CO2-kapseli

???????????????????????????...

olen ajatellut ostaa Mini-Uzin nemesiksestä kaasu toiminen mutta en kyllä älyä mikä on CO2-kapseli kuuluuko se täyttää kaasulla? vai hä :D kiitos jo nyt...

10

7787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puapo

      co2 kapseli on hiilidioksiidi patruuna. joka maksaa euron kappale ja yhdellä hiilidioksiidi patruunalla ampuu lippaalisen. että kallista on...
      mutta toisaalta co2 voi käyttää kylmällä säällä mutta kaasua ei.
      ja sekin vielä lisäksi että patruunaa ei voi käyttää uudestaan.

      • zyv

        kallista leikkiä :D


      • HAAHAHAHAA

        Tiedoksi: CO2-Patruunalla voi ampua noin 80 laukausta. Niin ja totta, kallista puuhaahan se.


      • Co2 aseen omistaja
        HAAHAHAHAA kirjoitti:

        Tiedoksi: CO2-Patruunalla voi ampua noin 80 laukausta. Niin ja totta, kallista puuhaahan se.

        Tol yhel 12grammasel co2 patruunal ampuu melkee 200 laukaust!!! 100 ekaa laukaus lähtee kaikki yli 90m/s siis jos on taurus pt 24/7 ja sit siit lähtee hiipuu -.-


      • kaasuase
        Co2 aseen omistaja kirjoitti:

        Tol yhel 12grammasel co2 patruunal ampuu melkee 200 laukaust!!! 100 ekaa laukaus lähtee kaikki yli 90m/s siis jos on taurus pt 24/7 ja sit siit lähtee hiipuu -.-

        oon miettiny et miten ton luistin saa irti ja ylipäänsä ton aseen kenttäpurettua. Youtube-videoissa ne vetää luistia pikkuisen taaksepäin, mutta mun aseessa se tuntuu sen verran jäykältä etten uskalla kiskoa kovaa, ettei hajoa. Onko se luisti vaan Swiss Armsin Tauruksessa mahdollista irrottaa vai onnistuuko myös KWC:n vastaavassa?


    • Utelias Vili

      Tässä nykylehdistön uhrina olen alkanut miettimään että mitenkähän nuot paheksutut ilokaasupatruunat sopisivat co2-patruunoiden tilalle? 24 kapselia saa halvemmalla kpl hinnalla kuin jos ostaisi 100kpl co2 patruunoita.

    • JIHAD!

      Tehkää näin:

      Tarvitset:
      Co2 -kapselin paksuisen putken. Noin puolentoista metrin mittaisen.
      Laudan palan. vaikka 10cm x 10 cm x 3cm.
      Ohuen naulan, joka on paksumpi kuin lauta.
      Co2 -kapseleita.

      -Lyö naula laudan keskelle niin, että se tulee toiselta puolelta reilusti näkyviin.
      -Laita lauta maahan niin, että naula osoittaa ylös päin.
      -Pidä putkea laudan päällä niin, että naula on putken sisällä keskellä.
      -Pudota Co2 -kapseli putkeen "suutin" alas päin.
      -Katso kuinka se lentää hienosti.

      Joo oli tärkee ja uus juttu. deedee

    • Airsofthullu

      Riippuu onko blowback vai non-blowback, sillä blowback toiminto kuluttaa enemmän kaasua mutta non-blowback voi kestää yhellä kapselilla 250 roundia ja blowbackillä taas 50-150 tai sinne päin.

    • Anonyymi

      Voiko sen CO2 kapselin jättää aseeseen jos se ei ole tyhjä. Olen mietinyt🤔

      • Anonyymi

        Älä jätä. Kapselit eivät ole niin kalliita, etteikö niitä tohtisi vajaina heittää menemään. Itse en jättäisi painetta aseeseen, sillä se voi ajan kanssa tehdä hallaa tiivisteille. Ei siitä varmasti päivässä parissa ongelmaa tule, mutta pieni vuoto voi kasvaa paineen vuoksi jos sen jättää kaappiin lojumaan paineistettuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe