Kertokaas te viisaampina mistä se johtui kun kaveri lastutti autoonsa parikyt konia lisää ja vääntöäkin tuli muutama nyyttoni lisää niin mistä johtuu se että ennen lastutusta oli kierrosluku 80km/h nopeudessa 150rpm. korkeampi kuin nyt?
Mikä saa aikaan sen että kun teho lisääntyi niin kierrokset tippuivat verrattuna entisiin lukemiin?
Auto on ihan tavallinen manuaali, diisseli ja turbollinen.
Mistä johtuu lastutuksen yhteydessä
3
823
Vastaukset 3
ellei samalla joko...
A. korjattu luistavaa kytkintä.
B. Vaihdettu vaihteistoa/vaihteiston välityksiä.
C. Vaihdettu perän tasauspuörästöä/välityksiä
D. muutettu rengaskokoa reippaasti (jolloin vauhdin muutoksen huomaa tutkalla, mittaria tuijottamalla sitä ei huomaa.)- Muha
Jos kierroslukutieto tulee mittarille moottorin ohjaus boxin kautta, saattaa se lastutettuna antaa hieman erilaista tietoa ulos...
- koivuhalko ja lastut
Muha kirjoitti:
Jos kierroslukutieto tulee mittarille moottorin ohjaus boxin kautta, saattaa se lastutettuna antaa hieman erilaista tietoa ulos...
tuolla tavallahan se tehokäppyrä saadaan paperilla näyttämään paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588