Ollaan ens vuonna menossa Raket junioriin ja pitäs hankkii uus kone. Mikä on hyvä ja kulkeva kone/pytty (kaikki tietysti kulkee). En nyt tarkoita että seuraava laittaisi tänne viestin ´´Opettele ajamaan´´. Kiitos jo etukäteen!
Raket kone
4
1545
Vastaukset
- lekalate
Aika pahan kysärin heitit, jotkut ei sitä kultamunaa löydä vaikka hakee. Tarkoititko uutta konetta vai 'uutta' ?
Periaatteessa vaihtoehtoja on hakea itse palikat kohdalleen tai sitten ostaa valmis paketti. Rahoista on helppo päästä eroon, itse hakemalla tulee halvemmaksi jos on hieman sisua. Valmiin koneen hintaan täytyy huomioida se tehty työ testauksineen ja kilpailukokemuksineen.
Tosiasia kuitenkin on se että loppupeleissä pelkällä koneella ei hommaa ratkaista. - r-power
etsi ensiksi kohtuu kulkeva kone niin poikaa motivoi ajaa uudessa luokassa eikannata lähteä sille linjalle että etsit vaan niitä kärki koneita tai gurujen tekeleitä sillä ajat kohtuu moottorillakin pisteitä kohtuu koneita löytyy noin hinta haitarissa 400-1000eeron hintaan jos olet ostamassa kulkevaa konetta niin osta kisoissa esim maaliintulon jälkeen autossa oleva kone niin saat ainakin sen kisan kärki koneen näitä huippukoneita ei myydä kuin kisa paikoilla suoraan siis autosta eikä lehti ilmoituksissa tai puheilla kenen ex tai ketä voitettu tai cuo 2004 voitettu
- Kuskilta
Samaa mieltä, kelvollinen ensin ja sitten vasta kulkukone. Äkkiseltään kulkukoneet näyttävät olevan kapean tehoalueen koneita, joten niistä ei ole voittokoneiksi kuin "Hyvälle" kuskille.
- Air man
Kannattaa jatkaa omilla vanhoilla koneilla joilla minissä olette ajanut.Vai eivätkö ne koneet enään raketissa kuljekkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152