua.Sama kiire,tappotahti kuin N-Cleanillakin.Ja tautisen vähän työväkeä!
        Olin enne SOL.la ja pakosta jouduin kun firma talossa vaihtui N_Cleanille.
        SOL.n pomoni ei vastannut puhelimeen,ei tekstiviestiin,ei sähköpostiin...Nykyinen pomo vastaa jos häntä yrittää saada kiinni.
        Toivottavasti ei enää SOL.a,eikä mitään muutakaan.


      • palkollinen n:llä
        Njurmi kirjoitti:

        Joo, tunnen tän omistajan.Suuret on puheet miehellä ja vielä suurempi maha.Saavutetut linjat, kun pitää säilyttää.
        Kun on surkeista oloista lähtöisin, niin neste kihahtaa nuppiin näillä pyrkyreillä. Ei muista omaa taustaansa, kun rahanahneus iskee.

        Uskomatonta, että eletään vuotta 2011 ja mikään ei ole muuttunut yrityksessä vuodesta 2006 - suhteessa työntekijöihin ja omistajien asenteeseeseen. Sama meno jatkuu ja puheet vaan suurenee. Kiertäkää kaukaa yritys, ellette halua uusia kokemuksia todella vanhanaikaisesta yrittämisestä.


      • Alleri63
        Njurmi kirjoitti:

        Joo, tunnen tän omistajan.Suuret on puheet miehellä ja vielä suurempi maha.Saavutetut linjat, kun pitää säilyttää.
        Kun on surkeista oloista lähtöisin, niin neste kihahtaa nuppiin näillä pyrkyreillä. Ei muista omaa taustaansa, kun rahanahneus iskee.

        Myös kokemusta kyseisestä herrasta. Aikoinaan tuli oltua Aluesiivouksella kerroshoitajana Jyväskylässä. Ei näytä herran touhut muuttuneen. Enkä ihmettele, että Jyväskylän Omena hotelliin haetaan taas kerran porukkaa!!


    • victoria --

      mulle tarjottiin 1v sitten pohjois-karjalasta oikeen yötyötä. Olin laittanut heille työhakemuksen. En kuitenkaan siihen rumbaan lähtenyt. Yksi tuttuni kertoi siellä oltavista, ja pieneen hikiseen, ja kuppaseen mökkiin, joutui ahtautumaan jopa 8 ihmistä tavaroineen, ja aina joku ramppasi ees taas, ja ei saanut yövuorolaiset nukuttua, kun toista vuoroa tekevät juoksivat menemään. Tavaroita kuulemma meni sekaisin toisten kanssa, ja jopa varastelua tapahtui, kun kassia piti jossain nurkassa säilyttää.

      En tajua tuollaista kuinka ison laskettupaikan hotellin, (ylläksen, ja kolin,) kaltaisissa paikoissa ei ole tuon kummosempia yöpymis paikkoja edes. Kieltäydyin kunniasta, ja työntekijöitä etsivä nainen myönti ongelman, että heillä käy niitä opiskelijoita paljon kääntymässä, eikä monet jatka, kun palkka on mitä on, ja työtahti on tosi kova.

      Nainen vielä sanoi minulle vaivaantuneena, että heillä tehdään sitten yöaikaan kaikki ne muut yleisten tilojen siivoukset, mitä ei ehdi pv aikaan tehdä, kovan huonesiivous tahdin takia. Mieluummin etsin aamu/pv työtä, kuin tappotahtia.

    • Hyvää sanottavaa

      Itse olen ollut kerroshoitajana jo kahtena vuotena kesätöissä sekä opiskelujen ohella ja itselläni on vain hyvää sanottavaa!
      Palkkani on 9,82€/h, yötöistä n. 1€ enemmän. Palkka ei siis ole päätä huimaava, mutta kyllä opiskelijalle kelpaa.
      Työkaverini ovat mahtavia, kuuden tunnin työpäivänä on yksi 30min ruokatauko ja yksi kahvitauko. Kerroksilla työtahti voi kiireisenä aikana olla rankkaa mm. selkä menee paskaksi, mutta olen kyllä laihtunut jo 3 kiloa tänä kesänä pelkällä työllä niin ihan hyvä :D
      Palkat maksetaan oikein ja ajallaan, koskaan ei ole ollut väärin maksettuna!

      Toisaalta taas olen kuullut eräästä toisesta hotellista, että siellä kaikki siivoojat ovat vanhoja, elämäänsä kyllästyneitä, katkeria ämmiä, jotka valittavat joka asiasta!

    • Oikea päätös

      Hyvät N-Cleanin työntekijät ! Arvostan teitä suuresti kun jaksatte paiskia töitä kyseisessä firmassa, mutta ottakaa kuitenkin lusikka kauniiseen käteen ja tehkää valintoja työsaralla. Työ on aina työtä, mutta ihmisiä pitää kuitenkin kunnioittaa, elämmehän oikeuden mukaisessa yhteiskunnassa.

