Olemme lähdössä miesystäväni kanssa Thaimaan Phukettiin. Minkälaisia ovat Thaimaalaiset naiset. Olen kuullut, että kauniit naiset käyvät kiinni miehiin samalla tavalla kuin turkkilaiset miehet naisiin. Vähän arveluttaa se että lähteäkö vai ei.
Vastaukset 3
- Seelena
Mekin oltiin Phuketissa joku vuosi sitten. Todella Patong Beach rantakadulla kävellessä mieheni kanssa thaimaalainen nainen vetäs miestäni kädestä.... Tämä tapahtui, kun itse jäin jonkun metrin päähän katsomaan sharonkia ja mieheni ei huomannut sitä vaan jatkoi matkaa... Ei sen takia kannata olla menemättä. Hauskaa lomaa.
- aika sentään...
Olen ollut mieheni kanssa Phuketilla viisi kertaa. Ei siellä kukaan väkisin vie miehiä. "Tytöt" on humoristisia ja juttelevat ja käyttäytyvät ihan asiallisesti. Älä ainakaan tuommosen asian takia jätä matkaa tekemättä, Phuket on ihana paikka!!!
- oletko tosissasi
Et kai nyt tosissasi kirjoita, että joku veisi miehesi tuosta vaan :)) Kai siihen hänelläkin olisi jotain sanottavaa, vai aivanko "vietävissä" olevan miehen olet löytänyt !! Ei naiset siellä sen kummempia ole kuin muuallakaan, huumorilla se pitää ottaa jos joku tulee miehellesi juttelemaan.... ei ne ketään väkisin vie :))) Hyvää matkaa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459