CO2-kapseli

???????????????????????????...

olen ajatellut ostaa Mini-Uzin nemesiksestä kaasu toiminen mutta en kyllä älyä mikä on CO2-kapseli kuuluuko se täyttää kaasulla? vai hä :D kiitos jo nyt...

10

10194

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puapo

co2 kapseli on hiilidioksiidi patruuna. joka maksaa euron kappale ja yhdellä hiilidioksiidi patruunalla ampuu lippaalisen. että kallista on...
      mutta toisaalta co2 voi käyttää kylmällä säällä mutta kaasua ei.
      ja sekin vielä lisäksi että patruunaa ei voi käyttää uudestaan.

• zyv

kallista leikkiä :D

• HAAHAHAHAA

Tiedoksi: CO2-Patruunalla voi ampua noin 80 laukausta. Niin ja totta, kallista puuhaahan se.

• Co2 aseen omistaja
        HAAHAHAHAA kirjoitti:

Tiedoksi: CO2-Patruunalla voi ampua noin 80 laukausta. Niin ja totta, kallista puuhaahan se.

Tol yhel 12grammasel co2 patruunal ampuu melkee 200 laukaust!!! 100 ekaa laukaus lähtee kaikki yli 90m/s siis jos on taurus pt 24/7 ja sit siit lähtee hiipuu -.-

• kaasuase
        Co2 aseen omistaja kirjoitti:

Tol yhel 12grammasel co2 patruunal ampuu melkee 200 laukaust!!! 100 ekaa laukaus lähtee kaikki yli 90m/s siis jos on taurus pt 24/7 ja sit siit lähtee hiipuu -.-

oon miettiny et miten ton luistin saa irti ja ylipäänsä ton aseen kenttäpurettua. Youtube-videoissa ne vetää luistia pikkuisen taaksepäin, mutta mun aseessa se tuntuu sen verran jäykältä etten uskalla kiskoa kovaa, ettei hajoa. Onko se luisti vaan Swiss Armsin Tauruksessa mahdollista irrottaa vai onnistuuko myös KWC:n vastaavassa?

• Utelias Vili

Tässä nykylehdistön uhrina olen alkanut miettimään että mitenkähän nuot paheksutut ilokaasupatruunat sopisivat co2-patruunoiden tilalle? 24 kapselia saa halvemmalla kpl hinnalla kuin jos ostaisi 100kpl co2 patruunoita.

• JIHAD!

Tehkää näin:

Tarvitset:
      Co2 -kapselin paksuisen putken. Noin puolentoista metrin mittaisen.
      Laudan palan. vaikka 10cm x 10 cm x 3cm.
      Ohuen naulan, joka on paksumpi kuin lauta.
      Co2 -kapseleita.

-Lyö naula laudan keskelle niin, että se tulee toiselta puolelta reilusti näkyviin.
      -Laita lauta maahan niin, että naula osoittaa ylös päin.
      -Pidä putkea laudan päällä niin, että naula on putken sisällä keskellä.
      -Pudota Co2 -kapseli putkeen "suutin" alas päin.
      -Katso kuinka se lentää hienosti.

Joo oli tärkee ja uus juttu. deedee

• Airsofthullu

Riippuu onko blowback vai non-blowback, sillä blowback toiminto kuluttaa enemmän kaasua mutta non-blowback voi kestää yhellä kapselilla 250 roundia ja blowbackillä taas 50-150 tai sinne päin.

• Anonyymi

Voiko sen CO2 kapselin jättää aseeseen jos se ei ole tyhjä. Olen mietinyt🤔

• Anonyymi

Älä jätä. Kapselit eivät ole niin kalliita, etteikö niitä tohtisi vajaina heittää menemään. Itse en jättäisi painetta aseeseen, sillä se voi ajan kanssa tehdä hallaa tiivisteille. Ei siitä varmasti päivässä parissa ongelmaa tule, mutta pieni vuoto voi kasvaa paineen vuoksi jos sen jättää kaappiin lojumaan paineistettuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      60
      1691
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1179
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      811
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      608
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      568
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      55
      567
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      508
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      495
    Aihe