Huijarifima!...

ToNi

Älkää ihmiset missään nimessä tilatko mitään matkapuhelinkauppa.com:ista... Firmalla ei näytä olevan minkäänlaista intoa lähettää tilattuja tavaroita asiakkailleen. Itse tilasin kännykän jo kuukausi sitten eikä sitä ole vieläkään toimitettu. Tilausvahvistus tuli kyllä n. vuorokauden sisällä tilauksesta mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään... Kaikenlaisia koijareita sitä on olemassa...

4

6482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummaa

      Oletko kysellyt asiaa sieltä firmasta?

      Käväisin tässä välillä tsekkaamassa yhden asian, kun jäi vaivaamaan, ja joo, todella nyt on syytä teroittaa että tuo firma Matkapuhelinkauppa.com on eri firma kuin Puhelinkauppa.com samanlaisista nimistään huolimatta. Ilmankos minäkin meinasin jo mennä sekaisin.

      Eli lyhyesti:
      Matkapuhelinkauppa.com ilmeisesti huijarifirma
      Itselläni EI ole kokemuksia tästä firmasta.
      www.matkapuhelinkauppa.com

      Puhelinkauppa.com taasen luotettava firma joka toimittaa tavarat aina postiennakolla ja nopeasti.
      Itselläni tosi myönteisiä kokemuksia tästä firmasta.
      www.puhelinkauppa.com

      Puhelinkauppa.com EI MYY PUHELIMIA VAAN TARVIKKEITA.
      Matkapuhelinkauppa.com taasen näkyy myyvän myös puhelimia.

      Älkää siis sekoittako noita kahta firmaa keskenään.

    • RiPo

      Luotettavaa kauppaa harjoittaa myös www.polkumyynti.com. Olen tilannut akkua,datakaapelia,kuoria ym, ja palvelu toimii.
      Tuotteet ovat myös laadukkaita ja hinnat ok.
      Kun maksat ennakkoon, saat tavaran kotiin seuraavana päivänä. Voin suositella!

      • K:H(m)

        Olette ihan oikeassa.Mutta tuo ei ole ainoa huijarifirma.jos niitä luureja yms.on pakko netistä ostaa niin tilatkaa jostain koko kansan tuntemasta palvelusta,esim hobby hall,netanttila yms.EI IKINÄ PALVELUISTA,JOISSA EI OLE ESILLÄ YHTEYSTIETOJA TMS.


    • Voyager5200

      Puhelinkauppa.comista sain ainakin todella asiallista palvelua. Plantronics Voyager 5200 hands-freeni meni rikki, ja laitoin tuohon puljuun sunnuntai illalla viestiä. Sunnuntai illasta huolimatta tuli viestiä takaisin kuin apteekin hyllyltä, että lähettäkää vaan tänne niin he hoitavat uuden Plantronicsin takuun kautta. Ja niin myös hoisivat.

      Erittäin hyvää palvelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe