Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

clinton

moottori 110cc

missä on käytetty clinton 3hp merkkisiä moottoreita? jotkut puhuu et ne ois pesukonetta pyöritelly???

9

2039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen nähnyt

      Aikoinaan näin sähköttömässä taloudessa Clinton-moottorilla pyörivän pesukoneen. Ehken 70-luvun alkupuolta oli.

    • Nimetön

      Minulla on se clinton olemassa. Soita 040 7301908.

    • peknet

      clinton 3 hp pyöritti pulsaattori pesukonetta kiilahihna vedolla 60 luvulla. itselläni oli sellainen. mutta pesukoneen merkkiä en muista .käyntikuntoinen moottori on vielä tallella. keltähän löytyisi pesukone?

    • fddf

      Mulla on kans vanhan Clinton tallissa - pesukone on häipynyt....

      • B. Clinton

        Ainakin puutarhajyrsimessä oli 60 luvulla Clintonin polttomoottori, aika erikoista
        että sitä on myös käytetty pesukoneessa.


    • essa11

      Clinton moottoreit oli ainakin 1965 Pulkkilassa Uljuan tekoallas työmaalla vesipumpuissa ja varma käyntinen.Myös pesukoneen moottorina olen nähnyt.
      Sedälläni oli Kuusamossa.
      Itselänikin on mutta puola ei sytytä.Kuka tietää mistä niitä saa.

    • El Pollo del Muerta
    • jätkä175

      No itellä on isävainaani mummulasta tuotu Clinton 3 hp kone ja se oli iän kaiken pyörittäny pyykkäyskonetta, mut ei tullu otettua muuta ko se moottori ku ei ollut tilaa ku se pyykkäyskone oli niin hirveän kokonen häkkyrä ja raskas mut löytypä yhen 4 h romikselt viimevuonna semmonen pyykkikone liiman moottoria mut oli hyvä sanua et kone on jo kotona valmiina ja entrattuna ja nytpä on mukava pesästä sillon tällöin kesämökillä matot. Pentseeniä pikkasen tankkihiin ja narust käyntiin

    • Anonyymi

      Clinton 3hp on lumilingossa, hyvin lentää lumi😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe