Isäni toi Kiinasta tuliaisiksi Louis Vuitton suuren laukun, joka on ruskea ja siinä on kultakukkia. Mistä tiedän että se laukku on täysin aito eikä kopio? Onko mitään tarkkaa tuntomerkkiä????????
Laatumerkit
19
5063
Vastaukset
- Harad
Eikös siinä pitäisi tulla mukana aitous todistus jos en ihan väärin muista.
- Jannu.
Tokihan Kiinassakin myydään vuittoneita, mutta niiden hinnat ovat _aina_ suuria. Aitoa nyt vaan ei saa kahdellakymmenellä eurolla. Todennäköisesti se on piraatti.
- niinpänappe
Ja AITOA Vuittoniahan saa VAIN JA AINOASTAAN Vuittonin liikkeistä.
- vuittonböö
niinpänappe kirjoitti:
Ja AITOA Vuittoniahan saa VAIN JA AINOASTAAN Vuittonin liikkeistä.
hinta joku 600-1000e muute piraatti. jos se on ostettu tavaratalosta jossa on 10kerrost ja joka ikkunas lukee "kaikki eurolla" nii ei sit varmaa oo aito
- hiluhilublingbling
Kyllä se laukku oli ostettu ihan oikeasta Louis Vuitton liikkeestä, eikä mistään tavaratalosta. Siinä tuli mukana kyllä sellainen suojapussi, missä oli myös LV-merkki. Iskä sanoi mulle kans, että se oli kallis, eli olis paras pitää se siistinä. Mutta en mä silti tiedä, onko se aito! Eikö siinä itse laukussa olis mitään tai lukis mitään mikä paljastais sen??????
- ...
LV paljastaa.Jos laukussa olisi XO,se olisi feikki,mutta LV on aitoustodistus.Eli sinulla on aito laukku!Onnittelen.
- - - - -
... kirjoitti:
LV paljastaa.Jos laukussa olisi XO,se olisi feikki,mutta LV on aitoustodistus.Eli sinulla on aito laukku!Onnittelen.
Aidosta laukusta löytyy AINA datecode, missä on 2 kirjainta ja 4 numeroa. Kertoo, koska laukku on valmistettu ja missä. Lisäksi voit tehdä vertailuja www.vuitton.comissa. Lisätietoja vielä www.mypoupette.com. Jos laukun näkisin, osaisin sanoa kyllä onko aito vai feikki.
- hiluhilublingbling
- - - - kirjoitti:
Aidosta laukusta löytyy AINA datecode, missä on 2 kirjainta ja 4 numeroa. Kertoo, koska laukku on valmistettu ja missä. Lisäksi voit tehdä vertailuja www.vuitton.comissa. Lisätietoja vielä www.mypoupette.com. Jos laukun näkisin, osaisin sanoa kyllä onko aito vai feikki.
Laukustani löytyi sisäpuolelta lappu, jossa lukee M5163, mutta suuri osa lapusta on vuoren sisällä! En tiedä, onko siellä sitä toista kirjainta vai ei?! En viittis leikata sitä sit aukikaan. Ja on toinen lappu, jossa lukee Luois Vuitto Paris made in France. Että....En sit vieläkään tiedä sen aitoudesta...............................
- asaaaa
hiluhilublingbling kirjoitti:
Laukustani löytyi sisäpuolelta lappu, jossa lukee M5163, mutta suuri osa lapusta on vuoren sisällä! En tiedä, onko siellä sitä toista kirjainta vai ei?! En viittis leikata sitä sit aukikaan. Ja on toinen lappu, jossa lukee Luois Vuitto Paris made in France. Että....En sit vieläkään tiedä sen aitoudesta...............................
Nyt järki mukaan. Jos koko merkkiä ei saa kuin Vuittonin liikkeistä ja sun laukku on ostettu sieltä niin sen täytyy silloin olla 100% aito.
- tyylipossu
Laatumerkin yleensä tiedät jos se on kestävä näyttää kalliilta! jos laitat sen pesuun ja se haalistuu niin se ei ole aito... tosin se ei oikein ole hyvä vaihtoehto. itselläni on Dolce & gabbanan laukku ja tiedän että se on aito!
- ???!
Miks helvetissä kenenkään isä maksais niin valtavan summan jostain perkeleen LAUKUSTA?!
Nehä on ihann perkeleen rumia ja isojakin.
Niin, joissain maissa lapsoset kuolevat nälkään kun ei ole varaa ruokaan, mutta onneksi meidän isi ostaa mulle rumia, ja vieläpä kalliita laukkuja, ni mul ei oo ongelmii. Olis isukkis laittanu ne rahat vaik hyväntekeväisyyteen.
Mihin tää maailma on menossa. Siis LAUKUSTA maksetaan helposti parikin tonnia ja vaan sen takia että se on merkkituote. - hiluhilublingbling
???! kirjoitti:
Miks helvetissä kenenkään isä maksais niin valtavan summan jostain perkeleen LAUKUSTA?!
Nehä on ihann perkeleen rumia ja isojakin.
Niin, joissain maissa lapsoset kuolevat nälkään kun ei ole varaa ruokaan, mutta onneksi meidän isi ostaa mulle rumia, ja vieläpä kalliita laukkuja, ni mul ei oo ongelmii. Olis isukkis laittanu ne rahat vaik hyväntekeväisyyteen.
Mihin tää maailma on menossa. Siis LAUKUSTA maksetaan helposti parikin tonnia ja vaan sen takia että se on merkkituote.Tiedän, että maailmassa on isompiakin ongelmia kuin jotkut merkkilaukut, mutta...jos on varaa ostaa niin mitä mä isää kieltämään? Sitä paitsi ite toivoin Luois Vuitton laukkua tuliaisiksi ja sain sen. Myönnän, että ollaan ehkä hieman keskiverto rikkaampi perhe, mutta äitikin kyllä ällistyi siitä laukusta ja hänkin sanoo, että ei se millään voi olla aito vaikka mitkä tuntomerkit osottais sen olevan aito. Laukku on vankkaa rakennetta ja tosi hyvässä kunnossa, vetskari toimii, ei ole koskaan jumittunut. Se on siis oikein hyvässä kunjnossa, en tiedä, kuinka kauan, koska käytän sitä koululaukkuna..... Tiedän että moni kauhistelee sitä, mutta kun en ole varma onko se aito! Eikö kellään ole mitään parempia tuntomerkkejä väärennyslaukuista kuin jotain et pese laukkus ja kato meneekkö piloille! Se olis varsin tyhmää.... Eikö kukaan siis keksi enää syitä, miksi se ei olisi aito? Jos ei niin....Sitten mula taitaa olla aito Vuittton.
- tsiiku
hiluhilublingbling kirjoitti:
Tiedän, että maailmassa on isompiakin ongelmia kuin jotkut merkkilaukut, mutta...jos on varaa ostaa niin mitä mä isää kieltämään? Sitä paitsi ite toivoin Luois Vuitton laukkua tuliaisiksi ja sain sen. Myönnän, että ollaan ehkä hieman keskiverto rikkaampi perhe, mutta äitikin kyllä ällistyi siitä laukusta ja hänkin sanoo, että ei se millään voi olla aito vaikka mitkä tuntomerkit osottais sen olevan aito. Laukku on vankkaa rakennetta ja tosi hyvässä kunnossa, vetskari toimii, ei ole koskaan jumittunut. Se on siis oikein hyvässä kunjnossa, en tiedä, kuinka kauan, koska käytän sitä koululaukkuna..... Tiedän että moni kauhistelee sitä, mutta kun en ole varma onko se aito! Eikö kellään ole mitään parempia tuntomerkkejä väärennyslaukuista kuin jotain et pese laukkus ja kato meneekkö piloille! Se olis varsin tyhmää.... Eikö kukaan siis keksi enää syitä, miksi se ei olisi aito? Jos ei niin....Sitten mula taitaa olla aito Vuittton.
Sulla on aito Vuitton, hienoa!. Ei jaksa kuunnella tollasta " maailman lapset kuolevat nälkään, ja toiset ne vaan ostelee kalliita laukkuja" Huoh. Jos rahaa on, sitä käytetään, se ei kuitenkaan hautaan asti tule mukaan.
Sitä paitsi Vuitton on aina Vuitton!Olen sinulle äärettömän kateellinen:)
- <:
kyl sen huomaa ja tuntee et se on oikee, ostin joskus semmosen feikki Vuittonin koirankaulapannan ja siit kyl huomas ettei ollu aito mut nyt äiti osti aidon kaulapannan ja laukun, jota käytän kans koululaukkuna (
- tamppi16
Hei haloo, miks sä tollasts eedes kysyt?! Eikö kukaan tiiä mitään Vuittonin laukuista? Vuittonin laukkuja, siis ihan oikeita saa noin yli 1000-100€. Et ei tiedä kuikn kallis laukku sul on, mut en uskois et mitään tuhattakaan. Sit niissä on se oikeus todistuskin.
- miia123
Oliks siin laukus minkäänlaist todistust, jossa kerrotaan, et se on oikee? Kaikis tollasis kalleis merkki vaatteis, laukuis ynm. on yleensä/aina sellainen. Jos ei, se on varmaankin kopio.
- -emppu-
Hei, ooks sä joku pissis ku sul on tommonez nimi? Ja puhutki viel jostakin Vuitton laukust! Pissis.
- otin selvää
"Kansalaistaito
Tunnista feikkilaukku
1. Aidoissa laukuissa on aina aitoussertifikaatti sivutaskussa. Siitä löytyy koodit joilla laukun voi korjata merkkiliikkeessä. Samalla se toimii myös vakuutusasia-
2. kirjana esimerkiksi varkauden varalle. Katso laukun sisälle, merkkilaukussa vuorikangas on parempilaatuista, saumojen päättelyt ja tikkaukset on tehty hyvin.
3. Aito laukku on painavampi, koska vuoraus on tehty paremmin. Joskus niissä käytetään jopa painoja, jotta se pysyisi olkapäällä paremmin.
4. Mitä useammalla olet nähnyt samanlaisia laukkuja, sitä todennäköisemmin se on feikki.
5. Logolaukkuja väärennetään eniten.
6. Liikkeen ikkunassa oleva merkkilogo paljastaa yleensä aidon liikkeen.
7. Piraattilaukkujenkin välillä voi olla huikeita hintaeroja, joten kallis hinta ei aina takaa aitoutta.
8. Aito laukku kestää pitkään.
9. Tiedoksi: esimerkiksi aidossa Vuittonissa ei koskaan lue Louis Vuitton Paris Made in France. Louis Vuittonin laukkujen feikkitunnisteita netistä osoitteesta: http://www.hisremnant.org/vuitton/fakes1.html
Lähde: Outi Broux" - dolcegabbanalaukku
Moikka,
Olen joskus saanut D&G:n woman leather collection via san damiano, 7. milano italy, laukun joululahjaksi ja haluaisin tietää onko se aito. Väriltään laukku on puna/oranssi, aika painava. Vuoraus on ommeltu kaksi kertaa saumojen kohdilta. Sisällä sivutaskussa on logo missä lukee: D&G dolce&gabbana original denim.
Osaako joku sanoa onko tämä mahdollisesti aito ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100