tarkoituksena on tehdä seinäkello,
kysymys kuuluu,
mistä saa ostaa koneiston?
(pienen budjetin koneiston)
sinooperi tms askartelukauppa?
seinäkellon koneisto
7
9030
Vastaukset
- niitä...
http://www.matinkulta.fi/java/servlet/org.vr.shop.servlet.Dispatcher?action=
Tuolta olen joskus kellonkoneistoja ostanut postitoimituksena.
Tilatessa on oltava huolellinen, tuolta tahtoo tulla mitä sattuu.
Varsinkin viisarit on jotku toiset, kuin tilatut.
Halpakauppojen koneistot on halpoja ja lyhytikäisiä.
Joskus vuosia sitten jouduin uusimaan seinäkellooni koneiston.
Ostin tuon kelloliikkeestä, hintaan 80 mk ja on se pelannut kaikki nämä vuodet.
Hajuvesikauppiaat lähettää rihkama kelloja parhaille asiakkailleen ja näitä on kertynyt meillekkin. Usein nämä päätyy kirpputoreille, että todella halpaa kun kattelet, niin tuolta.- Heh!
Huolellisuudesta kertoo nettisivuilla se, että kun klikkaa kohtaa "Auf Deutsh", ilmestyy teksti: "Welcome to the world of clocks!"
- Jaanelo
Sinooperista ja muista askartelukaupoista löytyy kyllä.
- Hamsteri
ostanut Minimanista monenmonta koneistoa,viisarit tulee mukaan siinä pakkauksessa.Tuli mieleen ajatus että jos et löydä halpaa koneistoa osta ratkihalpa keittiökello jostain Halpa-Hallista tms, purkaat siitä 3-4 euron kellosta sen tekniikan tarpeisiisi.
- lahjan tekijä
Kävin ostamassa 2 euron seinäkellon, puran sen ja katson onnistuuko sillätavalla.. :)
- Kellomaakari
Huomioi tämmöinen yksityis kohta että halpis kello ei välttämättä pysy ajassaan. Itsellä kolme hienoa kelloa, joista mikään ei pysy päivää kauempaa oikeassa ajassa vaan jätättää tai hilluu milloin milläkin aika vyöhykkeellä (uudellakin patterilla). Parempi sijoittaa koneistoon kymppi enemmän ja tietää aika tarkkaan! En ole vielä kertoa kokemuksia, mutta itse meinasin täältä hommata koneistot omiin kelloihin http://www.matinkulta.fi/quartz-c-21_23.html
- sitroen.
Kyllä minulla vaan halpiskoneisto kohtuuhyvin ajassa pysyy. Yhden koneiston ostin Motonetistä, ei ollut kuin ehkä pari euroa ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321