Kyselisin vain polttoaineiden hintoja Epsanjan maaperällä...
???
Olisi tarkoitus vuokrata auto (myös hyviä/luotettavia/HALPOJA autovuokraamoja voi suositella) ensi "kesän" (toukokuu) lomareissulla mutta budjetin teko tökkäsi polttoaineen hintaan.
APua!
T: Malaga-Barcelona lössi
Autolla Epsanjassa
8
1030
Vastaukset
- siru
puolta halvempaa kuin suomessa
- Mie
84c maksoi 95/98 viimekesänä, lienee samoissa hinnoissa nytkin.
Kuka tietää kannattaakos sieltä ostaa auto paikanpäältä ja sitten tuoda se suomeen, siis käytetty , kohtuuhalpa kesäauto.
- E.
www.hellehollis.com
Luotettava ja edullinen. Uudet autot. Varauksen voi tehdä netissä, puhelimessa tai faxilla. - espanjassa
Suosittelen muöskin HelleHollista.Uudenkarheita autoja ,edulliset hinnat,hyvä palvelu.Kannattaa ottaa ilmastoitu auto.Olen vuokrannut noin 10 kertaa.Alkoivat antaa alennusta pyytämättä kolmen vuokrauksen jälkeen.
Lisäksi puhelin päivystys jos ongelmia.Toimi tapauksessani ollessani jossakin hemmetin kuusessa, missä kännykkä kuitenkin vuoren huipulla onneksi toimi.Syynä oli kuitenkin oma tyhmyyteni,moderni käynnistyksen esto,ei auto käynnistynyt,kun ikkuna oli auki.Päivystäjä neuvoi.- E.
Hellehollis laajentaa ja samalla siiryy muualle Malagan lentoasemalta (?) Olen myös käyttänyt kyseistä vuokraamoa pitkään ja saan sieltä autot edullisesti. Erinomainen palvelu, nyt syksyllä oli autona 5000 km ajettu turbodiesel, pikkuauton hinnalla.
- E.
95 lyijytön 84.9 centtiä, diesel 71.9 c.
- Jarmo
Fuengirolassa vuokraamo Finlink Junakadulla,
- E.
Jarmo kirjoitti:
Fuengirolassa vuokraamo Finlink Junakadulla,
Ovatko ruuhkat yhtään helpottaneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673