Sukkahousuista saa hyvän näkösuojan aseelle, kunhan ei osta(pölli muijalta) liian kireitä pöksyjä. Muunneltavuus lähes rajaton ja värejäkin löytyy jokaiseen maastoon.
Sukkahousut ja ase.
3
1167
Vastaukset
- Pilkunviilaaja
En tiedä kerroitko tuon vitsinä vai et mutta tuo on ihan totta. Kokeilin pari vuotta sitten porkkalanniemellä ja hyvin toimi. Toisen lahkeen vetää piipun suojaksi ja siihen voi tökätä heiniä ja kaislaa niihin sukkiksiin pystyyn. Pysyy hyvin pystyssä ja ei erotu kaislikosta! Toimii. Vielä kun keksis miten sukkiksilla sais pyydettyä rapuja :)
Tuommoinen harjattu "ruostumaton" lämpimästä kylmään tuotu piippu iskee aamupassissa melko hyvin teeren silmään, vaikka muuten olisi hyvin naamioitunut.
Jotkin tutkijat ovat joskus väittäneet linnun näkevän jopa lämpötilaeroja.
Naamioituminen, ajoitus ja kyky liikkua täysin huomaamatta ovat teeren metsästyksen A ja O.
- denier1
Sukkisten ja aseen kanssa ei kannata poiketa pankissa, ettei tule mitään hässäkkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1544328- 122956
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372105Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly251852Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?431777Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6391708- 1331629
- 1011582
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101381- 401375