Älkää ihmiset missään nimessä tilatko mitään matkapuhelinkauppa.com:ista... Firmalla ei näytä olevan minkäänlaista intoa lähettää tilattuja tavaroita asiakkailleen. Itse tilasin kännykän jo kuukausi sitten eikä sitä ole vieläkään toimitettu. Tilausvahvistus tuli kyllä n. vuorokauden sisällä tilauksesta mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään... Kaikenlaisia koijareita sitä on olemassa...
Huijarifima!...
4
6482
Vastaukset
- kummaa
Oletko kysellyt asiaa sieltä firmasta?
Käväisin tässä välillä tsekkaamassa yhden asian, kun jäi vaivaamaan, ja joo, todella nyt on syytä teroittaa että tuo firma Matkapuhelinkauppa.com on eri firma kuin Puhelinkauppa.com samanlaisista nimistään huolimatta. Ilmankos minäkin meinasin jo mennä sekaisin.
Eli lyhyesti:
Matkapuhelinkauppa.com ilmeisesti huijarifirma
Itselläni EI ole kokemuksia tästä firmasta.
www.matkapuhelinkauppa.com
Puhelinkauppa.com taasen luotettava firma joka toimittaa tavarat aina postiennakolla ja nopeasti.
Itselläni tosi myönteisiä kokemuksia tästä firmasta.
www.puhelinkauppa.com
Puhelinkauppa.com EI MYY PUHELIMIA VAAN TARVIKKEITA.
Matkapuhelinkauppa.com taasen näkyy myyvän myös puhelimia.
Älkää siis sekoittako noita kahta firmaa keskenään. - RiPo
Luotettavaa kauppaa harjoittaa myös www.polkumyynti.com. Olen tilannut akkua,datakaapelia,kuoria ym, ja palvelu toimii.
Tuotteet ovat myös laadukkaita ja hinnat ok.
Kun maksat ennakkoon, saat tavaran kotiin seuraavana päivänä. Voin suositella!- K:H(m)
Olette ihan oikeassa.Mutta tuo ei ole ainoa huijarifirma.jos niitä luureja yms.on pakko netistä ostaa niin tilatkaa jostain koko kansan tuntemasta palvelusta,esim hobby hall,netanttila yms.EI IKINÄ PALVELUISTA,JOISSA EI OLE ESILLÄ YHTEYSTIETOJA TMS.
- Voyager5200
Puhelinkauppa.comista sain ainakin todella asiallista palvelua. Plantronics Voyager 5200 hands-freeni meni rikki, ja laitoin tuohon puljuun sunnuntai illalla viestiä. Sunnuntai illasta huolimatta tuli viestiä takaisin kuin apteekin hyllyltä, että lähettäkää vaan tänne niin he hoitavat uuden Plantronicsin takuun kautta. Ja niin myös hoisivat.
Erittäin hyvää palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498