Huijarifima!...

ToNi

Älkää ihmiset missään nimessä tilatko mitään matkapuhelinkauppa.com:ista... Firmalla ei näytä olevan minkäänlaista intoa lähettää tilattuja tavaroita asiakkailleen. Itse tilasin kännykän jo kuukausi sitten eikä sitä ole vieläkään toimitettu. Tilausvahvistus tuli kyllä n. vuorokauden sisällä tilauksesta mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään... Kaikenlaisia koijareita sitä on olemassa...

4

5100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummaa

      Oletko kysellyt asiaa sieltä firmasta?

      Käväisin tässä välillä tsekkaamassa yhden asian, kun jäi vaivaamaan, ja joo, todella nyt on syytä teroittaa että tuo firma Matkapuhelinkauppa.com on eri firma kuin Puhelinkauppa.com samanlaisista nimistään huolimatta. Ilmankos minäkin meinasin jo mennä sekaisin.

      Eli lyhyesti:
      Matkapuhelinkauppa.com ilmeisesti huijarifirma
      Itselläni EI ole kokemuksia tästä firmasta.
      www.matkapuhelinkauppa.com

      Puhelinkauppa.com taasen luotettava firma joka toimittaa tavarat aina postiennakolla ja nopeasti.
      Itselläni tosi myönteisiä kokemuksia tästä firmasta.
      www.puhelinkauppa.com

      Puhelinkauppa.com EI MYY PUHELIMIA VAAN TARVIKKEITA.
      Matkapuhelinkauppa.com taasen näkyy myyvän myös puhelimia.

      Älkää siis sekoittako noita kahta firmaa keskenään.

    • RiPo

      Luotettavaa kauppaa harjoittaa myös www.polkumyynti.com. Olen tilannut akkua,datakaapelia,kuoria ym, ja palvelu toimii.
      Tuotteet ovat myös laadukkaita ja hinnat ok.
      Kun maksat ennakkoon, saat tavaran kotiin seuraavana päivänä. Voin suositella!

      • K:H(m)

        Olette ihan oikeassa.Mutta tuo ei ole ainoa huijarifirma.jos niitä luureja yms.on pakko netistä ostaa niin tilatkaa jostain koko kansan tuntemasta palvelusta,esim hobby hall,netanttila yms.EI IKINÄ PALVELUISTA,JOISSA EI OLE ESILLÄ YHTEYSTIETOJA TMS.


    • Voyager5200

      Puhelinkauppa.comista sain ainakin todella asiallista palvelua. Plantronics Voyager 5200 hands-freeni meni rikki, ja laitoin tuohon puljuun sunnuntai illalla viestiä. Sunnuntai illasta huolimatta tuli viestiä takaisin kuin apteekin hyllyltä, että lähettäkää vaan tänne niin he hoitavat uuden Plantronicsin takuun kautta. Ja niin myös hoisivat.

      Erittäin hyvää palvelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe