Tavallaan muuttoon liittyvä kysymys tämä, vaikken muuttaja olekaan. Muutin nykyiseen kerrostalovuokrayksiööni kohta tasan vuosi sitten. Jotenkin kaiken muun elämän jalkoihin jäi sitten muutosta ilmoittaminen isännöitsijälle. Tai sitten talonmiehelle tms., koska isännöitsijälle muistin soittaa mutta tyly naisääni vastasi puhelimessa vain että minun tulisi soittaa jollekulle toiselle.
Ilmeisesti muutosta olisi siis pitänyt ilmoittaa jollekin toiselle. Kiinteistöhuollolle? Ainoa numero isännöitsijän lisäksi jonka olen talon ilmoitustaululta löytänyt. Asia ei ole tullut koko vuoden aikana mieleeni, mm. pesutupaa en ole joutunut käyttämään koska olen järjestellyt asiani toisella tavalla kuluneena vuonna. Nyt tuon pesutuvan avaimen tarvitsisin kuitenkin, ja hiukan vaivaa sekin kun ovessa lukee vielä edellisen asukkaan nimi, samoin ovella asukasluettelossa.
Onko kiinteistöhuolto siis se taho johon minun on otettava yhteyttä? Vai pitäisikö tehdä uusi soitto tylylle isännöitsijähenkilölle? Ja ovatkohan kovin tyytymättömiä kun olen vuoden tässä jo elellyt tekemättä ilmoitusta asiasta?
Saattaa kuulostaa erittäin tyhmältä kysyä tällaisia, mutta itseäni vaivaa. Pesutuvan avain kun olisi saatava ja oikea nimi oveen. Kiva jos joku viitsisi vastata, vaikka kuulostaisi hölmöltä ja uusavuttomalta. :)
Nolo pieni suuri ongelma..
..!!
3
1594
Vastaukset
- Reippaasti vaan
Tehty mitä tehty.
Soita molemmille. - öklö
Olen aina ilmoittanut muutosta isännöitsijälle joka ilmoittaa siitä huoltofirmaan joka käy vaihtamassa nimen oveen ja tauluun. Talon tiloissa voi olla myös joku viestilaatikko mihin voit jättää lapun muutostasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959