      • siivoojanplanttu

        Tein valinnan. On niin vastenmielinen yritys, että lähdin pois ja sääliksi käy niitä, jotka joutuvat jatkamaan. Tulosta yritetään tehdä keinolla millä hyvänsä, mutta eihän se onnistu vain hoputtamalla, uhkailemalla, huijaamalla ja haukkumalla. Syytä ei ole kuulemma muuhun! Yäk! Masentavaa. Pysykää poissa! Jos asiakkaat tietäisivät, miten kate tehdään, lähtisivät hekin pois ja koko ajan niin tapahtuukin.


    • uskomatonta!

      Palkat tulevat miten milloinkin ja usein vajaina ja jos joku sattuisi vastaamaan puhelimeen niin maksamatta jääneistä päivistä voi saada viisikin euroa jos hyvin käy. Palkanlaskijalle on tosin kiellettyä työntekijän soittaa ja työsopimukset joita he ovat itse kirjoittaneet ovat sellaisia että he itse sanovat etteivät ne ole edes työsopimuksia.
      Ylitöitä pitäisi jaksaa tehdä vaikka kuinka koska ei ole sijaisia. Tämä on toki tuttua muiltakin aloilta mutta N-Clean tekee poikkeuksen siinä että ylitöistä ei tahdota maksaa mitään.
      Älkää menkö kyseiseen firmaan. Sieltä ei saa kuin sairaseläkepaperit ja kohonneen verenpaineen.
      Esimerkkejä kuluneen vuoden ajalta olisi vaikka kuinka mutta ei nyt tällä kertaa enempää.

    • sisko siivooja

      No,pian täällä Keski-Suomessakin alkaa N-clean toimia...
      Ovat saaneet osuuskaupan isoja kohteita kilpailutuksen kautta.
      Halvalla tarjottu kohteiden siivoukset ja palkattu töihin ulkomaalaisia
      opiskelijoita,ohjaajat ja esimies tietenkin suomalaisia.
      Jos noihin aikaisempiin kommentteihin on uskominen,ei hyvältä vaikuta.

    • acbegf

      N-clean ei ole sitoutunut uuteen palkkojen pisteytykseen. Siksi tarjoavat Keski-Suomessa kaupan siivouksesta alle 8 euron harjoittelijan palkkaa ja elintarviketiskin siivouksesta 8,29 €. Halvemmilla palkoilla saa kilpailuetua, mutta se kilpailuetu on suoraan pois siivoojien ansioista.

    • Tiski-Tiina

      Osuuskaupan kauppias totesikin jo,,,,,10% halvempi hinta,,,mutta varmaan 50%
      huononpi laatu. Johan jotain kertoo se,että ei edes asiakkaan johtoportaan toivetta kuunnella esim tiskarin palkkaamiseksi...Henkilölle kyllä tarjottiin jatkoa työhön,mutta N-cleanin maksamalla pari euroa huonommalla tuntipalkalla!!!!

    • näin meillä

      Vuoden verran ollut firmassa töissä. Ensimmäiset 3 kk meni mukavasti mutta sitten alkoikin tulemaan uusia kohteita yhden siivoojan vastuulle eikä esimies tähän jaksanut puuttua..kunhan joku sen kohteen vain tekee. Jouduin monesti menemään paria tuntia aikaisemmin töihin pesemään käsin moppeja ettei tarvinnut likaisilla kohdetta siivota toistamiseen. Pääkohde oli pitkään ilman esimiestä ja johtoporras haukkui työntekijät lyttyyn kun oli tehot alhaalla eikä mitään osattu tehdä..eihän meistä työntekijöistä ketään oltu opetettu tekemään tilauksia tai laskutuksia ym. Sitten nämä 8-9 päivän työputket järkyttävine tuntimäärineen ilman ruokataukoa kun kode piti tietyssä ajassa saada tehtyä. Tämä yhdistettynä kesähelteisiin ja huonoon ilmastointiin.

      Missään vaiheessa ei ole perehdytetty toimintatapaa miten esim. toimitaan siinä tilanteessa kun on esim. veritahra lattialla tai muita eritteitä. Myöskään 8 tai yli 8 tunnin päivinä ei ole puhuttukkaan että saisi pitää kahvitaukoa. Töitä teetettiin yli puoli vuotta putkeen ilman viikonloppuvapaita.

      Nyt tuli uudet kohteet kehiin ja niitä on liikaa. Yhden siivoojan vastuulle laitetaan monta ruokapaikkaa/yökerhoa sekä muita pieniä satunnaisia kohteita. Nämä kaikki pitää tehdä päivittäin. Sairastapauksiin ei ole varauduttu vaan oletetaan että toki kipeänä tullaan myös töihin. Muita kohteen siivouksen osaavia ei ole.

      Esimies pompottaa jatkuvasti ja kiukuttelee alaisille. Kohdeohjaajat ovat kokemattomia ja pelkäävät esimiehen suuttumista. Esimies suuttuu asiallisesta palautteesta.

      Nyt alkaa riittämään tässä firmassa työskentely, jotakin on leipänsä eteen tehtävä mutta liika on aina liikaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2398
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1373
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1235
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe