Miten teillä menee?? Mulla siis la 9.2. ja pahoinvointi on pikkuhiljaa alkanut hellittää.. Onneksi! En enää siis oksenna kuin ehkä hampaiden harjauksen yhteydessä aamuisin. ;) Liikkeitä olen tuntenut n. pari viikkoa, nyt olen siitä jo ihan varma. Mulla on entuudestaan yksi lapsi, että ehkä olen osannut tunnistaa nyt paremmin. Kyllä ne liikkeet on selvästi jo enemmän kuin pieni "ilmakuplan puhkeaminen" silloin tällöin, enemmän sellaista säännöllistä "kalan nypytystä".. =)
Helmikuun äidit!
5
741
Vastaukset
- äippä
Sama laskettu kuin sinulla eli 9.2! :) Tosi hyvin on mennyt! Pahoinvointi hellitti jo jotain 10viikolla... Väsy vain painaa vielä! Olen myös tuntenut liikkeet sen parisen viikkoa... Ja ennestään 2 lasta... Ja todellakin liikkeet on jo liikkeitä eikä ilmakuplia! :) Mistä päin olet? Minä odottelen oulussa... Jokos mahasi pömpöttää? Minulla jo iso maha ja sitä ihmettelen kun ei aikaisemmilta ole näin aikaisin ollut... Mutta ei haittaa mitään! :) Painoa ei ole vielä tullut yhtään! :) Päin vastoin laskenut vaikken ole edes oksentanut kertaakaan! Innokkaana odotan rakenne ultraa! :)
- Tytti
Meille odotetaan esikoista syntyväksi 10.2. Mulla myös pahoinvointi on alkanut vähitellen helpottaa. Oksentamaan en ole onneksi joutunut koko aikana, kuvottanut on siitäkin edestä. Nyt on enää silloin tällöin kuvotuskohtauksia. Tällä hetkellä riesana on virtsatietulehdus, johon sain antibiootit tänään. Liikkeitä en ole vielä tuntenut (kai?!), kun en oikein tiedä, millaiselta niiden pitäisi tuntua.
- äiti 10/2005
hyvin menee, enää ei ole ihan niin paha olo. Esikoisen purkkiruuat (ikää 10kk) yökkäilyttää edelleen kovasti, saanpahan motivaatiota tehdä lapselle kunnon kotiruokaa. Maha tuntui pullahtavan ihan yhtäkkiä tässä muutama päivä sitten, kuulostaa hassulta mutta siltä se tosiaan tuntui. Mulla la vasta 26.2.2007.
- annfia
Kiva kuulla, että on muitakin ja etten ole ollut yksin pahoinvointini kanssa.. Mua kans itseasiassa vaivaa vieläkin väsymys ja sellanen kummallinen "haluttomuus" tehdä yhtään mitään.. Tänä aamuna olin ekaa kertaa aikoihin tosi pirteä, kun aamulla oli sellanen ihanan kirpakka ilma. Sai kunnolla happea.. =) Ja heartti: olen valitettavasti keski-Suomessa, mutta eihän sitä tiedä, vaikka tieni osuisi Treellekin, kun siellä olen kuitenkin monta vuotta asunut! :)
Hei!
Helmivauvaa odottelen. Tuli vähän yllätyksenä, mutta ollaan miehen kans onnellisia. Mua huolestuttaa mun ylipaino, bmi 40. Olo on ollu muuten hyvä, vuorotyössä vähän väsyttää. Onneksi huomenna on viimeinen päivä ja alan taas opiskella maanantaina. Ja Oulussa siis asutaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1693081Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441889Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311874- 1961817
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261590Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771266Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja881206Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111063Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1801046- 211019