benelli cafe racer

janne7777

onko kellään kokemuksia tälläisestä pyörästä? mitenkä kestäviä pyöriä lienevät?

2

1390

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koeajamaan

Moto morini corsario 1200, 140 hv.Tulin just ajamasta ja täytyy sanoa, että ompa väkivaltanen vehje, lähtee niin, että kädet venyy 3 senttiä tai muuten kone menee menojaan ja kuski tippuu tielle.

• 1130

Kävin koeajamassa Benelli cafe racerin muutama viikko sitten. Voin sanoa että oli uskomattoman hieno pyörä! Ajettavuus on huippuluokkaa, mahtavat jarrut ja jousitus. Sopivan sporttinen ajoasento. Moottori saa minulta täydet pisteet: tasainen tehokäyrä, upeat äänet ja se vääntö... Pyörä on mahdottoman hauska ajettava!!!

Minua ei myöskään yhtään haitannut se , että pyörä kerää ihan kiitettävästi katseita.

Jos taloudellinen tilanne kohenee riittävästi ensi vuodeksi, tulen aika varmasti hankkimaan.

Myyjän mukaan pyöriä on myyty tänä vuonna toistakymmentä kappaletta. Ei ole kuullemma ollut isompia vikoja.

Kannattaa lukea testi uusimmassa Bikessä. Sai hyvät arvostelut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1379
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      748
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      65
      687
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      87
      678
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      133
      597
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      592
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    10. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      571
    Aihe